Προς το περιεχόμενο

Operation Flashpoint 2


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

Bohemia Interactive εναντίον Codemasters

 

Ήταν αναμενόμενο. Η διαφημιστική καμπάνια της Codemasters για το Operation Flashpoint 2, που το αποκαλεί το πραγματικό sequel του πολυβραβευμένου Operation Flashpoint: Cold War Crisis, εξόργισε τους developers του πρώτου μέρους της σειράς.

 

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, η Bohemia Interactive ήταν η εταιρεία που δημιούργησε το Operation Flashpoint: Cold War Crisis κι η Codemasters ήταν απλά η εκδότρια εταιρεία.

 

Σε αντίθεση με τα περισσότερα studios, η Bohemia ανοίχτηκε στους gamers και τους προμήθευσε με ένα πλήρες σετ εργαλείων (και την πλήρη υποστήριξή της), με αποτέλεσμα το Operation Flashpoint να διαθέτει σήμερα πάρα πολλά Mods.

 

Η συνέχεια είναι λίγο πολύ γνωστή. Η Bohemia, που διαθέτει όλα τα δικαιώματα του Operation Flashpoint πλην του ονόματος του, αποφάσισε να δημιουργήσει τον διάδοχό του που δεν ήταν άλλος από το Armed Assault.

 

Η Codemasters από την άλλη μεριά είχε το δικαίωμα να δημιουργήσει κάποιο παιχνίδι με την ονομασία Operation Flashpoint, δεν είχε όμως το δικαίωμα να σφετεριστεί την αγάπη του κόσμου για το πρώτο μέρος.

 

Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του CEO της Bohemia, Marek Spanel. “Από την στιγμή που η Codemasters δεν έχει τα δικαιώματα να χρησιμοποιήσει την μηχανή γραφικών της Bohemia ή οτιδήποτε άλλο από τον τίτλο που αναπτύξαμε, πέρα του ονόματος, πως ισχυρίζεται ότι δημιουργεί ένα sequel;” και συνεχίζει “Δεν μπορούμε να σταματήσουμε την Codemasters από το να δημιουργήσει ένα παιχνίδι με την ονομασία Operation Flashpoint, αλλά δεν είναι καθόλου σωστό να διαφημίζεται ως το επίσημο sequel του πολυβραβευμένου Operation Flashpoint: Cold War Crisis ή ως την επιστροφή του απόλυτου στρατιωτικού προσομοιωτή της Bohemia. Τα βραβεία αυτά δόθηκαν στο παιχνίδι που ανάπτυξε η Bohemia κι όχι στη ονομασία του.”

 

Πολύ σωστά τα λες Marek. Πάρα πολύ σωστά!

 

http://game20.gr/news/bohemia-interactive-attacks-codemasters

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Operation Flashpoint: Dragon Rising - Hands-on

 

"Flashpoint is as close to war as you'd want to get. It's a game that will make you feel the fear of going to battle". So begins our introduction to the first proper hands-on with Operation Flashpoint: Dragon Rising, the long-awaited follow-up to one of the most realistic first-person shooters ever released. It's certainly a bold statement – is it really possible to feel proper fear when playing a videogame? – but one that should help assuage fan concern following the Flashpoint series' move from Bohemia to Codemasters' internal studio...
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Operation Flashpoint: Dragon Rising Q&A

 

The dev team talks about nearing its goal and targeting an autumn release.

 

Ambitious is a word rightfully associated with Operation Flashpoint: Dragon Rising, the sequel to the highly-acclaimed, ultra-realistic PC shooter released back in 2001. The development team at Codemasters has been slaving away on a game that promises to set the bar for military shooters, with revolutionary AI, a vast theatre of war and a solid single- and multiplayer campaign enough to get the blood of any gun nut pumping.

 

As development of the game enters its final stages, Sion Lenton, Dragon Rising's executive producer, talks with IGN on how the project is progressing...

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...