Προς το περιεχόμενο

PS3 vs XBOX 360


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 17,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Exw na pw oti antrwpoi eimaste kai mporei kapoies fores na kanoyme lathos. An twra eseis den to dexeste kai opoios kanei lathos toy vazete to maxairi ston laimo ti na pw...

 

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται... Ο Fits ξύπνησε με όρεξη....

 

:fear:

Δημοσ.

Μιας και τα βρηκα μαζεμενα στο Beyond3d...

 

Xenos VS RSX

GPU Transistor Count

PS3 - RSX transistor count: 300.2 million transistors

Xbox 360 - Xenos transistor count: 337 million (232 million parent die+105 million EDRAM daughter die)

 

GPU clock

Xbox 360 - Xenos clocked at 500 Mhz

PS3 - RSX clocked at 500 MHz

 

GPU video memory

Xbox 360 - Xenos: 512 MB of 700 Mhz GDDR3 VRAM on a 128-bit bus

Xbox 360 - Xenos: 10 MB daughter Embedded DRAM as framebuffer (32GB/s bus, multiplied by 8 thanks to multisampling unpacking for an effective bandwidth of 256 MB/s, the internal eDRAM bandwidth)

PS3 - RSX: 256 MB GDDR3 VRAM clocked at 700 Mhz on a 128-bit bus

PS3 - RSX: 256 MB of Rambus X D R DRAM via Cell (with latency penalty)

 

Triangle Setup

Xbox 360 - 500 Million Triangles/sec

PS3 - 250 Million Triangles/sec

 

Vertex Shader Processing

Xbox 360 - 6.0 Billion Vertices/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 2.0 Billion Vertices/sec (using only 16 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 1.5 Billion Vertices/sec (using only 12 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 1.0 Billion Vertices/sec (using only 8 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 1.1 Billion Vertices/sec (if all 8 Vertex Pipelines remain)

PS3 - 0.825 Billion Vertices/sec (if downgraded to 6 Vertex Pipelines)

 

Filtered Texture Fetch

Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec

PS3 - 13.2 Billion Texels/sec (if all 24 Pixel Pipelines remain)

PS3 - 11.0 Billion Texels/sec (if downgraded to 20 Pixel Pipelines)

 

Vertex Texture Fetch

Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec

PS3 - 4.4 Billion Texels/sec (if all 8 Vertex Pipelines remain)

PS3 - 3.3 Billion Texels/sec (if downgraded to 6 Vertex Pipelines)

 

Pixel Shader Processing with 16 Filtered Texels Per Cycle (Pixel ALU x Clock)

Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 17.6 Billion Pixels/sec (if all 24 Pixel Pipelines remain)

PS3 - 13.2 Billion Pixels/sec (if downgraded to 20 Pixel Pipelines)

 

Pixel Shader Processing without Textures (Pixel ALU x Clock)

Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 26.4 Billion Pixels/sec (if all 24 Pixel Pipelines remain)

PS3 - 22.0 Billion Pixels/sec (if downgraded to 20 Pixel Pipelines)

 

Multisampled Fill Rate

Xbox 360 - 16.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz)

PS3 - 8.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz)

 

Pixel Fill Rate with 4x Multisampled Anti-Aliasing

Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz / 4)

PS3 - 2.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz / 4)

 

Pixel Fill Rate without Anti-Aliasing

Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)

PS3 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)

 

Frame Buffer Bandwidth

Xbox 360 - 256.0 GB/sec (dedicated for frame buffer rendering)

PS3 - 22.4 GB/sec (shared with other graphics data: textures and vertices)

PS3 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for textures and vertices)

PS3 - 10.0 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for textures and vertices)

 

Texture/Vertex Memory Bandwidth

Xbox 360 - 22.4 GB/sec (shared with CPU)

Xbox 360 - 14.4 GB/sec (with 8.0 GB/sec subtracted for CPU)

Xbox 360 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for CPU)

PS3 - 22.4 GB/sec (shared with frame buffer)

PS3 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for frame buffer)

PS3 - 10.0 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for frame buffer)

PS3 - additional 20.0 GB/sec when reading from X D R memory (with latency penalty)

 

Shader Model

Xbox 360 - Shader Model 3.0+ / Unified Shader Architecture

PS3 - Shader Model 3.0 / Discrete Shader Architecture

 

Aπο οτι φαινεται το RSX(εκτος των αλλων) πασχει πολυ και στα Vertex...δηλαδη απο τα αποδυτηρια...

Δημοσ.
Giati re foufoutios???

 

Εγραψες μονος σου, για τον εαυτο σου, οτι θεωρειται χαρακτηρισμος να λεει καποιος τον αλλον fits η οποιοδηποτε nickname βαζεις... Για αυτο στο ειπα, φιλικα.. Δινεις τροφη για σχολια χωρις να το θες..

Καπου διαβασα (pathfinder) για μειωμενη τιμη στο ΧΒΟΧ μεχρι τα χριστουγεννα, γυρω στα 275 ευρω (με HDMI). Δεν ξερω αν ειναι φημη, παντως αν ειναι αληθεια και δεν αλλαξει η κατασταση μεχρι τοτε, με βλεπω να το χτυπαω... αλυπητα :P

Δημοσ.
Μιας και τα βρηκα μαζεμενα στο Beyond3d...

 

Xenos VS RSX

 

 

Aπο οτι φαινεται το RSX(εκτος των αλλων) πασχει πολυ και στα Vertex...δηλαδη απο τα αποδυτηρια...

 

Kατά τα άλλα το ps3 είναι πολύ καλύτερο και πολύ ισχυρότερο όπως λέγαν τα παπαγαλάκια της Sony.

 

Aπλά ήταν πολύ ακριβό λόγω του Blue-Ray, μεγάλου σκληρού και την πολιτική της Sony.

 

Σε hardware είναι πάνω κάτω ισάξια.

Δημοσ.

Παιδια πραγματικα αμα το ψαξεις για ποια κονσολα να παρεις θα χασεις τον μπουσουλα.

Σαν μηχανημα ειναι ελαχιστα καλητερο το ps3 αλλα το 360 εχει καλητερη GPU.

Απο την αλλη επειδη ο προγραμματισμος παιχνιδιου του 360 απο τους developers ειναι πιο ευκολος θα δουμε παρα πολλα ports στο ps3.

Απο μεριας sony τωρα εχουμε τον cell εναν πανισχυρο επεξεργαστη οπου σιγουρα θα κριβει εναν ασσο στον μανικι του.

Σιγουρα τα χριστουγενα ειναι σημαντικο να δουμε την στρατιγικη της sony μιας και βλεπει οτι το ps3 δεν παει οσο καλα σε πωλησεις οσο θα ηθελε.

Το 2008 το ps3 σιγουρα θα μειωσει την διαφορα μιας κ εχει ανακεινωσει εκατονταδες παιχνιδια αλλα μενει να δουμε αν θα αναστρεψει το αρνητικο περιβαλον.

 

Ηθελα να παρω το ps3 αλλα παλι ειμαι σε διλημα.

Αποψη μου ειναι η εξης.

Η developer games θα κρινουν την μαχη και οι αποκλειστικοτητες των παιχνιδιων.

Μην ξεχναμε οτι η sony δεν εχει δειξει ακομα τα δοντια της και αναμενονται παιχνιδια αποκλειστηκοτητας οπως GTA4,GRAND TOURISMO,MGS4 τα οποια ειναι ικανα να αντιστρεψουν το κλιμα στην sony.

Ηδομεν.

Δημοσ.

Μην ξεχναμε οτι η sony δεν εχει δειξει ακομα τα δοντια της και αναμενονται παιχνιδια αποκλειστηκοτητας οπως GTA4,GRAND TOURISMO,MGS4 τα οποια ειναι ικανα να αντιστρεψουν το κλιμα στην sony.

Ηδομεν.

 

Δεν είναι exclusive το GTA4

Δημοσ.

Nai file froufrou to exoyme dei stis pwliseis gia to ti na masisei to ps3 apo to xbox360.

 

Kai oso na prospatheis esi kai merikoi alloi na min to apodexestai h' na ethelotiflite ta GEGONOTA milane apo mona troys...

 

Twra apo ekei kai pera esi pisteve oti to ps3 soy einai i teleia konsola ayti tin stigmi kai oti tha anakapsei(Tromara toy...) me to petsokoma tis timis kai twn ps2 combability games poy ekane san kinisi gia miwsi tis timis toy kata 100 euro. Giati opws leei kai to asma einai varia varia h ... toy tsolia(xbox360)

Δημοσ.
Τι να μασήσει το xbox από τον Cell.

 

Έχει triple core επεξεργαστή και πανίσχυρη Gpu με διπλάσια ποσότητα μνήμης.

 

triple core?

3/1 = ?

Δημοσ.
Τι να μασήσει το xbox από τον Cell.

Έχει triple core επεξεργαστή και πανίσχυρη Gpu με διπλάσια ποσότητα μνήμης.

 

Nai file froufrou to exoyme dei stis pwliseis gia to ti na masisei to ps3 apo to xbox360.

 

Kai oso na prospatheis esi kai merikoi alloi na min to apodexestai h' na ethelotiflite ta GEGONOTA milane apo mona troys...

 

Twra apo ekei kai pera esi pisteve oti to ps3 soy einai i teleia konsola ayti tin stigmi kai oti tha anakapsei(Tromara toy...) me to petsokoma tis timis kai twn ps2 combability games poy ekane san kinisi gia miwsi tis timis toy kata 100 euro. Giati opws leei kai to asma einai varia varia h ... toy tsolia(xbox360)

eko20in20die20fresseyv6.gif

 

 

Πριν απαντήσεις προσπάθησε να καταλάβεις τί λέει ο άλλος...

 

Δημοσ.

Πολύ σπαμάρισμα πάντως το παλικάρι. Και μετά από 6-7 μπαν και διαφορετικά accounts συνεχίζει απτόητος. Προτείνω να μαζέψουμε υπογραφές να τις στείλουμε στον OTE.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...