Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


*D@Rk P-yChO*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν άρθρο εννοείς το που αναφέρεται το θέμα της έλλειψης χώρου, δεν υπάρχει. Πολύ απλά γιατί το λέει άνθρωπος της bizarre σε forum της εταιρείας.

 

Και μια και είναι τόσος κόποςνα διαβάσεις το άρθρο ορίστε τι λέει ο Ben:

"You won't see different times of day per city because this involves recreating all the textures again (one for day and one for night). Whilst this wasn't a problem for our dev team, it was a problem fitting all this data onto a single DVD. So we've worked around the problem by providing different lighting models per city."

 

Όπως βλέπεις συμπεριλαμβάνω και το τι κάνανε για να ξεπεράσουν το "πρόβλημα". Και βάζω τα quotes γιατί θεωρώ βλακεία ένα τόσο πολλά υποσχόμενα παιχνίδι να έχει πρόβλημα αν θα είναι μέρα ή νύχτα. Απλά αρχίζει να παρατηρείται αυτό που όλοι οι σοβαρά σκεπτόμενοι gamers φοβόντουσαν: το dvd αρχίζει να δειχνει τα χρόνια του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οπως αναφερουν και στο Beyond3d ειναι προφανες οτι η Bizzare δεν εχει sophisticated τροπο να αποθηκευει-διαχειριζεται τα αρχεια των υφων...

Και σε συνδυασμο με το τη ποσοτητα των textures του τιτλου (τοσες πολεις recreated!) που ουτε με το κυαλι δεν τα βρισκουμε σε αλλη πλατφορμα, δεν ειναι απιθανο να "φισκαρει" το δισκακι...

Παντως με ορθολογικο γραψιμο(βλ UT3engine,Oblivion,Halo etc) δεν θα υπαρχει προβλημα χωρητικοτητας.

Στο PS3 υπαρχουν τιτλοι πανω απο 8 GB? Στα PC? (δεν μετραμε τους τσιτα στο FMV :D)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bizarre Creations: DVD9 gives us more than we need for PGR 4

 

quote:

 

As I'm sure you've seen, some of the comments made on our forum have been blown out of all proportion. This has been reported on certain web sites. It seems that a number of fanboys have jumped on the topic... sigh. So it's time we cleared this one up...

 

When we started designing PGR4 our primary goals were to create a great and unique experience over and above PGR3, to push the hardware as far as we could, and obviously to ensure that we give great value for money. DVD size is absolutely not a factor that we consider when designing our games... and PGR4 is no exception. DVD9 gives us more than we need to create a fabulous experience for you guys.

 

We've never had to cut content to fit on the disc, and we probably never will.

 

Each next-gen format has its own merits. We should know, as we're currently developing games for all of them in one form or another. It's not a case of one system having less of this, and the other having more of that. As developers we are given a fixed platform, and that's what we work with. At the end of the day we're games developers, and we try to create the best we can irrespective of platform. We hope you end up agreeing with our design decisions when you see the game for yourself.

 

 

 

News Source: Bizarrecreations.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη το οτι το PC εχει forums, το οτι δεν καταφερες να παιξεις CoD2 και οτι το UT στο 360 πιθανον να μην υποστηριζει mods, αποτελουν την αδιασιστη τριπλετα των επιχειρηματων σου....

Μεχρι και οι δικηγοροι του Δουρη και του Σεχιδη, τα καταφεραν καλυτερα

 

BTW τα mods ειναι απαραιτητα σε πλατφορμες με περιορισμενες κυκλοφοριες, οπου οι χρηστες ειναι αναγκασμενοι να ανανεωνουν το ενδιαφερον τους στο εκαστωτε παιχνιδι, ελλειψει αλλου...σ' αρεσει δε σ' αρεσει, τετοιο προβλημα εγω δεν προκειται να αντιμετωπισω (και το Gears ε; χωρις mods το παρατησαν ολοι, κανενας δεν παιζει Live πλεον)

Επισης mods χρησιμοποιουνται για να καλυψουν αδυναμιες των developers κατοπιν εορτης...μερικα παιχνιδια (πχ ενα παιχνιδακι που βγαινει 26/9) δεν χρειαζονται τετοια κολπα....

 

αγαπητε μου συνεχιζεις να εθελοτυφλεις.επισημανα καποιες αδυναμιες που μπορει να εχει ενα κλειστο συστημα και συμπτωματικα σε καποια επαληθευτηκα οπως βλεπεις.thats all.

δεν πειραζει,το ξερω οτι ειναι δυσκολο να με παραδεχτεις,τεσπα ασε εμενα στην χαρα μου,δεν ειναι και λιγο να επιβεβαιωνονται καποια απο τα λεγαμενα μου απο ενα μεγαλο κεφαλι της γκειμιγκ βιομηχανιας.;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Rumor: Future Xbox 360 games to require HDD

 

 

 

Μία πιθανή χρήση

Πετάμε μέσα το 1ο dvd,κάνει μια ψευτο-εγκατάσταση και μετά χρησιμοποιούμε μόνο το 2ο για να παίζουμε το game...

 

ΖDOING!! πρωτα το PGR4,τωρα αυτο? αρχισαμε για τα καλα ε; :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισημανα καποιες αδυναμιες που μπορει να εχει ενα κλειστο συστημα και συμπτωματικα σε καποια επαληθευτηκα οπως βλεπεις

 

Δεν εκανες αυτο....Προσπαθησες να με πεισεις οτι το XBOX Live δεν ειναι αυτη την στιγμη κορυφη λεγοντας τις ιστοριες για τα φορουμ και τα περι CoD2 (γιαυτο και εγινες επανηλημενα PwNeD - και οχι μονο απο μενα)

Και σε ξαναρωταω, το PSΝ ειναι πιο "ανοικτο" απο το Live....Πιστευεις οτι ειναι καλυτερη online εμπειρια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν την ανεπαρκεια του αποθηκευτικου χωρου, θα προβληματισει η ανεπαρκεια μνημης....στην οποια το PS3 βρισκεται πισω

 

(Και μη πει καποιος οτι εχουν και τα δυο συστηματα εχουν 512ΜΒ, γιατι υπαρχει σαφης διαφορα στη διαχειριση ,οπως επισης το OS του PS3 ειναι σαφως πιο βαρυ - το 360 δεσμευει 32ΜΒ ενω το PS3 96ΜΒ....καντε το επι τις εκατο)

 

ειπε ο προφητης stormwatch... :D

 

 

 

 

Και πριν αλλεκτωρ , λαλησει τρεις ....

 

 

 

John Carmack: You have to take advantage of whatʼs on the table. Although itʼs interesting that almost all of the PS3 launch titles hardly used any Cells at all. We hired one of the best PS3 guys around who did the Edge Acceleration technology for Sony – heʼs on our team now so weʼve got some of the best PS3 experience here. In fact when we were doing all of the tech demos, weʼd bring in the developers and theyʼd walk over and say, “itʼs running on the PS3!” (laughs) Theyʼd sit there and stare at it for a while.

 

Thereʼs no doubt that with all of the platforms that we have running here PS3 is the most challenging to develop on. Thatʼs what Iʼve been saying from the beginning. Itʼs not that it was a boneheaded decision because theyʼre a lot closer the fact that they can run like this [points to the 4 different gaming stations running Rage] – theyʼre a lot closer than theyʼve ever been before. Itʼs a hell of a lot better than PS2 versus Xbox. But given the choice, weʼd rather develop on the Xbox 360. The PS3 still does have in theory more power that could be extracted but itʼs not smart. We donʼt feel itʼs smart to head down that rat hole. In fact, the biggest thing we worry about right now is memory. Microsoft extracts 32 megs for their system stuff and Sony takes 96. Thatʼs a big deal because the PS3 is already partitioned memory where the 360 is 512 megs of unified and on the PS3 is 256 of video, 256 of memory minus 96 for their system…stuff. Stuff is not the first thing that came to my mind there. (laughs)

 

The PS3 is not the favorite platform but itʼs going to run the game just as good. To some degree thereʼs going to be some lowest common denominator effect because weʼre going to be testing these every day on all of the platforms, and itʼs going to be “Dammit itʼs out of memory on the PS3 again, go crunch some things down” Thatʼs probably going to be the sore spot for all of this but because weʼre continuous builds on all of these weʼre going to be fighting these battles as we go rather than build these things out and go, “Oh my God weʼre so far away from running on there.” Which is the situation where Enemy Territory is suffering with at a degree right now, and a lot of other people have that.

 

http://www.gameinformer.com/News/Story/200708/N07.0803.1731.12214.htm

 

Δυο DVD και καλυτερο αποτελεσμα ή ενα bluray και αναγκαστικοι περιορισμοι;

Αυτο εννοουσα οταν ελεγα οτι οι επιλογες εχουν τα υπερ και τα κατα τους....δικαιωμενος θα βγει αυτος που τα ζυγισε καλυτερα (ή λιγοτερο ασχημα...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυο DVD και καλυτερο αποτελεσμα ή ενα bluray και αναγκαστικοι περιορισμοι;Αυτο εννοουσα οταν ελεγα οτι οι επιλογες εχουν τα υπερ και τα κατα τους....δικαιωμενος θα βγει αυτος που τα ζυγισε καλυτερα (ή λιγοτερο ασχημα...)

 

Κι όπως δεν φταίει η ανεπάρκεια του DVD, αλλά η μη σωστή φιλοσοφία της Bizarre για το θέμα που προέκυψε στο PGR4, έτσι και στο θέμα της μνήμης πρέπει να αρχίσουν να εξελίσσονται. Έχεις απόλυτο δίκιο στο θέμα ζυγίσματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πριν την ανεπαρκεια του αποθηκευτικου χωρου, θα προβληματισει η ανεπαρκεια μνημης....στην οποια το PS3 βρισκεται πισω

 

(Και μη πει καποιος οτι εχουν και τα δυο συστηματα εχουν 512ΜΒ, γιατι υπαρχει σαφης διαφορα στη διαχειριση ,οπως επισης το OS του PS3 ειναι σαφως πιο βαρυ - το 360 δεσμευει 32ΜΒ ενω το PS3 96ΜΒ....καντε το επι τις εκατο)

 

Αρχικό μήνυμα απο KilliK Εμφάνιση μηνυμάτων

ειπε ο προφητης stormwatch...

 

Και πριν αλλεκτωρ , λαλησει τρεις ....

 

John Carmack: You have to take advantage of whatʼs on the table. Although itʼs interesting that almost all of the PS3 launch titles hardly used any Cells at all. We hired one of the best PS3 guys around who did the Edge Acceleration technology for Sony – heʼs on our team now so weʼve got some of the best PS3 experience here. In fact when we were doing all of the tech demos, weʼd bring in the developers and theyʼd walk over and say, “itʼs running on the PS3!” (laughs) Theyʼd sit there and stare at it for a while.

 

Thereʼs no doubt that with all of the platforms that we have running here PS3 is the most challenging to develop on. Thatʼs what Iʼve been saying from the beginning. Itʼs not that it was a boneheaded decision because theyʼre a lot closer the fact that they can run like this [points to the 4 different gaming stations running Rage] – theyʼre a lot closer than theyʼve ever been before. Itʼs a hell of a lot better than PS2 versus Xbox. But given the choice, weʼd rather develop on the Xbox 360. The PS3 still does have in theory more power that could be extracted but itʼs not smart. We donʼt feel itʼs smart to head down that rat hole. In fact, the biggest thing we worry about right now is memory. Microsoft extracts 32 megs for their system stuff and Sony takes 96. Thatʼs a big deal because the PS3 is already partitioned memory where the 360 is 512 megs of unified and on the PS3 is 256 of video, 256 of memory minus 96 for their system…stuff. Stuff is not the first thing that came to my mind there. (laughs)

 

The PS3 is not the favorite platform but itʼs going to run the game just as good. To some degree thereʼs going to be some lowest common denominator effect because weʼre going to be testing these every day on all of the platforms, and itʼs going to be “Dammit itʼs out of memory on the PS3 again, go crunch some things down” Thatʼs probably going to be the sore spot for all of this but because weʼre continuous builds on all of these weʼre going to be fighting these battles as we go rather than build these things out and go, “Oh my God weʼre so far away from running on there.” Which is the situation where Enemy Territory is suffering with at a degree right now, and a lot of other people have that.

http://www.gameinformer.com/News/Sto...1731.12214.htm

 

Δυο DVD και καλυτερο αποτελεσμα ή ενα bluray και αναγκαστικοι περιορισμοι;

Αυτο εννοουσα οταν ελεγα οτι οι επιλογες εχουν τα υπερ και τα κατα τους....δικαιωμενος θα βγει αυτος που τα ζυγισε καλυτερα (ή λιγοτερο ασχημα...)

 

 

H ειρωνία σε όλο αυτό που ανέφερες και πρόλαβες να βγεις να γράψεις γιατί επιβεβαιώνει κάτι που έχεις πει πιο πριν είναι ότι ο John Carmack παρουσιάζοντας την νέα engine τα είπε όλα αυτά για να καταλήξει ότι με την νέα engine αυτά τα προβλήματα που ανέφερες κατάφεραν να τα ξεπεράσουν αφού η μηχανή αυτή θα χρησιμοποιεί τα ίδια δεδομένα για όλες τις πλατφόρμες από τον ίδιο κώδικα. Αυτός ήταν και ο σκοπός τους άλλωστε... να αποφύγουν αυτό που αναφέρεις...

Δε ξέρω πως θα καταφέρει ο τύπος να κάνει αυτό που λέει γιατί στα δικά μου τα αυτία ακούγεται κάπως υπερβολικό αλλά το θέμα είναι ότι το PS3 είναι μια διαφορετική αρχιτεκτονική και το να συγκρίνεις τη Ram που έχει το 360 με τη ram που έχει το ps3 είναι άτοπο μιας και η κάθε αρχιτεκτονική έχει τη δική της φιλοσοφία και το δικό της τρόπο με το οποίο κάνει χρήση της ram. Μη ξεχνάμε τα spu's του ps3...

Το μόνο πράγμα που ειλικρινά ίσως θέλει κάποια συζήτηση είναι αυτό με την memory που τρώει το λειτουργικό του ps3. Ίσως είναι περισσότερη από όσο θα πρεπέ αλλά έχει ειπωθεί ότι γίνεται προσπάθεια από την Sony να μειώση αυτό το ποσοστό της ram που δεσμεύει το λειτουργικό και σίγουρα θα το πετύχει (ίσως να το δούμε και σύντομα με το fw 2.0).

 

Πάντως από την προιστορία της MS δεν νομίζω ότι έχει και την καλύτερη σχέση με την σωστή χρήση και εκμετάλλευση της ram,βλ. Windows από 3.1 μέχρι vista :P :p

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H ειρωνία σε όλο αυτό που ανέφερες και πρόλαβες να βγεις να γράψεις γιατί επιβεβαιώνει κάτι που έχεις πει πιο πριν είναι ότι ο John Carmack παρουσιάζοντας την νέα engine τα είπε όλα αυτά για να καταλήξει ότι με την νέα engine αυτά τα προβλήματα που ανέφερες κατάφεραν να τα ξεπεράσουν αφού η μηχανή αυτή θα χρησιμοποιεί τα ίδια δεδομένα για όλες τις πλατφόρμες από τον ίδιο κώδικα. Αυτός ήταν και ο σκοπός τους άλλωστε... να αποφύγουν αυτό που αναφέρεις...

Δε ξέρω πως θα καταφέρει ο τύπος να κάνει αυτό που λέει γιατί στα δικά μου τα αυτία ακούγεται κάπως υπερβολικό αλλά το θέμα είναι ότι το PS3 είναι μια διαφορετική αρχιτεκτονική και το να συγκρίνεις τη Ram που έχει το 360 με τη ram που έχει το ps3 είναι άτοπο μιας και η κάθε αρχιτεκτονική έχει τη δική της φιλοσοφία και το δικό της τρόπο με το οποίο κάνει χρήση της ram. Μη ξεχνάμε τα spu's του ps3...

Το μόνο πράγμα που ειλικρινά ίσως θέλει κάποια συζήτηση είναι αυτό με την memory που τρώει το λειτουργικό του ps3. Ίσως είναι περισσότερη από όσο θα πρεπέ αλλά έχει ειπωθεί ότι γίνεται προσπάθεια από την Sony να μειώση αυτό το ποσοστό της ram που δεσμεύει το λειτουργικό και σίγουρα θα το πετύχει (ίσως να το δούμε και σύντομα με το fw 2.0).

 

Πάντως από την προιστορία της MS δεν νομίζω ότι έχει και την καλύτερη σχέση με την σωστή χρήση και εκμετάλλευση της ram,βλ. Windows από 3.1 μέχρι vista :P :p

 

Το προβλημα με την μνημη του PS3 ειναι γνωστο εξ αρχης (γιαυτο και το "προφητης" που ακουστηκε ηταν ακυρο και αποδειξη αγνοιας)...το αστειο του θεματος ειναι οτι ο Carmack μετα απο δυο μερες ηρθε να επιβεβαιωσει αυτο που ελεγα....

 

Λεει καθαρα οτι το βασικο του προβλημα ειναι η μνημη (προφανως και στις δυο κονσολες) αλλα τονιζει οτι στο PS3 το προβλημα ειναι σαφως εντονοτερο λογω αρχιτεκτονικης (οχι unified οπως στην περιπτωση του 360) και ποσοτητας (χωρια που τονιζει και τη δυσκολια στον προγραμματισμο και οτι δεν ειναι και η καλυτερη του να προγραμματιζει εκει)

 

Σαφως και ισχυριζεται οτι στο PS3 θα τρεχει just as good (τι ηθελες να πει δηλαδη, οτι οι εκδοσεις των -βασισμενων σε αυτη τη μηχανη- παιχνιδιων θα ειναι κατωτερες ποιοτικα;; ) ,αλλα εμενα επετρεψε μου να εχω τις αμφιβολιες μου (μπορεις να τσεκαρεις και τη διαφορα στα textures στα μεχρι τωρα multiplatform παιχνιδια)

Ουτως ή αλλως, η παρατηρηση μου δεν ειχε να κανει ειδικα με την μηχανη του Carmack, αλλα γενικοτερα....

 

Οσο για τη σχεση της MS με τη μνημη, μπορει στα Windows να μην τα παει καλα, εγω ομως ξερω οτι στο πρωτο ΧΒΟΧ καταφερα να παιξω Doom3 αξιοπρεπεστατα με μολισ 64ΜΒ μνημη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πω-πω! :D ποιος το περιμενε?

 

μερικοι-μερικοι που απολαμβανουν την ultra-χωρητικοτητα του BLURAY

σε racing games ΟΠΩΣ ΤΟ TEΡΑΑΑΣΤΙΟ MOTORSTORM,

ανυσηχουν για το ποσο χωραει ενα dvd..

με αλλα λογια, η αστειοτητα σε ολο της το μεγαλειο. :lol:

 

ε, να βοηθησω κι εγω, να το περιγραψουμε ποσοτικα/συγκριτικα....

χοντρικα θα ελεγα οτι ενα dvd χωραει περιπου 8 με 10 motorstorm. :twisted:

και αν θελετε να το δουμε και αλλιως,

ενα dvd πρεπει να χωραει περι τα 15 GRAN TURISMO PROLOGUE..

 

αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα αμα εισαι στοκος... σημασια πανω απʼολα εχει το trolling. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και από το τελευταίο που είπες πιάνομαι για να καταλήξω στο ίδιο συμπέρασμα με σένα ουσιαστικά... Ανάλογο με τo παράδειγμα που έφερες. Η ram στις κονσόλες δεν είναι όπως η Ram στα pc. Όσο μεγαλύτερη έχουμε τόσο καλύτερα είναι... ;) Σίγουρα αν έχεις περισσότερη ram έχεις μεγαλύτερη ελευθερία στο να κάνεις "μ@λ@κιες" όταν προγραμματίζεις... Επίσης σίγουρα παίζει ρόλο η ταχύτητα που επικοινωνεί η ram με το cpu κλπ κλπ. Είναι πολύ παράμετροι που παίζουν ρόλο και το να συζητάμε την ram ως έναν απλό αριθμό και να βασιζόμαστε εκεί για να βγάλουμε συμπεράσματα πιστεύω ότι είναι βιαστικό και αβάσιμο ;)

Σίγουρα κάθε developer θέλει περισσότερη ram... Όση και να του δώσεις πάλι παραπάνω θα σου ζητήσει...

 

Άποψη μου? Να κάτσουν να στρώσουν το απαφτό τους κάτω να γράψουν κώδικα στο PS3. Μη μου λες οτι δεν έχεις ram ας πούμε όταν δεν χρησιμοποιείς τα spu ή όταν τα χεις να κάθονται... Δε μπορώ να το δεχτώ αυτό. Άμα δε γουστάρεις να κάνεις κάτι σωστά μη το κάνεις καθόλου...

 

Anyway μην λες ότι η Ram δεν είναι αρκετή γιατί η Ram ποτέ δε θα ναι αρκετή όπως είπα και πιο πάνω. Το αν έχει το PS3 αρκετή μνήμη αυτό θα το δείξουν τα παιχνίδια που θα βγάλει αν δεν το χουν δείξει ήδη. Πολλοί πείστηκαν από το Killzone 2 από το Uncharted από το Heavenly Sword... Τώρα αν δε πείστηκες εσύ είναι άλλο θέμα... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...