Drop_Dead Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Μην γινεστε ρε παιδια τοσο απολυτοι με το ειδος / region / κονσολα κτλ καποιων παιχνιδιων. Εγω προσωπικα χαιρομαι οταν βλεπω να βγαινουν ωραια παιχνιδια για οποιαδιποτε κονσολα και αν βγαινουν.
cortaN@ Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Εδω διαφωνουμε για αυτο και εδωσα το παραδειγμα των mlb.Ενα multiplatform παιχνιδι κραταει πολυ περισσοτερο πισω εναν τιτλο στο ps3,απ'οτι το κανει αντιστοιχα για το 360.Ειναι πολυ πιο ''κοντα'' στο 360 η εκδοση του mlb2k.Και αυτο γιατι δεν κανουν σχεδον καθολου ή καθολου offload στα spu's στην ps3 εκδοση(σε αυτα δλδ που υποτιθεται οτι θα λειτουργουσαν απο μονα τους ως καρτα γραφικων).Αυτο θα το καταλαβαινες περισσοτερο αν οι 5 εταιριες που δουλευουν κανονικα το hw του ps3 ηταν 50. Τωρα για τα παραδειγματα σου. crysis 2.Δεν εχει stereoscopic 3d απ'οσο γνωριζω αλλα μια μεθοδο 3d που δεν εχει τρελες απαιτησεις απο το hw.(''Our impact is 1.5 per cent'') Για το cod δεν ξερω τι 3d εχει,αλλα δεν αλλαζει κατι οτι και 3d να εχει.Aν δεν υπαρχει offload στα spu's και εχουμε ενα απλο πορτ και παλι θα ισχυει οτι και με τα υπολοιπα multiplatform. Στα παιχνιδια(των first party) που γινονται 3d στο ps3,προσπαθουν να παρουν περισσοτερα απο τα spus ή αν θες να δωσουν περισσοτερα εκει.Οποτε καταλαβαινεις οτι υπαρχει καποια διαφορα στον τροπο. Δεν ειναι δλδ παραδειγματα που δειχνουν κατι στην πραγματικοτητα. Το offload στα spe's που λες δεν είναι το holy grail για το ps3. Είναι απόρροια του ότι το ps3 τεκμηριωμένα φοράει μια πιο αδύναμη gpu 1ον και 2ον πως δεν έχει embedded ram, γι αυτό και πολλά multiplatform καταφεύγουν σε quincunx antialising στο ps3 αντί για 2x. To offload γίνεται ως compensation της χειρότερης κάρτας γραφικών του ps3 και επίσης κάνοντας offloading σημαίνει πως τραβάς πόρους από τη main cpu. Μη νομίζεις πως είναι κάτι που γίνεται δωρεάν. Αντίθετα είναι custom microcode που βάζουν πολύ λίγοι developers που αναπτύσσουν αποκλειστικά για ps3 και δυστυχώς όλα αυτά τα tricks και ο τρόπος που τα κάνουν, ίσως σημαίνει από τώρα πως ένα επόμενο ps4 δε θα είναι backwards compatible με το 3. Είχα γράψει εδώ παλιότερα για το πως στην MS έχουν απαγορέψει custom code και γενικά τεχνικές που ξεφεύγουν από το Shader Model 3.0 και αυτό το κάνουν γιατί θέλουν να έχουν compatibility με το επόμενο xbox και δε θέλουν να την ξαναπατήσουν όπως με το xbox1 που η nVidia ζητούσε royalties για κάθε τίτλο του 360 που γίνεται emulated και έχει custom κώδικα της nVidia - πέραν του σετ εντολών του DX. Τώρα για τo COD, όπως και για τους περισσότερους developer, να σε ρωτήσω κάτι; Γιατί μετά από τόσα χρόνια που αναπτύσσουν για το PS3 δεν έχουν καταφέρει ακόμη να πιάσουν parity στα γραφικά με το 360; Π.χ. έχουν βγει τόσα COD's και στο τελευταίο ρίχνουν την ανάλυση στο PS3 σε 900χ540. Π.χ. το enslaved που ήταν από τους developers του heavenly sword (αποκλειστικό στο ps3) και που για lead platform είχε το ps3, γιατί έχει καλύτερα γραφικά στο 360? Δε μπορώ να δεκτώ ΠΩΣ όλοι σχεδόν οι developers ΔΕ μπορούν να προγραμματίσουν για το PS3 σωστά μετά από τόσα χρόνια...Σίγουρα φταίει η sony και το hardware design που διάλεξε. Συμφωνώ μαζί σου πως οι developers που ασχολούνται αποκλειστικά με το ps3 παράγουν καλύτερα αποτελέσματα και έτσι έχουμε αυτά τα λίγα exclusives με πολύ ωραία γραφικά στο ps3. Απ την άλλη και τα exclusive παιχνίδια του 360 έχουν με τη σειρά τους καλύτερα γραφικά απ τα multiplatform. Όμως στα multiplatform φαίνεται καθαρά πως το 360 είναι πιο efficient και πιο friendly και γι αυτό παράγει καλύτερα γραφικά. Όχι πως οι developers έχουν συνομωτήσει εναντίον του ps3. Και το κυριότερο, αυτό γίνεται σε μια κονσόλα 5ετίας και σημαντικά φθηνότερη της τιμής του ps3. Γι αυτό για μένα το ps3 είναι ακόμα και τώρα υπερ-τιμολογημένο. Για το 3D τέλος, που λες πως δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω, καθώς ο άλλος μπαίνει στο τριπάκι να αγοράσει ps3 για το 3D και καλά, και φαντάσου την έκπληξή του όταν τρέχει το νέο COD με 20 fps, ενώ το "φθηνό" xbox360 το τρέχει σταθερά στα 30 fps. Σίγουρα θα ήταν ψυχρολουσία! Με άλλα λόγια, προσπαθώ να σου πω σε αυτό το post, πως δε μπορεί ένας κάτοχος ps3 να περιμένει μόνο από τους 1st party developers για το ps3. Κανονικά θα περίμενε μια κονσόλα που την έχει χρυσοπληρώσει να αποδίδει καλύτερα γραφικά σε όλα σχεδόν τα παιχνίδια, exclusives ή μη. Επίσης, θα περίμενε πως στο 3D (αν ανήκει στο υπερβολικά μικρό ποσοστό χρηστών που έχουν αντίστοιχο εξοπλισμό), το PS3 να είναι η απόλυτη κονσόλα (καθώς έτσι τη λανσάρει η sony). Δυστυχώς η αλήθεια είναι μακριά από αυτό. Και εκεί είναι η διαφωνία μου. Το PS3, αν το αντιμετωπίσεις ανεξάρτητα, ως μια κονσόλα, είναι μια χαρά, έχει μια υγιή βάση χρηστών και έχει μεγάλη ποικιλία τίτλων. Εκεί όμως που χωλαίνει είναι στη σύγκριση κατά μέτωπο με μια πολύ πιο φθηνή κονσόλα (το 360). Και σε αυτό φταίει η sony. Όχι οι developers, τουλάχιστον το φταίξιμο αν θες ανήκει πρώτα στη sony και στον κακό σχεδιασμό και ακόμη και στην σιγουριά που είχαν πως λόγω brand name τους ανήκει η 1η θέση...και μετά ακολουθούν οι developers με πολύ μικρότερο μερίδιο ευθύνης.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Το offload στα spe's που λες δεν είναι το holy grail για το ps3. Είναι απόρροια του ότι το ps3 τεκμηριωμένα φοράει μια πιο αδύναμη gpu 1ον και 2ον πως δεν έχει embedded ram, γι αυτό και πολλά multiplatform καταφεύγουν σε quincunx antialising στο ps3 αντί για 2x. To offload γίνεται ως compensation της χειρότερης κάρτας γραφικών του ps3 και επίσης κάνοντας offloading σημαίνει πως τραβάς πόρους από τη main cpu. Μη νομίζεις πως είναι κάτι που γίνεται δωρεάν. Αντίθετα είναι custom microcode που βάζουν πολύ λίγοι developers που αναπτύσσουν αποκλειστικά για ps3 και δυστυχώς όλα αυτά τα tricks και ο τρόπος που τα κάνουν, ίσως σημαίνει από τώρα πως ένα επόμενο ps4 δε θα είναι backwards compatible με το 3. Εννοειται οτι ειναι πιο αδυναμη η GPU του ps3.Το ποσο αδυναμη ειναι ομως μπορεις να το δεις στα multiplatform και αν θες δες τις χειροτερες εκδοσεις για το ps3 και βγαλε συμπερασμα.Δλδ στα παιχνιδια με μηδενικο offload στα spu's. Tο τελευταιο multi παιχνιδι που διαβασα οτι εχει καποιο offload ηταν το split/second για το lighting.To παιχνιδι ειναι καπως καλυτερο στο ps3 τελικα. Απο κει και περα βγαζεις τα συμπερασματα σου για τις διαφορες των GPUs. Μια που λες για antialiazing AMD's solution has much in common with Sony's, but is fundamentally different in many ways. The fact that the God of War III MLAA operates on SPU has some very specific advantages - the Cell's satellite processors are far more flexible in terms of how they can be programmed, leading some to believe that GPU implementations will struggle to match the quality level. Σε συγκριση με το MLAA της AMD που θα μπορουσε να τρεξει και το 360. Aν θυμασαι ειχαμε μια κουβεντα γι αυτο. Είχα γράψει εδώ παλιότερα για το πως στην MS έχουν απαγορέψει custom code και γενικά τεχνικές που ξεφεύγουν από το Shader Model 3.0 και αυτό το κάνουν γιατί θέλουν να έχουν compatibility με το επόμενο xbox και δε θέλουν να την ξαναπατήσουν όπως με το xbox1 που η nVidia ζητούσε royalties για κάθε τίτλο του 360 που γίνεται emulated και έχει custom κώδικα της nVidia - πέραν του σετ εντολών του DX. Αδυνατω να πιστεψω οτι αν αξιζε το κοπο (οσο αξιζει για τα αποτελεσματα στο ps3) η MS θα το αφηνε στην ακρη το θεμα, για να εχει compatibility στο νεο xbox. Δλδ αφηνουμε ''πισω'' το 360 κατα την διαρκεια ζωης του,για να παιζει το νεο xbox τα παιχνδια του 360.Ακουγεται τουλαχιστον αστειο κατ'εμε οπως και να το δεις(εδω δεν εχει το ps3 compatibility για το πλουσιοτερο software ολων των εποχων,το οποιο αφαιρεσε η ιδια η sony:p) Η πραγματικοτητα ειναι οτι δεν αξιζε τον κοπο,γιατι δεν θα υπαρχε μεγαλη διαφορα τελικα.Ειναι το απολυτα λογικο συμπερασμα νομιζω. Αλλα ακομα και διαφορα να υπηρχε,θα ηταν σεβασμος αυτο?Ρωταω γιατι θα δεις παρακατω οτι συμφωνω εν μερη εως πολυ με την λογικη σου(που δεν βλεπω και εδω)''εμενα σαν καταναλωτη δεν με απασχολουν αυτα αλλα το αποτελεσμα''. Παντως επαναλαμβανω οτι σε καμια περιπτωση εγω δεν πιστευω οτι θα υπηρχε σημαντικη διαφορα. Τώρα για τo COD, όπως και για τους περισσότερους developer, να σε ρωτήσω κάτι; Γιατί μετά από τόσα χρόνια που αναπτύσσουν για το PS3 δεν έχουν καταφέρει ακόμη να πιάσουν parity στα γραφικά με το 360; Π.χ. έχουν βγει τόσα COD's και στο τελευταίο ρίχνουν την ανάλυση στο PS3 σε 900χ540. Π.χ. το enslaved που ήταν από τους developers του heavenly sword (αποκλειστικό στο ps3) και που για lead platform είχε το ps3, γιατί έχει καλύτερα γραφικά στο 360? Εχω ξαναπει πολλες φορες την αποψη μου γι αυτο το θεμα,αλλα θα το κανω αλλη μια.Δεν φταινε oi devs.Δεν ειναι θεμα ανικανοτητας,αλλα προτεραιοτητας συμφωνα με το συμφερον(χρημα χρονος) της καθε εταιριας. Δεν μπορει να κατσει να φτιαξει απο την αρχη ,με διαφορετικο τροπο ενα παιχνιδι.Ακομα και η naughty dog να εκανε multiplatform παιχνιδι δεν θα το εκανε οπως το uncharted.Το ιδιο ισχυει και με τους devs του Heavenly sword(Το οποιο btw σε καποια πραγματα ειναι ανωτερο απο το enslaved παρολο που ειναι αρχαιο παιχνιδι),το ιδιο θα γινει και με την insomniac και το multiplatform που θα κανει.θα δεις οτι η καλυτερη εκδοση του νεου multiplatform τιτλου της δεν θα φτανει το resistance 3.Εκτος αν το κανουν απο την αρχη για το ps3.Πραγμα που δεν το πιστευω. Ειναι σαν να εχεις ανεβει μια σκαλα,να θες ενα ακομα βημα(port) για να φτασεις στο τελος και να αποφασιζεις να κατεβεις και να ξεκινησεις απο την αρχη. Ενα παραδειγμα ισως ειναι το FF.Το oποιο ειχε ξεκινησει με την λογικη οτι θα βγει exclusive. Δε μπορώ να δεκτώ ΠΩΣ όλοι σχεδόν οι developers ΔΕ μπορούν να προγραμματίσουν για το PS3 σωστά μετά από τόσα χρόνια...Σίγουρα φταίει η sony και το hardware design που διάλεξε. Φυσικα και φταιει η sony.Το εχω γραψει πολλες φορες σε παλιοτερα ποστ μου.Αυτη φταιει που δεν συμφερει του devs να ξεκινησουν απο την αρχη ενα multi ps game. Όμως στα multiplatform φαίνεται καθαρά πως το 360 είναι πιο efficient και πιο friendly και γι αυτό παράγει καλύτερα γραφικά. Όχι πως οι developers έχουν συνομωτήσει εναντίον του ps3. Και το κυριότερο, αυτό γίνεται σε μια κονσόλα 5ετίας και σημαντικά φθηνότερη της τιμής του ps3. Γι αυτό για μένα το ps3 είναι ακόμα και τώρα υπερ-τιμολογημένο. Εδω δεν μπορω να διαφωνησω σε τπτ. Για το 3D τέλος, που λες πως δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω, καθώς ο άλλος μπαίνει στο τριπάκι να αγοράσει ps3 για το 3D και καλά, και φαντάσου την έκπληξή του όταν τρέχει το νέο COD με 20 fps, ενώ το "φθηνό" xbox360 το τρέχει σταθερά στα 30 fps. Σίγουρα θα ήταν ψυχρολουσία! Δεν εννουσα αυτο.Φυσικα και εχεις δικιο σε αυτο που λες(Αν και ειναι και θα ειναι πολυ περισσοτερα τα 3d παιχνιδια στο ps3),αλλα, αυτο εχει να κανει με τον αγοραστη. Εγω μιλησα καθαρα απο θεμα δυνατοτητων.Δλδ εννοουσα οτι τα παραδειγματα σου δεν εδειχναν οτι το 360 μπορει 3d οσο το ps3 και ακομα καλυτερα... Διαβασε interviews για το πως προσπαθουν να βγαλουν 3d οι first party απο το ps3 και θα καταλαβεις οτι δεν εχουν καμια σχεση με τον τροπο που βγαζουν 3d απο το ps3 για το COD. Με άλλα λόγια, προσπαθώ να σου πω σε αυτό το post, πως δε μπορεί ένας κάτοχος ps3 να περιμένει μόνο από τους 1st party developers για το ps3. Κανονικά θα περίμενε μια κονσόλα που την έχει χρυσοπληρώσει να αποδίδει καλύτερα γραφικά σε όλα σχεδόν τα παιχνίδια, exclusives ή μη. Επίσης, θα περίμενε πως στο 3D (αν ανήκει στο υπερβολικά μικρό ποσοστό χρηστών που έχουν αντίστοιχο εξοπλισμό), το PS3 να είναι η απόλυτη κονσόλα (καθώς έτσι τη λανσάρει η sony). Δυστυχώς η αλήθεια είναι μακριά από αυτό. Και εκεί είναι η διαφωνία μου. Το PS3, αν το αντιμετωπίσεις ανεξάρτητα, ως μια κονσόλα, είναι μια χαρά, έχει μια υγιή βάση χρηστών και έχει μεγάλη ποικιλία τίτλων. Εκεί όμως που χωλαίνει είναι στη σύγκριση κατά μέτωπο με μια πολύ πιο φθηνή κονσόλα (το 360). Και σε αυτό φταίει η sony. Όχι οι developers, τουλάχιστον το φταίξιμο αν θες ανήκει πρώτα στη sony και στον κακό σχεδιασμό και ακόμη και στην σιγουριά που είχαν πως λόγω brand name τους ανήκει η 1η θέση...και μετά ακολουθούν οι developers με πολύ μικρότερο μερίδιο ευθύνης. Eδω συμφωνω και παλι σε ολα.Ειναι πραγματα που εχω πει και εγω στο παρελθον και εχεις δικιο. Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2010 από Επισκέπτης
rowan Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Και οι δύο κονσόλες είναι από τις καλύτερες που κυκλοφορούν, το wii δεν έχει τα γραφικά του σήμερα, αλλά το ps3 έχει το πλεονέκτημα του blue-ray drive για μένα πάντα που θέλω να βλέπω και ταινίες με τέτοια ποιότητα.
JohnVani18 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 To Wii δεν εχει τα γραφικα κι ομως σε πωλησεις απλα εσκησε. Ασε που για να το πανε κοντρα εβγαλαν addon και οι δυο εταιριες..
Tilemaxx Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δεν ξέρω κάπου είχε πάρει το μάτι μου μια δήλωση dev οτι 360/PS3 έχουν παρόμοια απόδοση σε 3D mode. Τώρα θα σας γελάσω. Τώρα όσον αφορά τα multiplatform, δεν αναπτύσσονται όλα σε 360. Παράδειγμα η Capcom όπου κάνει την ανάπτυξη σε PC και μεταφέρει το παιχνίδι σε 360/PS3. Και συμφωνώ με τον Cortan@ οτι όταν έχεις μια κονσόλα (στην συγκεκριμένη περίπτωση PS3) δεν γίνεται να περιμένεις μόνο τα exclusives της. Καλώς η κακώς το 80% των κυκλοφοριών είναι multi και μια κονσόλα που αρχικά κόστιζε 600€ θα έπρεπε να είχε το ίδιο εξίσου καλή απόδοση παντού.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δεν ξέρω κάπου είχε πάρει το μάτι μου μια δήλωση dev οτι 360/PS3 έχουν παρόμοια απόδοση σε 3D mode. Τώρα θα σας γελάσω. βσκ η αποδοση του 3d δεν εξαρταται απο καποιο feature που εχουν οι κονσολες.Ειναι καθαρα θεμα δυνατοτητων της κονσολας(ακριβως οπως και για τα 2d παιχνιδια),αλλα και των απαιτησεων του παιχνιδιου. Σε ολα τα παιχνιδια μπορουν να εχουν 3d οι κονσολες.Αλλα αυτο θα εχει καποια επιπτωση. Τώρα όσον αφορά τα multiplatform, δεν αναπτύσσονται όλα σε 360. Παράδειγμα η Capcom όπου κάνει την ανάπτυξη σε PC και μεταφέρει το παιχνίδι σε 360/PS3. Σαφως.Και αρκετα αναπτυσσονται σε Ps3.Εγω δεν εννοω ακριβως αυτο.Οταν ενα παιχνιδι εχει ως lead platform το ps3,δεν σημαινει οτι εκμεταλευεται τις δυνατοτητες του ps3.Γιατι αυτο που θα φτιαξουν στο ps3(ως lead πλατφορμ) θα πρεπει να μεταφερθει ευκολα στο 360.Οποτε εχουμε περιπου το ιδιο πραγμα.
nzeppos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 1) Ευτυχώς που οι πωλήσεις δεν είναι το παν, γιατί τότε όλοι θα προσπαθούσαν να μιμηθούν το Wii (στο είδος του gameplay, όχι στα χειριστήρια). Μπορεί να είναι πρωτότυπο, διασκεδαστικό, φιλικό προς το χρήστη, hardcore πάντως δεν είναι. Και δεν νομίζω ότι υπάρχει έστω και ένας τίτλος του Wii που θα μου έκανε "κλικ" (φυσικά εδώ υπεισέρχεται και η προτίμηση στις κουλτούρες που λέγατε πριν, καθώς για εμένα western >>>>> eastern). 2) Να δούμε πότε θα βαρεθούν κάποιοι να αναφέρονται μέρα-νύχτα στους "τεμπέληδες" developers, όταν είναι ηλίου φαεινότερον ότι τα κατώτερα PS3 ports είναι αποκλειστική ευθύνη της Sony και της νοοτροπίας/φιλοσοφίας που έχει επιδείξει με τα SDKs και γενικά την αρχιτεκτονική της κονσόλας της.
JohnVani18 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Ουτε τα Metroid Prime, The Conduit, Red Steel 1/2 δεν σου κανουν κλικ? Γιατι σε πολλα ατομα, αυτα κανουν και μαλιστα σχετικα πολυ ευκολα.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 2) Να δούμε πότε θα βαρεθούν κάποιοι να αναφέρονται μέρα-νύχτα στους "τεμπέληδες" developers, όταν είναι ηλίου φαεινότερον ότι τα κατώτερα PS3 ports είναι αποκλειστική ευθύνη της Sony και της νοοτροπίας/φιλοσοφίας που έχει επιδείξει με τα SDKs και γενικά την αρχιτεκτονική της κονσόλας της. Αυτο δεν το εχει πει κανεις(τουλαχιστον σημερα).Αν πιστευεις οτι το ειπα εγω παντως,μαλλον δεν διαβασες καλα,γιατι ειπα ακριβως αυτο που λες και εσυ.
Drop_Dead Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 SUPER MARIO GALAXY 1 & 2 , ZELDA , SUPER SMASH BROS ... Αμα εχεις μεγαλωσει με αυτα ειναι δυσκολο να τα αποχωριστεις <3
nzeppos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Αυτο δεν το εχει πει κανεις(τουλαχιστον σημερα).Αν πιστευεις οτι το ειπα εγω παντως,μαλλον δεν διαβασες καλα,γιατι ειπα ακριβως αυτο που λες και εσυ. Όχι, δεν το είπα για σένα. Διάβασα προσεκτικά τι έγραψες και συμφωνώ μαζί σου. Αναφερόμουν σε όσους πιπιλάνε εδώ και καιρό την κλασική καραμέλα των δήθεν τεμπέληδων devs.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Όχι, δεν το είπα για σένα. Διάβασα προσεκτικά τι έγραψες και συμφωνώ μαζί σου. Αναφερόμουν σε όσους πιπιλάνε εδώ και καιρό την κλασική καραμέλα των δήθεν τεμπέληδων devs. Ναι εγω πιστευα οτι εσυ θα ειχες διαβασει πριν γραψεις,απλα μου εχει τυχει αρκετες φορες να ''φανταζονται'' τι αποψη θα μπορουσα να ειχα για ενα θεμα(δεν αναφερομαι φυσικα στον cortaN@) και να απαντανε με βαση αυτο. Τωρα για το θεμα.Ναι ειναι ανοητο και μονο σαν σκεψη να πιστευουμε οτι φταινε οοοοολοι οι devs και οχι η sony(το διαβαζω και εγω αρκετες φορες).Αυτοι θα κανουν παντα αυτο που τους συμφερει(ή αυτο που ειναι το λιγοτερο δυσκολο) και αν ολοι αποφασιζουν να περνανε απο ιδιο δρομο οταν κανουν ενα game,τοτε φυσικα φταιει η sony που εχει αγκαθια στον αλλον(αυτον που προτεινει).
D.Luffy Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) To Wii δεν εχει τα γραφικα κι ομως σε πωλησεις απλα εσκησε. Ασε που για να το πανε κοντρα εβγαλαν addon και οι δυο εταιριες.. Ναι, τρέξαν να το αγοράσουν ο παππούς μου, η γιαγιά μου και γενικά άνθρωποι που δεν είχαν ξαναπιάσει παιχνίδι/κονσόλα στη ζωή τους... Αυτή είναι η πλειοψηφεία κατόχων Wii σήμερα. Wii Sports, κουρεύουμε τον Wario, σπάμε και κανένα αυγό και περνάμε την ώρα μας. Πάντα ήμουν φανατικός οπαδός της Nintendo. Ήθελα να παίξω το Zelda, το Mario και το Metroid έτσι όπως έπρεπε σε αυτή τη γενιά.Hardcore. Όχι με γραφικά 10ετίας και να κουνάω στον αέρα χειριστήρια σαν μαλ.....σμένο. Παρεπιπτόντως παρατηρήσατε ότι ανακοινώνουν καινούργιο Zelda κάθε δυο χρόνια? Σε λίγο θα κάνουν και publisher την EA ή την Activision... Το Metroid?? Τι ρεζίλια ήταν αυτά? Για να πουλήσει στους προαναφερόμενους το έκαναν μέχρι και... "αλλαγή φύλλου :devil:". Πάντα οι κονσόλες της Ninty είχαν hardware ανώτερο του ανταγωνισμού ή το λιγότερο παραπλήσιο. Κρίμα. Πάντως πωλήσεις ναι, έκαναν, εις βάρος των παλιών πελατών τους που είχαν συνηθήσει να παίζουν ποιοτικά παιχνίδια και όχι mainstream μούφες για να σκοτώνει την ώρα της η μάζα. Η Sony και η MS βλέπω ότι πάνε να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο, να αρμέξουν την μάζα. Δεν τους κατηγορώ, τα videogames βγαίνουν για να αποφέρουν κέρδη και το χοντρό χρήμα έρχεται από τις πωλήσεις και όχι από την ποιότητα. Κάποιος είπε ότι το COD είναι καλύτερο στο 360 σε γραφικά, μα τι νομίζετε? Ότι αυτό έγινε επειδή το PS3 είναι αδύναμο? :lol::lol: Απλά χέστηκε η Activision αφού ξέρει ότι θα κάνει ΤΡΕΛΕΣ πωλήσεις ΟΠΩΣ και να βγει... Σιγά μη κάτσουν να περιμένουν κιόλας για spu's, MLAA κλπ όταν το χρήμα είναι έτοιμο και περιμένει να μπει στην τσέπη τους. Έχω μεγαλώσει σε εποχές Master System και Game Boy και πραγματικά τους εύχομαι να φάνε τα μούτρα τους και να αποτύχουν παταγωδώς (Move, kinect) αλλά δυστηχώς δεν το βλέπω... Και όσο για την Ninty πολύ φοβάμαι ότι η επόμενη κονσόλα απλά θα "φτάνει" σε γραφικά τις σημερινές (μπορεί και όχι εντελώς). Αποχή λοιπόν από τη συγκεκριμένη εταιρία. Αν κάποιοι βλέπουν με καλό μάτι τέτοια καραγκιοζιλίκια με "αέρινα" χειριστήρια ας σκεφτούν μήπως στην επόμενη γενιά καταλήξουν να παίζουν Gears of War 4 και Uncharted 3 ως On Rail Shooters κουνώντας τα χέρια τους δεξιά- αριστερά με co-op τον παππού, την ανηψιά, το σκυλί κλπ. Στην τελική JohnVani18, τις πωλήσεις να τις βάλουν εκεί που ξέρουν. Μήπως τα λεφτά τα δίνουν σε μένα??? Εγώ θέλω το κλασικό χειριστηριάκι με τους μοχλούς και τα κουμπάκια μου και hardware δυνατό για να μπορώ να ταξιδεύω στο Hyrule καβάλα στην Epona και να μαγεύομαι, όχι στο Χάλιαrule καβάλα στην Ωχχ..πόνα και να κουρεύομαι... ΟΥΦΦΦ... τα είπα και ανάσανα Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2010 από D.Luffy
Προτεινόμενες αναρτήσεις