corduroy27 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Στης 30-3-07, αγόρασα το μόνιτορ L204WT-BF 20" της LG. Είμαι ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του, σύμφωνα πάντα με την τιμή του (283 Ευρώ) άλλα αντιμετωπίζω 2 προβλήματα. Κάποιες φορές, (ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ), όταν κλείνω και ξανανείγω το monitor ή όταν πάω να επαναφέρω την εικόνα με κούνημα του mouse, το φωτάκι του Power αναβοσβήνει συνέχεια σε μπλε χρώμα... Αυτό μπορεί να διαρκέσει πολύ!!!! Μάλιστα δεν ανταποκρίνεται η οθόνη σε κανένα από τα κουμπιά της. Ακόμα κι αν την βγάλω από την πρίζα και μετά την ξαναβάλω, συνεχίζει να αναβοσβήνει το ρημάδι!!! Με λίγα λόγια δε βρίσκει σήμα, ενώ σήμα υπάρχει... Το monitor, συνδέεται με το PC με VGA Δοκίμασα και με DVI μήπως βρω την υγειά μου και αντ' αυτού, αντιλήφθηκα ότι υπάρχει και δεύτερο πρόβλημα!!! Μέσω DVI, παίρνω ανάλυση μέχρι 1280 x 1024!!! ενώ πρέπει να είναι όπως και στην VGA 1680 x 1050. Φυσικά και μ' αυτή τη σύνδεση δεν βρίσκει πάντα σήμα... Βασικά θέλω να σας ρωτήσω αν είχε κανείς από σας τα ίδια προβλήματα και αν ναι, πως τα "αντιμετώπισε". Σημειωτέων: 1. Οι Drivers της κάρτας γραφικών μου, (GeForce 5600 Ultra), είναι οι τελευταίοι. 2. Εκτός από το PC μου, δοκίμασα να πάρω σήμα από ένα εξωτερικό TVBox που έχω & απ' το Laptop του αδερφού μου, με δυστυχώς, τα ίδια αναξιόπιστα αποτελέσματα. Περιμένω απάντησή σας, ώστε να ξέρω πως να κινηθώ. Χρόνια πολλά σε όλους σας.
TeoNOKIA Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Μέσω DVI, πέρνω ανάλυση μέχρι 1280 x 1024!!! ενώ πρέπει να είναι όπως και στην VGA 168 x 1050. Η κάρτα γραφικών σου δεν μπορεί να σηκώσει τέτοια ανάλυση από την έξοδο DVI αλλά μόνο από την VGA. Το πρόβλημα διορθώνεται μόνο με αναβάθμιση κάρτας γραφικών... Για το πρώτο πρόβλημα που σου αναβοσβήνει το λαμπάκι δεν έχω ιδέα...
corduroy27 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Τελικά έχει πρόβλημα το monitor. Επικοινώνησα με LG και με ρώτησαν αν δοκίμασα να βάλω την οθόνη σε άλλο υπολογιστή. Όταν τους απάντησα ότι την δοκίμασα και σε laptop και σε TVBox, μου είπαν ότι θα γίνει αντικατάσταση με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ-ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ... Στον προβληματισμό μου αν θα λάβω όντως καινούργια-απροβλημάτιστη συσκευή, με διαβεβαίωσαν γι' αυτό. Άντε να δούμε. Εγώ πάντως τους είπα ότι δε διατίθεμαι να "ρισκάρω" δεύτερη φορά για μια οθόνη που πιθανών να μην έχει το πρόβλημα της δικής μου άλλα ίσως κάτι άλλο... Καμένα pixels ας πούμε!!! Ήδη πήρα κάποιο ρίσκο με την αγορά αυτή, μιας και ως γνωστόν, η zero pixel δεν ισχύει για 20άρες και άνω Για την ενημέρωσή σας, το τμήμα του service της LG κλείνει στης 5:00μ.μ. και η εξυπηρέτηση πελατών στης 8:00μ.μ. Δυστυχώς, δεν υπάρχει η δυνατότητα να πάει ο πελάτης ο ίδιος την συσκευή του στο service και να ακολουθήσει άμεσα η τυχόν αντικατάσταση! ΚΡΙΜΑ. Μόνο με courier γίνονται αλλαγές. Θα επανέλθω με νεότερα από βδομάδα... Ευχαριστώ πολύ τον TeoNOKIA, για την άμεση απάντηση του.
Vagos_46 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Εχει αναφερθεί ξανά αυτό το πρόβλημα,προβληματική παρτίδα είναι όπως αποδείχθηκε.Πάντως και μία αναβάθμιση της κάρτας γραφικών θα ήταν καλή ιδέα για να αποφύγεις τις όποιες ασυμβατότητες μπορεί να υπάρχουν.
fx125 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 παντως εχω την ιδια οθονη και μια δευτερη ο κολητος μου με 2χ7900gtx εγω και 1 χ 7600gt εκεινος με dvi εχουμε 1680Χ1050 και εκτος οτι ειναι φοβερη οθονη δεν εχουμε το παραμικρο προβλημα
corduroy27 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 fx125, αν το θυμηθείς, γράψε εδώ πότε κατασκευάστηκε η δικιά σου. Το γράφει στο πίσω μέρος της οθόνης. Εμένα λέει: January 2007 Αν μιλάμε για ελαττωματική παρτίδα, πιθανόν να παίζει μεγάλο ρόλο ο μήνας κατασκευής τους...
corduroy27 Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Λοιπόν, σήμερα έγινε η αλλαγή στον χώρο εργασίας μου. Ήρθαν δύο άνθρωποι της LG και παρέλαβαν την δική μου, δίνοντάς μου υποτίθεται νέα! Αφού ανοίξαμε την δική μου, για να δούνε αν λείπει τίποτα, ανοίξαμε και το ολοκαίνουργιο ομολογουμένως κουτί από την "νέα" μου οθόνη!!! Βλέποντας εγώ το μίας χρήσης κουτί της, (φαινόταν ότι δεν είχε ανοιχθεί και ξανά κλειστεί), ήμουν σχεδόν βέβαιος ότι η οθόνη είναι όντος καινούργια. Την είδα λοιπόν στα γρήγορα, (στη δουλειά βρισκόμουν άλλωστε) και υπέγραψα ότι παρέλαβα. Κοιτώντας την στο σπίτι όμως, παρατήρησα κάποιες "λεπτομέρειες" οι οποίες δηλώνουν ξεκάθαρα ότι το monitor είχε δουλέψει!!! 1ον: Το πάνελ ήταν φανερά καθαρισμένο πρόχειρα με κάποιο πανί. Αφήνοντας ίχνη!!! 2ον: Ο κορμός της βάσης του monitor, είναι γδαρμένος. Δηλώνοντας επίσης ότι σίγουρα έχει μονταριστεί άλλη μία φορά τουλάχιστον!!! 3ον: Το καλώδιο της VGA ήταν πρόχειρα δεμένο και σημαδεμένο με μαρκαδόρο, (πιθανότατα από τον πρώην αγοραστή της), στα μεταλλικά των δύο φις. Μάλιστα από την μία μεριά το φις του DVI έχει ένα γδάρσιμο, που σε καινούργιο καλώδιο απλά δεν μπορεί να έχει γίνει... Όσων αφορά την άθιχτη συσκευασία, λογικά έχουν κουτιά και ενανασυσκευάζουν ότι έχουν σκοπό να ξαναπλασάρουν... Το monitor αυτό καθαυτό δε φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα. Πέραν ίσως των χρωμάτων, που μου φαίνονται κάπως άτονα!!! Ίσως βέβαια να είναι και ιδέα μου αλλά ποσώς μ' ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή. Αυτό που με νοιάζει είναι η κορο'ι'δία. Πλήρωσα κάποια χρήματα (όχι και λίγα εδώ που τα λέμε) και επέμενα να λάβω καινούργια όπως μου όφειλαν. Μάλιστα όπως σας είπα παραπάνω με διαβεβαίωσαν γι' αυτό!!! Αντ' αυτού, λαμβάνω μια χρησιμοποιημένη οθόνη, που ένας θεός ξέρει γιατί επιστράφηκε. Πάντως όχι για πλάκα. Δε θα είχα πρόβλημα να μου έδιναν μια τέτοια, σε περίπτωση που χρειαζόταν να την αλλάξω μετά από ένα ή δύο χρόνια χρήσης αλλά εδώ μιλάμε ότι αγόρασα ένα προβληματικό προ'ι'όν και η αντικατάσταση με καινούργια απλά ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ... Δεν έχω κάτι με την LG και γνωρίζω ότι αντίστοιχα γεγονότα συμβαίνουν με όλες τις εταιρίες. Αυτό δε σημαίνει ότι το δέχομαι όμως. Τους πήρα αμέσως τηλ. και τους ζήτησα εκ νέου αντικατάσταση. Δε θέλω να ρισκάρω με μια οθόνη που δεν αγόρασα εγώ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΟΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟ'ΙΟΝ. ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΆΜΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ, ΘΑ ΚΟΙΤΑΓΑ ΚΑΜΙΑ ΑΓΓΕΛΙΑ. Η υπάλληλος μου απάντησε ότι θα πρέπει να ξανά στείλω με Fax την απόδειξη αγοράς και μετά από λίγο, με πήρε και μου είπε ότι ενημέρωσε το τμήμα service για αντικατάσταση και θα με πάρει αύριο για να κανονιστεί το θέμα. Αναμένω για νεότερα... Υ.Γ: Έχω μια απορία σχετικά με ένα μενού του monitor. Πατώντας το κάτω βελάκι διαδοχικά (τρίτο κουμπάκι από πάνω προς τα κάτω) και φθάνοντας στην επιλογή "MOVIE", είναι σωστό να χωρίζεται η οθόνη στα δύο και στη μεν αριστερή πλευρά να βλέπεις τυχόν αλλαγές στις ρυθμίσεις που κάνεις, στη δε αριστερή να μένει η εικόνα όπως τη είχες ώστε να βλέπεις τη διαφορά??? Αν σε σας δεν χωρίζεται, μιλάμε για κάποιο ελάτωμα, που θα ήθελα να γνωρίζω. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα αλλά νομίζω ότι κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται.
El_ninio Δημοσ. 22 Απριλίου 2007 Δημοσ. 22 Απριλίου 2007 Όντως χώρίζεται η οθόνη για να βλέπεις τις καινούριες ρυθμίσεις. Εγώ την πήρα την δικιά μου από το e-shop χωρίς κανένα πρόβλημα και η 7900GT μου δεν αφήνει περιθώρια για προβλήματα στην ανάλυση. Όσο για τις αλλαγές στις συσκευασίες αυτό συμβαίνει και σε άλλα προιόντα όπως τις μητρικές, τουλάχιστον αυτή την εντύπωση έχω. Αντικαθιστούν τυχόν ελαττωματικά υλικά και τα στέλνουν ξανά στην αγορά ή στην κατασκευή έτοιμων pc. Για αυτό τα παίρνουν τόσο πρόθυμα καμιά φορα
omega Δημοσ. 22 Απριλίου 2007 Δημοσ. 22 Απριλίου 2007 Ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με την οθονη αυτη εδω και κατι βδομαδες.Πηρα τηλεφωνο την LG και την επομενη μερα μου εστειλαν courier,μετα απο 2 μερες μου ηρθε η καινουργια οθονη. Το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να δω αν οντως ηταν ξαναχρησιμοποιημενη η οχι. Ηταν μια χαρα.Ενα εχω να πω.Εχω εμπειρια με πολλα service αρκετων εταιριων και το service της LG μου εκανε φοβερη εντυπωση.Σου λενε την ταδε μερα οτι θα ειναι στην πορτα σου και οντως ειναι.Ξεκαθαρα πραγματα. Και ναι η οθονη ειναι πολυ καλη,εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος αλλα το μονο που "καπως" με πειραξε ειναι που εχει τα κουμπια απο τα πλαγια,εχω μαθει τοσο καιρο σε οθονες να τα εχουν στο μπροστινο πανελ τους..αλλα νταξ τι να λεμε τωρα Υ.Γ. Νταξ καταλαβαινω πως ενιωσες οταν ειδες οτι η οθονη δεν ηταν και τελειως κλειστη αλλα ειχε ανοιχτει πιο πριν αλλα πιστεψε με με μερικα αλλα πραγματα που εχω αγορασει εχω ΤΟΣΟ πολυ ταλαιπωρηθει που εχω πει...δεν γ.....αι..ας ειναι οπως ειναι τουλαχιστον να τελειωνουμε. Εξαλου ειναι μερος του υπολογιστη που αν δεν το εχεις δεν μπορεις να δουλεψεις και αν δεν μπορω να κανω την δουλεια μου,εκνευριζομαι
neroxiths Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με την οθονη αυτη εδω και κατι βδομαδες.Πηρα τηλεφωνο την LG και την επομενη μερα μου εστειλαν courier,μετα απο 2 μερες μου ηρθε η καινουργια οθονη.Το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να δω αν οντως ηταν ξαναχρησιμοποιημενη η οχι. Ηταν μια χαρα.Ενα εχω να πω.Εχω εμπειρια με πολλα service αρκετων εταιριων και το service της LG μου εκανε φοβερη εντυπωση.Σου λενε την ταδε μερα οτι θα ειναι στην πορτα σου και οντως ειναι.Ξεκαθαρα πραγματα. Και ναι η οθονη ειναι πολυ καλη,εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος αλλα το μονο που "καπως" με πειραξε ειναι που εχει τα κουμπια απο τα πλαγια,εχω μαθει τοσο καιρο σε οθονες να τα εχουν στο μπροστινο πανελ τους..αλλα νταξ τι να λεμε τωρα Υ.Γ. Νταξ καταλαβαινω πως ενιωσες οταν ειδες οτι η οθονη δεν ηταν και τελειως κλειστη αλλα ειχε ανοιχτει πιο πριν αλλα πιστεψε με με μερικα αλλα πραγματα που εχω αγορασει εχω ΤΟΣΟ πολυ ταλαιπωρηθει που εχω πει...δεν γ.....αι..ας ειναι οπως ειναι τουλαχιστον να τελειωνουμε. Εξαλου ειναι μερος του υπολογιστη που αν δεν το εχεις δεν μπορεις να δουλεψεις και αν δεν μπορω να κανω την δουλεια μου,εκνευριζομαι αυτο ειναι που λεμε σωστη καταναλωτικη συνειδηση. με τετοια συμπεριφορα ομως κατι λαμογια εταιρειες ειναι που κερδιζουν και οχι εσυ
corduroy27 Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Ευχαριστώ παιδιά για τα μηνύματά σας. Νοιώθω ότι αν μη τι άλλο ότι ΔΕΝ είμαι μόνος... Λοιπόν. Σήμερα, (μετά από την Τετάρτη που έστειλα το δεύτερο Fax, με σκοπό να αντικατασταθεί εκ νέου η οθόνη), μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών της LG, ότι αντικατάσταση με νέο monitor, (αμεταχείριστο), γίνεται μόνο αν ειδοποιηθούν εντός 10 ημερών από την αγορά. Εμένα είχαν περάσει 12 λέει και γι' αυτό δεν μου έδωσαν εντελώς καινούργια. Το θέμα βέβαια είναι ότι εμένα σε ερώτησή μου σχετικά, (πριν προβώ σε αλλαγή), με διαβεβαίωσαν και από το κέντρο εξυπηρέτησης και απ' το service ότι θα λάβω καινούργια. Αν το ήξερα αυτό, θα προτιμούσα να επισκευαστεί η δικιά μου. (Αυτό γίνεται άμα το ζητήσεις, μόνο που εμένα τότε δε μου τόπε κανείς ως επιλογή). Τέλος πάντων. Πάνω που είχα απογοητευθεί ότι δε γίνεται τίποτα... και ενώ είχαν περάσει λίγες ώρες από το πρωινό αυτό τηλεφώνημα... Με πήρε από το service το παιδί που είχα μιλήσει-κανονίσει για την πρώτη αλλαγή, (προφανώς έπεσε τηλ. να ελεγχθεί το θέμα) και με διαβεβαίωσε ότι μου στείλανε καινούργια...!!! Αφού μιλήσαμε κάποια ώρα και του εξήγησα αναλυτικά τι έχει συμβεί, με παρέπεμψε στον υπεύθηνο για το τμήμα monitor της LG. Οφείλω να ομολογήσω ότι το παλικάρι με άκουσε με πολύ προσοχή και μου εξήγησε ότι η πολιτική της εταιρίας είναι να δίνει καινούργιο monitor, όχι μόνο το πρώτο 10ήμερο αλλά αν υπάρχει διαθεσιμότητα σε stock για τον πρώτο μήνα της αγοράς!!! Μου είπε πολλές φορές ότι δεν έχει λόγο να με αμφισβητήσει. Ούτε εμένα, (ότι μου έστειλαν επισκευασμένη) αλλά ούτε και το service τους, (ότι μου έστειλαν καινούργια)...!!! Τέλος πάντων, (η αλήθεια να λέγεται), φάνηκε ότι δεν ήθελε να με αφήσει με άσχημες εντυπώσεις και μου είπε ότι θα προχωρήσουν άμεσα σε αντικατάσταση. Περιμένω λοιπόν να δω τη θα γίνει και θα επανέλθω.
corduroy27 Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 ..........................................
omega Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 .......................................... Αυτο τι ειναι?Καμμενα pixel ? :mrgreen:
isaias1983 Δημοσ. 24 Απριλίου 2007 Δημοσ. 24 Απριλίου 2007 perimenei to paidi!min to stenaxwrite!oloi xeroume ligo-poli pws einai auta!
didymos Δημοσ. 25 Απριλίου 2007 Δημοσ. 25 Απριλίου 2007 Πάντως ρε παιδιά, αν το σκεφτείτε λογικά το θέμα, υπήρχε περίπτωση ο αντιπρόσωπος να αφήνει τις επιστροφές του να κάθονται; Επισκευή και εκ νέου διάθεση σε άλλους πελάτες. Αυτή η είναι η πολιτική της LG. Πάντως να ξέρετε, σύμφωνα με νόρμα της Ε.Ε., ο πελάτης δικαιούται αναιτιολόγητης επιστροφής προιόντος εντός 2 εβδομάδων από την ημερομηνία αγοράς του και να ζητήσει στο ακέραιο το σύνολο των χρημάτων από την αγορά αυτή ή όταν προκύπτει ελαττωματικό προιόν, αυτό πρέπει να αντικαθίσταται μόνο με καινούριο!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.