p3tran Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2008 αρκετα δυσκολο ειναι... προσπαθησα να φτιαξω ενα αμαξι. αργοτερα θα παρουσιασω και φωτογραφιες οσο παιζεις, μαθαινεις. αν νομιζεις οτι ειναι δυσκολες οι κουτσουλιες που ζωγραφιζουμε εμεις, ριξε μια ματια στη φωτο απο κατω:
kopa88 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 Παρουσιαζω το αμαξι που πρεπει να εχει ο καθε ελληνας ταινιολατρης που σεβεται τον εαυτο του!! (χεχεχε) http://imageshack.gr/view.php?file=r8tjluuf0hz3q0fynkcf.jpg http://imageshack.gr/view.php?file=u29okmqzhqrx3dbmercm.jpg
p3tran Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 ρε συ koppa μονος σου το ζωγραφισες? στο auction house εχει ενα σωρρο "300 edition", αλλα το δικο σου ειναι διαφορετικο.
kopa88 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 εχω δει αλλα αυτοκινητα με τη φατσα του λεωνιδα σαν να ηταν 100κιλα παραπανω στο καπο!! αυτο το βρηκα ετσι, ειναι και κλειδωμενο, και το πηρα μονο 12.000!!! Το πηρα και του αλλαξα τα παντα στη μηχανη. τωρα ειναι U999 αλλα καπιες φορες δυσκολευομαι να το κρατησω στο δρομο...
p3tran Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 κοιτα, δεν εχει νοημα να πας ενα μετριο σασι (350z) στην πιο ψηλη κατηγορια. απλη λογικη. εκει παιζουν mercedes gtr, ferrari fxx, koenigsegg κλπ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΑ σασι, που ο,τι και να κανεις στο nissan, θα σε αφηνουν μιλια πισω. το καθε αμαξι να το μελετας μεχρι πια κατηγορια εχει νοημα να παει. πχ το 350z Β πισωκουνα, Α μετατροπη skyline και ΑΝΤΕ και S για καμια πιστα συγκεκριμενη. και προσωπικα σου προτεινω γενικα να επικεντρωθεις μεχρι και την Α class, αντε και την S. η U βασικα ειναι τρεχα γυρευε, και φυσικα τα αμαξια αλλα και οι μοντιφες που χρειαζεσαι εκει κοστιζουν πολυ.
*D@Rk P-yChO* Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 κοιτα, δεν εχει νοημα να πας ενα μετριο σασι (350z) στην πιο ψηλη κατηγορια.απλη λογικη. εκει παιζουν mercedes gtr, ferrari fxx, koenigsegg κλπ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΑ σασι, που ο,τι και να κανεις στο nissan, θα σε αφηνουν μιλια πισω. το καθε αμαξι να το μελετας μεχρι πια κατηγορια εχει νοημα να παει. πχ το 350z Β πισωκουνα, Α μετατροπη skyline και ΑΝΤΕ και S για καμια πιστα συγκεκριμενη. και προσωπικα σου προτεινω γενικα να επικεντρωθεις μεχρι και την Α class, αντε και την S. η U βασικα ειναι τρεχα γυρευε, και φυσικα τα αμαξια αλλα και οι μοντιφες που χρειαζεσαι εκει κοστιζουν πολυ. σωστος....) πως παιζετε εσεις ?? εννοω manual κ τετοια... εγω εχω manual,tcs off,abs on,breaking line off,tsm off...
p3tran Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 μονο abs, και αυτο μεχρι να μαθεις τα φρενα. απο κει και περα, σε "ειδικες" κατασκευες (πχ 120 κιλα ροπη στους πισω τροχους ) το traction καμια φορα ψιλο-επιβαλλεται. ;] αλλα σε γενικες γραμμες οσο πιο σκετος τρεχεις, τοσο πιο καλα.
*D@Rk P-yChO* Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 μονο abs, και αυτο μεχρι να μαθεις τα φρενα. απο κει και περα, σε "ειδικες" κατασκευες (πχ 120 κιλα ροπη στους πισω τροχους ) το traction καμια φορα ψιλο-επιβαλλεται. ;] αλλα σε γενικες γραμμες οσο πιο σκετος τρεχεις, τοσο πιο καλα. σωστο αυτο π ειπες για αμα3ια "τερατα" και tcs... και εκτος απ το gameplay σ δινει κ περισσοτερα λεφτα στους αγωνες...
MiltoZ Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 σωστος....) πως παιζετε εσεις ?? εννοω manual κ τετοια... εγω εχω manual,tcs off,abs on,breaking line off,tsm off... Σωστός. Όσο λιγότερα assists έχεις τόσο πιο πολύ ευχαριστιέσαι το παιχνίδι. Άμα θες να κάνεις χρόνο όμως και να είσαι ανταγωνιστικός (εκτός career) σε κάποιες περιπτώσεις με rwd το tcs χρειάζεται. Eκτός από τα αμάξια που δεν οδηγούνται χωρίς, χρειάζεται και σε κάποιες περιπτώσεις που βλέπεις ότι είσαι πιο αργός λόγω σπινιαρίσματος απ ότι θα ήσουν χωρίς. Εξαρτάται πάντα και από την πίστα αλλά και από το στήσιμο του αμαξιού. Με το abs on δεν είσαι πιο γρήγορος, αλλά έχεις περισσότερα περιθώρια να κάνεις λάθος. Το breaking line είναι χρήσιμο αν αλλάζεις συνέχεια πίστα/ αυτοκίνητο, γιατί δεν χρειάζεται να βάζεις σημάδια στον δρόμο για τα φρένα και απλά μαθαίνεις πόσο βαθιά σε παίρνει να μπεις στα κόκκινα. Αν ξέρεις καλά το αμάξι για την συγκεκριμένη πίστα, περισσότερο μπερδεύει. Εγώ το έχω συνηθίσει και το έχω on.
kopa88 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 μολις τελειωσα ενα focus. το παρουσιαζω...περιμενω σχολια...
kopa88 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 σου αρεσε η ελληνικη ταμπελα που εφτιαξα? χεχε. δε μου λες Petran, προσπαθησα να φτιαξω ενα λανσερ ΑΡΗΣ αλλα απετυχα. Μπορεις να προσπαθησεις?
p3tran Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 σου αρεσε η ελληνικη ταμπελα που εφτιαξα? χεχε. δε μου λες Petran, προσπαθησα να φτιαξω ενα λανσερ ΑΡΗΣ αλλα απετυχα. Μπορεις να προσπαθησεις? απο ομαδες τελειωσα καπου εδω:
kopa88 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 αν μου κανεις ενα σαν αυτο αλλα με το σημα του αρη εισαι και ο πρωτος!! ζητα μου οτι θες!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.