mastixas Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 Ο συγκεκριμενος χτυπαει (κανει θορυβο) μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας. Εχει διαμορφωθει αρκετες φορες αλλα τιποτα. Αν και τον καλυπτει η εγγυηση ο προμηθευτης ,απο τον οποιο τον πηρε το καταστημα που τον αγορασα, δεν υπαρχει πια αφου η εταιρια του εκλεισε. Επομενως δεν εχω που να τον στειλω. Κοιταζοντας στο επισημο site της maxtor (τωρα ανοικει στην seagate) μπορω να τον επιστρεψω αλλα δεν δεχεται το μοντελο και το σειριακο αριθμο του σκληρου. Ερωτηση: Μηπως υπαρχει στην Ελλαδα καποιος αντιπροσωπος ή καποιο service να απευθυνθω? please help:confused:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.