Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως εγώ είμαι από τους τυχερούς καθότι είχα και παλιό 360 και καινούργιο(Με falcon & hdmi) αλλά κανένα από τα δυο μου δεν έπαθε ποτέ rrod. Οπως και άλλα 3 xbox360 falcon που αγόρασα για κάποιους φίλους μου.

 

Γαμώτο εγώ είμαι άτυχος. Πάντως το 360 που μου έδωσαν τη δεύτερη φορά ήταν κατασκευής 2005. rrod έπαθα μία φορά (την πρώτη) στις υπόλοιπες δυο, είχα-έχω πρόβλημα με το κωλοdrive. Μήπως έχετε ακουστά αν τα Lite-On είναι καλής ποιότητας? (δε με ενδιαφέρει το φλασάρισμα). Επίσης υπάρχει περίπτωση να πάρω επισκευασμένη κονσόλα με falcon? Δεν έχω ασχοληθεί με αυτά τα πράγματα παρ' όλο τα προβλήματα που είχα συναντήσει....

 

Sorry για το offtopic.

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι υπάρχει μεγάλη περίπτωση να πάρεις κονσόλα με lite one και falcon μητρική.

 

Δηλαδή και οι 3 κονσόλες που σου έβγαλαν πρόβλημα ήτανε από τις παλιές?

Δημοσ.
Ναι υπάρχει μεγάλη περίπτωση να πάρεις κονσόλα με lite one και falcon μητρική.

 

Δηλαδή και οι 3 κονσόλες που σου έβγαλαν πρόβλημα ήτανε από τις παλιές?

 

Ναι. Ελπίζω αυτή να είναι η τελευταία...

Δημοσ.
Καλή η "μεγάλη" ισχύ του cell αλλά εγώ προσωπικά σαν gamer θα ήθελα να τη δω στα παιχνίδια, όχι σε ένα πρόγραμμα που δεν χρησιμοποιώ. Το ότι αποδεικνύεται η δύναμη του μέσω folding εμένα δεν μου λέει απολύτως τίποτα, με αφήνει παγερά αδιάφορο.

Υπαρχουν ηδη παιχνιδια που χρησιμοποιουν τον Cell σε μεγαλο βαθμο, MGS4, Uncharted, GT5P, Ratchet, οπως και μελλοντικα οπως το Killzone, αυτο που πρεπει να καταλαβεις τοσο εσυ, οσο πολυ περισσοτερο καποιοι αλλοι, ειναι οτι το ενα δεν αναιρει το αλλο, επειδη υπαρχει το folding δεν σημαινει οτι μονο το folding μπορει να χειριστει την ισχυ του cell, οποτε δεν τιθεται θεμα επιλογης , τι θελω να εχω, μπορεις να εχεις και τα δυο.

Δημοσ.

Ποια δυναμικη του CELL στο folding! Πλακα κανουμε εαν μπορουσε να κανει το ΧΒΟΧ ανετα θα το παταγε R600 και τριπυρινο επεξεργαστη BABY!

Εαν συγκρινεις τον cell με εναν pentium 4 τοτε ναι ειναι καλος! Αλλα μεχρι εκει!

Εγω τα work units τα εχω για στραγαλια!

Polaki, επαμε keep folding and Ραφηνα BLU RAY!:lol::lol:

Δημοσ.

Εγω τα work units τα εχω για στραγαλια!

Το Ps3 σε μια μερα παραγει περιπου 1000 ποντους, απο την δικη σου παραγωγη δεν δειχνει οτι εχεις για στραγαλια τα WU's

Δημοσ.

Χαχαχα τουλαχιστον Χ7 βαλε τους ποντους για το δικο μου pc ! Προς το παρων, γιατι αυτο θα αλλαξει αρδειν σε λιγο....και μην ξεχνας οτι εχω αλλα 3 που παραγουν κοντα στο δικο μου αρα ξεκινα το μετρημα!

Στο εχω πει να σταματηστε το folding και σας κραταω την ομαδα μονος μου! Απλα θελω money για την ΔΕΗ:lol::lol:!

Δημοσ.
Χαχαχα τουλαχιστον Χ7 βαλε τους ποντους για το δικο μου pc ! Προς το παρων, γιατι αυτο θα αλλαξει αρδειν σε λιγο....και μην ξεχνας οτι εχω αλλα 3 που παραγουν κοντα στο δικο μου αρα ξεκινα το μετρημα!

 

ναι το βλεπω, σε 10 μερες 5500 ποντους, και με 3 PC οπως ομολογεις, εεεε βαλε αλλα 3 και θα φτασεις την αποδοση ενος PS3.

Δημοσ.

Πάντως όμως άμα είναι τόσο δυνατός ο επεξεργαστής του PS3 όσο λέτε,επειδή εγώ δεν ξέρω να μετράω πόντους του folding,τότε νομίζω ότι το PS3 θα υπερισχύσει στο μέλλον.Τώρα από κάρτα γραφικών,ποια κονσόλα έχει την καλύτερη;Ρωτάω από τεχνικής άποψης και όχι από εμπειρίες από παιχνίδια,διότι σε αυτόν τον τομέα νομίζω το Xbox 360 είναι πιο μπροστά.

Δημοσ.
ναι το βλεπω, σε 10 μερες 5500 ποντους, και με 3 PC οπως ομολογεις, εεεε βαλε αλλα 3 και θα φτασεις την αποδοση ενος PS3.

 

Ρε αγορι μου τι λες! Ξερω τι προσπαθεις να κανεις, να με προκαλεσεις να βαλω τα συστηματα να foldaroune για να μαζευεις εσυ ποντους και εγω να ξοδευω ρευμα! Ειπα οτι τερμα με το folding εγω! Για πλακα το εκανα και παει!:-)

Δημοσ.

Έχω βαρεθεί να μιλάτε κάποιοι για τη φοβερή δύναμη του Cell και τα θαύματα που θα δούμε μόλις τον δαμάσουν! Την έννοια bottleneck (CPU bound - Gpu bound) την ξέρετε; Όσο φανταστικός και αν είναι ο Cell σαν CPU, το PS3 δε παύει να έχει bottleneck στην GPU του που είναι ουσιαστικά μια GeForce 7. Είναι αδιαμφησβίτητο ότι το PS3 έχει παιχνίδια με φοβερά γραφικά (Uncharted, GT5P, MGS4) αλλά αυτά έγιναν δυνατά επειδή οι devs εκμεταλεύτηκαν την ισχύ της GPU του PS3.

 

Τα όποια προβλήματα έχουν οι devs με τον Cell και θα τα λύσουν σιγά σιγά όσο περνάει ο χρόνος, δεν έχουν σχέση με την δημιουργία φανταστικών γραφικών όπου ο Cell δε βοηθάει καθόλου, αλλά με πράματα όπως o συγχρονισμός/scheduling των SPE πυρήνων και το φόρτωμα τους ώστε να τρέξουν αποδοτικά το game code, το ΑΙ, το sound και τα Ι/Ο operations. Εκτός και αν κάποιος νομίζει οτι ο Cell εαν προγραμματιστεί σωστά μπορεί να συναγωνιστεί ή να βοηθήσει δραστικά μια GPU σε pixel και vertex calculations. Μόνο το μαρκετινγκ της Sony θα μπορούσε να το ισχυριστεί αυτό και όχι κάποιος που ξέρει τι του γίνεται στοιχειωδώς.

 

Βάλτε τον latest C2Quad Extreme με μια GeForce 7 να τρέξει το Crysis και απλά θα πάρει τα @@ του! Η ποιότητα των γραφικών ενός παιχνιδιού βασίζεται κυρίως (να μη πω εξολοκλήρου) στην GPU και το PS3 με το Xbox360 έχουν ισοδύναμες, με ελαφρό προβάδισμα του Xbox λόγω unified shaders και μνήμης. Οπότε και οι δύο κονσόλες καθόλη τη διάρκεια τους, όσο και αν προσπαθήσουν οι devs θα παράγουν παραπλήσια σε γραφικά games.

Δημοσ.
Έχω βαρεθεί να μιλάτε κάποιοι για τη φοβερή δύναμη του Cell και τα θαύματα που θα δούμε μόλις τον δαμάσουν! Την έννοια bottleneck (CPU bound - Gpu bound) την ξέρετε; Όσο φανταστικός και αν είναι ο Cell σαν CPU, το PS3 δε παύει να έχει bottleneck στην GPU του που είναι ουσιαστικά μια GeForce 7. Είναι αδιαμφησβίτητο ότι το PS3 έχει παιχνίδια με φοβερά γραφικά (Uncharted, GT5P, MGS4) αλλά αυτά έγιναν δυνατά επειδή οι devs εκμεταλεύτηκαν την ισχύ της GPU του PS3.

 

Τα όποια προβλήματα έχουν οι devs με τον Cell και θα τα λύσουν σιγά σιγά όσο περνάει ο χρόνος, δεν έχουν σχέση με την δημιουργία φανταστικών γραφικών όπου ο Cell δε βοηθάει καθόλου, αλλά με πράματα όπως o συγχρονισμός/scheduling των SPE πυρήνων και το φόρτωμα τους ώστε να τρέξουν αποδοτικά το game code, το ΑΙ, το sound και τα Ι/Ο operations. Εκτός και αν κάποιος νομίζει οτι ο Cell εαν προγραμματιστεί σωστά μπορεί να συναγωνιστεί ή να βοηθήσει δραστικά μια GPU σε pixel και vertex calculations. Μόνο το μαρκετινγκ της Sony θα μπορούσε να το ισχυριστεί αυτό και όχι κάποιος που ξέρει τι του γίνεται στοιχειωδώς.

 

Βάλτε τον latest C2Quad Extreme με μια GeForce 7 να τρέξει το Crysis και απλά θα πάρει τα @@ του! Η ποιότητα των γραφικών ενός παιχνιδιού βασίζεται κυρίως (να μη πω εξολοκλήρου) στην GPU και το PS3 με το Xbox360 έχουν ισοδύναμες, με ελαφρό προβάδισμα του Xbox λόγω unified shaders και μνήμης. Οπότε και οι δύο κονσόλες καθόλη τη διάρκεια τους, όσο και αν προσπαθήσουν οι devs θα παράγουν παραπλήσια σε γραφικά games.

 

Καιρο εχω να δω τοσο κατατοπιστικο ποστ σε παρομοια flame θεματα....

 

:respect

Δημοσ.
Είναι αδιαμφησβίτητο ότι το PS3 έχει παιχνίδια με φοβερά γραφικά (Uncharted, GT5P, MGS4) αλλά αυτά έγιναν δυνατά επειδή οι devs εκμεταλεύτηκαν την ισχύ της GPU του PS3.

 

Τα όποια προβλήματα έχουν οι devs με τον Cell και θα τα λύσουν σιγά σιγά όσο περνάει ο χρόνος, δεν έχουν σχέση με την δημιουργία φανταστικών γραφικών όπου ο Cell δε βοηθάει καθόλου, αλλά με πράματα όπως o συγχρονισμός/scheduling των SPE πυρήνων και το φόρτωμα τους ώστε να τρέξουν αποδοτικά το game code, το ΑΙ, το sound και τα Ι/Ο operations. Εκτός και αν κάποιος νομίζει οτι ο Cell εαν προγραμματιστεί σωστά μπορεί να συναγωνιστεί ή να βοηθήσει δραστικά μια GPU σε pixel και vertex calculations.

Τα παρακατω προερχονται απο developers....

MotorStorm only uses between 15 and 20 percent of available SPU resource, so weʼre aiming to achieve a 5 fold increase in SPU performance, which should allow us to do some awesome stuff!

 

Our SPU exploiting systems consist of:

 

i) Havok physics.

ii) Determination of object visibility.

iii) Concatenation of hierarchies.

iv) Billboard object culling and vertex buffer creation.

v) Updating of particles and vertex buffer creation.

vi) Updating of vehicle dynamics.

vii) Updating of vehicle suspension constraints.

viii) Audio (MultiStream).

ix) Video decoding.

http://www.beyond3d.com/content/interviews/38/

How is F1 CE using the RSX graphics processor? Do the Cell and RSX work together on any part of the graphics pipeline, and if so, which one?

 

The SPUs are heavily involved in the graphics pipeline and do an enormous amount of work to eliminate inefficiency before anything arrives at the PPU and RSX. For example, the SPUs are powerful enough to decompress and check every triangle [polygon] before passing it on to the RSX. Triangles that are facing away from the player, or that are not on the screen can be 'trimmed' away by the SPUs, which hugely reduces the amount of redundant work sent to the RSX. This in turn lets the RSX get on with what it does best--drawing stuff on screen.

 

The SPUs can also be used to augment the RSX vertex shaders, making far more vertex-heavy tasks possible which is very useful for character animation. Additionally, the SPUs can be used to implement behavior very similar to geometry shaders--F1 CE uses them in this way to render seamless interpolated levels of detail for some scene elements. So in answer to the question "Do the Cell and RSX work together?" the answer is a resounding "Yes," and I think this is one of the real strengths of Playstation 3 that we'll see increasingly exploited by development teams going forward.

http://ncroal.talk.newsweek.com/default.asp?item=486210

In what other ways does Lair take advantage of the Cell?

 

We have all of our animations running on the S.P.U.s of the Cell's chip because you couldn't draw armies or basically animate armies of that amount and size without it. And our physics are completely on there. We are also doing fluid dynamics for the first time in a game, as far as I know. Water is not basically a sheet of a base surface, but completely animated and sub-divided, and you actually can direct with it thanks to the Cell. We actually do part of our rendering on the Cell. Simply because it's so powerful, we spent months and months moving more and more systems onto the S.P.U.'s.

http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=110368

Let me say very clearly, we find the SPUs very flexible. We do in fact do some graphics pre-processing on them, including work for culling and clipping and RSX data building as I've mentioned elsewhere. At the same time, graphics alone don't make a game, and we've got lots of other systems running on the SPUs. The SPUs are absolutely central to how we write everything now - it's no longer a matter of "porting" things to the SPU - the SPUs are where everything should go by default. We've still a lot we can do, but we're definitely taking advantage of the Cell.
For us, the most exciting part of the PS3 has been the cell processor, the SPUs specifically. In our highest density scenes right now, we are currently using about 30 percent of the SPUs' capabilities--with the SPUs doing lots of heavy lifting for us on rendering, visibility, particle systems, skinning, animation blending, and so on...this with scores of pedestrians, cars, fires, etc., all going on. And the best part? We've not made any significant attempts to even optimize the SPU code. I think it's reasonable to guess we could put 10 times as much stuff on the SPUs and still make our frame budgets. It's really pretty amazing.

http://www.gamespot.com/ps3/action/infamous/news.html?sid=6175383

θα βρεις πιστευω περισσοτερα εδω..

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=42523&highlight=cell+usage

Βάλτε τον latest C2Quad Extreme με μια GeForce 7 να τρέξει το Crysis και απλά θα πάρει τα @@ του!

Γιατι το παιχνιδι δεν εχει φτιαχτει για να εκμεταλευεται στο επακρο την CPU, για πολλους και διαφορους λογους, οπως αλλωστε και τα περισσοτερα αν οχι ολα τα PC games, αυτο δεν σημαινει οπως ειδες και απο τα παραπανω οτι σε μια κλειστη αρχιτεκτονικη οπως ειναι οι κονσολες , οι προγραμματιστες θα χρησιμοποιησουν την ιδια πρακτικη, πολλοι το κανουν, αλλα και παλι πολλα παιχνιδια βγαινουν αλλα λιγα ειναι πραγματικα αριστουργηματα....

Δημοσ.

τα ιδια και τα ιδια λεει με διαφορετικά λογια .. physics(dynamics) και culling(?).

Για το δεύτερο εχω τους ενδοιασμούς μου ..για το πρώτο ναι και γώ περιμένω να δώ περισσότερα πράγματα στο μέλλον απο ενα ps3.

Φυσικά, μην φανταστείτε καμια τρελλή διαφορά γιατι ολα αυτα που λεει για animation blending, particle/fluid dynamics που βλέπουμε σε games τα καταφέρνει μια χαρά και ο επεξεργαστής του 360.

 

Ελπιζω να καταλαβαίνεται βεβαια οτι ολα αυτα ειναι ψιλο ασχετα με τα γραφικά on-screen :-)

Ουτε περισσοτερη γεωμετρία θα μπορεί να δείχνει ουτε καλύτερης ανάλυσης textures.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...