HellasVagabond Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Αυτο που εκανε τοτε η 3dfx ηταν επαναστατικο και μπροστα απο την εποχη του οποτε μην προσπαθουμε 10 χρονια μετα να το βγαλουμε σκαρτο.
Pytzamarama Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Μονο αυτο δεν προσπαθω να κανω! Πηρα ολες τις καρτες launch και τις εχω ακομα... Εχω "σκοτωθει" εδω μεσα απειρες φορες για την 3dfx... Το νοημα των λεγομενων μου αφορουσε τη global και genuine εμειρια... Ισως να το καναμε ενα χωριστο θεμα μιας και το εχουμε σκισει...
john2gr Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Το Unreal είχε πρόβλημα με όλα τα υπόλοιπα API's πέρα του Glide γιατί ήταν βασισμένη η αρχική engine σε αυτό. Συγκεκριμένα υπήρχαν ασυμβατότητες με τα high detail textures και το DX ενώ το OpenGL ήταν ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ και χρειάστηκαν ένα κάρο patches και νέες κάρτες για να στρώσει η κατάσταση. Επίσης όταν είχαν βγει οι Voodoo1/2 ακόμα παραμιλούσαμε με το trilinear filtering (και γελούσα με όσους είχαν πάρει PowerVR κάρτα γραφικών ). Δεν ξέραμε καν τι εστί Anisotropic Filtering τότε και δεν μας ένοιαζε ΚΑΘΟΛΟΥ το aliasing . Εκείνη την περίοδο δεν παρατηρούσα κάτι που να με χαλούσε στα 16bit colors,ειδικά όταν έπαιζα παιχνίδια όπως Unreal,Turok,Ultimate RacePro,Redline Racer και Incomming. Ο συνδυασμός των ταχύτατων frames με το hardware της 3DFX ήταν απλά ακαταμάχητος (και το Unreal είχε κυκλοφορήσει την εποχή της Voodoo2). Άσχετο τι έγινε μετά που την πήρε η κατηφόρα και έμενε πιστή στις 256x256 textures limitations του chip και τα 16bit του Voodoo3
p3tran Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Αυτο που εκανε τοτε η 3dfx ηταν επαναστατικο και μπροστα απο την εποχη του οποτε μην προσπαθουμε 10 χρονια μετα να το βγαλουμε σκαρτο. ελα ντε!! ακομα θυμαμαι που ειχα παρει απο την πρωτη-πρωτη φουρνια, και σε ολοκληρο το δρομο για το σπιτι την κραταγα σφιχτα με τα δυο χερια λες και ητανε επιταγη για $10000000000
HellasVagabond Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Θυμαμαι η πρωτη αντιπροσωπεια που εφερε 3dfx ηταν τα Μακεδονικα Περιφερειακα που εφερναν BIOSTAR. Περιμενα 3 ωρες στον δρομο μεχρι να τιμολογησουν την πρωτη φουρνια και να την παρω
KilliK Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 εδω δεν αναγνωριζεις τα games σαν τεχνη, σιγα μην αναγνωριζες τον καναπε σαν ευκολια και ανεση... :lol: :lol: αν δεν το ηξερες, μπορεις να καθεσαι τιμωρια στο γραφειο σου να παιζεις ΚΑΙ 360, αφου συνδεεται μια χαρα στο μονιτορ του pc σου... μα αναγνωριζω οτι παιζεις πιο ανετα στον καναπε σου.αυτο ακριβως λεω.οτι επειδη εισαι πιο χαλαρος,χανεις παραλληλα και την αυτοσυγκεντρωση σου. το μυαλο σου δεν εστιαζει στις λεπτομερειες της οθονης. το να συνδεσω το χβχ στο πισι μονιτορ το ξερω,το προβλημα ειναι οτι δεν μπορω να συνδεσω και το μουσε.
ilos Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Επίσης όταν είχαν βγει οι Voodoo1/2 ακόμα παραμιλούσαμε με το trilinear filtering (και γελούσα με όσους είχαν πάρει PowerVR κάρτα γραφικών ). ... Εκείνη την περίοδο δεν παρατηρούσα κάτι που να με χαλούσε στα 16bit colors,ειδικά όταν έπαιζα παιχνίδια όπως Unreal,Turok,Ultimate RacePro,Redline Racer και Incomming. 1)'Ωστε γελούσες με εμένα - LOL //Ιστορικά αποδείχτηκε ότι δίκιο είχες και γενικά το differed rendering απέτυχε. 2)Ναι αλλά τα Ultimate Race Pro/Unreal τα έπαιζα 1024/32bit με demi-playable fps! //Τα άλλα δεν υποστήριζαν Power SGL...
john2gr Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Είχες PowerVR; Oh Mi Gi . Βασικά τότε προτιμούσα περισσότερο τα fps παρά το κάπως καλύτερο IQ. Είχα εθιστεί στο smoothing gaming και μπορώ να καταλάβω όσους είχαν επιλέξει κάτι διαφορετικό αφού ακριβώς όπως εμένα δεν με ένοιαζε τόσο η διαφορά μεταξύ 16bit/32bit την τότε εποχή από την στιγμή που έτρεχε νεράκι,έτσι και μερικοί άλλοι θα προτίμησαν το ελάχιστα καλύτερο IQ παρά τα περισσότερα frames per sec (βασικά διαφορά μεταξύ 16bit/32bit παρατήρησα μονάχα σε Quake3 και Colin McRae2 που πραγματικά εκμεταλλεύονταν τα 32bit. Τα παλιά παιχνίδια ψευτο-υποστήριζαν τα 32bit) . Πράγμα αποδεκτό και σεβαστό εννοείται
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Moderators Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Έχει πλάκα που το Image Quality θες να το λες σαν IQ.
DrFreeman Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Έχει πλάκα που το Image Quality θες να το λες σαν IQ. Μπορεί να ακούγεται "κάπως" παρόλα αυτά είναι ο συνήθης τρόπος αναφοράς στο image quality...
ilos Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Είχες PowerVR; Oh Mi Gi . Το απίστευτο δεν είναι ότι είχα PVR, αλλά ότι το μηχανάκι που την φιλοξενεί ζει ακόμα σε αντίθεση με 1-2 μεταγενέστερα PCιά μου. Να πάω να παίξω Unreal 1024/32bit@20fps ή να συνεχίσω Stalker 1280/full dynamic lightning@45fps ?
john2gr Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Unreal FTW. Κανένα σημείο στο STALKER δεν μπορεί να συγκριθεί με την σκηνή που αντιμετωπίζεις πρώτη φορά έναν Scaarj
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Moderators Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Μπορεί να ακούγεται "κάπως" παρόλα αυτά είναι ο συνήθης τρόπος αναφοράς στο image quality... Εγώ νομίζω ότι είναι αλλιώς. Δεν θυμάμαι τώρα όμως.
KilliK Δημοσ. 19 Απριλίου 2007 Δημοσ. 19 Απριλίου 2007 εμενα η εισοδος μου στα 3rd εγινε με την riva128.ηταν αν θυμαμαι καλα η πρωτη καρτουλα που συνδυαζε 2d γραφικα και 3rd επιταχυνση και νομιζω τοτε η nvidia τα πρωτοεβαζε με 3dfx,matrox millenium ktl.πως αλλαζουν οι καιροι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.