atomsk Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 atomsk το pc δεν ειναι κονσολα βαλτο στο μυαλο σου λιγο exclusive σημαίνει αποκλειστικότητα. Tο pc έχει δικά του παιχνίδια. Το xbox έχει δικά του παιχνίδια. Όταν ένα παιχνίδι μοιράζεται και στα 2 δεν είναι xbox exclusive ούτε pc exclusive. Κοινή λογική κανείς; Τα exclusive του PS3 πως θα πρέπει να τα λέμε δηλαδή ; υπερ-αποκλειστικά; Όσο για το γαμάτο επιχείρημα ότι επειδή τρέχουν σε windows όλα τα παινχίδια του pc τα βαφτίζουμε αυτομάτος MS games και κατα συνέπεια δεν είναι αποκλειστικότητες pc αλλά της microsoft δεν το σχολιάζω.
konidas Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Εδω δεν βγαζει το RedAlert3 για PS3 και κανεις χαρες για Mass Effect?? Βλεπω την ιστορια EA-SegaDC να παιζει αναποδα σε αυτη τη γενια Γεια σου βρε πυτζαμα αμερολιπτε. 150 ποστς σε γνωστο φορουμ και τα 150 χολη για το ps3. Μου αρεσε που εψαχνες ολα τα sites να βρεις βαθμολογια χαμηλη για το MGS να ποσταρεις και εσυ κατι Με τρέλα εγραφες για το sub-hd του HAZE αλλα εξαφανιστηκες οταν βγηκε το ninza gaiden 2 με 580p αναλυση και framerate προβληματα. Ενα hint gia to ΗΑΖΕ φιλε πυτζαμα. Το μεγεθος αυτου του exclusive ειναι 8gb. Οποιος καταλαβε καταλαβε. Σε κανα 6μηνο θα το δειτε στο 360. Ωραιο το mass effect με καλα γραφικα στους χαρακτηρες αλλα απο εκει και περα ολα τα αλλα γραφικα ειναι του απλου xbox.
Rebel21 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Ενα hint gia to ΗΑΖΕ φιλε πυτζαμα. Το μεγεθος αυτου του exclusive ειναι 8gb. Οποιος καταλαβε καταλαβε. Σε κανα 6μηνο θα το δειτε στο 360. καταλάβαμε την σκέψη σου φιλε αλλα καλύτερα μην την βγάλεις προς τα έξω.αρκετά γελάσαμε τελευταία.όσο για την ευχή κάποιων να πάρει την κατιούσα το xbox κρατάει χρονια αλλα από ότι φαίνεται.... χαρείτε το mgs και αφήστε τα θα και το τι θα γίνει σε 6 η 12 μήνες.
kabamaru21 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 καλα τα γραφικα του haze ειναι τοσο μουφα που... πρεπει να γινουν σημειο αναφορας δηλαδη: τι πατατα ειναι αυτο το παιχνιδι, σκετο haze.... τι σκατα αναλυση ειναι αυτη στο ninja gaiden haizoφερνει ελεος δηλαδη, τα γραφικα αυτα τα σηκωνει και το psp:-( τι σκατα προγραμματίζανε τόσους μήνες
anamenos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 καλα τα γραφικα του haze ειναι τοσο μουφα που... πρεπει να γινουν σημειο αναφορας δηλαδη: τι πατατα ειναι αυτο το παιχνιδι, σκετο haze.... τι σκατα αναλυση ειναι αυτη στο ninja gaiden haizoφερνει ελεος δηλαδη, τα γραφικα αυτα τα σηκωνει και το psp:-( τι σκατα προγραμματίζανε τόσους μήνες ρε γμτ αυτό αναρωτιόμουνα και εγώ, τι να πουν και οι τύποι στην Rockstar δλδ???
Pytzamarama Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Φιλε κονιδα τι καθεσαι και συγκρινεις? Το Haze με τη κορωνιδα του slash arcade genre? Τουλαχιστον το δευτερο δικαιολογησε το hype και τις προσδοκιες ενω το Haze αποτελει ανεκδοτο (αλλα ταυτοχρονα και must-buy PS3 game ενεκα ελειψεως τιτλων) . Η subHD αναλυση του NG2 δεν χαροποιησε κανεναν ΑΛΛΑ εγινε για λογους βελτιστης χρησης EDRAM και σε περιοδο που ο Itagaki εκανε αγγαρεια.Το παιχνιδι "ρεει",δεν εχει aliasing και τα mechanics του ειναι φοβερα.
Toufas Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 exclusive σημαίνει αποκλειστικότητα. Tο pc έχει δικά του παιχνίδια. Το xbox έχει δικά του παιχνίδια. Όταν ένα παιχνίδι μοιράζεται και στα 2 δεν είναι xbox exclusive ούτε pc exclusive. Κοινή λογική κανείς; Τα exclusive του PS3 πως θα πρέπει να τα λέμε δηλαδή ; υπερ-αποκλειστικά; Όσο για το γαμάτο επιχείρημα ότι επειδή τρέχουν σε windows όλα τα παινχίδια του pc τα βαφτίζουμε αυτομάτος MS games και κατα συνέπεια δεν είναι αποκλειστικότητες pc αλλά της microsoft δεν το σχολιάζω. το console και το pc market ειναι 2 πραγματα και οχι 1...το θεατρο δηλαδη ειναι το ιδιο με το σινεμα? καταλαβες τι θελω να πω τωρα? και ποτε θα καταλαβετε μερικα ασχετα παιδακια οτι δεν παιζει ρολο το μεγεθος? http://www.pouet.net/prod.php?which=1221 δειτε τι κανουν 63kb οσο πιο πολυ συμπιεζετε κατι, τοσο πιο δυσκολο ειναι για να γινει, και τοσο πιο πολυ επεξεργαστικη ισχη θελει. το quakewars στο ps3 ειναι 9.65gb και ειναι για τα μπαζα....
vvv23 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 το console και το pc market ειναι 2 πραγματα και οχι 1...το θεατρο δηλαδη ειναι το ιδιο με το σινεμα?καταλαβες τι θελω να πω τωρα? και ποτε θα καταλαβετε μερικα ασχετα παιδακια οτι δεν παιζει ρολο το μεγεθος? http://www.pouet.net/prod.php?which=1221 δειτε τι κανουν 63kb οσο πιο πολυ συμπιεζετε κατι, τοσο πιο δυσκολο ειναι για να γινει, και τοσο πιο πολυ επεξεργαστικη ισχη θελει. το quakewars στο ps3 ειναι 9.65gb και ειναι για τα μπαζα.... Το μέγεθος μέχρι τώρα ίσως δεν παίζει ρόλο αλλά σε λίγο καιρό ΙΣΩΣ παίξει.(λέω ίσως γιατί δεν ξέρω.όπως και εσύ δεν ξέρεις.Άλλωστε άμα ίσχυε αυτό που λές δεν θα χρειαζόταν ούτε το dvd. και με το cd καλά είμασταν). Αλλά αυτό αφορά μόνο στα γραφικά.Γιατί στα άλλα το μέγεθος παίζει ρόλο. Λές :οσο πιο πολυ συμπιεζετε κατι, τοσο πιο δυσκολο ειναι για να γινει, και τοσο πιο πολυ επεξεργαστικη ισχη θελει Χωρίς να είμαι ειδικός εγώ καταλαβαίνω απο αυτό ότι το blu-ray πχ δεν χρειάζεται συμπίεση άρα δεν χρειάζεται τόσο επεξεργαστική ισχύ άρα θεωρητικά έχει ένα πλεονέκτημα(εκτός αν εννοείς κάτι άλλο). Και για το θέατρο και το cinema, άμα στο θέατρο βάλουν πανί και δείχνουν το έργο τότε το ίδιο πράγμα είναι .και κάποια θέατρα θα είναι χειρότερα απο το cinema αλλά και κάποια θα είναι καλύτερα.Αν και το time exslusive παίζει τον ρόλο του όπως και να το κάνουμε.
Toufas Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2008 το pc market δεν ειναι στην ιδια αγορα με την κονσολα τι δεν καταλαβαινεις? στο θέμα συμπίεσης, πιο πολύ cpu θέλει ένα συμπιεσμένο όπως είπες μονος σου, αλλα όταν μπορείς να συμπιέσεις πιο πολλά πράγματα με επιτυχία το αποτέλεσμα είναι καλύτερο μιας και βάζεις πιο πολλά πράγματα. παραδειγμα οι μηχανες γραφικων του carmack, καθε φορα που βγαζει καινουρια, λεει τι εκανε καινουριο, και ΠΑΝΤΑ τα πιο πολλα που λεει ειναι στο θεμα συμπιεσης. http://www.youtube.com/watch?v=1T2alAxyHBo δες τα ολα και μετα μεχρι και τα 15 και θα καταλαβεις τι ειναι συμπιεση. και οσο για το τι ισως παιξει, κανεις δεν το ξερει. αλλα το θεμα ειναι οτι αν θελατε να παιζετε παιχνιδια που ΘΑ βγουνε, γιατι δεν περημενατε να παρετε την κονσολα οταν θα τα βγαζανε τα παιχνιδια? πιο φτηνα θα το παιρνατε
vvv23 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 το pc market δεν ειναι στην ιδια αγορα με την κονσολα τι δεν καταλαβαινεις? στο θέμα συμπίεσης, πιο πολύ cpu θέλει ένα συμπιεσμένο όπως είπες μονος σου, αλλα όταν μπορείς να συμπιέσεις πιο πολλά πράγματα με επιτυχία το αποτέλεσμα είναι καλύτερο μιας και βάζεις πιο πολλά πράγματα. παραδειγμα οι μηχανες γραφικων του carmack, καθε φορα που βγαζει καινουρια, λεει τι εκανε καινουριο, και ΠΑΝΤΑ τα πιο πολλα που λεει ειναι στο θεμα συμπιεσης. http://www.youtube.com/watch?v=1T2alAxyHBo δες τα ολα και μετα μεχρι και τα 15 και θα καταλαβεις τι ειναι συμπιεση. και οσο για το τι ισως παιξει, κανεις δεν το ξερει. αλλα το θεμα ειναι οτι αν θελατε να παιζετε παιχνιδια που ΘΑ βγουνε, γιατι δεν περημενατε να παρετε την κονσολα οταν θα τα βγαζανε τα παιχνιδια? πιο φτηνα θα το παιρνατε Τα video δεν τα είδα αλλά με αυτά που λές εγώ καταλαβαίνω ότι το αποτέλεσμα γίνεται καλύτερο με κάποια καλύτερη τεχνική συμπίεσης.Το οποίο είναι λογικό αλλά και το οποίο δείχνει ότι το μέγεθος παίζει ρόλο.Γιατί με το φτωχό μου το μυαλό αν δεν υπήρχε θέμα μεγέθους τότε δεν θα χρειαζόταν καν συμπίεση.
Toufas Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 οσο υπαρχει εξελιξη ο χωρος που απαιτει ενα αρχειο πρεπει να γινετε μικροτερος , οχι να μεγαλωνει. αν εχεις μια μηχανη τουμπανο, γιατι να βαλεις ταινια και να μην το κανεις απο την μηχανη? http://en.wikipedia.org/wiki/Procedural_generation αν ηταν οπως τα λες εσυ θα ειχαμε αυτο: 1080p Uncompressed Video at 24 FPS Storage Per Hour = 537GB Bandwidth Required = 150MB/sec (1.2Gbps) και πες οτι ειχαμε 500gb δισκακια...για να το διαβασεις θες ενα 33χ bluray και λεμε για video χωρις ηχο με αυτα τα νουμερα υπαρχει lossy και lossless συμπιεση lossy ειναι το jpeg ενω τα rar/zip δεν ειναι και να εχεις τον χωρο, ειναι πιο καλο να εχεις συμπιεσμενα αρχεια γιατι θες και πιο αργο drive και πχ τα textures θα πανε αμεσως στην καρτα γραφικων οταν αποσυμπιεστουν. και φυσικα 50gb να ειναι το παιχνιδι, ουτε το drive ουτε η ram μπορει να τα σηκωσει on the fly. http://www.seriouszone.com/images/gallery/ss2/27052004_12.jpg http://www.seriouszone.com/images/gallery/ss2/27052004_11.jpg http://www.seriouszone.com/images/gallery/ss2/ss2_3dc2.sized.jpg ο κοκκινος τυπος ειναι ο συμπιεσμενος...ποιο σου δειχνει καλυτερο?
v0rtex Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2008 δε νομίζω να χρησιμοποιεί καμια μηχανή lossless compression format ..ισα ισα που έχουν custom format που τα γαμ@νε στην συμπίεση. Αυτό δε γίνεται για την CPU αλλά για να πιάνουν λιγότερο χώρο απλά μιας και όταν χρησιμοποιείται το texture αποσυμπιέζεται στην μνήμη. Μιλάτε για 1080p uncompressed video ...αυτα τα πράγματα δεν γίνονται παίδες, τέτοιο bandwidth έχουν μόνο editing σουίτες με ultra wide scsi η τίποτα raptor sata σε raid 0...πόσο μάλλον μια κονσόλα. Αυτό που μπορείτε να περιμένετε να δείτε απο επόμενης γενιάς κονσόλες ειναι λεπτομερέστερη γεωμετρία (μεγαλύτερο polygon count στα 3D μοντέλα), dynamic ambient occlusion ..αντε και σε 5 χρονια τιποτα real-time global illumination, κανα πιο ωραιο sub surface scattering shader (στα προσωπα χαρακτήρων κυριώς), dynamics/simulations με καλύτερο sampling, καλύτερο texture filtering, anti-aliasing και μεγαλύτερης ευκρινιας textures και normal maps.
Προτεινόμενες αναρτήσεις