Exoskeletor Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Milisan ta ntokoumenta, telos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
viper2005 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Milisan ta ntokoumenta, telos oxi telos telosss [ gia na eisai uptodate] :twisted: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stormwatch Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Να μαστε παλι.... Οταν μαθουν το PS3, οταν αρχισουν να προγραμματιζουν τις spu, οταν στρωσουν τον κωλο τους κλπ Το θεμα ειναι οτι το PS3 παρολο που κυκλοφορησε ενα χρονο αργοτερα, εχει και λιγοτερη ποσοτικα μνημη, και με κακη αρχιτεκτονικη σε σχεση το 360. Στο 360 τα 512ΜΒ ειναι διαθεσιμα προς πασα κατευθυνση, στο PS3 οχι (και μη μου πεις οτι το RSX μπορει να "δει" τη ram του Cell και τουμπα, γιατι θα πρεπει να σκεφτεις και με τι κοστος γινεται αυτο) Δικαιωμα σου να πιστευεις βεβαια, οτι ο Carmack λεει βλακειες και οτι δεν υπαρχει θεμα .... PS: Μου αρεσει που μου κανεις και φροντιστηριο για το πως χρησιμοποιειται η μνημη στις κονσολες σε σχεση με τα PC, ενω μια σελιδα πριν μου φερνεις σαν παραδειγμα τις απαιτησεις για μνημη που επιβαλλει η MS στα Windows.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 το μονο που εχει να κανει η microsoft ωστε να ξεχωρισει τη μυγα απο τη σουπα, ειναι να μην ξαναδεχτει συμβολαιο που να επιβαλλει να ειναι ετοιμο ενα game και στις 2 πλατφορμες (360/ps3) ωστε να κυκλοφορησει παραλληλα. ειμαι σιγουρος οτι ηδη βαρανε τα κεφαλια τους στον τοιχο, και πιστευω να το λυσουν συντομα αυτο το θεματακι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 http://www.gameinformer.com/News/Story/200708/N07.0803.1731.12214.htm ....και αυτος ο ασχετος ο jon carmack... τι ειπε παλι το ασχετο το παληκαρι? - το ps3 εχει σαφεστατα λιγοτερη μνημη απο το 360 (περισσοτερο απο 64megabytes διαφορα στη μνημη υπερ του 360, χωρις να ληφθει καν η διαφoρα αρχιτεκτονικης -unified memory στο 360-) - το playstation3 ειναι τελικα ο lowest common denominator, δηλ. η λιγοτερο ισχυρη πλατφορμα απο τις 3. "o πιο αδυναμος κρικος" αν θελεις σε απλα ελληνικα ρε παιδι μου. μα ρε καρμακ... το bluray ρε καρμακ.... ο cell ρε καρμακ!! γ@μοτο φελεκι μου μεσα!! παλιο xbot carmack!!! και τα λες αυτα λιγο μετα που μας ανακοινωσες οτι προσελαβες αυτον που εφτιαξε το << Edge Acceleration technology for Sony>>, δηλ. τον πιο εμπειρο προγ/στη στο Ps3? ε εισαι και ψευταρος εκτος απο ασχετος! δεν μπορει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
IceMatrix Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Πέτρο δοκίμασε να μπείς και στο site που έχεις στην υπογραφή σου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NonBorn Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Να μαστε παλι....Οταν μαθουν το PS3, οταν αρχισουν να προγραμματιζουν τις spu, οταν στρωσουν τον κωλο τους κλπ Το θεμα ειναι οτι το PS3 παρολο που κυκλοφορησε ενα χρονο αργοτερα, εχει και λιγοτερη ποσοτικα μνημη, και με κακη αρχιτεκτονικη σε σχεση το 360. Στο 360 τα 512ΜΒ ειναι διαθεσιμα προς πασα κατευθυνση, στο PS3 οχι (και μη μου πεις οτι το RSX μπορει να "δει" τη ram του Cell και τουμπα, γιατι θα πρεπει να σκεφτεις και με τι κοστος γινεται αυτο) Δικαιωμα σου να πιστευεις βεβαια, οτι ο Carmack λεει βλακειες και οτι δεν υπαρχει θεμα .... PS: Μου αρεσει που μου κανεις και φροντιστηριο για το πως χρησιμοποιειται η μνημη στις κονσολες σε σχεση με τα PC, ενω μια σελιδα πριν μου φερνεις σαν παραδειγμα τις απαιτησεις για μνημη που επιβαλλει η MS στα Windows.... Να 'μαστε πάλι εγώ ή να σαστε πάλι εσεις ρε γαμώτο... Καλά δε συζητάγαμε τόση ώρα για το Ps3? Εγώ τόση ώρα μιλάω για το PS3 και δεν έχω αναφέρει το 360 πουθενά γιατί εσείς όταν συζητάμε για κάτι το πάτε εκεί που θέλετε εσείς? Δηλαδή το post του p3tran τι είναι? support όπως κάνουν οι μαζορέτες του Ολυμπιακού? anyway... αφού εσείς το πήγατε εκεί να πω μόνο το εξής και δε συνεχίζω άλλο μιας και πάλι η συζήτηση πήγε στο 360 και είναι offtopic... Κατ αρχάς δεν είπα εγώ όταν μάθουν και όταν ράνουν αυτά δείναι δικά σου λόγια... Κυκλοφόρησε όντως ένα χρόνο αργότερα με αποτέλεσμα τα παίχνιδια που βλέπουμε στο 360 να είναι δεύτερης γενιάς ενώ αυτά του PS3 να είναι 1ης γενίας... Οπότε... Μάλλον δε υποστηρίζεις με τόσο "σωστό" επιχείρημα αυτό που θες να πεις γιατί μπορεί να ρθει κάποιος έξυπνος και να σου συγκρίνει τα γραφικά του ps3 με αυτά που βλέπαμε πέρσι στο 360... Και τότε θα πέσει γέλιο Ποσοτικά λιγότερη μνήμη έχει μόνο και μόνο λόγω του ότι το λειτουργικό του PS3 δεσμεύει περισσότερη μνήμη. Το ότι η μνήμη είναι shared δεν είναι τόσο καλό όσο θες να περάσεις έχει πολλά μειονεκτήματα μπορείς να πάρεις παράδειγμα από τα laptop που έχουν share μνήμη οι κάρτες γραφικών τους. Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι είναι το ίδιο αλλά μπορείς να καταλάβεις για τι μιλάω όταν μιλάω για μειονεκτήματα. Όσο για τον κύριο Carmack αυτό που παρουσιάζει είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο αλλά ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει κατακριθεί πάμπολλες φορές στο παρελθόν για πράγματα που υποσχέθηκε κ δεν κατάφερε να κάνει, οπότε ας περιμένουμε να δούμε αν όντως θα γίνουν αυτά που ισχυρίζεται. Είναι πολύ "τρελό" αυτό που μας έδειξε ότι έχουν φτιάξει. Απάντηση στο PS: Μπορείς να ξανααδιαβάσεις όσες φορές θες το post μου εγώ ποτέ δεν είπα απαιτήσεις ram, επιβάλλει κλπ... δικά σου λόγια είναι αυτά. Και ούτε φροντιστήριο έχω ανάγκη να σου κάνω ούτε εσύ έχεις ανάγκη από φρονιστήριο οπότε μην λέμε πράγματα απλά για να τα πούμε... Και για να κλείσω την συζήτηση του παραλόγου να πω ότι είναι ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΤΟΠΟ να συγκρίνεις το μέγεθος της ram σε δυο διαφορετικές αρχιτεκτονικές που προφανώς την χρησιμοποιούν διαφορετικά μένοντας σε ένα στεγνό νούμερο που επί της ΟΥΣΙΑΣ και για όσους ξέρουν από προγραμματισμό ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 64 megabytes διαφορά + αλλα 10 megabytes απο την edram (που μετρανε για πολυ παραπανω απο 10mb αλλα αστα ετσι, δεν μας πειραζει ) ---------------------------------------------------- κανουνε 74 megabytes διαφορα στη μνημη στο χωριο μου. και αμα κατσουμε να δουμε τι ταξεως ποσοστο ειναι το 74 στο 512.... αστο καλυτερα.. οποτε... εχεις δικιο... αυτα τα facts δεν λενε τιποτα επειδη το ps3 εχει εκτος αυτων και χειροτερη gpu επιπλεον. αρα δεν μπορουμε να συγκρινουμε. σωστα! ;P τα παραπανω μηχανηματα απλα δεν συγκρινονται lol Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Τελος η ''μαχη'' δηλαδη... Αφου το ειπε ο jon carmack καπου εδω τελειωσαν ολα. Τεσπα δεν γινεται να αντιμετωπισω με σοβαροτερο τροπο τα παραπανω. PS.Eγω την εχω μεγαλυτερη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stormwatch Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Κυκλοφόρησε όντως ένα χρόνο αργότερα με αποτέλεσμα τα παίχνιδια που βλέπουμε στο 360 να είναι δεύτερης γενιάς ενώ αυτά του PS3 να είναι 1ης γενίας Αν διαβασεις και τι γραφω πριν, εξαιρω το θεμα του frame rate κλπ (για να μην ξεφυγει απο το θεμα η κουβεντα) και επικεντρωνομαι στο θεμα των χαμηλοτερης ποιοτητας textures στους μεχρι τωρα κοινους τιτλους.Ειναι αυτο αποτελεσμα λιγοτερης texture μνημης ή οχι; Ποσοτικά λιγότερη μνήμη έχει μόνο και μόνο λόγω του ότι το λειτουργικό του PS3 δεσμεύει περισσότερη μνήμη. Το ότι η μνήμη είναι shared δεν είναι τόσο καλό όσο θες να περάσεις έχει πολλά μειονεκτήματα μπορείς να πάρεις παράδειγμα από τα laptop που έχουν share μνήμη οι κάρτες γραφικών τους. Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι είναι το ίδιο αλλά μπορείς να καταλάβεις για τι μιλάω όταν μιλάω για μειονεκτήματα. To παραδειγμα σου ειναι εντελως αστοχο....οχι "δεν ειναι το ιδιο", δεν εχει καμια σχεση Απάντηση στο PS: Μπορείς να ξανααδιαβάσεις όσες φορές θες το post μου εγώ ποτέ δεν είπα απαιτήσεις ram, επιβάλλει κλπ... δικά σου λόγια είναι αυτά. Και ούτε φροντιστήριο έχω ανάγκη να σου κάνω ούτε εσύ έχεις ανάγκη από φρονιστήριο οπότε μην λέμε πράγματα απλά για να τα πούμε... Πάντως από την προιστορία της MS δεν νομίζω ότι έχει και την καλύτερη σχέση με την σωστή χρήση και εκμετάλλευση της ram,βλ. Windows από 3.1 μέχρι vista :p Η ram στις κονσόλες δεν είναι όπως η Ram στα pc. Όσο μεγαλύτερη έχουμε τόσο καλύτερα είναι... Και για να κλείσω την συζήτηση του παραλόγου να πω ότι είναι ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΤΟΠΟ να συγκρίνεις το μέγεθος της ram σε δυο διαφορετικές αρχιτεκτονικές που προφανώς την χρησιμοποιούν διαφορετικά μένοντας σε ένα στεγνό νούμερο που επί της ΟΥΣΙΑΣ και για όσους ξέρουν από προγραμματισμό ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Δεν εμεινα σε ενα στεγνο νουμερο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
littlelouievegos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Θα συμφωνησω οτι η μνημη παιζει πολυ μεγαλο ρολο και θα κρινει πολλα σε αυτη την μαχη.. Ειδικα οταν μιλαμε για τετοιες περιορισμενες ποσοτητες οπως στις κονσολες..Εδω το 360 εχει ενα καθαρο προβαδισμα και αυτο το ξερουμε απο την πρωτη μερα δεν περιμεναμε τον Johnny B να ρθει να μας το πει.. Απλα μην ακουμε και οτι πιπα λεει ο John Carmack.. Ενταξει μεγαλος προγραμματιστης και με αρκετες πρωτιες, αλλα πιπες τυπου θελουμε 512mb gpus για να χαρουμε τα super uncompressed textures του Doom3, δεν ανηκουν στο πολυ μακρινο παρελθον, οπως και πολλες αστοχες δηλωσεις που εχει κανει κατα καιρους.. Αλλωστε δεν ειναι μυστικο οτι και αυτος θελει να κανει το 360 main gaming platform της Id, πρεπει να αρχισουμε να λεμε και 5-6 ιστοριουλες για το Microsoftokouto.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NonBorn Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 πω-πω! ποιος το περιμενε? μερικοι-μερικοι που απολαμβανουν την ultra-χωρητικοτητα του BLURAY σε racing games ΟΠΩΣ ΤΟ TEΡΑΑΑΣΤΙΟ MOTORSTORM, ανυσηχουν για το ποσο χωραει ενα dvd.. με αλλα λογια, η αστειοτητα σε ολο της το μεγαλειο. ε, να βοηθησω κι εγω, να το περιγραψουμε ποσοτικα/συγκριτικα.... χοντρικα θα ελεγα οτι ενα dvd χωραει περιπου 8 με 10 motorstorm. :twisted: και αν θελετε να το δουμε και αλλιως, ενα dvd πρεπει να χωραει περι τα 15 GRAN TURISMO PROLOGUE.. αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα αμα εισαι στοκος... σημασια πανω απʼολα εχει το trolling. Αν μου φέρεις το 8 Motorstorm συμπιεσμένα σε dvd και τα βάλω στον υπολογιστή και δεν κάνει 2 χρόνια να κάνει αποσυμπίεση τα data εγώ θα κάτσω να με .... ! Το παράχεσες.... έλεος.... απλά έλεος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NonBorn Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δεν έχει καμία σχέση??! Μπορείς να μου πεις τι έχεις σπουδάσει και κρίνεις τόσο αυστηρά και δε δέχεσαι τίποτα σε αυτά που σου λένε? Είσαι προγραμματιστής?Σχεδιαστής hardware? 3d graphics και πας για διεθνή καριέρα στο videogaming? Πες μου για να συνεχίσω να συζητάω αν θες φυσικά.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
p3tran Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 για γραψε εδω μια λιστα με τις πιστες και τα features του motorstorm.. και να δουμε ποσα motorstorm χωρανε σε ενα dvd. πανω απο 5 λεπτα δεν θα σου παρει. το μονο που θα σε εμποδισει ειναι η ...ντροπη το pgr4 ειναι ΔΙΠΛΑΣΙΟ απο το pg3. αν αυτο χαλαει καποιον, τοτε αυτος ο καποιος ειναι απλως ΗΛΙΘΙΟΣ. δεν χρειαζονται περισσοτερα λογια απο αυτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NonBorn Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Εγώ ζήτησα να μου κάνεις αυτό που ισχυρίστηκες και δεν ανέφερα ποτέ για τίποτα όπως pgr κλπ κλπ... Νομίζω η απάντηση σου δείχνει πόσο ώριμος είσαι αν και 30+ χρονών και δείχνει καθαρά το ποιος είναι κολλημένος και ποιος όχι... Αλλα λες... Σου ζητάω να μου αποδείξεις αυτό που λες κ εσύ μιλας για αγγούρια καλαβρέζικα.... όποιος έχει μυαλό και μάτια βλέπει .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις