Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 Moderators Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 Δλδ, το ότι είναι quadro drivers δεν κάνει πρόβλημα ε; Να τους δοκιμάσω κι εγώ τότε.
Bigi444444 Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 Δημοσ. 21 Μαΐου 2007 Με αυτούς τους drivers όντως δουλεύει.Χθες τουλάχιστον που το δοκίμασα για κανά δεκάλεπτο δεν κόλλησε.Ευχαριστούμε ThrowDOWN για την πληροφόρηση. 8-) Πάντως το παιχνίδι για να το ευχαριστηθείς θέλει διπύρηνο.
frou-frou Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Σε 8800gts 320MB και 6600 C2D με 2Gb μνήμη τρέχει πολύ ομαλά σε ανάλυση 1280x720. Είναι αναμφίβολα το πιό όμορφο οπτικά action παιχνίδι που έχει βγεί στο Pc μέχρι τώρα φέτος, και θέλει πολύ ισχυρό μηχάνημα για να αποδώσει καλά , και ένα τέρας για να το παίξεις με όλα στο full στην μέγιστη ανάλυση 2560x1600.
xrest Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 το δοκιμασα και γω σε xp ομως.οκ ειναι ωραιο,και ελαφρως πιο ομορφο οπτικα απο το 360.θελω να το δω και σε svista ομως. και σε 1280χ720 ολα full παιζει τζαμι
frou-frou Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Στο xbox 360 είχε μόνο 30fps η κάνω λάθος; Με fraps πηγαίνει σταθερά πάνω από 40-45.
xrest Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 ναι σωστα στα 30fps ηταν.δε το τελειωσα το demo γιατι το βαριεμαι μεχρι θανατου το συγκεκριμενο game.ουτε fraps ανοιξα ουτε τπτ.μια φορα το τελειωσα στο 360 και τελος.
frou-frou Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Χαχα. Σωστός. Είναι όντως βαρετό απλά δείχνει τις δυνατότητες των νέων καρτών, σιγά σιγά βλέπω όλο και περισσότερα παιχνίδια του xbox360 να μεταφέρονται στο Pc, ειδικά τώρα αν υπερισχύσει το multiplatform online gaming. Εγώ περιμένω το Gears οf War στο Pc με ανυπομονησία γιατί έχει τρομερό gameplay και το οnline θα είναι όλα τα λεφτά, αλλά θα έχει τις ίδιες απαιτήσεις πάνω κάτω με το Lost planet γιατί έχουν την ίδια ποιότητα γραφικών περίπου.
godlike Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 αλλά θα έχει τις ίδιες απαιτήσεις πάνω κάτω με το Lost planet γιατί έχουν την ίδια ποιότητα γραφικών περίπου. Όχι απαραίτητα. Το GoW είναι φτιαγμένο με την Unreal 3 και όχι με μια Ιαπωνική μηχανή γραφικών.
frou-frou Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Unreal 3 έχει το Rainbow Six Vegas. Άρα θα βγάλουμε ωραία γούστα μόλις βγεί και στο Pc. Στο xbox360 ήταν το game που με έβγαζε τα 3 κόκκινα λαμπάκια και με είχε σπάσει τα νεύρα. Επιτέλους θα το χαρώ στο Pc μου χωρίς ta 3RLOD τοu xbox360. Από ότι διάβασα σε sites θα σκάσει μύτη μόλις κυκλοφορήσει το νέο Unreal.
privateer Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Δημοσ. 30 Μαΐου 2007 Nai molis bgei to unreal 2009 8a bgei kai to gow gia pc
littlelouievegos Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Nai molis bgei to unreal 2009 8a bgei kai to gow gia pc Kλασσικα.. Τι ωραια θα ταν να το βλεπα και στο PC..Το δαμε και αυτο παντως να βγαζει ο Sweeney πρωτα παιχνιδι σε κονσολα..Νεες εποχες νεα εθιμα..Ειναι πολλα τα λεφτα Αρη.. Πιστευω οτι συντομα παντως θα μας ανταμειψει η Unreal 3 engine στο PC με το UT που θα βγαζει ματια..
john2gr Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 In case που δεν το ξέρατε πάντως. Όλα τα Unreal3 based games θα ΑΠΑΙΤΟΥΝ το DX10 για το FSAA. Άρα όσοι έχετε DX9 κάρτες ξεχάστε το FSAA σε όλα τα Unreal3 based games
littlelouievegos Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 In case που δεν το ξέρατε πάντως. Όλα τα Unreal3 based games θα ΑΠΑΙΤΟΥΝ το DX10 για το FSAA. Άρα όσοι έχετε DX9 κάρτες ξεχάστε το FSAA σε όλα τα Unreal3 based games Ναι το χει πει ο Timmys οτι θελει lower level control over MSAA με DS κατι που στο D3D9 API ειναι δυσκολο εαν οχι πρακτικα αδυνατο να εχει.. Βασικα το προβλημα δεν ειναι το DS αλλα το γεγονος οτι το MSAA δεν εχει σχεδιαστει για forward rendering..Ως εκ τουτου μια σκηνη που γινεται rendered με DS σε D3D9 δεν μπορει να εχει πολλαπλα δειγματα εξομαλυνσης γιατι δεν υπαρχει προσβαση σε καταχωρημενες πληροφοριες για το color /depth buffer..(αυτο εξηγει το lower level control). Κατι το οποιο ειναι εφικτο μονο στο D3D10..
Galis Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2007 Ναι το χει πει ο Timmys οτι θελει lower level control over MSAA με DS κατι που στο D3D9 API ειναι δυσκολο εαν οχι πρακτικα αδυνατο να εχει..Βασικα το προβλημα δεν ειναι το DS αλλα το γεγονος οτι το MSAA δεν εχει σχεδιαστει για forward rendering..Ως εκ τουτου μια σκηνη που γινεται rendered με DS σε D3D9 δεν μπορει να εχει πολλαπλα δειγματα εξομαλυνσης γιατι δεν υπαρχει προσβαση σε καταχωρημενες πληροφοριες για το color /depth buffer..(αυτο εξηγει το lower level control). Κατι το οποιο ειναι εφικτο μονο στο D3D10.. οοοοοοοοοοο,τι ειπες τωρα?μου πηρε 10 λεπτα να το επεξεργαστω.Τεσπα αν ενεργοποιησουμε το AA μεσω π.χ. atitools σε dx9 καρτα παλι τιποτα δεν γινεται?Τζιφος?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.