Προς το περιεχόμενο

Περι...εμπειριων στο pc gaming


HellasVagabond

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδες ενα τελευταιο σχολιο απο εμενα στο θεμα:

 

καποιοι μπορει να πιστευετε οτι το Α και το Ω ειναι να κανεις πιρουετα 360 μοιρες στον αερα σε 0,0002milisecond με το fatal1ty super-calibrated mouse σας και να σταματατε με χειρουργικη ακριβεια κατευθειαν πανω στο headshot.

 

αν ενα game για εσας αρχιζει και τελειωνει εκει, απλα σας λεω οτι κατα την αποψη μου ειστε κολλημενοι και χανετε πολλα.

 

απο κει και περα, τα games βγαινουνε για να διασκεδαζουμε. οσο διασκεδαζουμε λοιπον, nema problema.

 

 

 

και jon, ασε τις συγκρισεις απο ενα thumbnail ρε!! εισαι πιο εμπειρος απο τοσο.

οσο για το graw, δεν ειπαμε μονο για το hdr.. για ατμοσφαιρα μιλησαμε και για particle effects. εκει το pc απο οτι ειδα μεχρι τωρα χανει αισθητα.

παντως πλακα-πλακα, μαλλον πρεπει να ειστε ευγνωμονες οι hardcorαδες που βγηκε το 360, μπας και γινει port στο pc καννα game της προκοπης :P

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

το splinter cell μια χαρα ητανε στο 360. δεν ξερω τι εγινε στη μεταφορα.

πιστευω οτι σιγα-σιγα θα στρωσει το πραγμα. το θεμα ειναι οτι η microsoft θελει να ζμπρωξει vista for games, και για να το κανει αυτο, θα σταξει games. δεν γινεται διαφορετικα ;)

 

τωρα για την ubi συγκεκριμενα, ελπιζω να στρωσει μεχρι να βγει το assasins creed. αμα βγει και αυτο μουφα στο pc, τοτε θα ειναι κριμα..

Δημοσ.

εγω να προσθεσω το εξης οσο αφορα το θεμα με το moyse.

απο την εμπειρια μου στα ονλινε γκειμς τοσο στο χβχ2 οσο και στο πισι εχω βγαλει το εξης συμπερασμα.

 

οτι περαν του γεγονοτος οτι το μουσε ειναι πιο λειτουργικο στην χρηση του,το οτι καθεσαι στο κομπουτερ μπροστα απο την οθονη,η μεγαλη αναλυση της οθονης που την εχεις σε αποσταση εκατοστων,σε μικρη αποσταση απο αυτην,με το σωμα να βρισκεται σε μια σταση σκυμενο ελαφρως προς τα μπροστα,ετοιμο να μπει στο πισι μονιτορ,ολο αυτο το πραμα εμενα τουλαχιστον με κανει να εμβαθυνω περισσοτερο στο feedback απο το παιχνιδι,να αυξηθει περισσοτερο η αυτοσυγκεντρωση μου,η προσοχη μου,τα αντανακλαστικα και η ετοιμοτητα μου.

 

ενω αν παιζω στο χβχ2 που ειναι συνδεμενο στο χομε σινεμα μου,που καθομαι σε μια αποσταση 2 μετρων απο την τηλεοραση,που καθομαι πανω στον καναπε πιο χαλαρα,πιο ανετα,με το γκειπαντ να το κραταω μπροστα μου,ολη αυτη η σταση και η αποσταη προσωπικα εχω παρατηρησει οτι δεν με βοηθαει στην συγκεντρωση,στην προσοχη,στα αντακλαστικα,γενικα στις επιδοσεις μου.

 

δηλαδη για μενα το mouse μαζι με την τοποθετηση μου μπροστα στο μονιτορ κανει το πισι γκειμινγ πολυ αποδοτικοτερο απο οτι στην κονσολα.

Δημοσ.
εγω να προσθεσω το εξης οσο αφορα το θεμα με το moyse.

απο την εμπειρια μου στα ονλινε γκειμς τοσο στο χβχ2 οσο και στο πισι εχω βγαλει το εξης συμπερασμα.

 

οτι περαν του γεγονοτος οτι το μουσε ειναι πιο λειτουργικο στην χρηση του,το οτι καθεσαι στο κομπουτερ μπροστα απο την οθονη,η μεγαλη αναλυση της οθονης που την εχεις σε αποσταση εκατοστων,σε μικρη αποσταση απο αυτην,με το σωμα να βρισκεται σε μια σταση σκυμενο ελαφρως προς τα μπροστα,ετοιμο να μπει στο πισι μονιτορ,ολο αυτο το πραμα εμενα τουλαχιστον με κανει να εμβαθυνω περισσοτερο στο feedback απο το παιχνιδι,να αυξηθει περισσοτερο η αυτοσυγκεντρωση μου,η προσοχη μου,τα αντανακλαστικα και η ετοιμοτητα μου.

 

ενω αν παιζω στο χβχ2 που ειναι συνδεμενο στο χομε σινεμα μου,που καθομαι σε μια αποσταση 2 μετρων απο την τηλεοραση,που καθομαι πανω στον καναπε πιο χαλαρα,πιο ανετα,με το γκειπαντ να το κραταω μπροστα μου,ολη αυτη η σταση και η αποσταη προσωπικα εχω παρατηρησει οτι δεν με βοηθαει στην συγκεντρωση,στην προσοχη,στα αντακλαστικα,γενικα στις επιδοσεις μου.

 

δηλαδη για μενα το mouse μαζι με την τοποθετηση μου μπροστα στο μονιτορ κανει το πισι γκειμινγ πολυ αποδοτικοτερο απο οτι στην κονσολα.

 

 

εδω δεν αναγνωριζεις τα games σαν τεχνη, σιγα μην αναγνωριζες τον καναπε σαν ευκολια και ανεση... :lol: :lol: :lol: :lol:

 

αν δεν το ηξερες, μπορεις να καθεσαι τιμωρια στο γραφειο σου να παιζεις ΚΑΙ 360, αφου συνδεεται μια χαρα στο μονιτορ του pc σου...

Δημοσ.
Η ώρα που θα παίζουμε PC χρήστες εναντίον Χ360 χρήστες έρχεται. Υπομονή και τότε θα δούμε ποιος συνδυασμός είναι καλύτερος :P

 

 

 

Καλά, θα γίνει χαμός!! Πάρα πολλοί θα φάνε τα gamepad τους.

Δημοσ.
Καλά, θα γίνει χαμός!! Πάρα πολλοί θα φάνε τα gamepad τους.

 

οπως λεω και στους ξενους φιλους μου, παραεχεις πολυ εμπιστοσυνη στο ποντικακι σου. ;)

καλα, τον δε jon, θα τον πελατωσω πολυ ασχημα ΑΝ τυχον δεν κοτεψει και μου'ρθει για shadowrun. :D :D :D

 

και μιας και μιλαμε για cross-gaming, προσφατα η valve ειπε οτι δεν υπαρχει κανενα τεχνικο προβλημα να παιζουνε pc-360 online στο επερχομενο team fortress 2 που ετοιμαζει..

Δημοσ.
@littlelouievegos δεν μιλησα για frames αλλα για την original experience..

Δηλαδη αυτο που εφτιαξε ο dev να το βλεπεις αυτουσιο σπιτι σου,κατι που ισχυει σημερα μονο στις κονσολες.

Κατι τετοιο δεν ισχυει στο PC λογω χιλιαδων διαφορετικων setup διαφορετικων μαλιστα απο τα μηχανηματα στα οποια στηθηκε,δοκιμαστηκε το παιχνιδι...

Original experience ειχαμε οταν ειμασταν πιτσιρικια στο 2600,στα Τi994a, στα Spectrumακια μας.

Αρχισε να χαλαει προς το τελος της Amiga era που μπηκαν στο παιχνιδι τα configurations και τελειωσε με την ανοδο των PC ως top gaming πλατφορμα.

 

Ειλικρινα τον ορο original experience με την χρησιμοτητα που του δινεις δεν μπορω να τον καταλαβω .. Αυτο που θα δω On screen σαν pc gamer εξαρταται σιγουρα απο ενα σωρο μεταβλητες οπως ειπες.. Αλλα εν μερει ειναι και μαγεια το γεγονος οτι στο pc οριζεις και καποια πραγματα μονος σου και σου δινει την δυνατοτητα να παραμετροποιεις ακομα περισσοτερα.. Π.χ εγω θελω την Χ αναλυση με τα ψ φιλτρα και τις ταδε σκιες για να εχω τα z frames per second στο παιχνιδι.. Ο αλλος χρησιμοποιει ας πουμε full φιλτρα με τα παντα ενεργοποιημενα προς θυσιασμο καποιων frames per second.. Το original experience δεν με απασχολει ιδιαιτερα δεν καταλαβαινω την χρησιμοτητα του, και αν θες δεν μπορει να υπαρξει.. Οπως π.χ και σε ενα βιβλιο δεν μπορεις ποτε να ξερεις τι ακριβως σκεφτοταν ο ταδε συγγραφεας οταν το εγραφε.. Οκ πολυ γενικο παραδειγμα αλλα u got the picture more or less..

Αν αυτο προεχει για εσενα τοτε καλως κανεις και ασχολεισαι με κονσολες..

Ειναι unified platform με σαφως λιγοτερα προβληματα αλλα δεν ικανοποιει πληρως καποιους αυτο ειναι σιγουρο.. Με λιγα λογια μην το κουραζουμαι γιατι απο αλλο θεμα πηδαμε σε αλλο και τα χουμε κανει λιγο bordelo χωρις το 360 μου και το gamepad μου κανω.. Χωρις το PC μου και το keyboard+mouse μου οχι..

Just my 2 cents.

 

Petran αυτο σου εξηγω... Δεν εχει νοημα να το συζηταμε απο την στιγμη που εσυ την βρισκεις με το gamepad και εμεις με το δικο μας τροπο.. Η ενσταση μου ηταν στο υφος σου και στον τροπο που απλα τα μηδενιζεις ολα προσπαθωντας να περασεις την αποψη σου, κατι το οποιο εγω προσωπικα δεν εχω και ιδαιτερη φαγουρα να κανω με τους console users για την χρησιμοτητα του Keyboard+mouse.. Ισως λοιπον εχεις διαστρεβλωμενη αποψη για το ποιος ειναι κολλημενος.. ;) Αν λοιπον διασκεδαζεις αστο εκει και μην αρχιζεις τις γενικοτητες τα σχολια και τις γλαφυρες περιγραφες γιατι το κουραζεις δεν το καταλαβαινεις; Το τι βρισκεις εσυ βολικο δεν ειναι και για ολο τον κοσμο δεν συμφωνεις;

Δημοσ.

Louie θα σου πω ενα απλο παραδειγμα που μου ερχεται στο μυαλο απο το προσφατο παρελθον.

Οταν εμεις οι 3dfx-αδες παιζαμε Unreal1 με 16bit χρωμα...και ο υπολοιπος πλανητης (συμπεριλαμβανομενων των dev) "εβλεπε" 32bit...

Dithering FTW και δεν μπορουσαμε να κανουμε και τιποτα...

Δημοσ.

Όταν κυκλοφόρησε το Unreal1 έτρεχε ΜΟΝΟ σε Glide και σε Software Mode (υπήρχε στοιχειώδη και μερική υποστήριξη του OpenGL που είχαν βάλει για τα μάτια του κόσμου και έτρεχε ελεεινά αργά,με πολλά προβλήματα στο rendering),οπότε όποιος είχε 3DFX το χάρηκε στο μέγιστο. Εν συνεχεία και μετά από καιρό (και κυρίως εξαιτίας της εμφάνισης νέων καρτών) κυκλοφόρησαν patches τα οποία πρόσθεταν DX και OpenGL support. Μάλιστα στα πρώτα patches το DX path ήταν broken και πολύ πιο αργό από το OpenGL. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι 3DFX users δεν το έπαιξαν "the way it was meant to be played" ,αλλά ότι με τον καιρό προστέθηκε 32bit support,OpenGL renderer και όλα τα υπόλοιπα καλούθια.

 

Common Q&A for Unreal 224

 

Q. What cards have you verified working on OpenGL?

A. Riva TNT (with the latest Detonator drivers only), ATI Rage Pro (latest drivers only).

 

Out of the box δεν υποστήριζε κομπλέ πρωτόκολλα πέρα του Glide. Εμένα μου φαίνεται καλό που αναβάθμισαν και πρόσθεσαν το OpenGL,αυτή άλλωστε είναι η μαγεία του PC gaming. Παίζεις κάτι εξωπραγματικό (όπως το Unreal1) και μετά αναβαθμίζονται με τον καιρό τα γραφικά με αποτέλεσμα να παραμένουν ανταγωνιστικά και να υπάρχει λόγος να ξαναπαίξεις το παιχνίδι με μια νέα κάρτα γραφικών. Replayability ;)

Δημοσ.
Όταν κυκλοφόρησε το Unreal1 έτρεχε ΜΟΝΟ σε Glide και σε Software Mode (υπήρχε στοιχειώδη και μερική υποστήριξη του OpenGL που είχαν βάλει για τα μάτια του κόσμου και έτρεχε ελεεινά αργά,με πολλά προβλήματα στο rendering),οπότε όποιος είχε 3DFX το χάρηκε στο μέγιστο. Εν συνεχεία και μετά από καιρό (και κυρίως εξαιτίας της εμφάνισης νέων καρτών) κυκλοφόρησαν patches τα οποία πρόσθεταν DX και OpenGL support. Μάλιστα στα πρώτα patches το DX path ήταν broken και πολύ πιο αργό από το OpenGL. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι 3DFX users δεν το έπαιξαν "the way it was meant to be played" ,αλλά ότι με τον καιρό προστέθηκε 32bit support,OpenGL renderer και όλα τα υπόλοιπα καλούθια.

 

Στην αρχική έκδοση υπήρχε και Power SGL. LOL - είμαι ένας από τους ελάχιστους που είχαν πάρει pcx2 αντί για voodoo - το οποίο και υποστήριζε 32 bit χρώμα.// Βέβαια τα fps ήταν τα μισά από μια voodoo...

Δημοσ.

Ρε john τα original textures τι βαθος χρωματος ειχαν?

Μετα απο ποσο καιρο βγηκε το patch?

Σε ποσα games στα Voodoo χρονια βλεπαμε 256 φορες λιγοτερα χρωματα?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...