Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


*D@Rk P-yChO*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως έχω ξαναπεί, το θεωρώ κάπως φυσιολογικό για πολλούς λόγους, με κυριότερο λόγο τα 8 χρόνια της κονσόλας στην αγορά. Το PS3 είναι νεότερο και είναι normal οι τίτλοι τέλους να πέσουν ένα χρόνο αργότερα από το 360. Παρόλα αυτά, σαφώς θα μπορούσε η MS να δώσει 2-3 IP's περισσότερα στο 360. Τον τελευταίο χρόνο η MS το υποστηρίζει κυρίως με το live arcade. Δες παραδείγματα Fez, Minecraft, Trials HD, κτλ (είναι πολλά τα live arcade). 

 

και τα 3 arcade που ανέφερες βγήκαν και στο PC. άρα δεν είναι exclusives :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

και τα 3 arcade που ανέφερες βγήκαν και στο PC. άρα δεν είναι exclusives :P

Εμ, αυτό κάνει και βγάζει τα μάτια της, κατά έναν τρόπο. Πλέον είναι όλα timed exclusives. Απλώς, το θέμα είναι πως αν έχεις μόνο 360 έχεις ακόμα πολλά να παίξεις, δεν έχει ξεμείνει από παιχνίδια, όπως είχε γίνει με το Wii, ακόμα κι ενώ έχει ανακοινωθεί νέα γενιά. 

Ασε που σίγουρα κάτι θα περάσει σε 2014 από όλα αυτά τα παιχνίδια, δε νομίζω να είναι έτοιμα όλα για το '13. Ειδικά αν δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα κάποια. 

 

Σκέψου και κάτι άλλο. Ισως είναι ιδέα μου, δεν το έχω τσεκάρει τώρα, απλώς το πάω βάσει συχνότητας κυκλοφοριών, στο PS3 τους παίρνει συχνότερα περισσότερο χρόνο να βγάλουν ένα παιχνίδι τα 1st parties απ' ό,τι στο 360. Απλώς είναι περισσότερα studios και δεν πολυφαίνεται. Σε συνδυασμό τώρα με την καθυστερημένη κυκλοφορία του PS3 είναι λογικό να έχει καλύτερο exclusive line up στα τελειώματά του. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αλλά το vgchartz (site που κάνει εκτίμηση πωλήσεων βασισμένο σε νούμερα από μεγάλους retailers, NPD Group reports, ανακοινώσεις των ίδιων εταιριών) για πρώτη φορά πρόσφατα έβαλε το PS3 (77.33) πάνω από το 360 (77.31) σε πωλήσεις.

 

Αυτό σημαίνει πως το PS3 υιοθετήθηκε, σε ένα χρόνο λιγότερο από το 360, από τον ίδιο αριθμό gamers.

 

Προσωπικά δεν περίμενα κάτι τέτοιο να συμβεί πριν ξεκινήσει η επόμενη γενιά.

 

http://www.vgchartz.com/analysis/platform_totals/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Προσωπικά δεν περίμενα κάτι τέτοιο να συμβεί πριν ξεκινήσει η επόμενη γενιά.

 

 

Αν λάβουμε υπόψη μας το WiiU έχει ξεκινήσει ήδη. ΑΝ. :P

 

Και ναι, λίγες σελίδες πριν αυτό ακριβώς αναζοπύρωσε το νήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας σκεφτούμε πως το 360 είχε τις απόλυτα ιδανικές συνθήκες τα πρώτα χρόνια:

 

  • Το 360 είχε 100+ ευρώ πλεονέκτημα στην τιμή.
  • Ήταν στην αγορά ένα χρόνο πιο νωρίς + μερικούς ακόμα μήνες στην Ευρώπη.
  • Τους βγήκε η μπλόφα του να κυκλοφορήσουν ένα μηχάνημα που υπερθερμαινόταν, κάτι που θα είχε εξαφανίσει οποιοδήποτε hardware.
  • Είχαν το απόλυτο πλεονέκτημα στους developers. Ακόμα και κλασσικοί PS developers έκαναν παιχνίδια για το 360.
  • Η δύναμη του PS3 εξαιτίας της αρχιτεκτονικής του Cell, δεν μπορούσε να φανεί σε αρκετούς τίτλους.

Και όμως πριν πέσει η αυλαία το PS3 υιοθετήθηκε από περισσότερους gamers.

Αυτό ήταν το απόλυτο comeback επιπέδου Rocky 4, στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

 

Rocky+IV+Dolph+Lundgren

 

 

.......

 

Ολοκληρώνοντας, πιστεύω το 360 είναι μακράν επιτυχημένη κονσόλα για την MS, η οποία όμως φαίνεται πως επαναπαύτηκε στις δάφνες της ή έχασε εντελώς τον προσανατολισμό της με το νέο Xbox...

 

Κοροϊδευόμαστε ? Φυσικά και δεν χάθηκε ο προσανατολισμός στο ONE, αλλά πολύ πιο πριν.

 

To ΟΝΕ είναι το επιστέγασμα των στρατηγικών της MS εδώ και αρκετά χρόνια. δεν τους βγήκε τώρα το κόλλημα με τα mutlimedia, το kinect, τα bro-shooters και τις online αλχημείες.

 

ps πόσες κονσόλες έχει η MS ?!

 

 

 

 

Αν κάποιος υπέστη καθίζηση αυτή την γενιά ήταν η Sony. Δες το Marketshare της επι εποχής PS2 και που είναι τώρα.

 

Είχε τον ίδιο ανταγωνισμό το PS2 με το PS3  ?

Επεξ/σία από RobinBlack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αλλά το vgchartz (site που κάνει εκτίμηση πωλήσεων βασισμένο σε νούμερα από μεγάλους retailers, NPD Group reports, ανακοινώσεις των ίδιων εταιριών) για πρώτη φορά πρόσφατα έβαλε το PS3 (77.33) πάνω από το 360 (77.31) σε πωλήσεις.

 

Αυτό σημαίνει πως το PS3 υιοθετήθηκε, σε ένα χρόνο λιγότερο από το 360, από τον ίδιο αριθμό gamers.

 

Προσωπικά δεν περίμενα κάτι τέτοιο να συμβεί πριν ξεκινήσει η επόμενη γενιά.

 

http://www.vgchartz.com/analysis/platform_totals/

Το έβαλα κάτι σελίδες πιο πίσω. Και επίσης αυτά που είπες στο παρακάτω σου πόστ είναι αυτά που είπα και εγώ. Οτι καθίζηση σαν του 360 μετά το 2010 δεν παίζει να έχει ξαναυπάρξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έβαλα κάτι σελίδες πιο πίσω. Και επίσης αυτά που είπες στο παρακάτω σου πόστ είναι αυτά που είπα και εγώ. Οτι καθίζηση σαν του 360 μετά το 2010 δεν παίζει να έχει ξαναυπάρξει.

 

Ναι αλλά εγώ έβαλα τον Ρόκυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αυτό ήταν το απόλυτο comeback επιπέδου Rocky 4, στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

 

Rocky+IV+Dolph+Lundgren

 

 

ανατρίχιασα...έχω βάλει και παίζει συνέχεια το Eye of the tiger

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το concept της Sony για την nintendo σαν cd addon του SNES ήταν το Rocky 1. Προσπάθησε, βρήκε από την αφάνεια αλλά δεν ήταν αρκετό.

 

Το playstation 1 ήταν το Rocky 2. Ίδια συνταγή με το cd rom αλλά αυτή την φορά πήρε την νίκη.

 

Το playstation 2 ήταν το Rocky 3. Επικράτησε απέναντι σε παλιούς και νέους αντιπάλους και έγινε θρύλος.

 

Τα fat χρόνια του PS3 ήταν η μάχη του Appollo με τον Drago, η υπεροψία το σκότωσε. Αλλά μετά ο Rocky πήγε να εκπαιδευτεί old school και τελικά επικράτησε στον τελευταίο γύρο.

 

94813__rocky_l.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Κοροϊδευόμαστε ? Φυσικά και δεν χάθηκε ο προσανατολισμός στο ONE, αλλά πολύ πιο πριν.

 

To ΟΝΕ είναι το επιστέγασμα των στρατηγικών της MS εδώ και αρκετά χρόνια. δεν τους βγήκε τώρα το κόλλημα με τα mutlimedia, το kinect, τα bro-

 

Αν διαβάσεις προηγούμενα ποστ μου θα δεις πως έχω επεσημάνει τις μακακίες της MS εδώ και πολύ καιρό. Συγκεκριμένα το θέμα στράβωσε από τα μέσα προς τα τέλη του 2011.

Συνοπτικά τα ανέφερα και στο ποστ, μέρος του οποίου έκανες quote και συγκεντρώνονται στα εξής: Kinect, casualies, live, pricing (μετά τα μέσα του 2012) και φυσικά ανακύκλιση των ip's, κάτι το οποίο ισχύει και στη sony αν και σε μικρότερο βαθμό - γενικά σε αυτή τη γενιά είχαμε το φαινόμενο των sequels και των hd επανεκδόσεων, ενώ χρειαζόμαστε πιο φρέσκιες ιδέες. Ευτυχώς υπάρχει και η Quantic Dream και η Remedy. :P

 

Παρόλα αυτά, συνολικά το 360 είναι μία άκρως επιτυχημένη κονσόλα και είναι μεγάλη επιτυχία για την MS. Και μία κονσόλα που το 2008..5 χρόνια πριν σου ζητούσε κάτω από 250 ευρώ να την αγοράσεις (με σκληρό δίσκο - όταν πρώτη φορά την αγόρασα εγώ), τότε που το PS3 έκανε 400 ευρώ (ίσως και περισσότερα) και σου έχει προσφέρει τόσα παιχνίδια, τόσες υπηρεσίες και τόση υποστήριξη, εγώ την θεωρώ τίμια επιλογή. Επίσης το 2012 το 360 είχε καλύτερο lineup παιχνιδιών και περισσότερα exclusives συνολικά από το ps3. 

 

Το PS3 μπήκε στη σφαίρα της δυνητικής επιλογής οικονομοτεχνικά (value per money) από τα μέσα του 2011 και μετά. Και μετά τα μέσα του 2012 είναι με το σπαθί του πλέον Νούμερο 1 επιλογή κονσόλας (με ένα βασικό μειονέκτημα βέβαια για όσους δίνουν σημασία - την ανύπαρκτη ποιότητα κατασκευής και το μηχανικό, χειροκίνητο μη αυτόματο πορτάκι και τις 2usb θύρες εν έτη 2012 superslim), το δε 2013 έχει σαφώς πιο ποιοτικό lineup παιχνιδιών από το 360. (για να μην πω μακράν) Πάντως και το 360 έχει τα exclusives του, τα οποία και έχω αναφέρει αριθμητικά σε προηγούμενο ποστ μου. 

 

Το σημαντικό είναι στη μεν Sony να συνεχίσουν την υποστήριξη και να ανακοινώσουν νέα παιχνίδια για το 2014, στη δε MS να κάνουν σίγουρα μείωση τιμής και να ανακοινώσουν και αυτοί κανένα παιχνιδάκι και εν γένει τα σχέδιά τους για το 360 στα επόμενα χρόνια. 

 

υ.γ.: Για την ιστορία PS3 αγόρασα πολύ πιο μετά (Καλοκαίρι 2011), όπως και οι περισσότεροι, και είμαι χαρούμενος γιατί βρήκα την έκδοση με τα 60gb που τη θεωρώ πραγματικά άξια κονσόλα και με απίστευτο hardware και ..πολύ μακριά σε ποιότητα και hardware από τις επόμενες iterations της Sony (σλιμ και σουπερσλιμ) - αν και η ποιότητα κατασκευής του σλιμ δεν είναι άσχημη, είναι μια χαρά. Αλλά για το σουπερσλιμ άστα να πάνε...Συμπερασματικά πιστεύω πως η μεγαλύτερη τροχοπέδη για το ps3 από ένα σημείο και μετά στάθηκε η υψηλή τιμή απόκτησης της κονσόλας. Ακόμα και τώρα 6 χρόνια μετά μου κάνει εντύπωση πόσο ψηλά είναι τιμολογημένο. 

 

Ας σκεφτούμε πως το 360 είχε τις απόλυτα ιδανικές συνθήκες τα πρώτα χρόνια:

 

  • Το 360 είχε 100+ ευρώ πλεονέκτημα στην τιμή.
  • Ήταν στην αγορά ένα χρόνο πιο νωρίς + μερικούς ακόμα μήνες στην Ευρώπη.
  • Τους βγήκε η μπλόφα του να κυκλοφορήσουν ένα μηχάνημα που υπερθερμαινόταν, κάτι που θα είχε εξαφανίσει οποιοδήποτε hardware.
  • Είχαν το απόλυτο πλεονέκτημα στους developers. Ακόμα και κλασσικοί PS developers έκαναν παιχνίδια για το 360.
  • Η δύναμη του PS3 εξαιτίας της αρχιτεκτονικής του Cell, δεν μπορούσε να φανεί σε αρκετούς τίτλους.

Και όμως πριν πέσει η αυλαία το PS3 υιοθετήθηκε από περισσότερους gamers.

Αυτό ήταν το απόλυτο comeback επιπέδου Rocky 4, στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

 

 

Συμφωνώ με τα 4 από τα 5 points που παρουσιάζεις, όχι όμως με το 3 πρώτον γιατί δεν ήταν μπλόφα. Ήταν αποτέλεσμα ανεπαρκούς design στην κατασκευή και μη-σωστού υπολογισμού μακροπρόθεσμα. Στην ίδια παγίδα έπεσε και η Sony με το YLOD και παρόλο που το RROD απέκτησε μεγαλύτερη φήμη (και ταυτόχρονα τίμια ανταπόκριση από την MS με επέκταση της εγγύησης στα 3χρόνια), είναι γεγονός πως ένα μεγάλο ποσοστό FAT PS3 έχουν απεβιώσει και αυτά..Αν μάλιστα σκεφτείς πως τότε τα FAT κόστιζαν 500 και 600 ευρώ και η εγγύηση από πλευράς Sony παρέμενε 1 χρόνο, τότε η απώλεια για τους αγοραστές-καταναλωτές ήταν μεγαλύτερη. Κατά μέσο όρο αγόραζες 2 xbox360 στην τιμή του ενός PS3 fat. 

 

Σχετικά με το comeback τύπου Rocky 4 και πάλι διαφωνώ. Πρώτον γιατί σωστό comeback είναι του Παναθηναικού στον τελικό με την Kinder Bologna το 2002 :P

Δεύτερον γιατί comeback θα είχαμε αν υπήρχε έστω και μία στιγμή που το PS3 ήταν χαμένο από άποψη πωλήσεων. Τέτοια στιγμή δεν υπήρξε ποτέ, καθώς με το τέλος του 1 year headstart, το 360 είχε 7,5 εκατομμύρια πωλήσεις (όταν το PS3 ήταν στην αρχή του) και από τότε η διαφορά (η ψαλίδα) έπεφτε σταθερά. Ήταν αναμενόμενο κάποια στιγμή να περάσει πρώτο το PS3, όπως επίσης αναμενόμενο είναι να ξανα-περάσει το 360 μπροστά όταν η MS κάνει μείωση τιμής (μετά από κάτι...χρόνια). Επίσης αναμενόμενο είναι πως νικητής στις πωλήσεις θα αναδειχθεί όποια κονσόλα φτάσει πρώτη στο ψυχολογικό όριο απόκτησης των 100$. 

Τρίτον, σε αυτη τη γενιά έχουμε πολύ ανισόρροπες πωλήσεις ανά region και στην Αμερική, όπου η Sony με το PS2 μεσουρανούσε, το 360 είναι πρώτο με πολύ μεγαλύτερη διαφορά από τη διαφορά υπέρ του PS3 στην Ευρώπη. Και σαφώς στην Ιαπωνία έχουμε non-existant πωλήσεις για το 360 εξαιτίας της ειδικής αντιμετώπισης από πλευράς Ιαπώνων οποιουδήποτε ξενόφερτου προιόντος.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το concept της Sony για την nintendo σαν cd addon του SNES ήταν το Rocky 1. Προσπάθησε, βρήκε από την αφάνεια αλλά δεν ήταν αρκετό.

 

Το playstation 1 ήταν το Rocky 2. Ίδια συνταγή με το cd rom αλλά αυτή την φορά πήρε την νίκη.

 

Το playstation 2 ήταν το Rocky 3. Επικράτησε απέναντι σε παλιούς και νέους αντιπάλους και έγινε θρύλος.

 

Τα fat χρόνια του PS3 ήταν η μάχη του Appollo με τον Drago, η υπεροψία το σκότωσε. Αλλά μετά ο Rocky πήγε να εκπαιδευτεί old school και τελικά επικράτησε στον τελευταίο γύρο.

 

94813__rocky_l.jpg

οπότε σύμφωνα με το στόρυ και τον συσχετισμό που κάνεις PS - Rocky, το PS4 θα είναι σαν το Rocky 5...θα γελάει ο κόσμος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H ιστορία της ζωής μου.

 

Αυτό ήταν το 360 τα τελευταία χρόνια, αυτό είναι και το one:

 

 

 

Δεύτερον γιατί comeback θα είχαμε αν υπήρχε έστω και μία στιγμή που το PS3 ήταν χαμένο από άποψη πωλήσεων. Τέτοια στιγμή δεν υπήρξε ποτέ, καθώς με το τέλος του 1 year headstart, το 360 είχε 7,5 εκατομμύρια πωλήσεις (όταν το PS3 ήταν στην αρχή του) και από τότε η διαφορά (η ψαλίδα) έπεφτε σταθερά. 

 

Λάθος.

 

Το fat PS3 ήταν χαμένο από πωλήσεις γιατί έχανε τρομερά λεφτά σε κάθε κονσόλα. Η λογική της ανάπτυξης του PS3 δεν ήταν να κοντραριστούν με το 360, αυτό δεν το υπολόγιζαν καν στην αρχή αλλά να πετύχουν απορρόφηση από την αγορά επιπέδου PS2. Αφού και εσύ είπες πως δεν ήταν "οικονομοτεχνικά" το ίδιο, αν το fat PS3 δεν είχε γίνει PS3 slim, θα ήταν παρελθόν.

 

 

Στην ίδια παγίδα έπεσε και η Sony με το YLOD και παρόλο που το RROD απέκτησε μεγαλύτερη φήμη.

 

Σοβαρά τώρα, μετά από την -ομολογουμένως- γαμάτη σύγκριση που έκανα ανάμεσα στο PS3 και το Rocky νομίζεις πως μιλάς με κανένα νουμπά και πας να μου εξισώσεις το YLOD με το RROD ?

 

μα δεν είπα ότι παλεύει...θα γελάει ο κόσμος είπα

 

Μα μα μα... ο Rocky δεν παλεύει στο 5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...