Optron Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 θα μπορούσε να είναι και feature με την έννοια ότι φορτώνουμε low quality textures στα dead bodies για να κερδίσουμε μνήμη...έχετε δει κάνα άλλο shot αλλά όχι daddies;
alexzzz Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 Ονόματα δεν λέω, υπολήψεις δεν θίγω, αλλά μετά το πέρασμα κάποιου γνωστού μου από ps3 σε xbox, σήμερα έκανε και το βήμα παραπάνω και το πούλησε. Πάει η σκονοπαγίδα!
Optron Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2008 ίσως να μην είχε φράγκα για να αγοράζει παιχνίδια...ασε που άμας δεν έχεις κεντρική θέρμανση και δεν παίρνεις και κάνα επίδομα θέρμανσης το χβοχ σίγουρα συμφέρει
alexzzz Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 ίσως να μην είχε φράγκα για να αγοράζει παιχνίδια...ασε που άμας δεν έχεις κεντρική θέρμανση και δεν παίρνεις και κάνα επίδομα θέρμανσης το χβοχ σίγουρα συμφέρει Ίσως πάλι να έβαλε μυαλό... που ξέρεις;
Optron Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 βασικά άμα ήμουν τεχνικός να μπορώ να soldaro να στρώνω "πάστες" να βαζωβγαζω readers κλπ κι εγώ χβοχ θα παιρνα αλλά είπα να πάρω ps3 να μην αγχώνομαι μαυτα
alexzzz Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 βασικά άμα ήμουν τεχνικός να μπορώ να soldaro να στρώνω "πάστες" να βαζωβγαζω readers κλπ κι εγώ χβοχ θα παιρνα αλλά είπα να πάρω ps3 να μην αγχώνομαι μαυτα Και καλά έκανες... που να μπλέκεις τώρα;
JUST-GAMER Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Ρε πότε θα το πάρετε πρέφα ότι σχεδόν ΟΛΑ τα παιχνίδια είναι καλύτερα στο 360 παρά στο ps3... Και μ' αρέσει που το bioshock βγήκε κάνα 6μηνο και βάλε μετά από την έκδοση του 360 και παρόλα αυτά είναι χειρότερο(Τι πρωτότυπο) σε σχέση με την έκδοση του 360.... Ίσως όταν το πάρετε απόφαση να καταλάβετε σε τη σκονοπαγιδα χαλάσατε τα 400 ευρώ σας για να παίζετε παιχνίδια σε ποιο άθλια έκδοση απ' ότι θα μπορούσατε να παίζετε με το 1/3 τις τιμής του ps3. Για να μην αναφέρω τις μέχρι πρότινος(Απ' όταν βγήκαν τα παιχνίδια) αποκλειστικότητες της sony(Final fantasy & tekken 6) που τελικά μόνο αποκλειστικότητες δεν είναι και μάλλον υπάρχει περίπτωση(Φήμες) να δούμε και το metal gear solid 4 στο 360 και το γέλιο δεν είναι να το δούμε αλλά να είναι καλύτερο απ' ότι είναι στο ps3 εκεί θα πέσει το γέλιο της αρκούδας....:lol::lol:
BucketheadGR Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Ρε πότε θα το πάρετε πρέφα ότι σχεδόν ΟΛΑ τα παιχνίδια είναι καλύτερα στο 360 παρά στο ps3...Και μ' αρέσει που το bioshock βγήκε κάνα 6μηνο και βάλε μετά από την έκδοση του 360 και παρόλα αυτά είναι χειρότερο(Τι πρωτότυπο) σε σχέση με την έκδοση του 360.... Ίσως όταν το πάρετε απόφαση να καταλάβετε σε τη σκονοπαγιδα χαλάσατε τα 400 ευρώ σας για να παίζετε παιχνίδια σε ποιο άθλια έκδοση απ' ότι θα μπορούσατε να παίζετε με το 1/3 τις τιμής του ps3. Για αυτό δε φταίει το ps3 εξολοκλήρου. Φταίνε οι developers που κάνουν το ίδιο πράγμα που κάνουν και με το Wii. Κάνουν port από το 360 και.. όπως τρέξει (εκτός από παραδείγματα τύπου alone in the dark που σπέρνει στο ps3, αν και για άλλους λόγους), όπως και με το Wii κάνουν port από το ps2. Γτπ κατάσταση... Δεν έχω ps3, αλλά είναι τελείως μλκία να βγαίνει κάτι υποδεέστερο επειδή βαριούνται να κάνουν optimise ένα παιχνίδι για άλλη κονσόλα.
jowl_tnt Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Τι development, optimize και βλακείες ρε συ; Στο PS3 υπάρχει το λεγόμενο Bottleneck. Έχει ένα ισχυρό επεξεργαστή και μια μέτρια gpu. Στα παιχνίδια, όσο και να θέλει ο Cell, η gpu κρατάει το χαλινάρι. Ενώ αντίθετα, το 360 έχει μεγαλύτερη αρμονία ανάμεσα σε CPU και GPU και τα πράγματα είναι ισοροπημένα. Με λίγα λόγια, αφού βάλανε RSX, δεν έπρεπε να βάλουν Cell. Και φθηνότερο θα έβγαινε το μηχάνιμα. Η αλλιώς να βάζαν καλύτερη GPU και θα ήταν καλύτερο από το 360.
nzeppos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Για χιλιοστή φορά να υπενθυμίσουμε και τον σημαντικότατο ρόλο που παίζουν τα software development kits (SDKs που λένε στο χωριό μου) στα ports που αναφέρατε. Η Microsoft τα τελευταία 8 χρόνια έχει δαπανήσει άφθονα χρήματα και εργατοώρες στην ανάπτυξη και διάδοση των εν λόγω πακέτων (τα οποια είναι βασισμένα πάνω σε DirectX και APIs απ' τα Windows, με αποτέλεσμα να είναι ήδη γνωστά στους προγραμματιστές των software houses). Αντίθετα η Sony, τόσο με το PS2 όσο και με το PS3, εξακολουθεί να γράφει τους developers στα παλαιότερα των υποδημάτων της (κλασική πολιτική Sony...) και να τους κάνει τη ζωή δύσκολη με τα SDKs που διανέμει. Πάει να πει είναι πολύ πιο εύκολο και cost-effective να αναπτύξεις ένα παιχνίδι στο 360 παρά στο PS3 (αντίστοιχα είναι επίσης πολύ πιο εύκολο να κάνεις port ένα παιχνίδι 360 σε PC ή το αντίστροφο). Για την όλη κατάσταση δεν φταίει κανένας άλλος παρά το... ξερό κεφάλι των κεφαλιών της Sony. Αντίθετα η -μικρή- ομάδα της MS που έτρεχε το project του Xbox One, όταν αυτό ήταν ακόμα μια πρόταση στα χαρτιά, το είχε πιάσει από νωρίς το νόημα και το κυνήγησε το θέμα των SDKs. Και μιλάμε τώρα για την προ-PS2 εποχή, πριν καν κυκλοφορήσει, τόσο πίσω πρέπει να πάμε. Φυσικά υπάρχει και το γνωστό θέμα της GPU. Εκεί στη Sony ονειρεύονται ακόμα πανίσχυρους Cell επεξεργαστές που θα βγάζουν τη γάτα βόλτα και θα στρώνουν και το κρεβάτι, όταν στην MS ακόμα και για τον τριπύρηνο που χρησιμοποίησαν έκαναν συσκέψεις επί συσκέψεων (αφού είχαν την καλή διάθεση να καθίσουν από κοινού σε ένα τραπέζι μαζί με τους game developers, οι οποιοι εξήγησαν στους υπεύθυνους της MS πόσο δύσκολο είναι να γράφεις παιχνίδια που θα πρέπει να διαχειρίζονται και να ξεζουμίζουν πολλαπλούς πυρήνες).
Udontneed2know Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα είναι τόσο σκ$#%...ψέμα πρέπει να είναι η φώτο Eurogamer: BioShock PS3 Review ... 10/10 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=260897 "I could, of course, talk about the technical differences between PS3 and 360...except there really aren't any."
Rebel21 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 (επεξεργασμένο) τελικά η 2k έφτιαξε το bug με τα low textures και τώρα ο big daddy είναι φυσιολογικός.ήταν απλά bug του demo.το παιχνίδι είναι απλά κορυφαίο αν και το 10/10 είναι υπερβολικό διότι τα σημάδια του καιρού είναι πλέον πολύ αισθητά στον τίτλο ιδιαιτερα στα γραφικά.άσχετα με ποια έκδοση είναι καλύτερη http://forums.2kgames.com/forums/showpost.php?p=352676&postcount=1 Big Daddy Bouncer and Elite Bouncer Textures Appeared Pixelated Fix for an issue where large blocky pixels would show up whenever viewing the Bouncer and Elite Bouncer variants of the Big Daddy. Udontneed2know ξεκολλά λίγο και ρίξε μια ματια πριν "επιβεβαιώσεις" ένα ψέμα. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2008 από Rebel21
S2Katana Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Απορώ πως αφήνουν να κυκλοφορούν τέτοια παιχνίδια...
Udontneed2know Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2008 Udontneed2know ξεκολλά λίγο και ρίξε μια ματια πριν "επιβεβαιώσεις" ένα ψέμα. διαβασε μερικα post ποιο πανω, για καποιους που μιλαγανε για ps1 γραφικα , και θα δεις ποιοι ειναι οι κολλημενοι. Και επειδη εχω λιγο χρονο, κατσε να στα κανω ενα γρηγορο quote να τα εχεις προχειρα. Επίτηδες είναι έτσι! Θέλουν να δώσουν μια ρετρό αίσθηση στο παιχνίδι!! Μου θυμιζει οταν επαιζα ps1!Τomb raider φαση!! μου θυμίζουν γραφικά ps1 ...που πάμεεεεεε ρεεεεεεεεε!!!! Και μ' αρέσει που το bioshock βγήκε κάνα 6μηνο και βάλε μετά από την έκδοση του 360 και παρόλα αυτά είναι χειρότερο(Τι πρωτότυπο) σε σχέση με την έκδοση του 360.... και ολα αυτα τα σχολια λογω ενος bug στο demo ουτε καν στην τελικ εκδοση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις