john2gr Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 Η ώρα που θα παίζουμε PC χρήστες εναντίον Χ360 χρήστες έρχεται. Υπομονή και τότε θα δούμε ποιος συνδυασμός είναι καλύτερος PS: Στις εικόνες παρατηρήστε τις σκιές. Στην PC έκδοση σαφώς κι είναι πιο smooth και ξεφεύγουν από τον τετραγωνισμό της Χ360 εικόνας. Το HDR είναι πιο έντονο στην συγκεκριμένη σκηνή στο PC (funny,μερικοί έλεγαν ότι το GRAW2 δεν έχει πολλά εφέ και τώρα που το Lost Planet έχει περισσότερη δόση HDR δεν βλέπω να το χαίρονται κάποιοι). Overall φαίνεται που είναι καλύτερα τα γραφικά,ελπίζω μονάχα οι σκιές να μην είναι κάνα DX10 trick και η DX9 version να υποφέρει απο τετραγωνισμό.
john2gr Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Δημοσ. 15 Απριλίου 2007 Back to topic http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=57063 Υπάρχουν κάποια μικρά framerate drops αλλά ελπίζω να τα διορθώσουν
xrest Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Previews: Lost Planet Fighting the same ugly bugs in a prettier world. Lost Planet on Xbox 360 is a pretty game. From the scintillating conflagrations to the gigantic mutant insects to the pastoral icy backdrops, Lost Planet pushes 360's hardware to the edge. And yet, there is room for improvement. In a strategy to broaden the company's image on an ecumenical scale, Capcom will release Lost Planet on PC, promising improved performance and upgraded visuals. From the demo we played at Capcom's Spring Gamer's Day, the visuals weren't exactly mind-blowing but admittedly better than the 360 version. Enemies appear sharper, with enhanced resolution and improved lightning shadows, all while the game stays at a constant framerate that doesn't drop when the action gets thick and heavy. Perhaps the improved performance is due to Capcom's partnership with Nvidia. Lost Planet will support DirectX 9 and 10, with 1280x720 resolution support. The most discernable difference, however, is the game speed. Wayne, the main character who suffers from an acute case of amnesia, moves faster than his 360 counterpart. Whereas Wayne in the 360 version has trouble moving through the snow, his feet struggling to pick up a decent pace, the PC Wayne runs across the snowfield, which is a dramatic departure from what we're used to. Since the main character moves faster, how will this change the multiplayer aspect of the game? How will Xbox 360 players, accustomed to the original slower pace, deal with the changes? We didn't get a chance to check out multiplayer, but from what Capcom is saying, it's including the maps found in the recent expansion, and overhauling the menu with new graphics. We'll find out when Lost Planet hits store around June 2007.
privateer Δημοσ. 24 Απριλίου 2007 Δημοσ. 24 Απριλίου 2007 Lost Planet PC Interview http://www.firingsquad.com/news/newsarticle.asp?searchid=15210
privateer Δημοσ. 25 Απριλίου 2007 Δημοσ. 25 Απριλίου 2007 Mexri na bgei to crysis to Lost Planet 8a einai o basilias twn grafikwn sto pc
outlaw star Δημοσ. 27 Απριλίου 2007 Δημοσ. 27 Απριλίου 2007 Paidia Ti Apaitiseis Pisteuete Oti Tha Exei Se Hardware???
xrest Δημοσ. 12 Μαΐου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2007 Lost Planet PC demo dated The PC demo for Lost Planet will be available to download next week, on Tuesday 15th May. It will give you the chance to test out the better graphics for yourself, seeing why DirectX 10 and higher resolutions make a difference. We should probably also point out that you'll be able to play it in DirectX 9, too, so don't panic. The full PC version is expected in June. Lost Planet: Extreme Condition was released for Xbox 360 earlier this year. It's a third-person shooter that takes place far in the future on an inhospitable and frozen alien planet, where humans can only survive by using thermal energy harvested from the native race of insect-like Akrid. You play as Wayne, a young gun after vengeance on a particularly big and nasty Akrid that butchered his father. However, you'll soon find out that laying waste to hordes of overgrown bugs using mechanoids and futuristic weapons isn't the only solution as the real enemy emerges.
john2gr Δημοσ. 12 Μαΐου 2007 Δημοσ. 12 Μαΐου 2007 Ποιος θα το περίμενε ότι το πρώτο DX10 παιχνίδι (έστω και σε demo μορφή) που θα εμφανιστεί στα PC's θα είναι παιχνίδι της μισητής από πολλούς για τα κακά της Ports,Capcom. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ThrowDOWN Δημοσ. 12 Μαΐου 2007 Δημοσ. 12 Μαΐου 2007 xxaaax ontws! ante na doume epitelous dx10 i hope na aksizei
john2gr Δημοσ. 13 Μαΐου 2007 Δημοσ. 13 Μαΐου 2007 Εεεεεεεεεεεεεεε το φαντάστηκα. Είχα μια ελπίδα ότι η Nvidia θα βοηθούσε τα στουρνάρια της Capcom να κάνουν καλό optimize αλλά αν ισχύουν τα παρακάτω graphs τότε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ:
frou-frou Δημοσ. 13 Μαΐου 2007 Δημοσ. 13 Μαΐου 2007 Είναι λογικό να έχει πολύ μεγάλες απαιτήσεις γιατί θα είναι από τα λίγα που θα κάνουν χρήση του dirext10 αλλά αυτές είναι παράλογες. Σαν να μας λέει να πετάξουμε τις κάρτες μας για να πάρουμε dirext10 κάρτα γραφικών αν θέλουμε να το παίξουμε αξιοπρεπώς. Σε μεγαλύτερες αναλύσεις δηλαδή δεν θα είναι playable.
john2gr Δημοσ. 13 Μαΐου 2007 Δημοσ. 13 Μαΐου 2007 Ρε frou-frou,εδώ το Crysis τρέχει πολύ καλύτερα να πούμε ακόμα και στο beta στάδιο από το παραπάνω bench του Lost Planet,χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. Δηλαδή είναι για να γ@μιέσαι στα γέλια (αν ξαναλέω ισχύουν τα παραπάνω graphs). Τέσπα σε 2 μέρες θα ξέρουμε
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Μαΐου 2007 Δημοσ. 13 Μαΐου 2007 LoL ean ontos isxuoun ta parapano as promitheutoun apo tora to ky...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.