Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάλι τα ίδια λέμε, οπότε τι το ψάχνουμε; Προφανώς κάποιοι δίνουν βαρύτητα στα pixels, ενώ κάποιοι στα επιπλέον παιχνίδια που μπορούν να παίξουν με την x κονσόλα και μόνο με αυτή. Δεν ξέρω αλλά εμένα μου φαίνεται παράλογο πως δίνετε βάση στις απειροελάχιστες διαφορές μεταξύ των multiplatform τίτλων την στιγμή που το PS3 έχει πολύ καλά exclusives απο διαφορετικά genres και franchises. Πιο πολύ θα έλεγα πως ενδιαφέρεστε για το "δωρεάν" software του xbox. Να μου το θέσεις έτσι, να συμφωνήσω.

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι τα περισσότερα παιχνίδια του face off είναι πατάτες με αποκορύφομα το GI Joe ...οι διαφορές συνεχίζουν να είναι ηλίθιες, (με το συμπάθειο) ενώ το μοναδικό παιχνίδι που ίσως να αξίζει για τα καλά γραφικά του, το UFC, είναι ίδιο και στις 2 κονσόλες. Τo batman γιατί δε το έβαλαν άραγε :o

 

Oλες οι βαθμολογιες απο το metacritic.com:

 

Call of Juarez: Bound In Blood: 78%

Overlord II: 75%

Fight Night Round 4: 88%

UFC 2009: 83%

Battlefield 1943: 84%

Wolfenstein: 74%

Virtua Tennis 2009: 70%

 

Εκτος του G.I.Joe που οντως ειναι πατατα δεν βλεπω πως παιχνιδια που εχουν μεσο ορο απο 7-8.8 θεωρουνται κακα κ αναξια αναφορας...μερικοι εδω μεσα φαινεται παιζουν μονο παιχνιδια με 90% μεσο ορο κ πανω. :rolleyes:

Δημοσ.

Παντως το ψυρισμα υπηρχε παντα. Απλα τωρα εχει αναχθει σε επιστημη.

 

Θυμαμαι να μετραμε τα pixel στο κρανος στο Commando για να δουμε ποιος ειχε ευκρινεστερο sprite μεταξυ Spectrum,Amstrad και Commodore 64 :)

Δημοσ.
Εχω μια απορια σχετικα με τον ηχο στις δυο κονσολες.Εχω αρκετα παιχνιδια στο Ps3 που βγαζουν ηχο surround 7 1 ,στο Xbox 360 δεν εχω βρει ακομα κανενα να το υποστηριζει μηπως εχω κανει καποιο λαθος στις ρυθμισεις ??

 

Το PS3 χρησιμοποιεί HDMI 1.3 γι αυτό και υποστηρίζει Dolby TrueHD(7.1).

Το Xbox 360 χρησιμοποιεί HDMI 1.2 και δεν μπορεί να υποστηρίξει Dolby TrueHD παρά μόνο Dolby digital surround 5.1 και DTS.

Δημοσ.
Το PS3 χρησιμοποιεί HDMI 1.3 γι αυτό και υποστηρίζει Dolby TrueHD(7.1).

Το Xbox 360 χρησιμοποιεί HDMI 1.2 και δεν μπορεί να υποστηρίξει Dolby TrueHD παρά μόνο Dolby digital surround 5.1 και DTS.

 

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση

Δημοσ.
Oλες οι βαθμολογιες απο το metacritic.com:

 

Call of Juarez: Bound In Blood: 78%

Overlord II: 75%

Fight Night Round 4: 88%

UFC 2009: 83%

Battlefield 1943: 84%

Wolfenstein: 74%

Virtua Tennis 2009: 70%

 

Εκτος του G.I.Joe που οντως ειναι πατατα δεν βλεπω πως παιχνιδια που εχουν μεσο ορο απο 7-8.8 θεωρουνται κακα κ αναξια αναφορας...μερικοι εδω μεσα φαινεται παιζουν μονο παιχνιδια με 90% μεσο ορο κ πανω. :rolleyes:

 

Ξέρω πως τα παιχνίδια αυτά είναι μέτρια και προσωπικά κάποια απο αυτά δεν μου κινούν καν το ενδιαφέρον, απο τη στιγμή που υπάρχουν άλλοι καλύτεροι τίτλοι και ελάχιστος χρόνος για να ασχοληθώ. Αυτό αρκεί. Τώρα για τις βαθμολογίες που βάζουν οι άλλοι, ας τις βάζουν για τους εαυτούς τους και τα "πρόβατα" που αγοράζουν παιχνίδια με αυτό το κριτήριο. Έχω ασχοληθεί με τίτλους οι οποίοι έχουν χαρακτηριστεί ως κάκιστοι απο τον περιοδικό-online τύπο αλλά μπορώ να πω πως σε καμία περίπτωση δεν ασχολήθηκα μαζί τους γιατί με τράβηξαν τα γραφικά τους, το συμπέρασμα δικό σου.

Δημοσ.

Η απορια μου σχετικα με τον ηχο στο Ps3 ειχε να κανει και με το γεγονος οτι σε κανενα face off περιεργως δεν γινονται συγκρισεις και στο ηχητικο κομματι των παιχνιδιων.

Δημοσ.
Η απορια μου σχετικα με τον ηχο στο Ps3 ειχε να κανει και με το γεγονος οτι σε κανενα face off περιεργως δεν γίνονται συγκρισεις και στο ηχητικο κομματι των παιχνιδιων.

Γιατί εσύ πιστεύεις ότι όλα τα παιχνίδια του ps3 είναι 7.1?

Εγώ πάλι δεν το πιστεύω είναι κάτι σαν αυτό που έλεγε η sony παλιά ότι 60fps το λιγότερο σε κάθε παιχνίδι & real native 1080p resolution ενώ τα περισσότερα παιχνίδια του ps3 είναι 720upscaled όπως και του 360.

Δημοσ.
Γιατί εσύ πιστεύεις ότι όλα τα παιχνίδια του ps3 είναι 7.1?

Εγώ πάλι δεν το πιστεύω είναι κάτι σαν αυτό που έλεγε η sony παλιά ότι 60fps το λιγότερο σε κάθε παιχνίδι & real native 1080p resolution ενώ τα περισσότερα παιχνίδια του ps3 είναι 720upscaled όπως και του 360.

 

Eντάξει αρκετά με αυτή τη καραμέλα "η sony είχε πει...", μάθετε να φιλτράρετε τα PR bullshit απο όπου και να προέρχοντε. Δεν νομίζω να βγήκε κανείς της sony και να είπε πως παιχνίδια σαν το killzone, uncharted κλπ θα τρέχουν σε 1080p, εσείς υποθέσατε αυτομάτως πως όλοι αυτοί οι τίτλοι θα τρέχουν έτσι, ακόμα και αν κάποιος λέει μεγάλα λόγια τον βλέπεις με μισό μάτι. Εξάλλου τα μαρκετίστικα τρυκ δεν νομίζω να τα επιστρατεύει μόνο η Sony. Nομίζεις δηλαδή ότι το Natal θα φέρει την επανάσταση στο τρόπο που παίζουμε τα παιχνίδια ...μη τρελαθούμε :rolleyes: ..το motion controller της Sony μπορεί βέβαια μιας και συνδιάζει συμβατικά με motion controlls :-D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Atomsk Είναι κάτι σαν την rrod καραμέλα. :devil:

 

Μην μου συγκρίνεις δυο εντελώς ανόμοιες τεχνολογίες. Άλλο το ps3 motion sensor και άλλο το natal by Microsoft.

 

Το ps3 motion sensor είναι κάτι σαν τα χειριστήρια του wii(Κοινός αρχαία τεχνολογία απλά αλλάζει το software ώστε να μπορεί να κάνει περισσότερα από αυτά που κάνει το χειριστήριο του wii κατά τ' άλλα είναι η ίδια τεχνολογία) το natal της Microsoft όμως είναι ένα εντελώς νέο προϊόν που κοιτάει στο μέλλον χωρίς χειριστήρια και μλκιες όπως έχουν τα wii & ps3.

 

Κάτσε να βγει πρώτα να δούμε πως θα είναι και μετά το σχολιάζουμε(Αν είναι πατάτα ή όχι) δεν είναι σωστό να θάβεις - σχολιάζεις κάτι που δεν έχει βγει ακόμα έτσι δεν είναι?

 

Ένα άλλο μεγάλο ατού του natal που δείχνει ότι δεν θα είναι μια "πατάτα" σαν τεχνολογία είναι ότι δουλεύουν δυο μεγάλα ονόματα στο χώρο(Microsoft & Steven Spielberg)

Επεξ/σία από JUST-GAMER
Δημοσ.

H rrod καραμέλα προέρχεται απο το γεγονός ότι τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του xbox το failure rate ήταν τραγικά μεγάλο και αυτό είχε αντίκτυπο στους χρήστες. Όποιος πήγαινε και αγόραζε κονσόλα ξέροντας πως υπάρχει το φαινόμενο του RRDO ήταν άξιος της μοίρας του. Όποιος αγόραζε PS3 με βάση τα όσα έλεγε ο x,y,z PR, 3 χρόνια πριν την κυκλοφορία κάποιου "σοβαρού" τίτλου, είναι βλάκας ...αφού το πως θα κάνει perform ένας τίτλος ούτε οι ίδιοι Devs δεν το γνωρίζουν μέχρι τα τελευταία στάδια της ανάπτυξης του παιχνιδιού. Όχι βέβαια πως δεν υπήρξαν τίτλοι με 60fps και 1080p ανάλυση, άρα τα comments των PRs ήταν αληθή εν μέρη, παραπλανητικά δε, it's called marketing.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...