Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


*D@Rk P-yChO*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα παιχνίδια είναι GPU based πάντως και όχι CPU οπότε κάτσε και σκέψου λίγο τι μας λες τόση ώρα.

Αυτό τα λέει όλα..

 

υγ : ψάξε τον ορισμό "cpu gpu bottleneck" και μετά σκέψου εσύ τι είπες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειδή αναφέρθηκε για 3 Gears και αντίστοιχα για halo και fable...μην τρελαθούμε τώρα ...έχουμε για το ps3 αντίστοιχα Uncharted3,GOW3,Killzone3,Resistance3 κ.λ.π....και ειδικά το GOW το έχουν ξεφτυλίσει ρε παιδιά...έχουν βγει και 2 για psp(Chains of Olympus και Ghost of Sparta),τα οποία τα μεταφέρουν και σε hd στο ps3,οπότε πηγαίνουμε στα 5 GOW...λέγεται/ακούγεται ότι θα βγει και GOW4...έλεος πια τι άλλο θα σκοτώσει/σφάξει ο Kratos :D ...το story έχει κορεστεί πλέον.

Θα συμφωνήσω πάντως ότι είναι καθαρά θέμα γούστου η επιλογή κονσόλας...αν είχα και τις 2 για φέτος θα έπαιζα/επέλεγα απο τα exclusives μόνο:GeOW3,Forza4,Uncharted3 και Infamous2....αφού όλα τα υπόλοιπα που μ'ενδιαφέρουν είναι multiplatforms και είναι και αρκετά εως πολλά!!! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα ρε μαν απο το 360 ο empire ? :P

 

Στο PS3 ενα GOW εχει βγει, δεν μιλησα για το συνολο της καθε σειρας, αλλα τελοσπαντων.

 

Το xbox απο την αλλη εχει αλλη δυναμη και αυτο ειναι το online για το οποιο νομιζω αξιζουν συγχαρητηρια γιατι ειναι η μονη εταιρεια

που μετα απο χρονια καταφερε να φτασει σε τοσο ποιοτικο σημειο το Online σε κονσολες και μαλιστα μια εταιρεια που μπηκε στο χωρο απο το πουθενα.

 

Απλα λεμε μερικα πραγματα που ισχυουν.

 

Το θεμα οπως λες ειναι να τις εχεις και τις δυο, εγω ειμαι happy γιατι εχω απολαυση και στα δυο καλα παιχνιδια.

Βασικα πρεπει να παιξεις ολα τα exclusive toy PS3, και οχι επιλεκτικα αυτα που εγραψες γιατι ειναι ολα ενα και ενα με εναν μικρο ενδοιασμο για το Resistance το οποιο

μου αφησε τις χειριστες εντυπωσεις.

 

Και για να κλεισει το θεμα αυτο, αλλο δεν εχει ισαξια γραφικα αλλα δεν εχει καλα παιχνιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελα ρε μαν απο το 360 ο empire ? :P

 

Στο PS3 ενα GOW εχει βγει, δεν μιλησα για το συνολο της καθε σειρας, αλλα τελοσπαντων.

 

Το xbox απο την αλλη εχει αλλη δυναμη και αυτο ειναι το online για το οποιο νομιζω αξιζουν συγχαρητηρια γιατι ειναι η μονη εταιρεια

που μετα απο χρονια καταφερε να φτασει σε τοσο ποιοτικο σημειο το Online σε κονσολες και μαλιστα μια εταιρεια που μπηκε στο χωρο απο το πουθενα.

 

Απλα λεμε μερικα πραγματα που ισχυουν.

 

Το θεμα οπως λες ειναι να τις εχεις και τις δυο, εγω ειμαι happy γιατι εχω απολαυση και στα δυο καλα παιχνιδια.

Βασικα πρεπει να παιξεις ολα τα exclusive toy PS3, και οχι επιλεκτικα αυτα που εγραψες γιατι ειναι ολα ενα και ενα με εναν μικρο ενδοιασμο για το Resistance το οποιο

μου αφησε τις χειριστες εντυπωσεις.

 

Και για να κλεισει το θεμα αυτο, αλλο δεν εχει ισαξια γραφικα αλλα δεν εχει καλα παιχνιδια.

 

Ο empire απο το 360;;Συγγνώμη κύριε hollow αλλά δεν τον γνωρίζω αυτόν που αναφέρετε!!! :P :D

Δεν είμαι fan των fps γενικά ρε συ το έχω ξαναγράψει...εδώ το halo δεν έπιασα ακόμα...τι να λέμε!!! :P Μπορεί κάποια στιγμή να φάω καμιά φλασιά και να ξεκινήσω με fps..αλλά δεν με τραβάει αυτή η κωλοκάμερα/view ρε γμτ!!! :lol:

Με σύγχυσες τώρα...πάω να λιώσω στο 3000 με κανένα Ghost of Sparta,Broken Destiny,Dissidia...κ.λ.π!!! :D ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tωρα μου βαζεις δυσκολα :P αλλα θα το βρω, δωσω μου λιγο χρονο.

 

Φαντασου και ολοι απο 360-forum ειμαστε και μας λενε και fanboy :P

 

Εδιτ το βρηκα

JusperX :P

Σωστός! ;)

Κι εγώ αυτό είπα παραπάνω.. (σχετικά με το fanboy)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα πρεπει να παιξεις ολα τα exclusive toy PS3, και οχι επιλεκτικα αυτα που εγραψες γιατι ειναι ολα ενα και ενα με εναν μικρο ενδοιασμο για το Resistance το οποιο

μου αφησε τις χειριστες εντυπωσεις.

 

Το resistance το πρώτο είχε μερικά προβληματάκια.Το δεύτερο και απο θέμα γραφικών και gameplay ήταν απο τα καλύτερα που έχω παίξει.

 

Πχ δες το πρώτο δεν είχε bosses και με το ζούμ έπρεπε να το πατάς δυο φορές για να μπεις σε κανονικό mode και γενικά το gameplay είχε κάποια μικρά προβληματα.Στο 2 το διόρθωσαν αυτό εννοείται και απο bosses όσα θες με αποκορύφωμα lebiathan και daedalus+ότι απογειώθηκε η όλη ατμόσφαιρα του παιχνιδιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το resistance το 2 ειναι σκουπιδι απο τα λιγα.προσωπικη αποψη

το ειχα παρει bundle με το πρωτο μου ps3 και δεν πιστευα στα ματια μου το χαλι που επαιζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό τα λέει όλα..

 

υγ : ψάξε τον ορισμό "cpu gpu bottleneck" και μετά σκέψου εσύ τι είπες

 

Τι προτιμάς:

 

α) i7 2600k με 9800GT

ή

β) AMD X2 (οποιονδήποτε) με GTX460

 

Στο PS3 έχουμε bottleneck από GPU. Στο Xbox 360 υπάρχει μεγαλύτερη ισορροπία. και το review Που ο φίλος είδε τα τελευταία 2 λεπτά και όχι και τα 12 part (όπως είχα κάνει εγώ πριν επιλέξω κονσόλα) αυτό λέει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίποτα απο τα δύο.. :P

 

Η 7800 ήταν απο τις τοπ κάρτες εκείνο τον καιρό, και bottleneck αμφιβάλλω πως υπάρχει, αποκλείεται η sony να έκανε έναν πανάκριβο επεξεργαστή ο οποίος θα περιορίζεται απο την κάρτα. Θα ήταν άκρως ηλίθιο.

Και απο το αποτέλεσμα που βλέπουμε στην οθόνη μας, είμαι σίγουρος πως δεν υπάρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίποτα απο τα δύο.. :P

 

Η 7800 ήταν απο τις τοπ κάρτες εκείνο τον καιρό, και bottleneck αμφιβάλλω πως υπάρχει, αποκλείεται η sony να έκανε έναν πανάκριβο επεξεργαστή ο οποίος θα περιορίζεται απο την κάρτα. Θα ήταν άκρως ηλίθιο.

Και απο το αποτέλεσμα που βλέπουμε στην οθόνη μας, είμαι σίγουρος πως δεν υπάρχει.

 

Κ όμως αυτό συμβαίνει.... H Nvidia στο PS3 ήρθε σχεδόν σαν...ατύχημα..

 

 

Let's look at the maximum theoretical numbers for the Xbox 360 and PS3 GPUs.

 

Triangle Setup

Xbox 360 - 500 Million Triangles/sec

PS3 - 250 Million Triangles/sec

 

Vertex Shader Processing

Xbox 360 - 6.0 Billion Vertices/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 2.0 Billion Vertices/sec (using only 16 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 1.5 Billion Vertices/sec (using only 12 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 1.0 Billion Vertices/sec (using only 8 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 1.0 Billion Vertices/sec

 

Filtered Texture Fetch

Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec

PS3 - 12.0 Billion Texels/sec

 

Vertex Texture Fetch

Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec

PS3 - 4.0 Billion Texels/sec

 

Pixel Shader Processing with 16 Filtered Texels Per Cycle (Pixel ALU x Clock)

Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 16.0 Billion Pixels/sec

 

Pixel Shader Processing without Textures (Pixel ALU x Clock)

Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 24.0 Billion Pixels/sec

 

Multisampled Fill Rate

Xbox 360 - 16.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz)

PS3 - 8.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz)

 

Pixel Fill Rate with 4x Multisampled Anti-Aliasing

Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz / 4)

PS3 - 2.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz / 4)

 

Pixel Fill Rate without Anti-Aliasing

Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)

PS3 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)

 

Frame Buffer Bandwidth

Xbox 360 - 256.0 GB/sec (dedicated for frame buffer rendering)

PS3 - 20.8 GB/sec (shared with other graphics data: textures and vertices)

PS3 - 10.8 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for textures and vertices)

PS3 - 8.4 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for textures and vertices)

 

Texture/Vertex Memory Bandwidth

Xbox 360 - 22.4 GB/sec (shared with CPU)

Xbox 360 - 14.4 GB/sec (with 8.0 GB/sec subtracted for CPU)

Xbox 360 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for CPU)

PS3 - 20.8 GB/sec (shared with frame buffer)

PS3 - 10.8 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for frame buffer)

PS3 - 8.4 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for frame buffer)

 

Shader Model

Xbox 360 - Shader Model 3.0+ / Unified Shader Architecture

PS3 - Shader Model 3.0 / Discrete Shader Architecture

 

Xbox 360 has the advantage in most cases.

 

Some PS3 GPU (RSX) specs are still not confirmed as final. It's assumed to have 24 pixel pipelines, 8 vertex pipelines, 8 ROPS (raster), and 550MHz clock speed. But any of those could change, especially the clock speed.

 

Are there any other GPU spec categories worth adding?

 

UPDATE: RSX figures were updated to represent GeForce 7 based architecture with 24 pixel pipelines, 8 vertex pipelines, 8 ROPS, 500MHz core, and 650MHz memory. In other words, it dropped from 550MHz/700MHz to 500MHz/650MHz.

 

 

Τα νούμερα δεν είναι ακριβή (είναι πριν το λανσάρισμα του PS3) αλλά επιβεβαιώθηκαν αργότερα.Επίσης you got the point. Ήταν από τις κορυφαίες για την εποχή της αλλά ούτε ήταν η κορυφαία, ούτε ήταν αρκετή για παιχνίδια 5 χρόνια μετά. Του Xbox η ATI ήταν..

 

 

Xbox 360: 21.6 GBps bandwidth (256 GBps via eDRAM) PS3: 22.4 GBps bandwidth

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξέρω οτι η κάρτα του 360 έχει την διπλάσια δύναμη. Δεν είπα το αντίθετο.

Σε συνολική ισχύς δεν μπορεί να το φτάσει όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...