biscoto Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 με απλά λόγια θέλετε να πείτε ότι δεν παίζει κανένα ρολο το μέγεθος/χωρητικότητα του δίσκου/format? δηλαδή η αναλογια μέγεθος/ποιότητα δεν ισχύει? σαν να λέμε δηλαδή ότι το mp3 δεν έχει χειρότερη ποιότητα από το flac H tracks ripped από cd το jpeg δεν έχει χειρότερη ποιότητα από TIFF το dvd δεν έχει χειρότερη ποιότητα από το hd/br toufas τι θέλεις να πεις με την συμπίεση? το file που linkareis είναι jpeg αλλα αυτό δεν σημαίνει ότι το αρχικό αρχείο ήταν jpeg επίσης δοκίμασε να κανεις zoom από 100% σε 150% και πες μου για ποιότητα
v0rtex Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 H καρτα σου εχει π.χ 512mb texture space. Τα texture που μπορεί να φορτώσει ειναι ανάλογα της αναλυσης τους οχι του μεγεθους του αρχειου. Απ την μία φορτώνεις bmp textures (που δεν εχουν συμπιεση) και απ την αλλη jpg textures. Η διαφορά που θα δείς ειναι αναλογη με το ποσο συμπιεσμένα ειναι τα jpg. Ειτε φορτώσεις bmp ειτε jpg τον ιδιο αριθμό textures μπορείς να φορτώσεις. Παρε τωρα μια φωτογραφία σε bmp που ειναι ας πουμε 1mb και καντην jpg με σχετικά καλη ποιοτητα. Η jpg θα βγει 100kb. Διαφορές στις εικόνες βλέπεις εσυ ? το ιδιο ισχυει και για τα παραδείγματα που ανέφερες. Ακου ενα mp3 εστω σε 320kbps και ενα uncompressed pcm, θα ακούσεις διαφορά ? Η διαφορά στο μεγεθος ομως θα ειναι π.χ 10mb προς 200mb. (το dvd vs hd/br ειναι ακυρο παραδειγμα γιατι το dvd εχει PAL αναλυση 768χ576 square pixels και το HD ειναι απλά μεγαλύτερο. Και φυσικά και τα δυο εχουν συμπιεση ..μην νομίζεις οτι βλεπεις uncompressed video..ελάχιστοι μη πω κανένας εδω δεν εχει δει καθαρό uncompressed video ποτε εκτος αν ειναι η δουλειά του τετοια.)
atomsk Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 οσο υπαρχει εξελιξη ο χωρος που απαιτει ενα αρχειο πρεπει να γινετε μικροτερος , οχι να μεγαλωνει. Δηλαδή το γεγονός ότι μέχρι πέρισι έβγαιναν παιχνίδια των 4gb ενώ φέτος όλο και πληθενουν αυτά των 7gb είναι παράδοξο! Επίσης το γεγονός ότι πριν 10 χρόνια είχαμε παιχνίδια σε ένα CD ενώ σε 6 μέρες βγαίνει παιχνίδι που καταλαμβάνει 50gb και αυτό παράδοξο. Για να μη μιλήσω για τα παιχνίδια λίγων mb/kb σε δισκέτες και cartriges πριν 15 χρόνια. Αλλά ok... με την εξέλιξη μικραίνουν τα αποθηκευτικά μέσα Άντε να δούμε τι άλλη παπάτζα θα διαβάσουμε.
Narayan Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Με τη λογική που ακολουθείτε η καλύτερη gaming πλατφόρμα σήμερα πρέπει να είναι το PC, καθώς έχουμε σκληρούς δίσκους του 1ΤΒ. Άσε που όλοι οι τίτλοι θέλουν install άρα με την άλλη αδιανόητη λογική που ακούστηκε εδώ μέσα, παίζουν όλοι καλύτερα από τις κονσόλες
biscoto Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 H καρτα σου εχει π.χ 512mb texture space. Τα texture που μπορεί να φορτώσει ειναι ανάλογα της αναλυσης τους οχι του μεγεθους του αρχειου. Απ την μία φορτώνεις bmp textures (που δεν εχουν συμπιεση) και απ την αλλη jpg textures. Η διαφορά που θα δείς ειναι αναλογη με το ποσο συμπιεσμένα ειναι τα jpg. Ειτε φορτώσεις bmp ειτε jpg τον ιδιο αριθμό textures μπορείς να φορτώσεις. Παρε τωρα μια φωτογραφία σε bmp που ειναι ας πουμε 1mb και καντην jpg με σχετικά καλη ποιοτητα. Η jpg θα βγει 100kb. Διαφορές στις εικόνες βλέπεις εσυ ? το ιδιο ισχυει και για τα παραδείγματα που ανέφερες. Ακου ενα mp3 εστω σε 320kbps και ενα uncompressed pcm, θα ακούσεις διαφορά ? Η διαφορά στο μεγεθος ομως θα ειναι π.χ 10mb προς 200mb. (το dvd vs hd/br ειναι ακυρο παραδειγμα γιατι το dvd εχει PAL αναλυση 768χ576 square pixels και το HD ειναι απλά μεγαλύτερο. Και φυσικά και τα δυο εχουν συμπιεση ..μην νομίζεις οτι βλεπεις uncompressed video..ελάχιστοι μη πω κανένας εδω δεν εχει δει καθαρό uncompressed video ποτε εκτος αν ειναι η δουλειά του τετοια.) επειδη δεν μπορουμε να εκμεταλευτουμε τα μεγαλα σε ογκο αρχεια δεν σημαινει οτι δεν εχουν καλυτερη ποιοτητα ναι θα δω διαφορα στην ποιοτητα.. οπως και θα δω και στην ΤΙFF που ειναι 10mb κλασεις ανωτερη απο τη jpeg ναι θα ακουσω διαφορα στο mp3.. περισσοτερα mb, περισσοτερα καναλια, μεγαλυτερη ποικιλια σε high tones (για το τελευταιο δεν ειμαι σιγουρος αν το εθεσα σωστα) σρυ αν εκανα συγκριση σε ανομοια πραγματα, περισσοτερο σαν ιδεα τα συγκρινα οταν κανεις compress κατι κερδιζεις χωρο αλλα χανεις σε ποιοτητα.. ειδικα στις photo χανεις παρα πολλα pixel οταν κανεις μια φωτο jpeg σκεψου αυτο το απλο: αν δεν εχανες σε ποιοτητα δεν θα καθοταν ο καθε επαγγελματιας φωτογραφος να βγαζει RAW και TIFF και large format κλπ θα εβγαζε 3000 Jpeg θα τις εβαζε σε ενα σιντακι και τελειωσε. Με τη λογική που ακολουθείτε η καλύτερη gaming πλατφόρμα σήμερα πρέπει να είναι το PC, καθώς έχουμε σκληρούς δίσκους του 1ΤΒ. Άσε που όλοι οι τίτλοι θέλουν install άρα με την άλλη αδιανόητη λογική που ακούστηκε εδώ μέσα, παίζουν όλοι καλύτερα από τις κονσόλες παρε οποιονδηποτε τιτλο και συγκρινε το σε pc και κονσολα... φυσικα και ειναι το pc καλυτερο αλλα για διαφορετικους λογους aka επεξεργαστικη ισχυ και καρτα γραφικων ....
Pytzamarama Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Γιατι το μπερδευουμε το πραμα? Oι multiplatform τιτλοι εχουν συνηθως τα ιδια assets.Μαλιστα στο 99% των περιπτωσεων το 360 εχει υπεροχη στις υφες. Τα >8gb στο PS3 σημαινει οτι τα ιδια πραγματα υπαρχουν αρκετες φορες στο δισκο μιας και λογω του περιορισμενου transfer rate του BR δεν μπορει να τα βγαλει περα σε heavy textured scenes με τον παραδοσιακο streaming τροπο.
Wolfidis Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Από πότε, το να γίνετε install ένα παιχνίδι στο δίσκο, αποτελεί προτέρημα? Τα τελευταία χρόνια η M$ συζητάει το να μην μπαίνουν με install τα παιχνίδια ούτε στα windows.... να δούμε πότε θα αξιωθεί να το εφαρμόσει και στα PC!
vvv23 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 H καρτα σου εχει π.χ 512mb texture space. Τα texture που μπορεί να φορτώσει ειναι ανάλογα της αναλυσης τους οχι του μεγεθους του αρχειου. Απ την μία φορτώνεις bmp textures (που δεν εχουν συμπιεση) και απ την αλλη jpg textures. Η διαφορά που θα δείς ειναι αναλογη με το ποσο συμπιεσμένα ειναι τα jpg. Ειτε φορτώσεις bmp ειτε jpg τον ιδιο αριθμό textures μπορείς να φορτώσεις. Παρε τωρα μια φωτογραφία σε bmp που ειναι ας πουμε 1mb και καντην jpg με σχετικά καλη ποιοτητα. Η jpg θα βγει 100kb. Διαφορές στις εικόνες βλέπεις εσυ ? το ιδιο ισχυει και για τα παραδείγματα που ανέφερες. Ακου ενα mp3 εστω σε 320kbps και ενα uncompressed pcm, θα ακούσεις διαφορά ? Η διαφορά στο μεγεθος ομως θα ειναι π.χ 10mb προς 200mb. (το dvd vs hd/br ειναι ακυρο παραδειγμα γιατι το dvd εχει PAL αναλυση 768χ576 square pixels και το HD ειναι απλά μεγαλύτερο. Και φυσικά και τα δυο εχουν συμπιεση ..μην νομίζεις οτι βλεπεις uncompressed video..ελάχιστοι μη πω κανένας εδω δεν εχει δει καθαρό uncompressed video ποτε εκτος αν ειναι η δουλειά του τετοια.) Αυτά που λές vortex εμένα μου φαίνονται λογικά.Ενώ τον toyfas δεν τον πολυκαταλάβαινα.Φυσικά εντελώς ασυμπίεστα είναι λίγο δύσκολο να δούμε αλλά μπορούμε να δούμε πράγματα τα οποία είναι σε μία normal συμπίεση με τα 50 gb αν αυτά αρχίσουν να αξιοποιούνται(έστω ένα μέρος αυτών).Οταν πολλά παιχνίδια πιάνουν το maximum του dvd εγώ βλέπω πρόβλημα στο μέγεθος και για να βγάλουν κάτι καλύτερο πρέπει να πέσει μεγαλύτερη και καλύτερη συμπίεση άρα θέλουν και πιο μεγάλη επεξεργαστική ισχύ αλλά και πέφτει η ποιότητα(όσο αυτή μπορεί να φανεί με γυμνό μάτι).Φυσικά με καινούριες τεχνικές συμπίεσης κτλ κτλ θα βλέπουμε όλο και καλύτερα αποτελέσματα σε ένα full dvd αλλά το θέμα είναι να τα συγκρίνουμε αυτά με το πώς θα μπορούσαν να δείχνουν αυτά σε 50 gb με μικρότερη συμπίεση.
vvv23 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Από πότε, το να γίνετε install ένα παιχνίδι στο δίσκο, αποτελεί προτέρημα? Τα τελευταία χρόνια η M$ συζητάει το να μην μπαίνουν με install τα παιχνίδια ούτε στα windows.... να δούμε πότε θα αξιωθεί να το εφαρμόσει και στα PC! Δεν είναι προτέρημα.Έχει όμως και τα θετικά του.Και δεν είναι και κάτι τόσο σημαντικό για μένα.
MiltoZ Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Αν δεχθούμε ότι το digital distribution θα κυριαρχίσει στο μέλλον, τότε το compression θα αποκτά όλο και περισσότερη σημασία και λόγω download speed και λογω αποθήκευσης. Στην περίπτωση του ps3 υπάρχουν πολλoι περισσότεροι περιορισμοί (ταχύτητα, memory, gpu, αρχιτεκτονική) που ακυρώνουν το οποιοδήποτε θεωρητικό πλεονέκτημα της χωρητικότητας του μέσου αλλά και τoυ θεωρητικά καλύτερου raw performance. Το πρώτο εξάλλου αυτοακυρώνεται από την στιγμή που αναγκάζεσαι να κάνεις υποχρεωτικό install. Δεν χρειάζεται να πάμε μακρυά όμως, εδώ βλέπουμε παιχνίδια με μεγαλύτερη χωρητικότητα στο ps3 και με υπεχρεωτικό install να βγαίνουν χειρότερα από το 360. Γιατί ότι και να λέμε στην θεωρία, στην πράξη αποδεικνύονται τα πάντα.
v0rtex Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 επειδη δεν μπορουμε να εκμεταλευτουμε τα μεγαλα σε ογκο αρχεια δεν σημαινει οτι δεν εχουν καλυτερη ποιοτητα ναι θα δω διαφορα στην ποιοτητα.. οπως και θα δω και στην ΤΙFF που ειναι 10mb κλασεις ανωτερη απο τη jpeg ναι θα ακουσω διαφορα στο mp3.. περισσοτερα mb, περισσοτερα καναλια, μεγαλυτερη ποικιλια σε high tones (για το τελευταιο δεν ειμαι σιγουρος αν το εθεσα σωστα) σρυ αν εκανα συγκριση σε ανομοια πραγματα, περισσοτερο σαν ιδεα τα συγκρινα οταν κανεις compress κατι κερδιζεις χωρο αλλα χανεις σε ποιοτητα.. ειδικα στις photo χανεις παρα πολλα pixel οταν κανεις μια φωτο jpeg σκεψου αυτο το απλο: αν δεν εχανες σε ποιοτητα δεν θα καθοταν ο καθε επαγγελματιας φωτογραφος να βγαζει RAW και TIFF και large format κλπ θα εβγαζε 3000 Jpeg θα τις εβαζε σε ενα σιντακι και τελειωσε. παρε οποιονδηποτε τιτλο και συγκρινε το σε pc και κονσολα... φυσικα και ειναι το pc καλυτερο αλλα για διαφορετικους λογους aka επεξεργαστικη ισχυ και καρτα γραφικων .... ναι ρε biscoto εννοειται οτι χανεται ποιότητα στην συμπιεση γιαυτο και το λενε και lossy compression. Αυτό που προσπαθουσα να σου εξηγησω ομως ειναι οτι τις περισσοτερες φορές αν οχι ολες δεν μπορείς να δεις η να ακουσεις διαφορα ..η τελος παντων η διαφορα ειναι τοσο μικρή που δικαιολογεί τον αποθηκευτικό χωρο που κερδίζεις με την συμπίεση (και εχει να κανει αμεσα και με το bandwidth του hardware, εαν μπορεί να χειρειζεται τοσο μεγαλα αρχεια στην ταχυτητα που θές). (Ο φωτογραφος βγαζει RAW format οχι επειδη ειναι απλα ασυμπιεστο το αρχειο αλλα επειδη ειναι 16 bit σε αντιθεση με 8bit που ειναι ολα τα αλλα (ακομα και η απλή TIFF που λες) και εχει μεγαλυτερη τονική γκάμα...κατι που δε μπορείς να δεις στην οθόνη αλλα που σε αφήνει το photoshop π.χ να εκμεταλευτείς εαν θές να επεξεργαστεις την φωτοεκθεση της φωτογραφιας π.χ. (ειναι κατι σαν το αρνητικό φιλμ με λιγα λογια που κραταει μεγαλυτερο tonal range και σε αφήνει να το εκμεταλευτείς στην διαδικασία του τυπώματος))
vvv23 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Αν δεχθούμε ότι το digital distribution θα κυριαρχίσει στο μέλλον, τότε το compression θα αποκτά όλο και περισσότερη σημασία και λόγω download speed και λογω αποθήκευσης. Στην περίπτωση του ps3 υπάρχουν πολλoι περισσότεροι περιορισμοί (ταχύτητα, memory, gpu, αρχιτεκτονική) που ακυρώνουν το οποιοδήποτε θεωρητικό πλεονέκτημα της χωρητικότητας του μέσου αλλά και τoυ θεωρητικά καλύτερου raw performance. Το πρώτο εξάλλου αυτοακυρώνεται από την στιγμή που αναγκάζεσαι να κάνεις υποχρεωτικό install. Δεν χρειάζεται να πάμε μακρυά όμως, εδώ βλέπουμε παιχνίδια με μεγαλύτερη χωρητικότητα στο ps3 και με υπεχρεωτικό install να βγαίνουν χειρότερα από το 360. Γιατί ότι και να λέμε στην θεωρία, στην πράξη αποδεικνύονται τα πάντα. Ναι αλλά άλλο να λέμε ότι το μέγεθος δεν παίζει ρόλο και άλλο ότι το τωρινό hardware ίσως δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του blu-ray ώστε να προσφέρει κάτι το οποίο θα κάνει μπαμ με το μάτι.Αν και εγώ πιστεύω ότι μπορεί, ίσως όχι και τα 50gb αλλά σίγουρα πάνω απο την χωρητικότητα του dvd . Άλλωστε πολλά παιχνίδια φτάνουν το maximum του dvd που δείχνει ότι έστω και λίγο το μέγεθος μπορεί να παίξει ρόλο και σε αυτήν την γενιά.
Toufas Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 protip: δεν υπαρχει μονο το jpg, υπαρχει το png που ειναι σαν να κανεις τα wav σε flac , τα συμπιεζεις χωρις να χανεις ποιοτητα. επισης, atomsk και biscotto προφανως με τον προγραμματισμο εχετε οση επαφη εχω με την νομικη.... απορω ειδες κανεις τα video του carmack η διαβασε κανεις το wikipedia link που εβαλα? προφανως οχι... απλα λενε τι νομιζουν οτι ξερουν.. vorteχ αν ηταν τα textures οπως ελεγες δεν θα τα μετραγαμε την ram μιας καρτας σε mb αλλα σε αναλυση! το πιο μεγαλο αρχειο σε αναλυση τυχαινει να ειναι και σε μεγεθος, και αν εχεις 2 αρχεια 1024χ1024 δεν συμαινει οτι θα ειναι και το ιδιο μεγεθος.
v0rtex Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 ασ το δουμε αλλιώς...ολοι δε συμφωνείτε οτι τα παιχνίδια στο PC είναι συνήθως ανώτερα στα γραφικά απ αυτα των κονσολών ? Γιατί τα παιχνίδια στο pc είναι 2-3 dvd στην χειρότερη και δεν είναι 50gb ?
Toufas Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Ναι αλλά άλλο να λέμε ότι το μέγεθος δεν παίζει ρόλο και άλλο ότι το τωρινό hardware ίσως δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του blu-ray ώστε να προσφέρει κάτι το οποίο θα κάνει μπαμ με το μάτι.Αν και εγώ πιστεύω ότι μπορεί, ίσως όχι και τα 50gb αλλά σίγουρα πάνω απο την χωρητικότητα του dvd .Άλλωστε πολλά παιχνίδια φτάνουν το maximum του dvd που δείχνει ότι έστω και λίγο το μέγεθος μπορεί να παίξει ρόλο και σε αυτήν την γενιά. μερικα παιχνιδια multiplatform ειναι πανω απο 10gb και παλι δεν ειναι πιο καλα στο ps3. και exclusives οπως haze ειναι πιο χαλια. λογο χειροτερου hardware ή χειροτερη χρηση του, αρκετα δεδομενα ειναι αρκετες φορες στο δισκακι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις