Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι σχέση έχει παίδες η αρχιτεκτονική με την VGA(εν προκειμένω) RAM ;

 

Τα textures χρειάζονται μνήμη. Απλά.

Χοντρικά (γιατί παίζει ρόλο και η ισχύς του chip, αλλά και εκεί υπερέχει το 360)όσο περισσότερη έχεις, τόσο πιο λεπτομερή τα textures σου.

 

Εκεί υστερεί το PS3, σε επεξεργαστική ισχύ μάλλον υπερέχει, αλλά :

1ον) δεν μπορούν να την εκμεταλλευτούν σωστα

2ον) ίσως δεν μπορούν να την εκμεταλλευτούν σωστά γιατί δεν είναι αυτό (gaming) το πεδίο δράσης του Cell.

 

Επίσης το πόσα exclusives έχει χάσει μέχρι τώρα το PS3 είναι άλλο ένα δείγμα της τάσης που επικρατεί...

 

Αν κι ενημερώνομαι για παιχνίδiα κτλ, μόλις εχθές τυχαία έμαθα πως το bioshock δεν βγαίνει σε PS3....αν είναι δυνατόν!

 

Έχω Xbox 360, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μέχρι στιγμής και έχω ευχαριστηθεί ένα σκασμό παιχνίδια. (Forza rules!!!!:lol: ..αν και έχω καιρό να το πάιξω γμτ....)

 

Χωρίς να έχω ουδεμία διάθεση για αντιπαράθεση, λέω πως το αγόρασα έχοντας πλήρη γνώση της αγοράς και συνείδηση της κίνησής μου. Είχε υπάρξει πολύ hype τα προηγούμενα χρόνια για το επόμενο PS και ήμουν μάλλον βέβαιος πως θα επένδυα σε PS3. Με προσεκτική έρευνα όμως κατέληξα αλλού.

Κατά τη γνώμη μου, δεν αξίζει το PS3 αυτή τη στιγμή, αλλά και γενικότερα, ΕΚΤΟΣ αν κάποιος έχει κόλλημα με συγκεκριμένα αλλά λίγα exclusives. Αντιθετα στην απέναντι όχθη κυριαρχεί (και..κυρίως επέρχεται) ...οργασμος!

 

Την κονσόλα την πήρα για να παίξω παιχνίδια τώρα. Και στο μέλλον να την απολάυσω στην ακόμα πιο ώριμη φάση της, με ακόμα καλύτερα.

 

Δεν την πήρα για να περιμένω....

 

 

Αυτή την περίοδο (εκτός από κανά pro, gow κτλ) παίζω Halo 2, ζεσταίνομαι για τον Σεπτέμβριο!!!:D:D

 

Πρέπει να τελειώσουμε την μάχη!!!!:lol::lol:

 

Και προς θεού παιδια, καλό θα ήταν να χαμηλώσουν οι τόνοι. Είναι κρίμα.

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Ισως...μπορει....θα δειξει ;)

 

Κατσε ρε συ...

Ξεκινας θεμα απο το πουθενα για μενα και μου τη λες και στο τελος.Απιθανο:lol:

 

PS.Αν καταλαβες οτι εκανες λαθος καταλαβες,δεν μπορω να το εξηγησω παραπανω.

PS2.Η απαντηση σου για το αν το καταλαβες ή οχι ειναι σημερινη,αυριο θα εχει ξεχαστει και αυτη.Οποτε τα ισως...μπορει ...θα δειξει,δεν κολλανε εδω.Σε αντιθεση με τα ισως...μπορει ...θα δειξει τα δικα μου για τις κονσολες που οχι μονο κολλανε αλλα θα επρεπε να ειναι πρωτα και τελευταια σε καθε προταση σου-μου-του μεσα σε ενα φορουμ για κονσολες:wink:

Δημοσ.
για βρεςτες. με ενδιαφερον θα περιμενω να δω τι πιπες ειναι αυτες που μπορει να εχουνε κανει ενα απο τα πιο λαμπρα μυαλα στην αγορα αυτη να εχει <<καταντησει>> κατι οπως λες εσυ..

 

και το vegos δεν παει στον θαναση βεγγο, μη χαιρεσαι :P απλα ειναι μεγαλο το νικ σου, αλλα llv ειναι μια χαρα αφου το προτιμας.

 

Καταρχην για να μην παρεξηγηθουν τα λεγομενα μου το λεω και θα το ξαναλεω οτι ηταν και ειναι ακομα μια απο τις μεγαλυτερες programming μορφες που εχουν περασει.. Η ικανοτητα του στο C++ programming, binary space trees, τα super textures του κατα καιρους, τα full polygonal games του, η υλοποιηση των real time shadows και lighting στο D3 πρωτα απο αυτον και πολλα πολλα αλλα μιλανε για αυτον.. Δεν τον αμφισβητει κανεις για αυτο..Απλα κατα καιρους τα λεγομενα του δειχνουν ενα ανθρωπο ασταθη που απλα οταν δεν εχει τον πρωτο λογο σε κατι ή μπαινει το χρημα στη μεση θα προσπαθησει να κανει το ασπρο μαυρο για το συμφερον του.. Αυτο ειπα στο ποστ μου και αυτο ισχυει.. Μην βλεπουμε οτι λεει αυτος και αρκετοι αλλοι σαν το holy grail ..Αλλαζουν οι εποχες και τα λεφτα αλλαζουν και πεποιθησεις και ιδανικα..Αλλα μιας και θες 5-6 μαργαριταρια του ..

 

Αρχικα ισχυει αυτο που σου ειπα για τα uncompressed textures στο D3 και την εμμονη του για 512mb gpus για να ευχαριστηθουμε πληρως τα textures απο το game... Εν τελει να μην σου πω τι ειδαμε..

Να σου μιλησω για τις δηλωσεις του περι αχρηστειας των multicore processors λιγα χρονια πριν; Βεβαιως λιγα χρονια μετα το Doom3 ως δια μαγειας το υποστηριζει με δαφνες.. Να σου θυμησω οτι για αυτο το λογο ειχε χαρακτηρισει ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΚΟΝΣΟΛΕΣ (360,PS3) piece of crap? Βεβαιως αυτα ηταν πριν βγει και τα κανει τατσι μητσι κωτσι με τον Bill που σημερα την κονσολα του οποιου εκθειαζει για τα dev tools της και εχει favorite?

Η μηπως για το γεγονος οτι θεωρει οτι δεν υπαρχει λαμπρο μελλον για τα dedicated physics processors (PPU) γιατι πλεον οι multi cores θα τα κανουν ολα; Και πριν μου πεις οτι οντως ισχυει αυτο με την σιγουρια που το παρουσιαζει..Nα σου πω οτι Nvidia και ATI ηδη ψαχνουν integrated λυσεις για SIMD instructions που θα μπορουν να κανουν 5x5 πινακες σε λιγα ops/clock μεσα στην gpu..; Πραγματα λιγο δυσκολα για integrated λυσεις..Μμμ.. Αραγε εχει ή δεν εχει μελλον το PPU? Ειδωμεν.. Oh wait.. Το χρησιμοποιει προς το παρων μονο η Epic στην U3 engine οποτε ας το trasharoume λιγο μεχρι να το κανουμε implement και εμεις..

 

Και λιγα φοβερα quotes του που θυμηθηκα απο το Wiki..

 

1. "In the information age, the barriers [to entry into programming] just aren't there. The barriers are self imposed. If you want to set off and go develop some grand new thing, you don't need millions of dollars of capitalization. You need enough pizza and Diet Coke to stick in your refrigerator, a cheap PC to work on, and the dedication to go through with it. We slept on floors. We waded across rivers."

 

Κατα τα αλλα ομως trasharoume την ομολογουμενως δυσκολη αλλα επισης και πολλα υποσχομενη ασυμμετρη αρχιτεκτονικη γιατι πλεον τα barriers τα βαζουμε εμεις εκει που θελουμε και πλεον βαριομαστε τις ατελειωτες ωρες προγραμματισμου για το καλυτερο εχουμε πλεον τα dev kits της M$ που δουλεουν για εμας..

 

2."Low-level programming is good for the programmer's soul."

 

αλλα και...

 

"The low level operating system SUCKS SO BAD it is hard to believe. The first order problem is lack of memory management / protection. It took me a while to figure out that the zen of mac development is 'be at peace while rebooting'. I rebooted my mac system more times the first weekend than I have rebooted all the WinNT systems I have ever owned.... there is just no excuse for an operating system in this day and age to act like it doesn't have access to memory protection."

 

Και λιγα λογια για τον ευατο μας.. :lol:

 

"I was sort of an amoral little jerk when I was young. I was arrogant about being smarter than other people, but unhappy that I wasn't able to spend all my time doing what I wanted. I spent a year in a juvenile home for a first offense after an evaluation by a psychologist went very badly."

 

Αυτο ειναι που λεμε οτι καμια φορα οσο genius και να σαι καλυτερα να μασας παρα να μιλας.. ;)

Δημοσ.

Για να διασκεδάσω τις εντυπώσεις θα πω ότι μπορεί εγώ να έχω πιο διορατική ματιά ;)

 

Πέρα από αυτό όμως δεν διαφωνώ σε γενικές γραμμές με αυτά που λες όμως υπάρχει μια βασική διαφορά που πιστεύω θα κρίνει προς τα που θα γείρει η ζυγαριά πάνω σε αυτό που συζητάμε. Και δε διαφωνώ γιατί όπως είπα και πριν στο stormwatch αν δεις το cell σαν ένα cpu στα 3.2ghz όπως κάνουν τα περισσότερα ports που έχουμε στα ράφια μας σήμερα σίγουρα έχει πλεονέκτημα το 360. Όμως και αυτό το όμως είναι μεγάλο κατά την προσωπική μου άποψη υπάρχουν και τα spus πίσω από τον ppu που τώρα βασίζονται τα παιχνίδια. Και θα σου πω το εξής. Ίσως βρουν ένα τρόπο να περνάνε πιο εύκολα κώδικα από το 360 στο ps3 ( αν και είναι λίγο απίθανο να βρεθεί αποδοτικός κώδικας που να σε πηγαίνει σε parallel processing). Όμως τα πράγματα που μπορεί να κάνει ο cell σε όλα αυτά που είπες μέχρι τώρα δεν εξασφαλίζει κανείς ότι μπορεί να τα κάνει ο cpu του 360 ;) Μνήμη μπορεί να περισσεύει και λόγω του ΑΑ chip που έχει το 360 αν δε κάνω λάθος το πράγματα εκεί είναι ευκολότερα για το 360 (είδες λέω ευκολότερα και όχι καλύτερα...) όμως αυτά που μπορει να υπολογίσει και να κάνει stream ο cell ποιος σου λέει ότι θα μπορεί να τα κάνει και ο cpu του 360? Δεν έχουμε δει πουθενά full support από τα spu's σε παιχνίδι και αυτό να γίνεται έπειτα port στο 360.

(Για να σου κάνω και το χατήρι μιας και ξέρω πόσο το θες ίσως λέω ΊΣΩΣ να το δούμε με το MGS4 καλά λέμε τώρα :P, τι θα πεις εκεί αν όντως αυτό που λέω έχει βάση και το παιχνίδι δεν μπορεί να είναι όπως στο PS3? Θεωρητικό και εντελώς στον αέρα το ερώτημα με τα τωρινά δεδομένα αλλά θέλω μια θεωριτική αλλά τίμια απάντηση από σένα...)

 

Γνώμη μου είναι όπως και της Sony και της IBM και μερικών καθηγητών μου στο ΕΜΠ ότι ο Cell είναι αυτή τη στιγμή ίσως ο πιο αποδοτικός επεξεργαστής όσον αφορά το parallel processing και το πόσα δεδομένα μπορούν να σου υπολογίσουν αυτά τα σκατουλάκια πράγμα που μπορεί να σημαίνει πολλά τόσο για το cpu, όσο και για την κάρτα γραφικών όσο και για την ram... Anyway το θέμα είναι ότι αυτή την πλευρά δεν την λάβαμε υπόψη μας στα περί port και πιστεύω ότι είναι πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα έλλειψη επεξεργαστικής ισχύος παρά κάποιο framedrop λόγω ίσως κακής διαχείρισης μνήμης ή στη χειρότερη έλλειψη μνήμης που με optimize του κώδικα μπορεί να ελαχιστοποιηθεί. Αν δεν έχεις όμως cpu αναγκαστικά αρχίζεις και κόβεις...

 

Άρα μάλλον δεν είναι και τόσο εύκολα τα πράγματα αν γίνει βασική πλατφόρμα το PS3... ;)

 

ΥΓ: optimized κώδικας για parallel processing σημαίνει αυτόματα αν δεν κάνω λάθος (που δεν κάνω) "unoptimized" για το 360 ;) Στο ίδιο καζάνι βράζουμε xaxa... Το θέμα είναι ότι πάλι πήγε 3ις και εμείς μιλάμε πάλι για ram και cpus...χαχα.

Δημοσ.
Τι σχέση έχει παίδες η αρχιτεκτονική με την VGA(εν προκειμένω) RAM ;

 

Τα textures χρειάζονται μνήμη. Απλά.

Χοντρικά (γιατί παίζει ρόλο και η ισχύς του chip, αλλά και εκεί υπερέχει το 360)όσο περισσότερη έχεις, τόσο πιο λεπτομερή τα textures σου.

 

Εκεί υστερεί το PS3, σε επεξεργαστική ισχύ μάλλον υπερέχει, αλλά :

1ον) δεν μπορούν να την εκμεταλλευτούν σωστα

2ον) ίσως δεν μπορούν να την εκμεταλλευτούν σωστά γιατί δεν είναι αυτό (gaming) το πεδίο δράσης του Cell.

 

Επίσης το πόσα exclusives έχει χάσει μέχρι τώρα το PS3 είναι άλλο ένα δείγμα της τάσης που επικρατεί...

 

Αν κι ενημερώνομαι για παιχνίδiα κτλ, μόλις εχθές τυχαία έμαθα πως το bioshock δεν βγαίνει σε PS3....αν είναι δυνατόν!

 

Έχω Xbox 360, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μέχρι στιγμής και έχω ευχαριστηθεί ένα σκασμό παιχνίδια. (Forza rules!!!!:lol: ..αν και έχω καιρό να το πάιξω γμτ....)

 

Χωρίς να έχω ουδεμία διάθεση για αντιπαράθεση, λέω πως το αγόρασα έχοντας πλήρη γνώση της αγοράς και συνείδηση της κίνησής μου. Είχε υπάρξει πολύ hype τα προηγούμενα χρόνια για το επόμενο PS και ήμουν μάλλον βέβαιος πως θα επένδυα σε PS3. Με προσεκτική έρευνα όμως κατέληξα αλλού.

Κατά τη γνώμη μου, δεν αξίζει το PS3 αυτή τη στιγμή, αλλά και γενικότερα, ΕΚΤΟΣ αν κάποιος έχει κόλλημα με συγκεκριμένα αλλά λίγα exclusives. Αντιθετα στην απέναντι όχθη κυριαρχεί (και..κυρίως επέρχεται) ...οργασμος!

 

Την κονσόλα την πήρα για να παίξω παιχνίδια τώρα. Και στο μέλλον να την απολάυσω στην ακόμα πιο ώριμη φάση της, με ακόμα καλύτερα.

 

Δεν την πήρα για να περιμένω....

 

 

Αυτή την περίοδο (εκτός από κανά pro, gow κτλ) παίζω Halo 2, ζεσταίνομαι για τον Σεπτέμβριο!!!:D:D

 

Πρέπει να τελειώσουμε την μάχη!!!!:lol::lol:

 

Και προς θεού παιδια, καλό θα ήταν να χαμηλώσουν οι τόνοι. Είναι κρίμα.

 

Στα περισσότερα έχεις δίκιο... Αν και δε θέλω να κάτσω πάλι να γράψω την ιστορία της ζωής μου μιας και είναι περασμένη και η ώρα :P θα σου πω 3 πραγματα.

 

1. Στα Textures και μνήμη μην είσαι απόλυτως γιατί τα spu's μπορούν να κάνουν και αυτό... Και επίσης ένα παιχνίδι δεν είναι μόνο textures... :P

 

2. Η τάση που επικρατεί και χάνει το ps3 exclusives είναι ότι δεν έχει user base για να υποστηρίξει αυτή τη στιγμή exclusive τίτλους από 3rd party. To 360 είναι ήδη στην αγορά 1 χρόνο και πάει για δεύτερο πλέον και αυτό δε το λέω για κακό. Απλά έτσι είναι οι συνθήκες. Είναι καθαρά αυτό που λέω και μόνος λόγος είναι το χρήμα είμαι σίγουρος γι αυτό....

 

3. Καλά έκανες και πήρες 360, ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του καταλήγει σε ένα προϊόν, τουλάχιστον ο σωστός καταναλωτής που σέβεται τον εαυτό του. Το πρόβλημα είναι να πηγαίνουμε άκριτα, αγοράζουμε υποστηρίζουμε, και αφορίζουμε πράγματα και καταστάσεις...

 

Γνώμη μου είναι ότι το PS3 έχει να προσφέρει πολλά στο χώρο και μερικά από τα παιχνίδια που έρχονται φέτος το χειμώνα θα το δείξουν. Απο κει και πέρα 2 πράγματα με έχουν απογοητεύσει από την αντίπερα όχθη.

 

Ο κακός σχεδιασμός του 360 που είναι απο όλους παραδεκτό πλέον με αποτέλεσμα τα τόσα προβλήματα που δημιουργήθηκαν (άσχετα από τα μέτρα που πήρε για την εγγύηση κλπ κλπ που ήταν επιβεβλημένα για να μη χάσει την αξιοπιστία της σας εταιρία) και

 

Η μεγάλη για μένα πάντα μιλάω απογοήτευση στα γραφικά του Halo 3. Στο σχολείο είχα παρατήσει εξετάσεις για να παίζω με τις ώρες campaign στο xbox το halo 1, το halo 2 το είδα με πολύ καλύτερο μάτι από ότι όλος ο κόσμος του gaming, αλλά το halo 3 (δεν ξέρω για το campaign το story κλπ γιατί δεν το χω ψάξει καθόλου) αλλά τα γραφικά παιδιά εμένα προσωπικά με άφησαν κάγκελο και όχι με την καλή έννοια. Πιστεύω ότι δεν τιμάνε ούτε τον τίτλο ούτε τις δυνατότητες που έχει και η κονσόλα αν θέλετε. Συγκρίνετε το με τα γραφικά στο gears που είναι πολύ μα πολύ μπροστά... Δε ξέρω αυτή είναι η εντύπωση μου... Μπορεί να μη συμφωνείτε αλλά πιστεύω ότι δεν απέχω πολύ από την πραγματικότητα...

Δημοσ.
sex doctors ειμαστε και εγω και ο storm.

 

ειναι προφανες οτι ολοι οι playstationακηδες εχουνε προβλημα στυσης τον τελευταιο καιρο (παρ'ολο που ως συνηθως δεν το παραδεχονται ακομα)

και ως εκ τουτου η δουλεια μας ειναι προδιαγεγραμμενη και εξαντλητικη.

 

xaxaxaxa..ti asteio...:roll:

alla gia na to sinexiso...mas tin exei ftiaksei i Nariko!!!:mrgreen:

 

:D

καλυτερα να γραφεις ετσι, παρα τις κοτσανες που γραφεις συνηθως. I approve.

 

οσο για το ποτε θα σου σηκωθει με το ps3?

ε, δεν ξερω ποτε ακριβως, αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι "it will be worth the wait"

 

stamata na les kotsanes re PDS...:mrgreen:

Δημοσ.
Για να διασκεδάσω τις εντυπώσεις θα πω ότι μπορεί εγώ να έχω πιο διορατική ματιά ;)

 

Πέρα από αυτό όμως δεν διαφωνώ σε γενικές γραμμές με αυτά που λες όμως υπάρχει μια βασική διαφορά που πιστεύω θα κρίνει προς τα που θα γείρει η ζυγαριά πάνω σε αυτό που συζητάμε. Και δε διαφωνώ γιατί όπως είπα και πριν στο stormwatch αν δεις το cell σαν ένα cpu στα 3.2ghz όπως κάνουν τα περισσότερα ports που έχουμε στα ράφια μας σήμερα σίγουρα έχει πλεονέκτημα το 360. Όμως και αυτό το όμως είναι μεγάλο κατά την προσωπική μου άποψη υπάρχουν και τα spus πίσω από τον ppu που τώρα βασίζονται τα παιχνίδια. Και θα σου πω το εξής. Ίσως βρουν ένα τρόπο να περνάνε πιο εύκολα κώδικα από το 360 στο ps3 ( αν και είναι λίγο απίθανο να βρεθεί αποδοτικός κώδικας που να σε πηγαίνει σε parallel processing). Όμως τα πράγματα που μπορεί να κάνει ο cell σε όλα αυτά που είπες μέχρι τώρα δεν εξασφαλίζει κανείς ότι μπορεί να τα κάνει ο cpu του 360 ;) Μνήμη μπορεί να περισσεύει και λόγω του ΑΑ chip που έχει το 360 αν δε κάνω λάθος το πράγματα εκεί είναι ευκολότερα για το 360 (είδες λέω ευκολότερα και όχι καλύτερα...) όμως αυτά που μπορει να υπολογίσει και να κάνει stream ο cell ποιος σου λέει ότι θα μπορεί να τα κάνει και ο cpu του 360? Δεν έχουμε δει πουθενά full support από τα spu's σε παιχνίδι και αυτό να γίνεται έπειτα port στο 360.

(Για να σου κάνω και το χατήρι μιας και ξέρω πόσο το θες ίσως λέω ΊΣΩΣ να το δούμε με το MGS4 καλά λέμε τώρα :P, τι θα πεις εκεί αν όντως αυτό που λέω έχει βάση και το παιχνίδι δεν μπορεί να είναι όπως στο PS3? Θεωρητικό και εντελώς στον αέρα το ερώτημα με τα τωρινά δεδομένα αλλά θέλω μια θεωριτική αλλά τίμια απάντηση από σένα...)

 

Γνώμη μου είναι όπως και της Sony και της IBM και μερικών καθηγητών μου στο ΕΜΠ ότι ο Cell είναι αυτή τη στιγμή ίσως ο πιο αποδοτικός επεξεργαστής όσον αφορά το parallel processing και το πόσα δεδομένα μπορούν να σου υπολογίσουν αυτά τα σκατουλάκια πράγμα που μπορεί να σημαίνει πολλά τόσο για το cpu, όσο και για την κάρτα γραφικών όσο και για την ram... Anyway το θέμα είναι ότι αυτή την πλευρά δεν την λάβαμε υπόψη μας στα περί port και πιστεύω ότι είναι πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα έλλειψη επεξεργαστικής ισχύος παρά κάποιο framedrop λόγω ίσως κακής διαχείρισης μνήμης ή στη χειρότερη έλλειψη μνήμης που με optimize του κώδικα μπορεί να ελαχιστοποιηθεί. Αν δεν έχεις όμως cpu αναγκαστικά αρχίζεις και κόβεις...

 

Άρα μάλλον δεν είναι και τόσο εύκολα τα πράγματα αν γίνει βασική πλατφόρμα το PS3... ;)

 

ΥΓ: optimized κώδικας για parallel processing σημαίνει αυτόματα αν δεν κάνω λάθος (που δεν κάνω) "unoptimized" για το 360 ;) Στο ίδιο καζάνι βράζουμε xaxa... Το θέμα είναι ότι πάλι πήγε 3ις και εμείς μιλάμε πάλι για ram και cpus...χαχα.

 

κι ομως.. το 360 εχει τριπυρινο επεξεργαστη, με δυο h/w threads ανα πυρηνα και οσα s/w threads επιθυμεις να δημιουργησεις.

 

μια μικρη, γενικη αλλα καλογραμμενη αναλογια για cell-xenos μπορεις να διαβασεις εδω:

For people that do not have a technical background, the following is an analogy.

 

Assume that someone has all the parts to build a car in his garage (main memory). That person could build the car from an instruction manual but it would take a long time (single core PPE application).

 

If he gets two of his friends to help him and they were all working in the garage with him, they may be able to get the car built in 1/3 the time. (3-core 360 application). The main issue with having three people working on the car at the same time is that everything has to be better organized so that everyone is working in an orderly fashion and they are not falling over each other.

 

Now if that person got 6 of his friends and he put each of them in a different 4'x2' closet (256 KB SPE memory) and he is the only person allowed to be in a garage. He would then have to bring parts to each of his friends with a page out of the instruction booklet and tell them to assemble the parts. Only parts that could fit in the closet could be sent to the friends working in closets. When the assembled parts are ready, he would go and get the assembled parts and bring new parts and instructions for assembly to the closet. Also parts that do not take very long to assemble should be assembled in the garage since it may take longer to organize and bring and retrieve those parts to and from the closet than assembling them in the garage. Anything that could not be assembled in the closet, he would have to assemble it in the garage. He would also have to assemble all the assembled parts in the garage to produce the car (a cell application using 1 PPE core and 6 SPEs). If a another car (next video frame) was to be built, the completed last car could would have to be taken from the garage (sent to the gpu) and new parts aquired (user controls) and the person in the garage would need to organize the parts so that tasks could be performed.

 

Even though the final example has 7 people working on the car at the same time, it will probably not be finished 7x as fast since people in the closets are limited to what they can work on due to space restrictions (256 KB memory) and transportation time for small assemblies whereas the person working in the garage has to do so much work (managing everything in an orderly fashion, bring parts and pickup parts to/from people in the closets, assemble all large parts, assemble all low manpower parts, as well as performing final assembly for the car). In this case, the people in the closets may be idle since the main person is too busy performing too many tasks. The main person is the limiting factor.

σιγουρα οι καθηγητες σου στο ΕΜΠ μπορουν να καταλαβουν περισσοτερα, ειδικα αν ειναι οι cpus το αντικειμενο τους, αλλα το θεμα ειναι να καταλαβεις πρωτα εσυ τι εχει σημασια για μια παιχνιδομηχανη, ωστε να εχεις και καλυτερες ερωτησεις να τους κανεις, αφου τα συζητας μαζι τους.

 

υ/γ

οσο για το mgs4.. αφου θες τη γνωμη μου.. υποθετικα παντα..

ολα ειναι πιθανα. πολλοι παραγοντες που δεν γνωριζουμε εμεις θα παιξουν ρολο στο πως θα ειναι το port σε σχεση με το <<original>> του ps3.

μπορει να ειναι το ιδιο, λιγο χειροτερο ή λιγο καλυτερο. θα δουμε. μπορει και να εχει και τιποτα extra πραγματα (συνηθης τακτικη απο τις εταιριες οταν βγαζουν ενα δυνατο τιτλο λιγο αργοτερα στην αλλη πλατφορμα..) ;) ..μπορει να εχει και λιγοτερα. :D

αν δεν κανω λαθος, τοτε που ο κοτζιμα ειχε δειξει τα πρωτα (και τα εντυπωσιακοτερα) real-time γραφικα, ειχε πει οτι ολα αυτα μπορουν να γινουν στο 360. οποτε μενει να δουμε σε ποσα dvd (και αν) θα χωρεσει ενα τιγκα bluray.

Δημοσ.

Nonborn,

 

όσον αφορά στο 1. σαφώς, περιορίζομαι στα textures, for the sake of the conversation.:-)

Τα spus δεν κολλάνε καθόλου εδώ, είναι άσχετα (στη δυνατότητα αποθήκευσης textures δηλ.).

 

Για το 2. πιστεύω πως δεν είναι χρήμα και userbase μόνο. Περισσότερο συνδυασμός δυνατοτήτων της κονσόλας, χρήματος,ευκολίας ανάπτυξης τίτλων (development tools) και της userbase φυσικά.

 

Ο κακός σχεδιασμός είναι όντως το μόνο κομμάτι που με έχει ενοχλήσει και το έχω παντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Αλλά όλα καλά μέχρι τώρα, προσωπικά.

 

Για το Halo 3, sorry κιόλας, αλλά μιλάς σαν να το έχεις παίξει ήδη.:D

Πιστεύω πως το παιχνίδι θα φανεί αντάξιο του hype του και θα είναι κορυφαίο, τόσο απο πλευράς gameplay, αλλά και γραφικών.

Μην το συγκρίνεις με το GOW, που όλα εκτυλίσσονται σε περιορισμένους χώρους και γενικότερα το παιχνίδι είναι μέσα στο sepia....καταπληκτικά γραφικά, ναι, αλλα πιστεύω το Halo θα είναι στα ίδια επίπεδα, πιθανόν και ανώτερα..προσωπική γνώμη.

Εκτός αυτού, δεν είναι καν στο ίδιο είδος παιχνιδιών....

Στο Halo μιλάμε για μάχες σε μεγάλους χώρους, με πολλούς αντιπάλους και πάλι πιστεύω θα είναι καταπληκτικό από άποψης γραφικών....ήδη αυτές οι εικόνες π.χ. με προιδεάζουν πολύ θετικά:

 

 

155501406320070731173732.jpg

H3_E307_3P02.jpg

H3_E307_3P05.jpg

H3_E307_3P01.jpg

 

 

και πιστεύω πως το τελικό παιχνίδι θα φανεί αντάξιο των προσδοκιών.

Τα γραφικά στο Halo 3, απ'όσο έχω δει , είναι πιο αληθοφανή, ο ουρανός είνα γαλάζιος, τα δέντρα πράσινα κτλ. :lol: κτλ. όχι αυτή η μόνιμη κιτρινάδα-χλωμάδα-καφετίλα που βλέπω τελευταία σε όλο και περισσότερα παιχνίδα....Επίσης γίνεται πολυ πιο στυλιζαρισμένη(και σωστή, κατ'εμέ) χρήση του HDR , με την υπερβολική χρήση του οποίου έχω αηδιάσει σε κάποια games.

 

Γενικά δεν θέλω να κρίνω πριν δω, αλλα πιστεύω πως η bungie θα σταθεί στο ύψος της και θα μας προσφέρει ένα κορυφαίο παιχνίδι, σε κάθε επίπεδο.

 

Αυτά και sorry αν ξέφυγα και λίγο offtopic.

Δημοσ.

Εγώ πάντως από τα παραπάνω κατάλαβα τελικά γιατί κάποιοι έχουνε φάει τόσες ώρες να διαβάσουν στο ίντερνετ πράγματα που δεν θα τους είναι ποτέ χρήσιμα: μη χαλάτε τα μάτια σας ρε παιδιά, υπάρχουν και π**τ*ν*ς.

 

Και κάτι άλλο, δεν έχω ακούσει πιο ηλίθια προσέγγιση από αυτή με το αυτοκίνητο, αν ήθελε θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το παράδειγμα μιας βιομηχανίας με διατάξεις γραμμής παραγωγής και λειτουργικής διάταξης, ακόμα και ένα πεντάχρονο διακρίνει την πρόθεση δημιουργίας εντυπώσεων με το όλο θέμα της ντουλάπας και του προς assembly τεμαχίου. Πραγματικά είναι λυπηρή η αντιστοίχιση δεδομένων - υλικών που γίνεται.

Δημοσ.

Για τα περι αποδοτικοτητας του Cell...

Eιναι αποδοτικος σε "δουλειες" που εχουν προβλεψιμη ροη (πχ η εφαρμογη για τα καρκινικα κυταρα που τρεχει στο PS3...BTW εκει τουλαχιστον δινω στη Sony τα ευσημα...ειναι καλος ο σκοπος_

Στα branches τρωει τα μουτρα του (ευκολα "τρωει" κυκλους")

 

Για αρχιτεκτονικη τωρα...απλα σκεψου οτι το RSX μπηκε ΤΣΟΝΤΑ

 

Αν θελετε να το παμε πιο τεχνικα...ειμαι μεσα :D

Δημοσ.

@LLV

 

ok, δεν θα παρεξηγησω τα λεγομενα σου, αλλα πρεπει να καταλαβεις οτι κανεις πολυ μεγαλο λαθος.

 

 

πχ. βλεπω αυτη τη στιγμη την παρουσιαση απο το quakecon, οπου παρουσιαζουνε το rage, δηλ. αυτο που φτιαχνει ο carmack τα τελευταια χρονια.

το ειδες αυτο?

 

μηπως -λεω μηπως- πρεπει να το δεις μια, και μετα να πεις τα περι ασπρου-μαυρου και τα περι συμφεροντολογιας?

αν θες να σου δωσω ενα λινκ για ολο το conference (850ΜΒ) ή ενα hd link απο το demo μονο (500ΜΒ)

Δημοσ.

O Carmack οπως πολλοι αλλοι προγραμματιστες,σε καποια φαση της ζωης του το επαιζε Πυθια - και ασχετα αν επεσε μεσα ή οχι το ΔΙΚΑΙΟΥΤΩ!!

 

Αναμφιβολα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ μυαλο και οταν πεφτει πανω σε μια πλατφορμα δεν θα πει μπαρουφες

 

Αλλα δεν χρειαζεται να εισαι Carmack για να καταλαβεις οτι το ενα DVD μπορει να μην αρκει για την tech5 λογω Megatexture tech (με απλες προσθεσεις βγαινει) και οτι τα λειψα και απομονωμενα 256 MB δεν φτανουν για αξιοπρεπεις υφες με βαση την παραπανω τεχνολογια...

Δημοσ.
Εγώ πάντως από τα παραπάνω κατάλαβα τελικά γιατί κάποιοι έχουνε φάει τόσες ώρες να διαβάσουν στο ίντερνετ πράγματα που δεν θα τους είναι ποτέ χρήσιμα: μη χαλάτε τα μάτια σας ρε παιδιά, υπάρχουν και π**τ*ν*ς.

 

Eμ...αυτο λεμε.

Αντε γιναμε 3 (μαζι με τον littlelouievegos).:P

Επισης κανουμε αναλυσεις επι αναλυσεων,το παιζουμε αναλυτες χωρις κανενα λογο.

 

Συμβουλη:Να παιζουμε περισσοτερο με την κονσολα μας και ...λιγοτερη σημασια στο ιντερνετ.

Θα μαθουμε περισσοτερα,αυτο ειναι βεβαιο.;-)

 

ΥΓ.Σπαμ...αλλα δεν γινεται αλλιως.

Δημοσ.

Αν τελειώσει ο χώρος ενός DVD-9 για τα textures μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και δεύτερο DVD-9.

 

Αν τελειώσει η μνήμη της κονσόλας για την αποθήκευση των textures μπορούμε να βάλουμε άλλα 256MB για να χωρέσουν; Α, ξέχασα, αφού χωράνε στο Blu-Ray κάααααποια στιγμή θα φορτώσουν οπότε cool :mrgreen:

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί πάει τόσο μακρυά η βαλίτσα, απλά πράγματα, η μία κονσόλα έχει options και η άλλη δεν έχει...

Δημοσ.
Αν τελειώσει ο χώρος ενός DVD-9 για τα textures μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και δεύτερο DVD-9.

 

Αν τελειώσει η μνήμη της κονσόλας για την αποθήκευση των textures μπορούμε να βάλουμε άλλα 256MB για να χωρέσουν; Α, ξέχασα, αφού χωράνε στο Blu-Ray κάααααποια στιγμή θα φορτώσουν οπότε cool :mrgreen:

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί πάει τόσο μακρυά η βαλίτσα, απλά πράγματα, η μία κονσόλα έχει options και η άλλη δεν έχει...

 

Εισαι σιγουρος οτι δεν θα τα καταφερουν με την μνημη στο ps3?

Επισης,εισαι σιγουρος οτι σε ολες τις κατηγοριες παιχνιδιων ειναι εφικτο να υπαρχουν 2-3 DVD?

(πχ στα RPG γινεται)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...