Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

διπλα ακριβως απο το αρθρο αυτο, εχει ενα αλλο, παλι απο τον ιδιο ανθρωπο (p.dille)..

 

>>> Peter Dille Talks FFXIII Exclusivity, Seems Confused <<<

για ριχτου μια ματια, γιατι νομιζω εχει παθει ηλιαση ο δικος σου ;]

 

να και το σχολιο του kotaku επισης:

<<So...exclusives don't really matter, yet exclusives like MGS4 bring "value" and "raise the bar" for the PS3? You seem confused, Peter.>>

 

indeed, wear a hat mr. dille

B)

 

Αυτό που είπε για το FF13 ήταν απίστευτη χαζομάρα αλλά μπες και λίγο στη θέση του, τί να πει; :mrgreen:

Μόνο σε ένα σημείο βγάζει νόημα: τα exclusives είναι αυτά που φέρνουν τη μεγάλη και συγκεντρωμένη αύξηση στις πωλήσεις ενώ οι multiplatform τίτλοι, όσο σημαντικοί και αν είναι χάνουν κάτι από το system-seller status τους. Ενώ είδαμε έκρηξη πωλήσεων πέρσι για το 360 όταν βγήκε το Halo 3 και φέτος για το PS3 λόγω MGS4, το GTA4 (ορισμός του system seller την προηγούμενη γενιά) παρότι πούλησε απίστευτα πολύ software έφερε μια πολύ μικρή και μοιρασμένη αύξηση πωλήσεων hardware. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι system seller, απλά δεν υπάρχει η βιασύνη των fans να αγοράσουν μαζικά ένα μηχάνημα μαζί με το παιχνίδι όπως θα έκαναν αν ήταν exclusive. Κάτι τέτοιο είναι λογικό να υποθέσει κανείς ότι θα γίνει και με το FF13. Τώρα το πόσο μεγάλη ήττα είναι αυτό για τη Sony η ψυχούλα του το ξέρει του κυρίου Dille.

 

σε ποιον πλανητη ζει? ξερει να μας πει καμια εταιρεια που ...φαληρισε επειδη εφτιαξε games για 360? :lol:

εδω σπανε τα ρεκορ software το ενα πισω απο το αλλο, η αγορα γενικα ειναι στην πιο μεγαλη της φαση,

και ο τυπος μιλαει λες και απευθυνεται σε Γαλατες και τους λεει για τον ουρανο που θα πεσει στα κεφαλια τους. :lol: playstationix κι ετσι! :lol:

μεχρι και οι γιαπωνεζικες εταιρειες παραγουν φουλ για το 360 γιατι το βλεπουν ως οχημα για την αμερικανικη αγορα.

σε ποιους απευθυνεται ο ..peter dille(?)? σε fanboyz? :-D γιατι σε εταιρειες software, δυσκολο το βλεπω να εχει πέραση αυτο το επιχειρηματολογιο..

 

Πουθενά δε λέει ότι οι εταιρείες θα φαληρίσουν φτιάχνοντας παιχνίδια για το 360. Αυτό που λέει είναι ότι το PS3 μπορεί να προσφέρει μια πλατφόρμα που πουλάει αρκετά εώς πολύ καλά και στις τρεις μεγάλες αγορές (Αμερική - Ευρώπη - Ασία) ενώ το 360 μέχρι τώρα τουλάχιστον δεν μπορεί και αυτό είναι όντως μεγάλο δέλεαρ για τους developers.

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Αυτό που λέει είναι ότι το PS3 μπορεί να προσφέρει μια πλατφόρμα που πουλάει αρκετά εώς πολύ καλά και στις τρεις μεγάλες αγορές (Αμερική - Ευρώπη - Ασία) ενώ το 360 μέχρι τώρα τουλάχιστον δεν μπορεί και αυτό είναι όντως μεγάλο δέλεαρ για τους developers.

 

Ποτε θα δουμε την υλοποιηση αυτου του "δελεαρ"?

Διοτι αν καποιος υποστηριξει οτι το ζουμε αυτη τη στιγμη, πρεπει να εχει κολλητο φαρμακοποιο και να τον μπουκωνει καρτελες...

Δημοσ.
Ποτε θα δουμε την υλοποιηση αυτου του "δελεαρ"?

Διοτι αν καποιος υποστηριξει οτι το ζουμε αυτη τη στιγμη, πρεπει να εχει κολλητο φαρμακοποιο και να τον μπουκωνει καρτελες...

 

Δεν το νομίζω... Καταρχάς μιλάμε για μια τωρινή διαφορά εγκατεστημένης βάσης 5 εκατομμυρίων παγκοσμίως, όχι κάτι το συγκλονιστικό δηλαδή. Με τη λογική σου στο Xbox και το Gamecube δεν θα έπρεπε να έχουν παιχνίδια ούτε για δείγμα.

Ένα software house ξέρει ότι αυτή τη στιγμή αν δε βγάλει έκδοση για PS3 χάνει το 35-40% των πωλήσεών του απ' αυτό το παιχνίδι παγκοσμίως. Γιατί να το κάνει, ειδικά από τη στιγμή που η βάση του PS3 αυξάνεται ταχύτερα από αυτήν του 360;

 

Όσο για το "δέλεαρ" της καλής παρουσίας παντού μου φαίνεται αυτονόητο το ότι είναι προτιμότερο να αντλείς τις πωλήσεις σου από τρεις αγορές αντί να παίρνεις το 70+% από μία, οι προοπτικές ανάπτυξης είναι πολύ καλύτερες. Αν θες συγκεκριμένα παραδείγματα, πιστεύω ότι έχει ήδη αρχίσει να φαίνεται σε διάσημα γιαπωνέζικα παιχνίδια που είναι δημοφιλή παντού. Το Devil May Cry 4 από τα επίσημα στοιχεία που έχουμε από Αμερική και Ιαπωνία (για Ευρώπη δεν έχω δει κάτι επίσημο) έχει πουλήσει συνολικά παραπάνω στο PS3, τo PES 2008 όντας δημοφιλές μόνο σε Ιαπωνία και Ευρώπη φαίνεται να έχει ήδη πουλήσει αρκετά παραπάνω σε PS3 παρά τα χάλια της PS3 έκδοσης, το Resident Evil 5 πιθανόν να είναι τέτοια περίπτωση, το FF13 θα ήταν τέτοια περίπτωση αλλά το γεγονός ότι δε θα βγει στην Ιαπωνία σε 360 καθιστά άδικη τη σύγκριση κλπ.

Σε παιχνίδια που κάνουν τη μεγάλη πλειοψηφία των πωλήσεών τους στην Αμερική πιθανότατα δεν θα περάσει ποτέ μπροστά.

Δημοσ.

Φιλε Popdex θεωρω κατ αρχην οτι το παραδειγμα σου για τα XBOX,Cube,PS2 ειναι ολιγον ατοπο.

Η 6η Γενια κονσολων ειχε ενα πολυ ιδιοτυπο χαρακτηριστικο.Τα 4 μηχανηματα που την αποτελουσαν ειχαν μεγαλη διαφορα δυναμης.DC και PS2 ηταν ισοδυναμα και χαμηλα,το Cube ηταν πιο ψηλα και το XBOX ηταν μακρια μπροστα τεχνολογικα.

Οσοι ηθελαν να κανουν παιχνιδια "επικου" μεγεθους με αξιοπρεπειςς επιδοσεις, το ΧΒΟΧ ηταν μονοδρομος εξου και οτι παρολη τη μικρη (μπροστα στο PS2) εγκατεστημενη βαση,ειχε τοσα πολλα και καλα παιχνιδια.

 

Επισης με τη λογικη των ποσοστων που πας δεν ειναι πολυ στερεα.

 

Το Devil May Cry 4 δεν πουλησε τοσο στο 360 διοτι το δευτερο ειχε NinjaGaiden και δεν τιθεται θεμα συγκρισεως.Το PES ειναι ενα παιχνιδι που "θελει" sony joypad και εχει μακρα παραδοση στα Κουραραγκο-κουτα.

 

Η πληγη του PS3 ειναι οτι στα multiplatform δεν μπορει να δωσει κεφαλη το PS3 και οτι δεν εχει ικανο αριθμο exclusives.(αν σε ενδιαφερει το EuroGamer εβγαλε το 12 γυρο PS3vs360 με τα γνωστα αποτελεσματα)

 

Παλευουν 2 χρονια το Home και οι Αμερικανοι το εφτιαξαν σε λιγους μηνες...

Νομιζεις οτι αυτο δεν βγαζει προς τα εξω μια προχειροτητα απο μεριας Sony που μπορει να φοβιζει τους devs αν μπουνε στα "βαθια"?

Δημοσ.

Το ps3 παρά τα όσα λέει ο "έγκριτος" δημοσιογράφος για υπεροχή στην Ευρώπη από τώρα και για μάχη στην Αμερική δεν προβλέπεται να περάσει μπροστά σε hardware πριν από το τέλος του 2009 στην καλύτερη. Και πάλι όταν θα περάσει το 360 θα εξακολουθεί για αρκετό καιρό να πουλάει παραπάνω software γιατί έχει πολύ καλύτερο attach rate. Επίσης είναι δεδομένο ότι ο προγραμματισμός στο 360 είναι ευκολότερος και με λιγότερο κόστος. Αν τα συνυπολογίσεις αυτά καταλαβαίνεις γιατί το 360 είναι και θα είναι για αρκετό καιρό ακόμα προτεραιότητα για τους third party. Σίγουρα όλοι προτιμούν να βγάζουν multiplatform αλλά κάποιες φορές ζυγίζοντας αυτά τα πράγματα προτιμούν ή αναγκάζονται να πάνε 360 (Ace Combat, Infinite Undiscovery, Race Pro...) ή να φτιάξουν το παιχνίδι στο 360 και να δώσουν σε άλλο team να κάνει το (συνήθως μέτριο) port.

Δημοσ.
Φιλε Popdex θεωρω κατ αρχην οτι το παραδειγμα σου για τα XBOX,Cube,PS2 ειναι ολιγον ατοπο.

Η 6η Γενια κονσολων ειχε ενα πολυ ιδιοτυπο χαρακτηριστικο.Τα 4 μηχανηματα που την αποτελουσαν ειχαν μεγαλη διαφορα δυναμης.DC και PS2 ηταν ισοδυναμα και χαμηλα,το Cube ηταν πιο ψηλα και το XBOX ηταν μακρια μπροστα τεχνολογικα.

Οσοι ηθελαν να κανουν παιχνιδια "επικου" μεγεθους με αξιοπρεπειςς επιδοσεις, το ΧΒΟΧ ηταν μονοδρομος εξου και οτι παρολη τη μικρη (μπροστα στο PS2) εγκατεστημενη βαση,ειχε τοσα πολλα και καλα παιχνιδια.

 

Και με τί άλλο να συγκρίνουμε δηλαδή αν όχι με την προηγούμενη γενιά; Κανένας μονόδρομος δεν ήταν το Xbox, τα exclusives αγοράζονται. Στο κάτω κάτω μια χαρά επικό και με καλές επιδόσεις ήταν π.χ. το God of War παρά το μειονέκτημα ισχύος του PS2.

 

Επισης με τη λογικη των ποσοστων που πας δεν ειναι πολυ στερεα.

 

Το Devil May Cry 4 δεν πουλησε τοσο στο 360 διοτι το δευτερο ειχε NinjaGaiden και δεν τιθεται θεμα συγκρισεως.Το PES ειναι ενα παιχνιδι που "θελει" sony joypad και εχει μακρα παραδοση στα Κουραραγκο-κουτα.

 

Κι εγώ προτιμώ το Ninja Gaiden μεταξύ των δύο -αν και ξέρω αρκετούς που έχουν αντίθετη γνώμη- αλλά δεν βλέπω γιατί δεν μπορούν να συνυπάρξουν και τα δύο. Το Call of Duty μια χαρά συνυπάρχει με το Halo και άλλα 15 FPS οπότε δε νομίζω ότι αυτό το επιχείρημα έχει καμία βάση.

Όσο για το PES, δεν είναι το μόνο παιχνίδι που έχει παράδοση στο Playstation. Και το GTA έχει μεγάλη παράδοση στο Playstation αλλά πούλησε καλύτερα στο 360 λόγω Αμερικής.

 

Η πληγη του PS3 ειναι οτι στα multiplatform δεν μπορει να δωσει κεφαλη το PS3 και οτι δεν εχει ικανο αριθμο exclusives.(αν σε ενδιαφερει το EuroGamer εβγαλε το 12 γυρο PS3vs360 με τα γνωστα αποτελεσματα)

 

Τί σχέση αυτό με το θέμα μας; Άλλωστε οι διαφορές στα multiplatform είναι πλέον ανεπαίσθητες. Πέρσι ήταν κριτήριο αγοράς, φέτος όχι. Όσο για το Eurogamer γράφει τη γνώμη του και δε συμφωνώ απαραίτητα. Δεν πρόκειται να με πείσει το Eurogamer ότι το Burnout ή το GTA4 τρέχουν καλύτερα στο 360 όταν τα έχω δει με τα μάτια μου.

 

Παλευουν 2 χρονια το Home και οι Αμερικανοι το εφτιαξαν σε λιγους μηνες...

Νομιζεις οτι αυτο δεν βγαζει προς τα εξω μια προχειροτητα απο μεριας Sony που μπορει να φοβιζει τους devs αν μπουνε στα "βαθια"?

 

Εξήγησέ μου ακριβώς τί σχέση έχουν τα avatars που παρουσίασε η Microsoft με το Home. Όσο και αν δεν έχω πεισθεί προσωπικά για τη χρησιμότητα ενός περιβάλλοντος σαν το Home, δεν μπορείς να εξομοιώνεις σε φιλοδοξία και πολυπλοκότητα έναν πλήρη 3D κόσμο τύπου Second Life με ένα avatar που απλά συνδέεται στο προφίλ σου και εισάγεται σε casual παιχνίδια. Αυτό που έκανε η Microsoft είναι μια αντιγραφή των Miis της Nintendo και καμία σχέση δεν έχει με το Home.

Δημοσ.
Τί σχέση αυτό με το θέμα μας; Άλλωστε οι διαφορές στα multiplatform είναι πλέον ανεπαίσθητες. Πέρσι ήταν κριτήριο αγοράς, φέτος όχι. Όσο για το Eurogamer γράφει τη γνώμη του και δε συμφωνώ απαραίτητα. Δεν πρόκειται να με πείσει το Eurogamer ότι το Burnout ή το GTA4 τρέχουν καλύτερα στο 360 όταν τα έχω δει με τα μάτια μου.

20031109-349-Denial-thumb.jpg

Δημοσ.

popdex μην περιμένεις να ξαναμπω στην διαδικασία να επιχειρηματολογήσω για το gta4. Αν δεν χαμπαριάζεις μόνος σου τα αυτονόητα -τα οποία θα μπορούσες επίσης αν ήθελες και αν δεν έχεις επιλεκτική όραση να τα βρεις και στα internet- δεν μπορώ να σε βοηθήσω εγώ.

Δημοσ.
resolution_GTA4_chart.jpg

 

Είπε ο κύριος "μην πιστευτε ουτε στα ματια σας.4D!"

 

Πως αντέχεις να παίζεις Ninja Gaiden II? :shock:

 

Σοβαρά τώρα, άλλοι προτιμούν λιγότερο pop-in και άλλοι υψηλότερη ανάλυση. Αν έπαιζα σε 50άρα τηλεόραση πιθανόν να ανήκα στους δεύτερους αλλά επειδή δεν... θα προτιμήσω το λιγότερο pop-in.

 

ΥΓ. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον για τα μάτια μου και την επιλεκτική τους όραση.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...