Προς το περιεχόμενο

The Official Forza 2 topic


p3tran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
αρκετα δυσκολο ειναι... προσπαθησα να φτιαξω ενα αμαξι. αργοτερα θα παρουσιασω και φωτογραφιες

οσο παιζεις, μαθαινεις. :-)

αν νομιζεις οτι ειναι δυσκολες οι κουτσουλιες που ζωγραφιζουμε εμεις, ριξε μια ματια στη φωτο απο κατω:

 

 

pic1xw9.jpg

 

  • Απαντ. 608
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

εχω δει αλλα αυτοκινητα με τη φατσα του λεωνιδα σαν να ηταν 100κιλα παραπανω στο καπο!! αυτο το βρηκα ετσι, ειναι και κλειδωμενο, και το πηρα μονο 12.000!!! Το πηρα και του αλλαξα τα παντα στη μηχανη. τωρα ειναι U999 αλλα καπιες φορες δυσκολευομαι να το κρατησω στο δρομο...

Δημοσ.

κοιτα, δεν εχει νοημα να πας ενα μετριο σασι (350z) στην πιο ψηλη κατηγορια.

απλη λογικη. εκει παιζουν mercedes gtr, ferrari fxx, koenigsegg κλπ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΑ σασι, που ο,τι και να κανεις στο nissan, θα σε αφηνουν μιλια πισω.

 

το καθε αμαξι να το μελετας μεχρι πια κατηγορια εχει νοημα να παει. πχ το 350z Β πισωκουνα, Α μετατροπη skyline και ΑΝΤΕ και S για καμια πιστα συγκεκριμενη.

 

και προσωπικα σου προτεινω γενικα να επικεντρωθεις μεχρι και την Α class, αντε και την S.

η U βασικα ειναι τρεχα γυρευε, και φυσικα τα αμαξια αλλα και οι μοντιφες που χρειαζεσαι εκει κοστιζουν πολυ.

;)

Δημοσ.
κοιτα, δεν εχει νοημα να πας ενα μετριο σασι (350z) στην πιο ψηλη κατηγορια.

απλη λογικη. εκει παιζουν mercedes gtr, ferrari fxx, koenigsegg κλπ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΑ σασι, που ο,τι και να κανεις στο nissan, θα σε αφηνουν μιλια πισω.

 

το καθε αμαξι να το μελετας μεχρι πια κατηγορια εχει νοημα να παει. πχ το 350z Β πισωκουνα, Α μετατροπη skyline και ΑΝΤΕ και S για καμια πιστα συγκεκριμενη.

 

και προσωπικα σου προτεινω γενικα να επικεντρωθεις μεχρι και την Α class, αντε και την S.

η U βασικα ειναι τρεχα γυρευε, και φυσικα τα αμαξια αλλα και οι μοντιφες που χρειαζεσαι εκει κοστιζουν πολυ.

;)

 

σωστος....)

 

πως παιζετε εσεις ?? εννοω manual κ τετοια...

εγω εχω manual,tcs off,abs on,breaking line off,tsm off...

Δημοσ.

μονο abs, και αυτο μεχρι να μαθεις τα φρενα.

 

απο κει και περα, σε "ειδικες" κατασκευες (πχ 120 κιλα ροπη στους πισω τροχους :D ) το traction καμια φορα ψιλο-επιβαλλεται. ;]

αλλα σε γενικες γραμμες οσο πιο σκετος τρεχεις, τοσο πιο καλα.

Δημοσ.
μονο abs, και αυτο μεχρι να μαθεις τα φρενα.

 

απο κει και περα, σε "ειδικες" κατασκευες (πχ 120 κιλα ροπη στους πισω τροχους :D ) το traction καμια φορα ψιλο-επιβαλλεται. ;]

αλλα σε γενικες γραμμες οσο πιο σκετος τρεχεις, τοσο πιο καλα.

 

σωστο αυτο π ειπες για αμα3ια "τερατα" και tcs...

και εκτος απ το gameplay σ δινει κ περισσοτερα λεφτα στους αγωνες...

Δημοσ.
σωστος....)

 

πως παιζετε εσεις ?? εννοω manual κ τετοια...

εγω εχω manual,tcs off,abs on,breaking line off,tsm off...

 

Σωστός. Όσο λιγότερα assists έχεις τόσο πιο πολύ ευχαριστιέσαι το παιχνίδι. Άμα θες να κάνεις χρόνο όμως και να είσαι ανταγωνιστικός (εκτός career) σε κάποιες περιπτώσεις με rwd το tcs χρειάζεται. Eκτός από τα αμάξια που δεν οδηγούνται χωρίς, χρειάζεται και σε κάποιες περιπτώσεις που βλέπεις ότι είσαι πιο αργός λόγω σπινιαρίσματος απ ότι θα ήσουν χωρίς. Εξαρτάται πάντα και από την πίστα αλλά και από το στήσιμο του αμαξιού. Με το abs on δεν είσαι πιο γρήγορος, αλλά έχεις περισσότερα περιθώρια να κάνεις λάθος. Το breaking line είναι χρήσιμο αν αλλάζεις συνέχεια πίστα/ αυτοκίνητο, γιατί δεν χρειάζεται να βάζεις σημάδια στον δρόμο για τα φρένα και απλά μαθαίνεις πόσο βαθιά σε παίρνει να μπεις στα κόκκινα. Αν ξέρεις καλά το αμάξι για την συγκεκριμένη πίστα, περισσότερο μπερδεύει. Εγώ το έχω συνηθίσει και το έχω on.

Δημοσ.

σου αρεσε η ελληνικη ταμπελα που εφτιαξα? χεχε. δε μου λες Petran, προσπαθησα να φτιαξω ενα λανσερ ΑΡΗΣ αλλα απετυχα. Μπορεις να προσπαθησεις?

Δημοσ.
σου αρεσε η ελληνικη ταμπελα που εφτιαξα? χεχε. δε μου λες Petran, προσπαθησα να φτιαξω ενα λανσερ ΑΡΗΣ αλλα απετυχα. Μπορεις να προσπαθησεις?

 

απο ομαδες τελειωσα καπου εδω:

 

oly4_s.jpg

 

oly3_s.jpg

 

oly2_s.jpg

 

oly1_s.jpg

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...