atomsk Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Μάλιστα...με ένα facepalm και μία προχειροδουλεμένη ανάλυση δικής σου επινόησης ( πιθανότατα παράγωγο copy paste από διάφορα που έχεις διαβάσει και αναπαράγεις "αμάσητα", χωρίς να κατανοείς σε τι αναφέρονται) βγήκε η απαντησούλα. Αν δεν κάνω και λάθος είσαι ο ίδιος που ισχυριζόσουν ότι οι επεξεργαστές του 360 είναι x86 αρχιτεκτονικής. Οπότε σέβομαι την άγνοιά σου και το σταματώ εδώ. Αν πάντως έχεις τεχνολογικές ανησυχίες και την κατάλληλη γνώση για το πώς λειτουργεί σε γενικές γραμμές ο Cell άρχισε από εδώ αρχικά, υπάρχουν και references στο τέλος και μπόλικα sites γενικώς με πολύ καλή πληροφορία). Please όμως μην μου απαντάς βασιζόμενος σε άρθρο του howstuffworks ( εκτός των άλλων αναφέρει και για 8 spus στον cell του ps3, lol και μόνο σε αυτό). Γενικότερα το ύφος σου είναι προκλητικά ειρωνικό και επιθετικό και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Εγώ δεν σε προσέβαλλα σε αντίθεση με εσένα αν και μου έδωσες πολύ περισσότερους λόγους να το κάνω με διάφορα ακατανόητα που έχεις γράψει μέχρι στιγμής. Anyway, εγώ το troll, εσύ η φωνή της λογικής ! Βρε πού φτάσαμε!! Άιντε καληνύχτα. τρομερά τα επιχειρήματα σου τα screenshots του heavy rain πως σου φάνηκαν...άσε είμαι σίγουρος πως και αυτά αρνητικά θα τα σχολιάσετε.
Apokleiros Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Θα πρεπει να καταλαβεις κατι στα παιχνιδια μετραει η ΚΑΡΤΑ γραφικων , o CELL ειναι! Οπως επισης και απο την καρτα του χβοχ 360! Ασε τα ΜΟΥΦΑ διαγραμματα της sony που μας δειχνουν τον CELL 5 ΦΟΡΕς ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 8800 chip! Και οι πιο σκληροπυρινικοι εχουν πια κουραστει με ολα αυτα! Oλα αυτα που βλεπεις θα τα δεις σε ενα tech demo μουφα και μονο! Οσο για το παιχνιδακι δεν ξερω εαν βγει, αλλα ειμαι σιγουρος οτι στο 360 θα ειναι καλυτερο κατα 99,99999% ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΣΤΟ PS3 ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ graphics! Εκτος του oblivion που βγηκε μετα απο ενα αιωνα και στο 360 εχει γινει απευθειας port σε 3 μηνες μεσα! Θες να δεις tech demo και ψεμματα με το ΤΣΟΥΒΑΛΙ,γραψε στο youtube , ps2 tech demo και θα δεις ολη τις HD OLD ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ !
popdex Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δεν έχει λίγο tearing, έχει αρκετό, ειδικά σε κάποια ανοιχτά περιβάλλοντα. Κάποιες στιγμές μάλιστα πέφτει και το framerate αρκετά κάτω από τα 20 fps και γίνεται λίγο ενοχλητικό....Παρόλα αυτά είναι πολύ όμορφο και καλοφτιαγμένο παιχνίδι. Περιμένω τη συνέχειά του. atomsk, σοβαρά πιστεύεις τα PR-bullshit που πετάει μία second party ουσιαστικά εταιρεία; Εμένα δε με ενόχλησε καθόλου. Επιμένω ότι είδα λίγο tearing και ελάχιστο pop-in. Slowdowns δε θυμάμαι να παρατήρησα καθόλου. Δεν ξέρω αν το πιάσω από την αρχή με πάρα πολύ προσοχή πόσα ελαττώματα θα βρω. Όταν το έπαιξα πάντως μου άφησε την αίσθηση του πολύ polished & bug-free παιχνιδιού. Για το αν είναι PR bullshit αυτό που είπε ή όχι μένει να το δούμε. Πάντως έχοντας παρουσιάσει τον πιο εντυπωσιακό οπτικά τίτλο του PS3 (προσωπικά μου άρεσε πιο πολύ από το MGS4) είναι οι πλέον αρμοδιοι να μιλήσουν. Δηλαδή οι τίτλοι του PS2 που βγήκαν το 2001 έχουν καμία σχέση με τα δύο God of War? Λογικό είναι να εκμεταλλεύονται περισσότερες δυνατότητες μιας κονσόλας όσο περνάει ο καιρός.
koulouri Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δεν εχω διαβασει σχεδον κανενα post παλαιοτερα σε αυτο το topic.. Απλα εχω 1 απορεια.. Πως γινεται σε ολες τις καφετεριες που εχουν και PS3 για να παιζεις PRO2008 OΛΑ τα ps3 να σερνονται ( τουλαχιστον στο pro2008 ) και ενω στο xbox360 τρεχει ανετα και ειναι πιο φθηνο να παιρνουν ps3.. Plz καποιος που ξερει ας μου απαντησει..
JUST-GAMER Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Για τον πολύ απλό λόγο ότι στην ΕΛΛΑΔΑ τουλάχιστον όλοι φοράνε παρωπίδες. Sony και πάλι sony επειδή το playstation2(Είχα κι εγώ) ήτανε πολύ καλό λένε θα γα... και το νέο ps3 αλλά έλα που εδώ κάνουν και το ΜΕΓΑ λάθος και ο χρόνος το έχει αποδείξει περίτρανα. Τι άλλο να πω δεν ξέρω....
G_Zisis Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Αλήθεια ρε παδιά,πήγα και έπαιξα σε PS3 το PES08 και έχανε πολλά frames κάποιες φορές,ειδικά στα replay.Συμβαίνει σε όλα τα PS3 αυτό ή μήπως εκείνο το PS3 που έπαιζα τα είχε φτύσει;
popdex Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Αλήθεια ρε παδιά,πήγα και έπαιξα σε PS3 το PES08 και έχανε πολλά frames κάποιες φορές,ειδικά στα replay.Συμβαίνει σε όλα τα PS3 αυτό ή μήπως εκείνο το PS3 που έπαιζα τα είχε φτύσει; H έκδοση για PS3 έχει τα χάλια της. Όχι πως του 360 είναι κανένα αριστούργημα αλλά τέτοια τεχνικά θέματα δεν έχει.
alou Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Αναφέρομαι στο θέμα που είπε παραπάνω (τ)ο κουλούρι, το λιανεμπόριο είναι ένα άλλο κεφάλαιο που δεν έχει σχέση με την ποιότητα του προϊόντος. Η sony στην ελλάδα έχει οργιάσει και δεν αναφέρομαι στα καλώς κείμενα, όπως η διανομή και οι εμπορικές συμφωνίες, αλλά στα εντελώς παράλογα όπως οι τιμές πώλησης που δίνουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους στους λιανέμπορους. Βέβαια έτσι 'δουλεύει' η αγορά αλλά με το ηλεκτρονικό εμπόριο σύντομα τέτοια παπατζιλίκια θα αποτελέσουν παρελθόν.
JUST-GAMER Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Γιατί σύντομα θα αποτελούν παρελθόν τι θα αλλάξει?
atomsk Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 LOL, γνωρίζεις καν ποιός είναι ο ρόλος του game designer σε ένα παιχνίδι και κατά πόσο έχει σχέση με τον προγραμματισμό και τη βελτιστοποίηση του κώδικα;Ακόμα κι έτσι αυτά που λέει είναι PR, από την στιγμή που, απ'όσο κατάλαβα διαβάζοντας το άρθρο, παραλληλίζει το 30-40% των δυνατοτήτων των 6 SPUs με το 30-40% του potential όλης της κονσόλας. Απλά pathetic, μόνο από αυτό το σημείο φαίνεται πως λέει μπουρδίτσες για να ψαρώνει ο κόσμος. Επειδή σας πείραξαν τα ειρωνικά σχόλια , απαντάω πάλι άνευ Picard μιας και το παραπάνω quote δεν έγινε delete. The "Processing Element" of the Cell is a 3.2-GHz PowerPC core equipped with 512 KB of L2 cache. The PowerPC core is a type of microprocessor similar to the one you would find running the Apple G5. It's a powerful processor on its own and could easily run a computer by itself; but in the Cell, the PowerPC core is not the sole processor. Instead, it's more of a "managing processor." It delegates processing to the eight other processors on the chip, the Synergistic Processing Elements. http://electronics.howstuffworks.com/playstation-three1.htm και για όποιον δεν το κατέχει το αγγλικο, ο βασικός επεξεργαστής μεταβιβάζει τoν φόρτο εργασίας στα SPEs ...που σημαίνει πως μόνο επικουρικά δεν βρίσκοντε εκεί τα SPEs! Άρα αν κάποιος (game designer) λέει πως το 60% των SPEs που στην ουσία διαχειρίζοντε το load, δεν αξιοποιείται κατεπέκταση εννοεί ότι ΜΕΓΑΛΟ ποσοστό (ok δεν λέω 61.6%) των δυνατοτήτων του PS3 δεν αξιοποιούντε.
johnnypatras Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 τρομερά τα επιχειρήματα σου τα screenshots του heavy rain πως σου φάνηκαν...άσε είμαι σίγουρος πως και αυτά αρνητικά θα τα σχολιάσετε. Για το bold: με εμένα μιλάς, δεν εκπροσωπώ κάποια ομάδα. Κατά τ'άλλα, όταν βασικό σου επιχείρημα είναι ότι ουσιαστικά η CPU του Cell "κάθεται" και απλά συντονίζει-ταίζει τα SPUs (για να μην παρερμηνεύομαι, κάνει και αυτό, αλλά όχι μόνο αυτό φυσικά) τι άλλο θέλεις να σου πω; Ειδικά όταν βλέπω στο παρελθόν να έχεις πετάξει τέτοιες μπούρδες σαν αυτήν των cores του 360, no offence αλλά πώς περιμένεις να σε πάρω στα σοβαρά σε μία τέτοια κουβέντα; Τα screens του Heavy Rain είναι πολύ όμορφα όντως και η εταιρεία πίσω από το παιχνίδι σίγουρα δίνει ένα +....αναμένουμε για περισσότερες πληροφορίες. popdex (για να μιλήσω και με έναν άνθρωπο σοβαρά), στο σημείο που είμαι τώρα π.χ. ( κάπου στο 75-80%) δεν υπάρχει πρόβλημα, ελάχιστο tearing και το framerate δεν πέφτει καθόλου. Πιο πριν όμως, κάπου στο 20-50% της ιστορίας, σε ανοιχτά περιβάλλοντα μιλώ για χοντρό tearing. Και όχι, δεν παρατήρησα slowdowns. Framedrops είδα και αρκετά έντονα κάποιες φορές ( σε κάποια φάση πρέπει να έπεσαν στιγμιαία και στα 10 fps...). ΟΚ, εχει πολύ καλά γραφικά το παιχνίδι και το δικαιολογώ εν μέρει. Τέλος πάντων, μην το βγάλω και κακό το παιχνίδι γιατί θα το αδικήσω πάρα πολύ, είναι από τα πολύ καλά της υπάρχουσας γενιάς. Για το άλλο θέμα, είναι δεδομένο πως υπάρχει untapped potential και στις 2 κονσόλες. Δεν τίθεται θέμα. Από εκεί και πέρα όμως, είναι λάθος να ταυτίζεις την θέση μιας εταιρείας (Naughty Dog) μέσω ενός εκπροσώπου της που ελάχιστη σχέση έχει με programming. Αυτά που είπε ήταν γενικολογίες και αοριστολογίες με αρκετή δόση ασάφειας και λογικών λαθών και γι'αυτό αρνούμαι να τα πιστέψω. Για να καταλάβεις τι εννοώ, το ίδιο θα πω και στην περίπτωση που βγει π.χ. ο game designer της bungie και πει "ξέρετε, χρησιμοποιούμε μόνο το 30-40% της δύναμης του 360". Πολύ πιο σοβαρά π.χ. άκουσα τα λόγια του Carmack για τα + και - και των 2 κονσολών πριν λίγες ημέρες στην quakecon.
johnnypatras Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δεν έχουν σβηστεί τα μηνύματα, έχουν μεταφερθεί. Τσέκαρε τα pm σου, λογικά έχεις pm από τους mods για την μεταφορά τους. Sorry για το offtopic, mods, μπορείτε να σβήσετε τα μηνύματα.
Rebel21 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 καλά εδώ φτάνουμε στο 2009 και κάποιοι προσπαθούν να βγάλουν από την μίγα ξίγκι.πάρτε το χαμπάρι ότι το πολύ σε 2 χρονια το xbox και το ps3 θα είναι πλέον αντίκες.σιγά μην κάτσει ο carmack και οι άλλοι να ασχολούνται το 2010 με την ge7800 και την αδικοχαμένη δύναμη του ps3.είναι φανερό πλέον ότι οι σημερινές κονσόλες φτάνουν πλέον στα όρια τους. όταν καταφέρουν να αξιοποιήσουν την δύναμη που λέει ο atomsk το μονο που θα καταφέρουν είναι να δούμε πολύ καλύτερα games αλλα για τα δεδομένα αυτής της γενιάς.το god of war 2 παράδειγμα που ήταν αξιόλογο παιχνίδι βγήκε παράλληλα με παιχνίδια όπως το gears και το uncharted.
modecris Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2008 Δεν εχω διαβασει σχεδον κανενα post παλαιοτερα σε αυτο το topic..Απλα εχω 1 απορεια.. Πως γινεται σε ολες τις καφετεριες που εχουν και PS3 για να παιζεις PRO2008 OΛΑ τα ps3 να σερνονται ( τουλαχιστον στο pro2008 ) και ενω στο xbox360 τρεχει ανετα και ειναι πιο φθηνο να παιρνουν ps3.. Plz καποιος που ξερει ας μου απαντησει.. Μήπως γιατί είναι πιο αξιόπιστα;Ανατριχιάζω και μόνο στην σκέψη να έχω στην κατοχή μου καφετέρια με (ας πούμε) 10 xbox360 να παίζουν όλη μέρα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις