Tilemaxx Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Δεν είναι οτι οι devs είναι τεμπέληδες και δεν μπορούν να προγραμματίσουν πάνω στον Cell. Μην κρίνετε απο τις Bethesda και Bioware που είναι στο άρμα του Xbox, τα υπόλοιπα multiplatforms πλέον είναι ίσα και στις δύο κονσόλες, το LA Noire π.χ ήταν PS3-lead, ενώ λογικά και το Max Payne 3 και το GTA V θα είναι επίσης PS3-lead. Αυτά απο την Rockstar φυσικά που τόσα χρόνια δείχνει ότι αντιμετωπίζει το PS3 στα ίσια σε σχέση με το 360. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Μερικά screens που διέρρευσαν απο το GTA V φαίνονται τα κουμπιά απο το Χ360. Πρόσφατο PS3-lead θα είναι το Hitman Absolution. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cortaN@ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Το 360 έναν 3πύρηνο Cell έχει στο περίπου. Εντάξει, δεν τον λές ακριβώς Cell, αλλά είναι της ΙΒΜ και μοιάζει στην αρχιτεκτονική του (όχι πλήρως, κατά ένα ποσοστό). Δεν είπα πως είναι μακρυά, γι' αυτό εξάλλου είπα μια "κομμένη" έκδοση. Δεν το συνεχίζει λόγω "δύσκολου" προγραμματισμού (5 χρόνια μετά ακόμα δύσκολο? ή καλοέμαθαν με την άνεση του 360?) και λογικά για να μειώσουν το κόστος στην επόμενη κονσόλα (αλλά είμαι σίγουρος πως ήδη τα ξέρεις ). Ξέρω οτι η GPU του 360 την ρίχνει του PS3, διπλάσια δύναμη έχει. Τέρας της έδωσε η ATi της Μ$ για τα τότε δεδομένα. Τι να κάνουμε, η sony ήθελε πιο exotic υλικό, και γι' αυτό για το PS4 μάλλον θα πάνε σε κάτι πιο PC-like όπως το Χ360. Μισό κάτσε. Ο Xenon είναι είπαμε 3core, 2threads per core, 6threads και με μία αρχιτεκτονική πολύ πιο εύκολη και πιο συγκρίσιμη με τα PC. Ο Cell είναι 1ppe με 2threads, και 6 spe's (ο ένας δε χρησιμοποιείται λόγω λειτουργικού) με single threads. Στα white papers της IBM αναφέρεται πως ο Cell στο ps3 έχει 75 τοις εκατό efficiency λόγω περιορισμού bandwidth από τη μνήμη και αν αφαιρέσουμε και τον 1spe που δεσμεύει το λειτουργικό, τότε η θεωρητική του δύναμη είναι κοντά στα 140GFLOPS (από τα 200 που διαφήμιζε η Sony). Ενώ η θεωρητική δύναμη του Xenon είναι κοντά στα 110GFLOPS. Η βασική τους διαφορά είναι πως ο Cell θεωρητικά μπορεί είναι πολύ δυνατός στο single floating point. Στην πράξη γίνεται το εξής. Η extra δύναμη του Cell χρησιμοποιείται για να γίνεται offload του φόρτου της πιο αδύναμης κάρτας γραφικών του ps3. Γι αυτό και οι 2 κονσόλες πρακτικά σχεδόν ισορροπούν. Με το ps3 να έχει δείξει μέχρι τώρα 2-3 παιχνίδια με ένα σκαλί καλύτερα γραφικά και art design (αναφέρομαι στα Uncharted 2, 3 και Heavy Rain - πολλοί συγκαταλέγουν και τα Killzone 3 και God of War 3 eδώ, αλλά η εμφάνιση του Crysis 2 στα 360/ps3 και του Gears of War 3 στο 360 ισορρόπησε την κατάσταση). Aυτό το σκαλοπάτι διαφοράς, που εκτός από τη δύναμη των 2 κονσολών που επιμένω πως είναι συγκρίσιμη συνολικά (αν προσθέσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε κονσόλας) έχει να κάνει και με το ταλέντο των developers και επίσης με το artwork μπορεί να ανατραπεί, μπορεί και όχι. H 343 industries έχει δηλώσει πως το Halo 4 θα είναι ο πιο όμορφος τίτλος σε κονσόλα μέχρι τώρα. Αντίστοιχα η Naughty Dog αναπτύσσει το The Last of Us που μπορεί κάλλιστα να δείξει ακόμα καλύτερα γραφικά από Uncharted 2/3. Και υπάρχει και ο Cage, αν προλάβει να βγάλει νέο παιχνίδι για το ps3 - προσωπικά το Kara μου άρεσε πολύ ως concept. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Πολύ ανάλυση το κάνεις και είναι και βράδυ. Σε άρθρο που είχα διαβάσει πριν καιρό έλεγε πως μοιάζουν, δεν είπα ίδιοι, απλά οτι μοιάζουν. Το ξέρω πως το Χ360 μοιάζει σε PC, γι' αυτό και είπα οτι είπα παραπάνω (και σε προηγούμενα post έλεγα πως απλά είναι ενα mid-range PC παρά κονσόλα). Επίσης, γι΄αυτό είπα πως το PS3 έχει πιο exotic υλικό. Κατά την άποψή μου, δεν ισορροπούν. Το PS3 έχει τεχνικά ανώτερους τίτλους, και αυτό που είδα χθές στο Uncharted3 (και όχι μόνο) δεν πρόκειται να το ξαναδώ, ειδικά στο Χ360. Τo Gears3 μπορεί να πλησιάζει στον οπτικό τομέα, αλλά δεν φτάνει τα παιχνίδια του PS3. Για το Halo4 δεν θα αναφερθώ μιας και αντιπαθώ τη σειρά (ναί, τα έπαιξα και τα αντιπαθώ, δεν το λέω έτσι απλά). Μόνο το 3 μου άρεσε (μέχρι την 6η ή 7η αποστολή) και το Reach κάπως. Τo Crysis2 φυσικό ηταν να εντυπωσιάσει (προσωπικά δεν με εντυπωσίασε τόσο μιας και είμαι του PC Gaming), αλλά δεν μπορεί δύο τίτλοι να ισορροπούν την όλη κατάσταση όταν στο PS3 είναι 4 με 5. Η πλάκα είναι πως η Naughty Dog σε κάθε τίτλο λέει πως χρησιμοποιεί το PS3 100%, αλλά πάντα βρίσκει κάτι ακόμα για να ανεβάσει τα γραφικά και το όλο παιχνίδι, έστω και για ένα μικρό ποσοστό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cortaN@ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Πολύ ανάλυση το κάνεις και είναι και βράδυ. Σε άρθρο που είχα διαβάσει πριν καιρό έλεγε πως μοιάζουν, δεν είπα ίδιοι, απλά οτι μοιάζουν. Το ξέρω πως το Χ360 μοιάζει σε PC, γι' αυτό και είπα οτι είπα παραπάνω (και σε προηγούμενα post έλεγα πως απλά είναι ενα mid-range PC παρά κονσόλα). Επίσης, γι΄αυτό είπα πως το PS3 έχει πιο exotic υλικό. Κατά την άποψή μου, δεν ισορροπούν. Το PS3 έχει τεχνικά ανώτερους τίτλους, και αυτό που είδα χθές στο Uncharted3 (και όχι μόνο) δεν πρόκειται να το ξαναδώ, ειδικά στο Χ360. Τo Gears3 μπορεί να πλησιάζει στον οπτικό τομέα, αλλά δεν φτάνει τα παιχνίδια του PS3. Για το Halo4 δεν θα αναφερθώ μιας και αντιπαθώ τη σειρά (ναί, τα έπαιξα και τα αντιπαθώ, δεν το λέω έτσι απλά). Μόνο το 3 μου άρεσε (μέχρι την 6η ή 7η αποστολή) και το Reach κάπως. Τo Crysis2 φυσικό ηταν να εντυπωσιάσει (προσωπικά δεν με εντυπωσίασε τόσο μιας και είμαι του PC Gaming), αλλά δεν μπορεί δύο τίτλοι να ισορροπούν την όλη κατάσταση όταν στο PS3 είναι 4 με 5. Η πλάκα είναι πως η Naughty Dog σε κάθε τίτλο λέει πως χρησιμοποιεί το PS3 100%, αλλά πάντα βρίσκει κάτι ακόμα για να ανεβάσει τα γραφικά και το όλο παιχνίδι, έστω και για ένα μικρό ποσοστό. Μα σου είπα το ps3 έχει 3 τίτλους με ένα σκαλί ανώτερα γραφικά. Και μπράβο στους developers που τα έχουν καταφέρει έτσι. H Νaughty Dog είναι πολύ αξιέπαινη developer. Καλά τώρα δε μιλάμε για το ποιοι τίτλοι μας αρέσουν, αλλά καθαρά για γραφική απόδοση. Και οι 2 κονσόλες, έχουν τις περιπτώσεις τους στα γραφικά. Έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιος θα τερματίσει πρώτος Και σε πωλήσεις και στον γραφικό τομέα, έτσι για την ιστορία, για να λέμε ρε παιδί μου. Όπως π.χ. το Forza 4 έκλεψε στο τέλος την παράσταση από το GT (συνολικά σαν τίτλος), μπορεί και το Halo 4 να κλέψει τις εντυπώσεις. Αν και θα πόνταρα προσωπικά στον τίτλο του Cage. Το Heavy Rain μου άρεσε πάρα πολύ στα γραφικά του και στο artwork και θα είναι εντυπωσιακό να καταφέρει ακόμα περισσότερα πράγματα στο ps3 η Quantic Dream. Υπάρχει και η περίπτωση του Last Guardian, αλλά με όλες αυτές τις καθυστερήσεις δεν ξέρω.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Όποιος και να τερματήσει πρώτος, εμείς κέρδος δεν έχουμε (εγώ τουλάχιστον). Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να απολαύσουμε τα παιχνίδια που βγαίνουν στη κάθε κονσόλα. Και το Alan Wake νομίζω έκανε χρόνια να βγεί, αλλά το τελικό αποτέλεσμα άξιζε πιστεύω. Η πλάκα είναι το κορόιδευα, αλλά μου είπε ένας φίλος μου πως είναι πολύ ωραίο, και όντως μου άρεσε πάρα πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cortaN@ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Όποιος και να τερματήσει πρώτος, εμείς κέρδος δεν έχουμε (εγώ τουλάχιστον). Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να απολαύσουμε τα παιχνίδια που βγαίνουν στη κάθε κονσόλα. Και το Alan Wake νομίζω έκανε χρόνια να βγεί, αλλά το τελικό αποτέλεσμα άξιζε πιστεύω. Η πλάκα είναι το κορόιδευα, αλλά μου είπε ένας φίλος μου πως είναι πολύ ωραίο, και όντως μου άρεσε πάρα πολύ. Παιχνιδάρα ναι. Και το καλύτερο παιχνίδι σε θέμα φωτοσκιάσεων και το πως χρησιμοποιούνται στο gameplay. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Μα σου είπα το ps3 έχει 3 τίτλους με ένα σκαλί ανώτερα γραφικά. Και μπράβο στους developers που τα έχουν καταφέρει έτσι. H Νaughty Dog είναι πολύ αξιέπαινη developer. Πωπω αυτη τη κουβεντα πρεπει να την εχουμε κανει 100φορες. Δεν ειναι θεμα devs.Δες τι εβγαζε η καθε ND στο ps2.Τιποτα. Oι μονοι devs που πραγματικα αξιζουν και δινουν το κατι παραπανω στο ps3 ειναι η santa monica(που χρησιμοποιησαν μονο το 50% των spus για το GOW3) και μονο αυτοι. Ολοι οι αλλοι οι exclusive devs δεν μπορεσαν να δωσουν κατι φοβερο στο Ps2. Το ps3 ειναι τεχνολογικα ανωτερο απο το 360 και αυτος ειναι ο μονος λογος που η ΝD ξαφνικα εγινε θεα στον προγραμματισμο.Που η SPunch εκανε το infamous 2 να μοιαζει πανεμορφο τεχνικα σε ανοιχτους χωρους με αθλιο art direction.Η evolution που εβγαλε το motorstorm apocalypse στα σχεδον 1080p.Το London στουντιο με το wipeout HD των 60fps.1080p,Η SCEA με τον καλυτερο οπτικα αθλητικο τιτλο της γενιας(MLB the show).Η Querilla με το καλυτερο σε γραφικα console fps κτλ κτλ. Aυτοι στο ps2 ,εκτος απο την SMonica δεν υπηρχαν.Τα Ηalo πατουσαν κατω το killzone πχ. Δυστυχως η πραγματικοτητα ειναι οτι το ps3 περιοριζεται περισσοτερο απο το γεγονος οτι πραγματικα καλοι devs για τα γραφικα οπως η epic δεν εκανε 3 παιχνιδια στο ps3 οπως η ND(ωστε να φτασει στο 100% οπως η τελευταια).Δεν εκανε ουτε 1,για να εχουμε να λεμε οτι δοκιμασε να φτασει ας πουμε στο 30% των spus του Uncharted 1.Ακομα και εκει να εφτανε,παιζει να εβγαζε καλυτερα γραφικα απο τα uncharted. Στην θεωρια ολα αυτα,γιατι με την unreal engine απο την μια ξερεις οτι δεν ταιριαζει στο Ps3,απο την αλλη δεν την εχουμε δει σε παιχνιδι που να εκμεταλευεται τα spus. ΥΓ.Ουτε το crysis 1 ,ουτε το crysis 2(η εκδοση για κονσολες και για τα 2 παντα) συγκρινονται με τα exclusives.Βρωμανε multiplatform απο χιλιομετρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tilemaxx Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Παίζω το Killzone 2 αυτόν τον καιρό, και το θεωρώ οπτικά ανώτερο απο το Crysis 2 για κονσόλες. Καμία σύγκριση για εμένα. Δεν έχω παίξει ακόμα το Uncharted 3, αλλά απ' ότι μου λένε είναι πολύ ανώτερο του 2 οπτικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnVani18 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Θα ξεχάσεις τι εστί.. Δεν ξέρω κι εγώ τι με το Uncharted 3. Είναι η 2η ή 3η φορά που ενθουσιάζομαι με γραφικά κονσόλας μέχρι τώρα (ένα ήταν το God of War 3). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cortaN@ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Πωπω αυτη τη κουβεντα πρεπει να την εχουμε κανει 100φορες. Δεν ειναι θεμα devs.Δες τι εβγαζε η καθε ND στο ps2.Τιποτα. Oι μονοι devs που πραγματικα αξιζουν και δινουν το κατι παραπανω στο ps3 ειναι η santa monica(που χρησιμοποιησαν μονο το 50% των spus για το GOW3) και μονο αυτοι. Ολοι οι αλλοι οι exclusive devs δεν μπορεσαν να δωσουν κατι φοβερο στο Ps2. Το ps3 ειναι τεχνολογικα ανωτερο απο το 360 και αυτος ειναι ο μονος λογος που η ΝD ξαφνικα εγινε θεα στον προγραμματισμο.Που η SPunch εκανε το infamous 2 να μοιαζει πανεμορφο τεχνικα σε ανοιχτους χωρους με αθλιο art direction.Η evolution που εβγαλε το motorstorm apocalypse στα σχεδον 1080p.Το London στουντιο με το wipeout HD των 60fps.1080p,Η SCEA με τον καλυτερο οπτικα αθλητικο τιτλο της γενιας(MLB the show).Η Querilla με το καλυτερο σε γραφικα console fps κτλ κτλ. Aυτοι στο ps2 ,εκτος απο την SMonica δεν υπηρχαν.Τα Ηalo πατουσαν κατω το killzone πχ. Δυστυχως η πραγματικοτητα ειναι οτι το ps3 περιοριζεται περισσοτερο απο το γεγονος οτι πραγματικα καλοι devs για τα γραφικα οπως η epic δεν εκανε 3 παιχνιδια στο ps3 οπως η ND(ωστε να φτασει στο 100% οπως η τελευταια).Δεν εκανε ουτε 1,για να εχουμε να λεμε οτι δοκιμασε να φτασει ας πουμε στο 30% των spus του Uncharted 1.Ακομα και εκει να εφτανε,παιζει να εβγαζε καλυτερα γραφικα απο τα uncharted. Στην θεωρια ολα αυτα,γιατι με την unreal engine απο την μια ξερεις οτι δεν ταιριαζει στο Ps3,απο την αλλη δεν την εχουμε δει σε παιχνιδι που να εκμεταλευεται τα spus. ΥΓ.Ουτε το crysis 1 ,ουτε το crysis 2(η εκδοση για κονσολες και για τα 2 παντα) συγκρινονται με τα exclusives.Βρωμανε multiplatform απο χιλιομετρα Δεν αντιλέγω πως το ps3 έχει στον γραφικό τομέα όμορφα exclusives. Αυτό το έλεγα εξαρχής. Και είναι η όαση στο πλήθος των multiplatform. Απλά δε μπορώ να δεκτώ πως μόνο οι exclusive devs βγάζουν πιο όμορφα παιχνίδια και οι multiplatform σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και με το ps3 lead δε μπορούν να αποδώσουν καλύτερα γραφικά. Διάβαζα μία δήλωση του Hirai που έκανε το 2009 και έλεγε πως δε δώσαμε εύκολο tool set στο ps3, γιατί αν φτιάχνανε εύκολα όμορφα παιχνίδια, τότε τι θα κάνανε (oi developers) τα υπόλοιπα 9 χρόνια ? Είναι γνωστό πως η Sony έπαιξε πολύ καλά το χαρτί με τα exclusives. Αλλά συγκεκριμένα για τη Naughty Dog, προσωπικά πιστεύω πως έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στο ps3. Μην ξεχνάς πως έχουν οριμάσει και έχουν γίνει και μεγαλύτερο στούντιο με τον καιρό. Εγώ τα γραφικά που είδα στο Uncharted 2 στην πίστα με τη ζούγκλα δε τα έχω δει αλλού αυτή τη γενιά. Και αυτό μπορείς να πεις πως είναι κατόρθωμα για τη ND και διαχωρίζει το παιχνίδι παραπάνω από τα υπόλοιπα. Μαζί και μερικά μέρη του Heavy Rain. Tώρα για το MLB the show, για το wipeout, για το motorstorm apocalypse, για το infamous 2 κτλ, τέτοια γραφικά έχουμε χιλιοδεί και δε διαφοροποιούνται καθόλου. Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν στο 360 πάρα πολλά. Για μένα οι τίτλοι που ξεχωρίζουν είναι 3-4 το πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Δεν έχω παίξει ακόμα το Uncharted 3, αλλά απ' ότι μου λένε είναι πολύ ανώτερο του 2 οπτικά. Ειναι αλλα δεν θα ελεγα διαφορα U1 με U2.Εξαρταται πως το βλεπει ο καθενας βεβαια.Καποιες φορες ειπα οτι ναι ειναι πολυ ανωτερο,αλλες ελεγα οτι ειναι λιγο ανωτερο.Παιξ'το και γραψε την γνωμη σου αν θες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cortaN@ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Παίζω το Killzone 2 αυτόν τον καιρό, και το θεωρώ οπτικά ανώτερο απο το Crysis 2 για κονσόλες. Καμία σύγκριση για εμένα. Δεν έχω παίξει ακόμα το Uncharted 3, αλλά απ' ότι μου λένε είναι πολύ ανώτερο του 2 οπτικά. Προσωπικά μ αρέσει το artwork του Crysis 2 περισσότερο από τη σκοτεινή ατμόσφαιρα του Killzone 2. Αλλά αυτή η σκοτεινή ατμόσφαιρα το κάνει περισσότερο καλό στο θέμα gameplay. Στο θέμα γραφικών, σε καθαρά τεχνική ανάλυση, πιστεύω το ξεπερνάει τόσο το Crysis 2 όσο και το Gears of War 3. Παραμένει φυσικά πολύ κοντά. Το σημείο που μπορώ να αναγνωρίσω στο Killzone 2 πολύ καλή δουλειά είναι στα textures εν γένει και επίσης στο volumetric fog και στο πως το χρησιμοποιούν εν γένει μέσα στο παιχνίδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Απλά δε μπορώ να δεκτώ πως μόνο οι exclusive devs βγάζουν πιο όμορφα παιχνίδια και οι multiplatform Συμφωνω.Ενα ομορφο παιχνιδι δεν εχει να κανει μονο με το ποσο εκμεταλευεσαι την κονσολα.Το infamous 2 για παραδειγμα εκμεταλευεται το ps3 πολτ περισσοτερο απο το RDR,αλλα το δευτερο δειχνει πιο ομορφο.Παρ'ολο που τεχνικα ειναι αρκετα κατωτερο για μενα. Αλλά συγκεκριμένα για τη Naughty Dog, προσωπικά πιστεύω πως έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στο ps3. Βσκ ειναι οι μονοι που εχουν παρει το 100% ας πουμε(γιατι ποτε δεν υπαρχει το 100%) των spus.Μονο γι αυτο το λογο βγαζουν τετοιο αποτελεσμα. Tώρα για το MLB the show, για το wipeout, για το motorstorm apocalypse, για το infamous 2 κτλ, τέτοια γραφικά έχουμε χιλιοδεί και δε διαφοροποιούνται καθόλου. Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν στο 360 πάρα πολλά. Για μένα οι τίτλοι που ξεχωρίζουν είναι 3-4 το πολύ. Σε art direction και σαν εικονα σιγουρα εχουμε δει και καλυτερα απο αυτα.Αλλα τεχνικα δεν εχουμε δει.Πρεπει να ξεχωρισουμε τα γραφικα ως γενικο αποτελεσμα,ως εικονα και τα γραφικα απο την τεχνικη πλευρα. Το okami επισης εχει καλυτερα γραφικα απο πολλα σημερινα παιχνιδια,αλλα τεχνικα ειναι πολυ χειροτερο. Το infamous 2 ας πουμε χανει σε πολλα σαν τελικο αποτελεσμα.αλλα απο την τεχνικη πλευρα αν το δεις δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο κατ'εμε. Τωρα για το motorstorm θα σου πω σχεδον το ιδιο,αλλα αυτο και σαν γενικο αποτελεσμα ειναι κορυφαιο.Δεν πιστευω οτι μπορουσε να τρεξει στο 360 με αυτη την αναλυση και με τοσο καταστροφη. Για το wipeout επισης ισχυει το ιδιο.Παλι δεν ισχυει αυτο που λες οτι εχουμε χιλιοδει τετοια ποιοτητα.Ειναι μοναδικο. Ακομα χειροτερα τα πραγματα για το mlb the show.Πολυ καλυτερα γραφικα απο αντιστοιχο παιχνιδι του 360 και στα 60 fps.Δεν εισαι ενημερωμενος. Στο θέμα γραφικών, σε καθαρά τεχνική ανάλυση, πιστεύω το ξεπερνάει τόσο το Crysis 2 όσο και το Gears of War 3. Παραμένει φυσικά πολύ κοντά. Το σημείο που μπορώ να αναγνωρίσω στο Killzone 2 πολύ καλή δουλειά είναι στα textures εν γένει και επίσης στο volumetric fog και στο πως το χρησιμοποιούν εν γένει μέσα στο παιχνίδι. Για το crysis 2 διαφωνω,για το Geow3 το συζηταμε,αλλα ειναι ειναι διαφορετικα εντελως παιχνιδια. Οπως και να χει το ενα ειναι πρωτης ''γενιας'' παιχνιδι(killzone2) και το συγκρινουμε με παιχνιδι 3ης γενιας(Geow3) και μαλιστα της epic .Αυτο μου φτανει. Κατ'εμε η διαφορα των 2 κονσολων ειναι μεγαλυτερη απο οτι εχουμε δει μεχρι σημερα.Κι αυτο γιατι οι πραγματικα καλοι devs δεν εχουν δοκιμασει να φτασουν στα ορια της την κονσολα.Και δυστυχως ουτε προκειται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2012 Ελα ρε cortaN@, PDS13 μια βοηθεια στο ερώτημα μου μιας και είστε εδώ. http://www.insomnia.gr/topic/439999-%CE%B5%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-cfw-355-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-original-games/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις