Προς το περιεχόμενο

The Official Forza 2 topic


p3tran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 608
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
poli varia ta amaxia den strivune

 

me to pu akumbas esto kai ligo se allo amaxi xanis ton elenxo poli efkola ,ine pu ine vari to amaxi ante na to manuvraris, ante pali telefteos den exis kamia elpida na kanis kati kalo

 

 

Από όλα αυτά που αναφέρεις,ΤΙ δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα;

Δημοσ.

στην πραγματικοτητα μερικοι μερικοι, δεν εχουν accent, micra, και κανα megane...

εχουν ολοι τους formula1 αμαξια και ξερουν καλυτερα...

 

και φυσικα ολοι αυτοι με τα accent κλπ παιρνουν τις στροφες με 60χλμ (λεμε τωρα στροφες που νομιζει ο καθενας... και τις συγκρινει με ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ... ΠΙΣΤΑΣ...) και επειδη πανε στο παιχνιδι να παρουνε αυτες τις ψευτοστροφες που λεγαμε πριν... με 150, νομιζουν οτι θα αν πατησουν φρενο 20 μετρα πριν θα ειναι αρκετο... και φυσικα θα παρουν την pole position...

οπως κανουν στην πραγματικοτητα με τα accent κλπ και με την επισης πραγματικοτητα... το gran turismo...

 

αληθεια εχετε μπει ποτε με τα αμαξακια σας/μας σε μια εστω "απλη" πιστούλα?

ειμαι σιγουρος πως οχι...

 

p.s. πατε και δειτε λιγο στο game-->telemetry-->friction στα replay σας για την ωρα που φρεναρετε/στριβετε... και προσπαθηστε να να προσαρμοσετε την οδηγηση σας ωστε να μην υπερβαινει το friction το 100%..

 

για πολυ απλα, μη θελετε το αμαξι (με πολλα χλμ, και το βαρος του) να προλαβει να ακινητοποιηθει, και να στριψει ΑΚΑΡΙΑΙΑ!!!

(την τελευταια στιγμη!)

μηπως να προλαβει να σας ψησει και κανα καφε?

Δημοσ.

Fox έχεις απόλυτο δίκιο, αν και δεν χρειάζεται να κοιτάξεις την τηλεμετρία για να μην χάνεις πρόσφυση. Έμμεσα το παιχνίδι στο δείχνει τόσο ηχητικά όσο και με την ανάδραση του gamepad/τιμονιού. Το κόλπο είναι κατα τη γνώμη μου είναι να βρείς το σημείο όπου καθώς αρχίζεις να στρίβεις (εφ όσων έχεις κόψει αρκετά ταχύτητα) το χειριστήριο αρχίζει ελαφρά να τρέμει. Σε εκείνο το σημείο όπως είπε και ο fox η τριβή των ελαστικών έχει φτάσει στο 100% έπειτα με σταθερό γκάζι προχωράς μέχρι το apex (sorry δεν ξέρω πώς το λένε στα ελληνικά) και έπειτα απαλά γκαζώνεις.

Δημοσ.
Fox έχεις απόλυτο δίκιο, αν και δεν χρειάζεται να κοιτάξεις την τηλεμετρία για να μην χάνεις πρόσφυση. Έμμεσα το παιχνίδι στο δείχνει τόσο ηχητικά όσο και με την ανάδραση του gamepad/τιμονιού. Το κόλπο είναι κατα τη γνώμη μου είναι να βρείς το σημείο όπου καθώς αρχίζεις να στρίβεις (εφ όσων έχεις κόψει αρκετά ταχύτητα) το χειριστήριο αρχίζει ελαφρά να τρέμει. Σε εκείνο το σημείο όπως είπε και ο fox η τριβή των ελαστικών έχει φτάσει στο 100% έπειτα με σταθερό γκάζι προχωράς μέχρι το apex (sorry δεν ξέρω πώς το λένε στα ελληνικά) και έπειτα απαλά γκαζώνεις.

 

Apex λέμε την κορυφή της στροφής.

Δημοσ.

simfono apolyta me to fox mias kai exo mpi stin pista ton serron.

As ekfraso omos mia aporia pou exo sxetika me kapies ri8miseis sto set up tou amaksiou.

Me mperdeuoune poly oi ri8imiseis sto differential...accel/deccel...ti akrivos ginete otan tis mionoume/auksanoume..?

Δημοσ.

Δεν ειναι τι οδηγας.Ειναι πως το οδηγας.Bαρια δεν ειναι τα αυτοκινητα.Ειναι ο τροπος που παιζεις.Ετσι και στην πραγματικοτητα.Πιαζει ρολο η κατηγορια κτλ.

Ενα muscle ειναι φυσιολογικο να ειναι βαρη.Δεν εχουν και Bodyline στο φορζα.

Υπαρχουν αμαξια πουπουλα και αμξια βαρια.Αλλα αν δεν ξερεις να τα χειριστεις ειναι το ιδιο.

 

Το gt ηταν καλυτερος εξωμοιοτης(πιστευω να το εγραψα σωστα) απο το forza,αλλα και το φορζα ειναι πολυ καλο.

Δημοσ.
Wolfidisfilarako to game ektos apo ta grafika den lei mia ,polli diafimisi gia to tipota poli varia ta amaxia den strivune milagA kai me kati alla palikaria sto live simfonisame olli to GT sto PS2 itane kalitero aktos apo graafika,ekana ma*^*kia pu to pira

Eκαναν μ#lAkια που στο έδωσαν.

Δημοσ.

καλα το να κοιτάξεις την τηλεμετρία για να μην χάνεις πρόσφυση το ειπα μονο και μονο για τα παιδια που δεν ξερουν και νομιζουν λαθος πραγματα...

 

και κατι ακομα...

ποτε τερμα φρενο, πατημα σκανδαλης τερμα και να νομιζουμε οτι μετα δε φρεναρει το αμαξι κλπ...

αναλογικος μοχλος ειναι το trigger, αναλογικα πρεπει και να φρεναρουμε...

και να δινουμε μεγαλη σημασια στις ταχυτητες...

δε σημαινει οτι εχωντας μια καμπη μπροστα μας και παμε με χ χλμ, αν πατησουμε λιγο φρενο και κατεβασουμε σε 4 οτι θα ειναι αρκετο...

μια γεματη τριτη θα ειναι πολυ καλυτερη επιλογη με καλυτερο κρατημα και περισσοτερα χλμ στην εξοδο...

 

βασικα ολα αυτα τα λεω με την προυποθεση να παιζουμε ολοι στο pro/sim χωρις βοηθειες κλπ...

 

οι βοηθειες ειναι για τα 8χρονα :)

Δημοσ.

evilsonic665,exis apolita dikaio kanane malakia pu mu to dosane giati den mporune ute afti alla ute esi na katalavis ti esti MA%$*&kia pexnidi ine,Freakster mia opo ta idia kai gia esena gia ..

Δημοσ.
evilsonic665,exis apolita dikaio kanane malakia pu mu to dosane giati den mporune ute afti alla ute esi na katalavis ti esti MA%$*&kia pexnidi ine,Freakster mia opo ta idia kai gia esena gia ..

Το θέμα είναι οτι εσύ προφανώς αδυνατείς να καταλάβεις οτιδήποτε.

Δημοσ.
evilsonic665,exis apolita dikaio kanane malakia pu mu to dosane giati den mporune ute afti alla ute esi na katalavis ti esti MA%$*&kia pexnidi ine,Freakster mia opo ta idia kai gia esena gia ..

 

Trojan21 ασ' το Forza και πιάσε το Need for Speed Carbon. Σ' αυτό τα αυτοκίνητα στρίβουν καλύτερα και θα βγαίνεις εύκολα πρώτος. ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...