Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συμφωνώ ότι η MS θα πιεστεί για να βγάλει παιχνίδια της προκοπής για το Kinect (δηλ. κάτι πιο hardcore από ό,τι έχουμε δει μέχρι τώρα). Αυτό περιμένω για να αποκτήσω κι εγώ ένα.

 

Αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει ελπίδα να πιάσει στην Ιαπωνία, όσο καλά και να πάει στον υπόλοιπο κόσμο. Οι τύποι εκεί πέρα δεν νιώθουν τίποτα... Μικρό το κακό, αφού η Ιαπωνία αντιπροσωπεύει ποσοστό της τάξης του 10% στην παγκόσμια αγορά των next-gen κονσολών (και το 60% αυτού του ποσοστό αφορά στο Wii).

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στην Ιαπωνία το Wii είναι μονοπώλιο. Το PS3 έρχεται κατα χιλιάδες λιγότερες κονσόλες δεύτερο, ενώ το 360 πουλάει ακόμα λιγότερο. Πιστεύω οτι με έναν Japanese hardcore τίτλο, το Kinect θα τα παει πολύ καλά και εκεί.

Δημοσ.

Face-Off: Mass Effect 2

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-masseffect2-face-off

 

ελάχιστες διαφορές

 

πλακα κανεις ?

 

1. fps χειροτερο στο ps3

2. Shaders χειροτεροι στο ps3

3. Λιγοτερα shadows

4. Μεγαλος χρονος ανάπτυξης για το Ps3 πάνω σε βελτιωμένη μηχανή του Mass effect

 

και τελικα η εκδοση του xbox 360 > ps3 , τα γνωστα! :rolleyes:

 

ΧΒΟΧ 360

lighting2360bmp.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

PS3

lighting2ps3bmp.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

XBOX 360

xbox360b.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

PS3

ps3n.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

XBOX 360

texture1360bmp.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

PS3

texture1ps3bmp.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

XBOX 360

texture2360bmp.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

PS3

texture2ps3bmp.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Δημοσ.

Για Hot Pursuit υπαρχει καποια προτιμηση για συστημα?

 

Επισης και Mass effect θελω να ξεκινησω. Στο PC ειναι ακομα καλυερο? Τοσο απο παοψης performance, αλλα και gamaplay (keyb/mouse) ρωτω.

Δημοσ.

Το ΜΕ σε καλό PC θα έχει σίγουρα καλύτερα γραφικά απ' τις κονσόλες. Οπωσδήποτε keyb/mouse είναι μεγάλο συν σε τέτοια παιχνίδια, αλλά έχοντας τελειώσει και τα 2 ME στο Xbox μπορώ να πω ότι μια χαρά παίζεται και με gamepad. Δεν είναι δα και Call of Duty.

Δημοσ.

Ουάου η έκδοση ps3 είναι σχεδόν unplayable..τεράστιες διαφορές..κόντεψα να στραβωθώ...

 

μην τα συζητάς, μόλις είδα τις φωτογραφίες πήρα το ps3 και το πέταξα από το μπαλκόνι

Δημοσ.

Δεν θυμάμαι με ποιον το συζητούσαμε, αλλά είχε αναφερθεί ως πλεονέκτημα του PS3 το MLAA. Όπως είχα πει και τότε, το MLAA είναι απλά ένα είδος AA και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την αρχιτεκτονική του PS3. Επιπροσθέτως, το μειονέκτημα του MLAA είναι ότι θολώνει πολύ την εικόνα για να κρύψει το aliasing.

 

Η AMD λοιπόν προσφέρει πλέον το MLAA, ενώ η Nvidia ετοιμάζει μια δική της τεχνική που δεν θα θολώνει την εικόνα και ονομάζεται SRAA. Και οι δύο κονσόλες είναι ικανές κοινώς για το MLAA κι ας μην χρησιμοποιείται τόσο στο Χ360. Επιπροσθέτως, είναι λιγότερο resource heavy το MLAA από το MSAA ;)

Δημοσ.

Μαλλον με εμενα να μιλουσες,γι αυτο και απανταω εγω:P

Δεν θυμάμαι με ποιον το συζητούσαμε, αλλά είχε αναφερθεί ως πλεονέκτημα του PS3 το MLAA. Όπως είχα πει και τότε, το MLAA είναι απλά ένα είδος AA και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την αρχιτεκτονική του PS3. Επιπροσθέτως, το μειονέκτημα του MLAA είναι ότι θολώνει πολύ την εικόνα για να κρύψει το aliasing.

Η AMD λοιπόν προσφέρει πλέον το MLAA...

 

AMD's solution has much in common with Sony's, but is fundamentally different in many ways. The fact that the God of War III MLAA operates on SPU has some very specific advantages - the Cell's satellite processors are far more flexible in terms of how they can be programmed, leading some to believe that GPU implementations will struggle to match the quality level.
Sony's MLAA tech, in contrast, works on the frame before the HUD and text are added, producing a noticeably cleaner result.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-mlaa-360-pc-article

 

Oποτε οχι μονο εχει σχεση με την αρχιτεκτονικη του ps3,αλλα μπορει να εφαρμοστει μονο εκει,αρα εξακολουθει να ειναι πλεονεκτημα του ps3.

lbp1 vs lbp2(sony's MLAA) με τα ιδια υλικα στο ιδιο level.

 

 

Cornell_Box_LBP1.jpg.jpg

Cornell_Box_LBP2.jpg.jpg

 

 

 

Το 360 μπορει να εχει το MLAA της AMD.

Επισης δεν ξερω αν θολωνει το MLAA αυτο(της AMD),αλλα σε αυτο της sony δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο.Φαινομενα QAA δλδ.Εγω νομιζω οτι δεν θολωνει καθολου.

Δημοσ.

Μια ερώτηση για το BAYONETTA,

 

είχα διαβάσει σε ένα φόρουμ πως αρχικά είχε φτιαχτεί για xbox και η έκδοση για ps3 είναι στην ουσία port. Αυτό ισχύει ?

και οι διαφορές στα γραφικά είναι σοβαρές ή οι συνηθισμένες υπερβολές που λένε πολλοί ?

Δημοσ.

Eνταξει και εγω στην αρχη νομιζα οτι ηταν ακριβως το ιδιο.Καλη φαση που ψαχνονται για ΑΑ τεχνικες(οπως το SRAA που λες)παντως.Μακαρι να κανουν ΑΑ που να ειναι πουπουλο.:P

Δεν μπορω να καταλαβω βεβαια γιατι δεν χρησιμοποιουν το MLAA και οι third party για το ps3.

 

Μια ερώτηση για το BAYONETTA,

 

είχα διαβάσει σε ένα φόρουμ πως αρχικά είχε φτιαχτεί για xbox και η έκδοση για ps3 είναι στην ουσία port. Αυτό ισχύει ?

και οι διαφορές στα γραφικά είναι σοβαρές ή οι συνηθισμένες υπερβολές που λένε πολλοί ?

 

Δεν νομιζω οτι θα βρεις μεγαλυτερες διαφορες σε αλλο multiplatform τιτλο.Οποτε οχι δεν ειναι υπερβολες για το συγκεκριμενο παιχνιδι.Θα σου προτεινα να το νοικιασεις βεβαια για να δεις μονος σου αν μπορεις να το παιξεις ή οχι.Εγω δεν θα ειχα προβλημα.

Δημοσ.

Για το παιχνιδι βεβαια -παρα- τις χαοτικες διαφορες στον τεχνικο τομεα μεταξυ των εκδοσεων πρεπει να πουμε οτι και στις 2 εκδοσεις ειναι εξαιρετικο παιχνιδι και σιγουρα Game of the Year για εμενα (που εχω και την PS3 εκδοση) το 2010 μετα το Super Mario Galaxy 2.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...