Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

είχε χτιστεί τεράστιο hype γύρω από το gt5 τόσα και απέτυχε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των φαν cry.png (μαζί και εγώ. μικρός είχα κάνει το σκατό μου παξιμάδι να πάρω τημονιέρα να παίζω το gt2 ) (( ακομα θυμάμαι το πρώτο αυτοκίνητο που αγόραζα όταν το άρχιζα nissan sylvia απο τα μεταχειρισμένα , έκανε 8900κάτι )) .

περιμέναμε μετά από τόσα χρόνια να είναι gt5>forza + nfs + όλα τα άλλα μαζί.

ήμουν έτοιμος να πάρω την logitech g27 , είχα βρεί bucket κάθισμα και είχα λιώσει τα βίντεο με σχεδια και οδηγίες για να φτιάξω σκελετό για να μπει πάνω το κάθισμα , η τημονιέρα κτλ. ακυρώθηκαν όλα.

 

Μην ακουστώ ότι το μισώ κιόλας. είναι καλό αλλά οχι τόσο καλό. must have για κάτοχο ps3 εαν υπάρχει και χβοχ όμως τότε καλύτερα το forza.

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εντάξει, το GT5 χαντακώθηκε λόγω των μη-premium αυτοκινήτων που είχε. Καλύτερα ας έβαζαν λιγότερα και όλα προσεγμένα το ίδιο.

 

και των imported πιστών από το GT4.

 

grouspen εγώ στο GT2 με rx7 ξεκινούσα :mrgreen:

 

To Forza ένα κακό έχει. Δεν υποστηρίζει τιμονιέρες. Έχω G25 και την έχω να παίζω Dirt 3, F1 2011, Shift 2 κτλ στο pc.

Δημοσ.

και των imported πιστών από το GT4.

 

grouspen εγώ στο GT2 με rx7 ξεκινούσα :mrgreen:

 

To Forza ένα κακό έχει. Δεν υποστηρίζει τιμονιέρες. Έχω G25 και την έχω να παίζω Dirt 3, F1 2011, Shift 2 κτλ στο pc.

 

 

υποστηρίζει fanatec

Δημοσ.

Ναι 350€ η πιο φθηνή ολοκληρωμένη....

 

Έχω και ζωή και κανονικό αυτοκίνητο....

 

Με 350€ αλλάζω τουρμπίνα!

 

Δεν αγαπιούνται καλύτερα.....

Δημοσ.

Ναι 350€ η πιο φθηνή ολοκληρωμένη....

 

Έχω και ζωή και κανονικό αυτοκίνητο....

 

Με 350€ αλλάζω τουρμπίνα!

 

Δεν αγαπιούνται καλύτερα.....

 

Με 350 δεν αλλάζεις τουρμπίνα! :shock:

Δημοσ.

Εντάξει, το GT5 χαντακώθηκε λόγω των μη-premium αυτοκινήτων που είχε. Καλύτερα ας έβαζαν λιγότερα και όλα προσεγμένα το ίδιο.

Με το Update που θα βγεί τις επόμενες εβδομ'αδες όλα θα έχουν εσωτερική κάμερα + θα προστεθούν τα επίσημα NASCAR 2011 + νέα αυτοκίνητα + άλλα καλούδια.

 

Η αλήθεια είναι πως παρόλο που είμαι υπέρ Forza, με έψησε η όλη φάση.

Δημοσ.

Τα παιχνίδια στο XBOX θα είναι πάντα με λίγο καλύτερα textures και με περισσότερο anti aliasing και στο PS3 πάντα με καλύτερα shadows.

 

Αναλόγως το είδος του παιχνιδιού και τι χρειάζεται περισσότερο έχουμε και τα ανάλογα αποτελέσματα..

 

Παρ'αυτα είναι τόσο χαζή η κουβέντα που γίνεται γιατί αν αγνοήσει το xbox την ύπαρξη του PS3 και το ανάποδο, δε νομίζω ότι υπάρχει ΕΝΑ κοινό παιχνίδι που αν ο ίδιος παίκτης το παίξει στο XBOX και μετά στο PS3 θα δώσει διαφορετική βαθμολογία στα γραφικά (χωρίς να κάνει head to head comparison).

 

http://www.eurogamer...face-off?page=2

 

τελικά το RAGE , πολύ καλύτερο στο XBOX360...

 

η φώτο πρέπει να έχει φάει λίγο photoshop blur για το PS3...

 

http://images.eurogamer.net/2011/articles//a/1/4/0/8/8/1/4/ps3_texture.bmp.jpg

Δημοσ.

Πραγματικά ήμαρτον πλέον με τα γραφικά στις κονσόλες. Κάθεσε στα 3-5 μέτρα από την τηλεόραση. Τι διαφορές θα δεις; Τι διαφορές θα δεις όταν το νου σου το έχεις στη δράση και όχι στο texture;

Δημοσ.

Πραγματικά ήμαρτον πλέον με τα γραφικά στις κονσόλες. Κάθεσε στα 3-5 μέτρα από την τηλεόραση. Τι διαφορές θα δεις; Τι διαφορές θα δεις όταν το νου σου το έχεις στη δράση και όχι στο texture;

 

Στο 1.5 μέτρο σε 42άρα βλέπεις κάποιες διαφορές.Αλλά όντως σπάνια κάθομαι να δω τις ατέλειες η άν τα textures είναι τέλεια η όχι.Το παινχίδι μετράει πάνω απ όλα και το gameplay που μπορεί να προσφέρει.

Δημοσ.

Άσε ρε Carmack. Μόλις τσίμπησες καλά-καλά τις πωλησούλες σου απο τις κονσόλες τώρα το "μετανιώνεις". Αφού αποκλείεται μια τέτοια "ιδιοφυΐα" να μην γνώριζε οτι μέχρι να βγεί το παιχνίδι τα PC θα ξεπεράσουν τις κονσόλες.

Δημοσ.

Καλημέρα!

 

Δεν χρησιμοποιώ πολύ το φόρουμ αλλά σκέφτηκα να μοιραστώ την γνώμη μου με σας.

 

Από την στιγμή που είχε βγει το πρώτο xbox πλασαρίστηκε σαν μια κονσόλα που στην ουσία θα φέρει το pc gaming στην τηλεόραση του σαλονιού. Και βασικά αυτό γιγαντώθηκε με το 360 καθώς ήταν σε μεγάλο βαθμό προσανατολισμένο στα first person shooter, το pad, το live, η ενδοεπικοινωνία κτλ. Αυτό που έκανε το xbox με την επιτυχία του στην Αμερική ήταν να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό τις ισορροπίες των παιχνιδιών. Τα fps πουλάνε δεκάδες εκατομμύρια τώρα. Μέχρι η ίδια η Id κυκλοφόρησε παιχνίδι με κύρια προτεραιότητα τις κονσόλες. Αυτό δείχνει μια τεράστια αγορά με συγκεκριμένο προφίλ που πολλές εταιρίες αναπόφευκτα θα προσπαθήσουν να προσελκύσουν.

 

Όμως με τις ισορροπίες να έχουν αλλάξει, όλα τα παιχνίδια προσπαθούν να είναι απλά και γρήγορα και να επικεντρωνόταν στην δράση. Το horror εξαφανίστηκε. Silent Hill & Resident Evil πια εντελώς δυτικοποιημένα μόνο action, καθόλου γρίφοι και καθόλου horror. Τα Rpg από την ιαπωνία έγιναν action ! Και δεν κάνω πλάκα, Star Ocean, Eterna Sonata, FF 13 και βασικά σχεδόν ότι θυμάμαι να βγαίνει στο 360 ήταν τόσο εύκολο και υπεραπλουστευμένο που είχε φύγει κάθε ενδιαφέρον. Το απίστευτα απαιτητικό Devil May Cry 3 είχε ως συνέχεια το γνωστό... 4 ! βασικά αν δεν υπήρχε το Ninja Gaiden Sigma τα στυλάτα action-arcade παιχνίδια θα ήταν παρελθόν. Να μην πω για το DmC. Μόνο άμυαλη δράση (πάτα το X και καθάρισες) από generic γιγάντιους τύπους (Kratos, Markus) που σφάζουν.

 

Και εδώ να αναφερθώ σε αυτό που θεωρώ το μεγαλύτερο πρόβλημα των παιχνιδιών (τουλάχιστον αυτών που μου αρέσουν) σήμερα. Το multiplatform. Το xbox πήγε να γίνει playstation και το ps xbox. Όμως υπάρχουν διαφορετικές αγορές που θέλουν διαφορετικά πράγματα. Ο ίδιος ο Hideo Kojima είπε πως οι Ιάπωνες developers προσπαθούν πολύ να κάνουν πράγματα που να αρέσουν στο δυτικό κοινό και αυτό είναι λάθος. Εκτός δηλαδή από το προφανέστατο θέμα των γραφικών πως πολύ λίγες εταιρίες έχουν την δυνατότητα να σπαταλήσουν τόσα λεφτά για ν'αναπτύξουν engines που να εκμεταλλευτούν 100% το hardware και των δύο μηχανημάτων, το multiplatform σημαίνει συμβιβασμός στο gameplay του παιχνιδιού. Το δυτικοποιημένο Silent Hill Ηοmecoming ήταν απίστευτα χλιαρό, το Siren Blood Curse από την άλλη από τον δημιουργό του ορίτζιναλ Silent ήταν τρομερά δύσκολο, ψυχωτικό και τρομακτικό. Όταν ανακοινώθηκε ότι το FF13 θα βγει και για xbox λέγεται πως η square έλαβε απειλητικές επιστολές ! Κανένας από αυτούς τους φανς δεν φοβόταν πως θα έχει έναν λιγότερο exclusive τίτλο να καυχέται στα forums φυσικά αλλά αντίθετα όλοι ξέραν πως μια έκδοση για το xbox θα σήμαινε συμβιβασμός ! Και είχαν δίκιο καθώς θα έπρεπέ να παίξει κανείς 30-40 ώρες -στην κυριολεξία- για να βρει μία πρόκληση στο 13 ! (πάτα "χ" και καθάρισες) Ο ίδιος φόβος υπάρχει με το να βγει το Versus για xbox, αν είναι να παίζουμε 40 ώρες για να φτάσουμε στο ζουμί άστο καλύτερα. Καλό παράδειγμα είναι το επίσης action rpg της Square "Nier" είχε ίσως την καλύτερη ιστορία σε παιχνίδι αυτής της γενιάς αλλά από πρόκληση ήταν γελοίο.

 

Είμαι εντελώς εναντίων του multiplatform, με λίγα λόγια. Από το να παίξω 15 παιχνίδια στο 60% στην κονσόλα μου, προτιμώ μόνο 5 αλλά παιχνίδια στο 100% που θα τα φτιάχνουν οι δημιουργοί όχι τα τμήματα marketing. Ακούω πολλές φορές "τα καλά παιχνίδια πρέπει να τα παίζουν όλοι" και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι ! Μα όταν το κάνουν και για τις δυο κονσόλες τα συμβιβάζουν, τα νερώνουν, τα υποβαθμίζουν. Άλλα δεδομένα έχει η αμερικάνικη αγορά σαν κοινό, άλλες προτιμήσεις άλλα πράγματα πουλάνε.

 

Δεν θέλω να θάψω το ίδιο το xbox, αδιάφορο μου είναι. Απλά δεν θέλω παιχνίδια που φτιάχνονται με γνώμονα μην τυχόν και ενοχληθεί ο Αμερικάνος gamer που το πιο απαιτητικό πράγμα που έχει συνηθίσει να κάνει είναι να στοχεύσει για headshot.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...