Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


*D@Rk P-yChO*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μην ξεχνάτε και το ότι η τεχνολογία των καρτών γραφικών στα PC τρέχει διαρκώς. Οποτεδήποτε θελήσουμε μπορούμε να αγοράσουμε το τελευταίο σούπερ-ντούπερ μοντέλο και να του βγάλουμε τα συκώτια.

 

Στις κονσόλες όμως η ανάπτυξη γίνεται με εντελώς διαφορετικό τρόπο και αναγκαστικά κάποια στιγμή το μοντέλο της GPU πρέπει να "κλειδώσει". Από τη στιγμή αυτή μέχρι να κυκλοφορήσει η κονσόλα στην αγορά, μπορεί να περάσουν και ένα και δύο χρόνια (όπως περίπου είχε γίνει με το XBOX360).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγω παντως δεν μπορω να καταλαβω τι βελτιωσεις θα επιφερουν με τις νεες καρτες γραφικων και επεξεργαστων? Τωρα αντε το πολυ να σιγουρεψουν οτι ολα τα παιχνιδια θα τρεχουν με 1080p και αντε να εχουν και καπως καλυτερα περιβαλλοντα, αλλα θα ναι οι διαφορες αρκετες για να τρεχουμε να ξανασκαμε 400αρια και 500αρια? Και αντες πες οτι τεχνολγικα διαφερουν, θα υπαρχει ουσια, ή θα πληρωνουμε απλα για οπτικο θεαμα?

 

Αποψεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα δεν χρειάζεται σύγχρωνη κάρτα γραφικών. μια 4890 και 4gb ram θα έκανε θάυματα σε κονσόλα και πιστέυω θα βλέπαμε αποτελέσματα ισάξια και στο τέλος της γενιάς καλύτερα απο τα τωρινά Pc.και δεν νομίζω πλέον να είναι ο χώρος το πρόβλημα.έχουν να τινάξουν καπάκια και οι νέες κονσόλες.χαρας σε αυτούς που θα τις πάρουν πρώτοι και θα τρέχουν με rrod2 χαχαχα.

 

δεν νομίζω να μείνουν τόσο πίσω στην gpu πλέον,το είδε η sony οτι με την cpu δεν κάνεις και πολλά,gpu και ram θα γίνει η μάχη.

 

Μα καρτα της ταξης HD 4000 θα εχει και το WiiU. Τωρα θα πεις αλλο μια 4670 και αλλο μια 4870 και θα εχεις δικιο αλλα οταν μιλαμε για κονσολα αυτες οι διαφορες δεν ειναι τοσο μεγαλες οσο φανταζομαστε ειδικα απο την αποψη οτι ακομα δεν ξερουμε ποια HD 4000 θα φοραει το WiiU. Γι αυτο σε λεω οτι ειναι χλωμο να υπαρξει PS4/ Χ720 τοσο συντομα. Τοσο η sony οσο και η ms θα θελησουν να πλασαρουν τις ισχυροτερες κονσολες στην αγορα εκτος και αν η nintendo τους ανοιξε τα ματια και παρουσιασουν καμια δικη τους εκδοση controller-tablet (δυσκολο) οπου εκει θα αναγκαστουν να τις παρουσιασουν με εφαμιλα τεχνικα χαρακτηριστικα και δυνατοτητες.

 

Δές ένα multiplatform παιχνίδι πρώτα στο PS3/X360 και μετά στα 1080p maxed σε PC και πές μου αν βλέπεις διαφορά ή όχι.

 

Μην βαζεις εμας στο κολπο. Εμεις ειμαστε "hardcore". Εχω να σου δειξω ατομα που ουτε καν αντιλαμβανονται τις διαφορες και αλλα τοσα που ναι μες τις αντιλαμβανονται αλλα δεν θεωρουν τις διαφορες τιποτε το ιδιαιτερο. "Μια χαρα ειναι και εδω" που με λενε κιολας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι ειναι και θεμα καρτας γραφικων μεσα σε ενα "μικρο" κουτι. Ποια συγχρονη καρτα γραφικων θα μπορεσει να μπει σε ενα PS4/ X720? Καμια. Η λυση της εκαστοτε εταιριας θα ειναι μια καρτα εφαμιλης δυναμης ενως WiiU ή ελαφρως ισχυροτερη κοινως δεν θα μπορει να αποκτησει προβαδισμα ισχυος (παντα δεδομενου οτι οι φημες ειναι αληθινες) σε αντιθεση ας πουμε αν ξεκινησει διαδικασια του χρονου και εχει μπει και μπροστα νεα γενια καρτων γραφικων στα 28nm.

 

Οταν εφτιαχναν το PS3 και X360 δεν ηταν χαζοι που οι καρτες γραφικων τους ηταν 2-3 γενιες πισω σε σχεση με το τι ειχε να μας δειξει το PC. Αν μπορουσαν να εχουν -τωρα- μια συγχρονη καρτα γραφικων σε μια κονσολα τοτε θα μιλαμε για κουτι κονσολας επιπεδου tower και τροφοδοτικο τερας (ειτε εξωτερικο ειτε εσωτερικο).

 

LOL! οταν εφτιαχναν το 360 κ το PS3 ειχαμε 2003-2004...δλδ η Xenos κ η RSX ηταν 2-3 γενιες πισω σε σχεση με τις PC GPU του 2004? μιλαμε για pure gold comedy...κλασσικα ikaruga δηλαδη. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις κονσόλες όμως η ανάπτυξη γίνεται με εντελώς διαφορετικό τρόπο και αναγκαστικά κάποια στιγμή το μοντέλο της GPU πρέπει να "κλειδώσει".

 

όπως στην F1 κλειδώνουν οι στροφές και παίζουν με την αεροδυναμική

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Κανένα ρόλο δεν παίζουν αυτές οι συγκρίσεις. Δεν έχει νόημα να συγκρίνεις textures όταν ο άλλος παίζει το παιχνίδι σε απόσταση 2μ minimum με και ο άλλος σε 10 εκ. Ετσι κι αλλιώς οι οθόνες των η/υ όσον αφορά τα black level, contrats, brightness και χρωματικές θερμοκρασίες δε θα φτάσουν τις τηλεοράσεις ποτέ τα επίπεδα των τηλεοράσεων. Aυτό είναι το κυριότερο, όχι η ανάλυση.

 

Τώρα αν ο άλλος έχει κάνει το σαλόνι του νετ καφέ έχει φέρει το τούμπανο το pc τι να πω? Αλλά πως παίζει αναπαυτικά στην πολυθρόνα με mouse και πληκτρολόγιο? :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως δεν μπορω να καταλαβω τι βελτιωσεις θα επιφερουν με τις νεες καρτες γραφικων και επεξεργαστων? Τωρα αντε το πολυ να σιγουρεψουν οτι ολα τα παιχνιδια θα τρεχουν με 1080p και αντε να εχουν και καπως καλυτερα περιβαλλοντα, αλλα θα ναι οι διαφορες αρκετες για να τρεχουμε να ξανασκαμε 400αρια και 500αρια? Και αντες πες οτι τεχνολγικα διαφερουν, θα υπαρχει ουσια, ή θα πληρωνουμε απλα για οπτικο θεαμα?

 

Αποψεις.

Ωραία ερωτήματα,αλλά δεν μπορεί να απαντήσει κάποιος απόλυτα.

Το οπτικό θέαμα συμφέρει περισσότερο τις εταιρίες ανάπτυξης παιχνιδιών επειδή δυστυχώς ή ευτυχώς τα καλά γραφικά πουλάνε από μόνα τους..

Η δημιουργία πιο λεπτομερών τρισδιάστατων γραφικών (τόσο textures όσο και meshes) απαιτεί λιγότερο χρόνο από την δημιουργία π.χ. νέου μηχανισμού gameplay,και εκτός αυτού μη ξεχνάμε ότι η κυριότερη μέθοδος προώθησης ενός παιχνιδιού είναι η εικόνα. Δηλαδή το screenshot και τα trailers. Αν ένα παιχνίδι εντυπώσιασει κάποιον με τα γραφικά του είναι ευκολότερο να πει "φαίνεται ωραίο,θα το παρακολουθήσω" και έτσι να μάθει περισσότερα πράγματα για αυτό και εν τέλει να το αγοράσει.

 

Τεχνολογικά με πιο δυνατούς επεξεργαστές,ραμ και κάρτες γραφικών θα μπορούν να γίνουν πολλές βελτιώσεις όμως.

Τα σημερινά παιχνίδια χρησιμοποιούν μόνο 2 πυρήνες επεξεργασίας. Αν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν 4,θα μπορούσε ο ένας επιπλέον πυρήνας να αναλάβει εξελιγμένα physics όπως π.χ. εξομοίωση σεισμών με ρεαλιστική αλλαγή μορφής της γεωμετρίας π.χ. ενός κτηρίου σε πραγματικό χρόνο,και ίσως ο άλλος επεξεργαστής να αναλάμβανε ένα εξελιγμένο σύστημα A.I. για τους NPCS,ή άλλες παραμέτρους που θα μπορούσαν να επιρρεάσουν το gameplay.

Η περισσότερη RAM θα επέτρεπε μεγαλύτερες σε έκταση πίστες ή πιο πολλούς εχθρούς να φαίνονται στην οθόνη ταυτόχρονα,ή περιορισμένα loading screens..

 

Θα μπορούσαμε ώρες να μιλάμε για το πως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η παραπάνω ιπποδύναμη,αλλά στο τέλος αυτός που αποφασίζει πως να χρησιμοποιήσει τη δύναμη είναι οι developers.

Ίσως σε μια νέα γεννιά κονσολών να υπάρχουν εξαιρετικά αληθοφανή CoD θα που έχουν φοβερά γραφικά και κρατάν 3 ώρες με το ίδιο gameplay όπως τα προηγούμενα,αλλά ίσως και να βγει ένα παιχνίδι με έκταση και αριθμό quests όπως το Skyrim,textures παρόμοια με του σημερινού Crysis,και animation όπως το L.A. Noire.

Τα πάντα εξαρτούνται από τους developers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ετσι κι αλλιώς οι οθόνες των η/υ όσον αφορά τα black level, contrats, brightness και χρωματικές θερμοκρασίες δε θα φτάσουν τις τηλεοράσεις ποτέ τα επίπεδα των τηλεοράσεων. Aυτό είναι το κυριότερο, όχι η ανάλυση.

 

θες να πεις δλδ ότι οι οθόνες των υπολογιστών (ανεξαρτήτως τιμής) δεν φτάνουν την ποιότητα χρωμάτων των τηλεοράσεων? LOLWUT?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θες να πεις δλδ ότι οι οθόνες των υπολογιστών (ανεξαρτήτως τιμής) δεν φτάνουν την ποιότητα χρωμάτων των τηλεοράσεων? LOLWUT?!

 

 

Ναι αυτο λεει :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

10000000000% σιγουρος και το βαζω στοίχημα οτι ειναι sonakias!

 

Αυτοι λενε κατι τετοια και γίνονται περίγελος στα απανταχού sites με τις τεχνικες αναλυσεις και γνώμες τους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ κατά ένα ποσοστό sonakias είμαι, τι ρόλο παίζει η άγνοια κάποιου με όλους τους υπόλοιπους που ξέρουν?

 

Γενικά οι sonakides έχουν δείξει οτι είναι κατά γενική ομολογία -> μαγκιά, κλανιά και κώλο φιλιστρίνι! :mrgreen:

 

εσυ μπορεί να είσαι μια εξαίρεση του κανονα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...