Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


*D@Rk P-yChO*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μάλλον πίσω πηγαίνει, αλλά αυτό θα φανεί σε λίγα χρόνια όταν και η κουτσή μαρία θα παίζει GTA V στο κινητό της.

Όσο για το PS3, αυτό εκτοξεύθηκε απ' το Uncharted 2 και μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

vole δεν υπαρχει διαχρονικό παιχνίδι ,υπάρχει νοσταλγία και υπάρχει και περιέργεια να δοκιμάσεις κάτι παλιό Oldschool, κανένα game Παλιάς γενιάς δεν κρατιέται καλά με τα σημερινά στάνταρ και αυτό είναι φυσικό. για μένα η νοσταλγία είναι σημαντικό κομμάτι του gaming, ώρες ώρες γυρνάω και τερματίζω ξανά και ξανά τα ίδια παιχνίδια καθαρά γιατί μου λείψανε ,παιχνίδια όπως τα final fantasy ,metal gear suikoden etc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το casual gaming είναι μια πύλη προς το gaming ως σοβαρό χόμπι, όχι κάτι αντιθετικό. Οι πωλήσεις, αν σκεφτούμε πόσο έχει ανοίξει ακόμα και η core αγορά, είναι πολύ μεγάλες. Το ότι τα κόστη έχουν εκτοξευθεί σε αστρονομικά ύψη επειδή οι λογιστές και οι execs έχουν αστρονομικές απαιτήσεις ή τρώνε λεφτά σε διάσημους ηθοποιούς νομίζοντας ότι έτσι θα προσελκύσουν Mainstream κοινό είναι το πρόβλημα. Το ότι τα μεγάλα κεφάλια των publishers προσεγγίζουν το gaming με παρόμοιο τρόπο με την τηλεόραση είναι διαχειριστικό πρόβλημα. Αν αν είναι να φθίνει αυτό το κομμάτι, στο καλό να πάει. Δεν κάνει καλό σε κανέναν. 

 

PDS, δεν ξέρω σε τι ποσοστό επηρέασε η MS το χώρο προς αυτή την κατεύθυνση και σε τι απλώς προέβλεψε σωστά κι έπαιξε τα ανάλογα χαρτιά. Ισως το Youtube και το Twitch και η όλη σκηνή που έχει στηθεί σε αυτές τις πλατφόρμες να ήταν πολύ πιο καθοριστική για τα 4gb που που δεσμεύει το PS4. 

 

Skanjos, δηλαδή, τα παλιά Super Mario δεν είναι διαχρονικά; Το Tetris; To Pac-Man; Ακόμα και το Broken Sword; Παιχνίδια όπως το Braid δε θα μπορούν να παιχτούν και να εκτιμηθούν μετά από 10-15 χρόνια; 

 

Γενικότερα, νομίζω - για να έρθω και σε λίγη αντίφαση με τον εαυτό μου - ότι παιχνίδια που πρωτοπορούν και πατάνε πάνε σε γενεαλογικά άλματα ή καθορίζονται πολύ από το τι τους επιτρέπει η τεχνολογία όπου τρέχουν δεν μπορούν να είναι διαχρονικά. Οταν κάποια στιγμή - ίσως η νέα γενιά να είναι το πρώτο πραγματικό σκαλοπάτι προς τα εκεί - φτάσουμε σε σημείο που να μην καθορίζει το hardware τα παιχνίδια που φτιάχνονται, αλλά οι πηγαίες ιδέες και τα οράματα των δημιουργών τους, τότε ίσως μπορέσουμε να μιλήσουμε για τα πρώτα πραγματικά διαχρονικά και καλά παιχνίδια. Που θα μπορούν να μείνουν, όπως κάθε άλλο έργο τέχνης, στην ιστορία, όχι ως χρονοκάψουλες της εποχής τους, αλλά ως κάτι που θα μπορεί να μιλήσει σε κάθε γενιά που θα ακολουθήσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

PDS, δεν ξέρω σε τι ποσοστό επηρέασε η MS το χώρο προς αυτή την κατεύθυνση και σε τι απλώς προέβλεψε σωστά κι έπαιξε τα ανάλογα χαρτιά. Ισως το Youtube και το Twitch και η όλη σκηνή που έχει στηθεί σε αυτές τις πλατφόρμες να ήταν πολύ πιο καθοριστική για τα 4gb που που δεσμεύει το PS4. 

 

Γενικότερα, νομίζω - για να έρθω και σε λίγη αντίφαση με τον εαυτό μου - ότι παιχνίδια που πρωτοπορούν και πατάνε πάνε σε γενεαλογικά άλματα ή καθορίζονται πολύ από το τι τους επιτρέπει η τεχνολογία όπου τρέχουν δεν μπορούν να είναι διαχρονικά. Οταν κάποια στιγμή - ίσως η νέα γενιά να είναι το πρώτο πραγματικό σκαλοπάτι προς τα εκεί - φτάσουμε σε σημείο που να μην καθορίζει το hardware τα παιχνίδια που φτιάχνονται, αλλά οι πηγαίες ιδέες και τα οράματα των δημιουργών τους, τότε ίσως μπορέσουμε να μιλήσουμε για τα πρώτα πραγματικά διαχρονικά και καλά παιχνίδια. Που θα μπορούν να μείνουν, όπως κάθε άλλο έργο τέχνης, στην ιστορία, όχι ως χρονοκάψουλες της εποχής τους, αλλά ως κάτι που θα μπορεί να μιλήσει σε κάθε γενιά που θα ακολουθήσει.

 

 

Πιστευω οτι αν ηταν η Ν στην θεση της MS ,η sony θα εδινε περισσοτερα GB σε games.Στην ουσια δηλαδη.

Τωρα δυστυχως 'πρεπει΄ να διορθωσει ''το λαθος'' που εκανε με το ps3.

Τωρα για μενα που δεν υπαρχει λαθος,θα πρεπει να φορτωθω τα φρου-φρου και αρωματα που θα κλεβουν απο τα ιδια τα παιχνιδια.

 

Για το δευτερο συμφωνω εν μερη,αλλωστε το ιδιο εγραψα πριν.

Yπαρχουν πολλοι που παιζουν το MGS σημερα και τους αρεσει.Οποτε ειναι και θεμα γουστου σε εναν βαθμο.Αλλα οπως και να χει το οτι δυσκολευεσαι να παιξεις ενα παιχνιδι παλιο ,λογο χειρισμου και γραφικων δεν αλλαζει το γεγονος οτι για την εποχη του μπορει να ηταν σημαντικοτερο απο ενα GeoW σημερα.Και ηταν.

Αυτα μπορουσαν να κανουν αυτα εκαναν και ηταν πρωτοπορα και σημαντικα.Με λιγα λογια το ps1 το ευνοει και ή ιδια η γενια.Γι αυτο και το εβαλα πρωτο.

Τωρα οσο προχωραμε τοσο περισσοτερα εργαλεια υπαρχουν για τους devs,τοσο περισσοτερο κοντα ειμαστε σε αυτο που λες.

 

Γι αυτο και διαφωνω με τον Tilemaxx.Δεν ειμαστε ακομα κοντα στο απολυτο,για το gaming.Εχει μονο ανηφορικο δρομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

vole δεν υπαρχει διαχρονικό παιχνίδι ,υπάρχει νοσταλγία και υπάρχει και περιέργεια να δοκιμάσεις κάτι παλιό Oldschool, κανένα game Παλιάς γενιάς δεν κρατιέται καλά με τα σημερινά στάνταρ και αυτό είναι φυσικό. για μένα η νοσταλγία είναι σημαντικό κομμάτι του gaming, ώρες ώρες γυρνάω και τερματίζω ξανά και ξανά τα ίδια παιχνίδια καθαρά γιατί μου λείψανε ,παιχνίδια όπως τα final fantasy ,metal gear suikoden etc

 

Διαφωνώ. Εξαρτάται τι ορίζει κανείς ως «στάνταρτ».

 

Αν «στάνταρτ» για σένα είναι ο πολυκάναλος ήχος, τα γαμάουα γραφικά, οι κινηματογραφικές εκρήξεις, τα αίματα και τα σπέρματα, ο ρεαλισμός γενικότερα ή ακόμα και το gameplay, ναι συμφωνώ κανένα παιχνίδι δεν κρατιέται καλά.

 

Για μένα όμως, «στάνταρτ» δεν είναι μόνο αυτά. Είναι και το σενάριο, είναι και η πλοκή, είναι και οι διάλογοι, είναι και το συναίσθημα που θα σου βγάζει το κάθε παιχνίδι. Υπό αυτό το οπτικό πρίσμα και ανατρέχοντας στα πιο πρόσφατα παιχνίδια, δεν υπάρχει ούτε ένα παιχνίδι που να έχει σενάριο αντίστοιχο του Starcraft/Broodwar, δεν υπάρχει ούτε ένα παιχνίδι που να έχει την πλοκή του Torment, δεν υπάρχει ούτε ένα παιχνίδι που να έχει τους διαλόγους του Baldur's Gate 2, δεν υπάρχει ούτε ένα παιχνίδι με το βάθος, τους ψυχολογικούς συνειρμούς και τις φιλοσοφικές προεκτάσεις του Fallout. Πλέον δεν υπάρχουν παιχνίδια που να είναι τα μισά τουλάχιστον από αυτά που σου αναφέρω.

 

Στην τελική, ας δεχτούμε ότι έχουν αλλάξει τα «στάνταρτς» σε σχέση με 15 και 20 χρόνια πριν και άρα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ. Εξαρτάται τι ορίζει κανείς ως «στάνταρτ».

 

Αν «στάνταρτ» για σένα είναι ο πολυκάναλος ήχος, τα γαμάουα γραφικά, οι κινηματογραφικές εκρήξεις, τα αίματα και τα σπέρματα, ο ρεαλισμός γενικότερα ή ακόμα και το gameplay, ναι συμφωνώ κανένα παιχνίδι δεν κρατιέται καλά.

 

Για μένα όμως, «στάνταρτ» δεν είναι μόνο αυτά. Είναι και το σενάριο, είναι και η πλοκή, είναι και οι διάλογοι, είναι και το συναίσθημα που θα σου βγάζει το κάθε παιχνίδι. Υπό αυτό το οπτικό πρίσμα και ανατρέχοντας στα πιο πρόσφατα παιχνίδια, δεν υπάρχει ούτε ένα παιχνίδι που να έχει σενάριο αντίστοιχο του Starcraft/Broodwar, δεν υπάρχει ούτε ένα παιχνίδι που να έχει την πλοκή του Torment, δεν υπάρχει ούτε ένα παιχνίδι που να έχει τους διαλόγους του Baldur's Gate 2, δεν υπάρχει ούτε ένα παιχνίδι με το βάθος, τους ψυχολογικούς συνειρμούς και τις φιλοσοφικές προεκτάσεις του Fallout. Πλέον δεν υπάρχουν παιχνίδια που να είναι τα μισά τουλάχιστον από αυτά που σου αναφέρω.

 

Στην τελική, ας δεχτούμε ότι έχουν αλλάξει τα «στάνταρτς» σε σχέση με 15 και 20 χρόνια πριν και άρα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. :)

νοσταλγία...το ανέφερα ήδη, πάνε παίξε ένα παλιό παιχνίδι που δεν το έχεις ακουστά και έλα γράψε μου οτι θα έχεις τέτοια εντύπωση απο εκείνο, απο και κλείεται ,μιλάμε για καθαρή νοσταλγία ορισμένων τίτλων που όταν τους πρωτοπαίξαμε τους θαυμάσαμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

νοσταλγία...το ανέφερα ήδη, πάνε παίξε ένα παλιό παιχνίδι που δεν το έχεις ακουστά και έλα γράψε μου οτι θα έχεις τέτοια εντύπωση απο εκείνο, απο και κλείεται ,μιλάμε για καθαρή νοσταλγία ορισμένων τίτλων που όταν τους πρωτοπαίξαμε τους θαυμάσαμε...

Games δεν μου παρέθεσες όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοι παιζουν για πρωτη φορα τα ico,SOTC και τα θαυμαζουν το ιδιο.Ειναι πολλα τα παραδειγματα.

Δεν ειναι μονο η νοσταλγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η νοσταλγία μπορεί να υπάρξει μόνο αν μιλάμε για παιχνίδι που είχαμε παίξει χρόνια πριν και το ξαναπαίζουμε. Τα παραδείγματα που ανέφερε ο Malthador είναι πολύ καλές περιπτώσεις. διαχρονικότητας. Ακόμα κι οπτικά στέκονται, δηλαδή, με 1-2 mods για την ανάλυση. Και μηχανιστικά δεν είναι αλλόκοτα, όπως το MGS (και κάθε MGS μετά από αυτό του PS1), ας πούμε. Εντάξει, θα θέλει λίγη παραπάνω προσπάθεια για κάποιον που το μόνο που έχει παίξει είναι Halo και CoD να μπει στο νόημα, αλλά το ίδιο θα μπορούσε να πει κανείς και για τον Μπέργκμαν ή τον Φελίνι αν το μόνο που έχει δει είναι Transformers και Batman.  

 

Βέβαια, εδώ μιλάμε για κονσόλες, όχι για PC, οπότε δεν ξέρω αν έχει νόημα να μιλάμε και γι' αυτά τα παιχνίδια, αλλά εκεί που πήγε η φάση πρέπει να αναφερθούν.

 

Edit: Πράγματι, ICO/SotC είναι άλλα καλά παραδείγματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω το επαθα αυτο που λεει ο Skantjos οταν επαιξα περυσι στο pc Grandia 1 και Bof 3(παιχνιδια του psone) και Chrono Trigger(Snes)(μιας και δεν το ειχα βρει παλια στα καταστηματα).Ειδικα με το Chrono Trigger και Grandia ενιωσα τοσο ωραια που σε καινουργια παιχνιδια σπανια να ενιωθα αναλογο συναισθημα(με εξαιρεση τα γνωστα πχ απο ps3 μερια MGS 4,Ni No Kuni,Uncharted 2 κλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Uncharted 2 σου άρεσε λόγω νοσταλγίας; :S

Τα παραπανω games τα ανεφερα οτι τα επαιζα πρωτη φορα και οτι παρολου που ειναι πολλων ετων παλαια παιχνιδια ηταν παρα πολυ ωραια σαν συνολο,οπως και τα αναλογα παιχνιδια αυτης της γενια(με λιγα λογια τα απολαμβανα το ιδιο καμια σχεση η νοσταλγια)Νοσταλγια για μενα ειναι καθαρα τα FF VII,VIII,IX γιαυτο και τα αγορασα απο το Psn.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νοσταλγία...το ανέφερα ήδη, πάνε παίξε ένα παλιό παιχνίδι που δεν το έχεις ακουστά και έλα γράψε μου οτι θα έχεις τέτοια εντύπωση απο εκείνο, απο και κλείεται ,μιλάμε για καθαρή νοσταλγία ορισμένων τίτλων που όταν τους πρωτοπαίξαμε τους θαυμάσαμε...

 

Εχω παιξει απειρα παιχνιδια αρκετα μετα την ωρα τους. Ειδικα εποχες Snes, PS1, Saturn που αγοραζαμε οτι βρησκαμε μαζι με αλλους 2-3 φιλους και τα χωριζαμε ανα εβδομαδα καταλαβαινεις για τι πραγμα μιλαμε. Το FF7 παραδειγμα το ειχα τερματισει 3 χρονια αργοτερα αφου ειχε βγει. Το Shin Megami Tensei 3 το τερματισα προσφατα 10 χρονια μετα και το καταευχαριστηθηκα οσο τιποτε αλλο. Παιζω σημερα το Trap gunner στο PSP μου που ειναι παιχνιδι του PS1 και καταγουσταρω. 

 

Βλεπεις λοιπον δεν ειναι δυνατον να ειναι θεμα νοσταλγιας αυτο το πραγμα. Καποια παιχνιδια απλα θα ειναι φρεσκα για παντα και θα προσφερουν την ιδια διασκεδαση σε ολους οσα χρονια και αν περασουν. Ετσι πανε αυτα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίξτε το Devil May Cry 1 και θα το βρείτε ακόμα και τώρα φρέσκο. Καλά δεν μιλάω για το 3, έστω παίξτε το 1. Δεν είναι πάντα θέμα νοσταλγίας.

Ένας σημαντικός αριθμός PS2 τίτλων είναι μια χαρά playable ακόμη και τώρα, δεν είναι τυχαίο που βγαίνουν συνέχεια HD collections.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...