Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μιλάς για κάποια saves.. ;) Προσωπικά δεν θυμάμαι να έχουν ποτέ ξεπεράσει τα saves μου αυτά τα mb. Άλλωστε ακόμη και όπως τα λες να ήταν, για 7 παιχνίδια κάθε φορά μια χαρά είναι. Ακόμη, ξέρεις υπάρχει και το delete... και μην μου πεις ότι αν χάσεις τα saves σε ένα game single player που έχεις εγκαταλείψει είναι τόσο καταστροφικό.

 

Εγώ 2 πραγματάκια ξέρω skanjos

1. Κάποτε παίζανε με το core που είχε το 1/4 της μνήμης

2. Ποιος γείτονας, αδερφός και παππους μου λες; Αφενώς υπερβάλλεις (μην μου πεις ότι μια τουμπανοκαρτα γραφικών στο pc κάνει μικρότερο θόρυβο, θα είναι αστείο) αφετέρου εγώ ξέρω ότι τα πρώτα 3.5 χρόνια όλοι χωρίς install παίζαμε.

 

Και για να μην παρεξηγούμε και εγώ έχω σκληρό. Αλλά για το τύπο gamer που περιγράφω μια χαρά είναι το arcade

 

Υ.Γ. My bad, όντως 512 είναι η flash memory. :oΑλλά και πάλι αρκετή την βρίσκω

 

εμ έλα ντε που δεν είναι 512,80κατι είναι.(τα υπόλοιπα τα πέρνει το nxe update που το έχει μέσα αυτόματα και δεν γίνεται delete...)(κάτι έχω ακούσει οτι θα τα βγάζουν με 1gb δεν ξέρω απο πότε όμως)

ναι για να κάνω delete το save μου απο το lost odyssey και μετα αν θέλω να παίξω το final boss ας το ξαναφτάσω μωρε 35ωρίτσες είναι μόνο.ένα θα σου πω ακόμα έχω την κάρτα μνήμης του psx και έχω μέσα τα saves μου απο bof3/4 ,ffvii κτλπ.και που και που τα βάζω για νοσταλγία(ακόμα δουλεύει το 1 σκυλί είναι.).

 

1.το core είχε 256mb αν δεν κάνω λάθος,αλλα και πάλι πιο πολλά ήταν τότε γιατι τώρα υπάρχει το nxe.256>80 .......

2.τι με νοιάζει για τις κάρτες γραφικών ,δεν έχω τούμπανο pc και δεν ξέρω,σημασία έχει οτι χωρίς install το xbox360 είναι η πιο θορυβόδης κονσόλα απο nes εποχές .......

 

αφού δεν σου είναι απαραίτητος ο σκληρός και σου φτάνουν για τα saves τι τον πήρες?ο τύπος gamer που περιγράφεις μάλλον θα πάρει wii γιατί θα του το πάρει ο πατέρας του γιατί ειναι 10χρονών max.οποιοσδήποτε gamer αγοράζει χβοχ η ps3 δεν το πέρνει για 1-5 παιχνίδια....εκτός απο κάτι άτομα που θέλουν μονο το gt ή το pro αλλα και σε εκείνους τους ενδιαφέρουν τα special feutures (όπως το να σώζουν γκόλ ,ή replays)και πάλι χρειάζονται σκληρό για να έχουν την πλήρη εμπειρία μέχρι και για 1 game.

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τον πήρα γιατί κατεβάζω demos,arcade games, videos, maps κλπ και έχω και εγκατεστημένο και το game που λιώνω περισσότερο εκείνο το καιρό... διαφορετικά και η 256αρα (την είπα 1/4 γιατι είχα την εντύπωση ότι ήταν 1 gb το σημερινό) μια χαρα θα μου φτανε... αλλά δεν είμαι ο τύπος gamer που περιέγραφα

 

Αυτό ότι έχει διαθέσιμα μόνο 80 mb δεν το ήξερα. Είσαι σίγουρος ότι δεν παίζει κάτι με αυτό; Πριν δεν σε καταλάβαινα τα λεγες λίγο μπερδεμένα... νόμιζα ότι έλεγες ότι κάθε save είναι 80 mb. Αν είναι έτσι τα πράγματα, ο gamer που περιγράφω ας πάρει τον πουλ... lol.. έναν 20αρη σκληρό με λιγότερο από 35 ευρώ και είναι άρχοντας .. αν και με άλλα 20-30 ευρώ πάει στο elite θα μου πεις.:-( Αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε έχεις δίκιο

Δημοσ.

Εγω το μονο που ξερω ειναι οτι ενω παλια η Sony και η Nintendo ειχαν τα απειρα -αποκλειστικα- και ποιοτικα παιχνιδια και εκανε τις κονσολες της καθε μιας εταιριας must για τον σοβαρο gamer πλεον εχουμε φτασει σε σημειο να ειναι η Mircosoft η εταιρια επιλογης για το "σοβαρο" gamer και η Nintendo για τους non-hardcore gamers με εκδοσεις παιχνιδιων εντελως του δικου της μηχανηματος σπιτιου και η -μονη- party κονσολα απο ολες.

 

Η Sony εχει φτασει να προσπαθει να πιασει την MS μιας και το X360 και το PS3 ειναι πανομοιοτυπες κονσολες με εντελως ιδιο focus και να χανει στο ιδιο της το παιχνιδι γιατι πλεον δεν εχει την ποσοτητα exclusive must παιχνιδιων που ειχε παλιοτερα. Το PS2 αυτη τη στιγμη ειναι χαλαρα μαζι με το GC (η Wii μιας και παιζει GC παιχνιδια) πολυ καλυτερες επιλογες για gaming σε κονσολα τηλεορασης και απο το X360 και απο το PS3 αλλα αν ειναι να περιορισουμε τις επιλογες μας στις κονσολες τελευταιας γενιας τοτε το X360 ειναι μονοδρομος.

 

Απλα ειναι η ποιο "συνετη" επιλογη και σε ποιοτητα και σε ποσοτητα αλλα λιγοτερο σε exlusive αν και εκει ακομα ειναι παρα πολυ δυνατη. Ειναι εμφανες οτι σε αυτη τη γενια η Sony απλα παλευει με τα κυματα και σε ολα τα μετωπα. Δεν εχει exclusives απο 3rd party εταιριες, τα δικα της exclusive εχουν χασει τη παλια τους δυναμη (και ισως και ποιοτητα) και η κονσολα της ειναι ακριβη, δυσκολη στον προγραμματισμο (σας θυμιζει Saturn λιγο αυτο?) και με ενα format που ισως πιασει, ισως οχι.

Δημοσ.
Εγω το μονο που ξερω ειναι οτι ενω παλια η Sony και η Nintendo ειχαν τα απειρα -αποκλειστικα- και ποιοτικα παιχνιδια και εκανε τις κονσολες της καθε μιας εταιριας must για τον σοβαρο gamer πλεον εχουμε φτασει σε σημειο να ειναι η Mircosoft η εταιρια επιλογης για το "σοβαρο" gamer και η Nintendo για τους non-hardcore gamers με εκδοσεις παιχνιδιων εντελως του δικου της μηχανηματος σπιτιου και η -μονη- party κονσολα απο ολες.

 

Η Sony εχει φτασει να προσπαθει να πιασει την MS μιας και το X360 και το PS3 ειναι πανομοιοτυπες κονσολες με εντελως ιδιο focus και να χανει στο ιδιο της το παιχνιδι γιατι πλεον δεν εχει την ποσοτητα exclusive must παιχνιδιων που ειχε παλιοτερα. Το PS2 αυτη τη στιγμη ειναι χαλαρα μαζι με το GC (η Wii μιας και παιζει GC παιχνιδια) πολυ καλυτερες επιλογες για gaming σε κονσολα τηλεορασης και απο το X360 και απο το PS3 αλλα αν ειναι να περιορισουμε τις επιλογες μας στις κονσολες τελευταιας γενιας τοτε το X360 ειναι μονοδρομος.

 

Απλα ειναι η ποιο "συνετη" επιλογη και σε ποιοτητα και σε ποσοτητα αλλα λιγοτερο σε exlusive αν και εκει ακομα ειναι παρα πολυ δυνατη. Ειναι εμφανες οτι σε αυτη τη γενια η Sony απλα παλευει με τα κυματα και σε ολα τα μετωπα. Δεν εχει exclusives απο 3rd party εταιριες, τα δικα της exclusive εχουν χασει τη παλια τους δυναμη (και ισως και ποιοτητα) και η κονσολα της ειναι ακριβη, δυσκολη στον προγραμματισμο (σας θυμιζει Saturn λιγο αυτο?) και με ενα format που ισως πιασει, ισως οχι.

 

Ίσως το καλύτερο πόστ των τελευταίων 50 σελίδων.

Δημοσ.

όχι 80mb άδειο χώρο έχει κάθε καινούριο arcade.τα saves παίζουν,το 1 save στο resident evil 5 είναι 150κβ και το king of fighters είναι 8mb και προσθέτει αυτόματα ένα theme αλλα 3 Mb (τότε που το επαιξα πρώτη φορά είχα 20Mb και έπεσα στα 9 και είπα wtf θέλω σκληρό...)

 

για να λέμε του στραβού το δίκαιο ο σκληρός ο 20gb και ο 120gb είναι πανάκριβοι ,και πρέπει η ms να τους ρίξει τιμές πλέον.εγώ βρήκα μεταχειρισμένο 20'αρη με 30ε και αν χρειαστώ παραπάνω θα κάνω την μοντα για 120gb.τώρα βαριέμαι να ασχολιθώ ,2 games installed είναι αρκετά για την ώρα μιας και το προ το έχω στο ps3(τώρα εχω το 3 δισκάκι απο σταρ οσεαν και το sfiv περασμένα).

 

εμένα μου βγήκαν 235ε το arcade/2o χειρηστηριο /flash/charge καλώδιο/hdmi καλώδιο και μου γλυτώνει άποιρα λεφτα.....3 εβδομάδες και rrod free(jasper έχω αλλα φοβάμαι),πιστέυω όσο παίζεις τα παιχνίδια απο τον σκληρό δεν παθαίνει τπτ και δεν επιβαρύνεται η κονσόλα,πιο πολύ γιαυτό επιμένω ,η αγορά σκληρού είναι το n1 πράγμα που πρωτείνω για xbox

 

"ikaruga "δεν συμφωνώ,αν και το ps3 δεν έχει τα 3rd party exclusives που είχε παλιότερα η σονυ στις κονσόλες τις ,έχει πολύ δυνατό first party exclusive list και αρκετά διαμάντια 3rd party (must play games)όπως το valkyria chronicles/mgsiv/ffversus xiii που κάνουν την αγορά ps3 να αξίζει ,ειδικά τώρα που είναι στα 300ε....

Δημοσ.
όχι 80mb άδειο χώρο έχει κάθε καινούριο arcade.τα saves παίζουν,το 1 save στο resident evil 5 είναι 150κβ και το king of fighters είναι 8mb και προσθέτει αυτόματα ένα theme αλλα 3 Mb (τότε που το επαιξα πρώτη φορά είχα 20Mb και έπεσα στα 9 και είπα wtf θέλω σκληρό...)

 

για να λέμε του στραβού το δίκαιο ο σκληρός ο 20gb και ο 120gb είναι πανάκριβοι ,και πρέπει η ms να τους ρίξει τιμές πλέον.εγώ βρήκα μεταχειρισμένο 20'αρη με 30ε και αν χρειαστώ παραπάνω θα κάνω την μοντα για 120gb.τώρα βαριέμαι να ασχολιθώ ,2 games installed είναι αρκετά για την ώρα μιας και το προ το έχω στο ps3(τώρα εχω το 3 δισκάκι απο σταρ οσεαν και το sfiv περασμένα).

 

εμένα μου βγήκαν 235ε το arcade/2o χειρηστηριο /flash/charge καλώδιο/hdmi καλώδιο και μου γλυτώνει άποιρα λεφτα.....3 εβδομάδες και rrod free(jasper έχω αλλα φοβάμαι),πιστέυω όσο παίζεις τα παιχνίδια απο τον σκληρό δεν παθαίνει τπτ και δεν επιβαρύνεται η κονσόλα,πιο πολύ γιαυτό επιμένω ,η αγορά σκληρού είναι το n1 πράγμα που πρωτείνω για xbox

 

Δεν πρόκειται να κάνει μείωση... βλέπεις η μείωση τιμής σκληρού δεν είναι πιασάρικη είδηση :mad:

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:56 ----------

 

Εγω το μονο που ξερω ειναι οτι ενω παλια η Sony και η Nintendo ειχαν τα απειρα -αποκλειστικα- και ποιοτικα παιχνιδια και εκανε τις κονσολες της καθε μιας εταιριας must για τον σοβαρο gamer πλεον εχουμε φτασει σε σημειο να ειναι η Mircosoft η εταιρια επιλογης για το "σοβαρο" gamer και η Nintendo για τους non-hardcore gamers με εκδοσεις παιχνιδιων εντελως του δικου της μηχανηματος σπιτιου και η -μονη- party κονσολα απο ολες.

 

Η Sony εχει φτασει να προσπαθει να πιασει την MS μιας και το X360 και το PS3 ειναι πανομοιοτυπες κονσολες με εντελως ιδιο focus και να χανει στο ιδιο της το παιχνιδι γιατι πλεον δεν εχει την ποσοτητα exclusive must παιχνιδιων που ειχε παλιοτερα. Το PS2 αυτη τη στιγμη ειναι χαλαρα μαζι με το GC (η Wii μιας και παιζει GC παιχνιδια) πολυ καλυτερες επιλογες για gaming σε κονσολα τηλεορασης και απο το X360 και απο το PS3 αλλα αν ειναι να περιορισουμε τις επιλογες μας στις κονσολες τελευταιας γενιας τοτε το X360 ειναι μονοδρομος.

 

Απλα ειναι η ποιο "συνετη" επιλογη και σε ποιοτητα και σε ποσοτητα αλλα λιγοτερο σε exlusive αν και εκει ακομα ειναι παρα πολυ δυνατη. Ειναι εμφανες οτι σε αυτη τη γενια η Sony απλα παλευει με τα κυματα και σε ολα τα μετωπα. Δεν εχει exclusives απο 3rd party εταιριες, τα δικα της exclusive εχουν χασει τη παλια τους δυναμη (και ισως και ποιοτητα) και η κονσολα της ειναι ακριβη, δυσκολη στον προγραμματισμο (σας θυμιζει Saturn λιγο αυτο?) και με ενα format που ισως πιασει, ισως οχι.

 

Τι το ζαλίζεται ρε παιδιά... είναι απλά τα πράγματα, η sony επικέντρωσε όλες τις προσπάθειες της στην επιβολή της φόρμας της (blu-ray) με αποτέλεσμα υψηλή τιμή χαμηλότερες πωλήσεις και τελικά να χάσει συμφωνίες.

Δημοσ.
Γιατί τα developing tools που ανέπτυξε η Microsoft για το πρώτο XBOX αλλά και για το 360, ήταν από την αρχή σχεδιασμένα για φιλικότερη και απλούστερη χρήση.

 

Κατσε πως το εννοεις αυτο? Εννοεις τα handles τα οποια θα χρησιμοποιουσαν οι 3rd party developers, την πλατφορμα αλληλεπιδρασης δηλαδη μεταξυ προγραμματιστικου κωδικα και Χ360 hardware?

 

Κατι αναλογο των API calls και system functions που χρησιμοποιουν οι εφαρμογες για να επικινωνησουν με το λειτουργικο?

 

Αυτα εννοεις ητνα φιλικοτερα σε σχεση με τα αντιστοιχα του PS3?

 

Επίσης είχε πάντα καλύτερες σχέσεις με τους developers σε σχέση με τη Sony (ας μην ξεχνάμε ότι όταν άρχισε να σχεδιάζεται το Xbox One, η Microsoft ήταν στα πολύ κάτω της από πλευράς δημοσιότητας και ήθελαν να δείξουν ένα διαφορετικό πρόσωπο προς τα έξω).

 

Γιατι το λες αυτο? Αφου η Sony εκινη την εποχη μεσουρανουσε στις κονσολες αρα ειναι πιο λογικο να υποθεσουμε πως η τελευταια ειχε και τις καλυτερες σχεσεις λογω ανυπαρξιας αλλως κονσολων..

 

Βεβαια η MS ειχε αναπτυχθει στον τομενα των pc games......

Δημοσ.
Κατσε πως το εννοεις αυτο? Εννοεις τα handles τα οποια θα χρησιμοποιουσαν οι 3rd party developers, την πλατφορμα αλληλεπιδρασης δηλαδη μεταξυ προγραμματιστικου κωδικα και Χ360 hardware?

 

Κατι αναλογο των API calls και system functions που χρησιμοποιουν οι εφαρμογες για να επικινωνησουν με το λειτουργικο?

 

Αυτα εννοεις ητνα φιλικοτερα σε σχεση με τα αντιστοιχα του PS3?

 

 

 

Γιατι το λες αυτο? Αφου η Sony εκινη την εποχη μεσουρανουσε στις κονσολες αρα ειναι πιο λογικο να υποθεσουμε πως η τελευταια ειχε και τις καλυτερες σχεσεις λογω ανυπαρξιας αλλως κονσολων..

 

Βεβαια η MS ειχε αναπτυχθει στον τομενα των pc games......

 

Η Microsoft δεν είχε και την τεράστια εμπειρία στα games όταν κάποιοι -ελάχιστοι- manager και τεχνικοί της άρχισαν το σχεδιασμό για παιχνιδομηχανή πριν 10 χρόνια. Το μόνο που ήθελαν να κάνουν ήταν να βγουν στην αγορά, έστω και μετά την κυκλοφορία του PS2, για να μην χάσουν τα περίφημα "viewers' eyeballs in the living-room". Δηλαδή να μην μείνουν έξω από το κόλπο και αφήσουν τη Sony να μονοπωλήσει μελλοντικά την αγορά. Και γι' αυτό προχώρησαν με το σχέδιό τους, ακόμα κι αν οι αρχικές προβλέψεις έδιναν ζημίες δισεκατομμυρίων (τελικά τα πράγματα εξελίχθηκαν ακόμα χειρότερα, κυρίως λόγω της πειρατείας και της ολικής επικράτησης του PS2).

 

Εν πάση περιπτώσει, ήταν και τα χρόνια που η Microsoft βαλλόταν από παντού, κινδύνευε με υποχρεωτική διάσπαση και το μέλλον ήταν αβέβαιο. Γι' αυτό όσοι έτρεχαν το project του Xbox One αποφάσισαν από την αρχή να είναι έχουν πολύ καλές σχέσεις με τον "έξω κόσμο" (βλ. τους developers). Η Sony δεν έχει κάνει ποτέ στην σύγχρονη ιστορία της τέτοιο πράγμα, είτε στο gaming κομμάτι, είτε σε οτιδήποτε άλλο. Πάντα κινείται με την λεπτότητα ενός μαμούθ και τα "έσπασε" με αρκετά gaming studios (ακόμα και ιαπωνικά). Για ποιον λόγο η Microsoft κατάφερε και κυκλοφόρησε τελικά τόσα jrpgs για το μηχάνημά της? Οι μισοί απ' αυτούς τους Ιάπωνες που δούλεψαν τελικά για τη MS είχαν προηγουμένως πάθει τρελή ταπειροκρανίαση με τη Sony και τις πολιτικές της.

 

Για το πρώτο κομμάτι που ρώτησες, ψάξε απλώς να δεις πως ξεκίνησε το XDK (Xbox Development Kit, integrated into Visual Studio 2002/2003) αλλά και με ποια λογική αναπτύχθηκε το XNA framework (ειδικά το XNA Game Studio). Μιλάμε για SDKs που ήταν από την αρχή σχεδιασμένα με τη φιλοσοφία "δώστε στους developers εργαλεία που θα είναι παραπλήσια με αυτά που ήδη δουλεύουν".

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...