GI@RG@S Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 λοιπον παιδια επροκειτο να γινει αγορα ενος απο των δυο αυτοκινητων.Ομως μιλαμε παντα για ενα απο τα 2 μην αναφερουμε αλλα αδικος κοπος,ξερω τι σας λεω.Ακομα ξερω οτι οι 2 εταιριες ειναι καπως ιδιες περιπου μηχανικα,σαν να συνεργαζονται,ετσι ωστε τα 2 αυτοκινητα να εχουν και ιδια μηχανικα μερη (κατα ποσο αληθευει οτι ειναι ολοιδια μηχανικα-αν ξερει καποιος?). Εμενα προσωπικα δεν μ'αρεσει το φοκους ,σε αντιθεση με το μαζντα που μου αρεσει.Στο φοκους δεν μαρεσει ο κολος του και το εσωτερικο του-ειναι λιγο κλασικο.Το μαζντα συνολικα μ'αρεσει.Σε εκδοσεις που σκεφτομαι στην πρωτη για το φοκους, στην δευτερη για το μαζντα,περιπου τα ιδια εχουν.Για πειτε καμια γνωμη σχετικα με οτι ξερετε ..αξιοπιστια/ταχυτητες/επιταχυνσεις/σερβις/εταιριες κ οτι αλλο ξερετε.
joef_gr Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 to mazda γιατι ...ειναι Mazda! συν εχει μεγαλυτερη πολυτέλεια και πιο ομορφη σχεδίαση! ενω το focus ειναι καλο οδηγικα αλλα ειναι λιγο πιο "χυμα" αμαξι!
kage Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 ποιος ειπε οτι συνεργαζονται κ ειναι ιδια? το ενα ειναι αμερικη μερια κ το αλλο ιαπωνια...
kirimis Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 ποιος ειπε οτι συνεργαζονται κ ειναι ιδια?το ενα ειναι αμερικη μερια κ το αλλο ιαπωνια... Και ομως... και ομως... Γιωργο... τι εχεις σκοπο να κανεις με το αμαξι? Τι ειδους χρηση? Στο λεω γιατι τα 1.4 σε αυτη την κατηγορια ειναι ο απολυτος ΤΑΦΟΣ.
angmar Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 ποιος ειπε οτι συνεργαζονται κ ειναι ιδια?το ενα ειναι αμερικη μερια κ το αλλο ιαπωνια... http://www.ford.com/en/company/about/brands/default.htm Να πώ κι εγώ τη γνώμη μου, από αξιοπιστία πάνω κάτω τα ίδια θα είναι αφού είναι το ίδιο αμάξι. Τώρα ξέρεις οτι το φόκους θα κρατάει καλύτερα παντού αφού έχει την ίδια γ@μ@τη ανάρτηση με το παλιό. Επίσης έχει και καλύτερη ποιότητα πλαστικών εσωτερικά και ας σου φαίνεται βαρετό. Από την άλλη το μαζντα θα είναι πιο φτηνό και μάλλον με περισσότερα στάνταρ στη βασική έκδοση, ίσως και να έχει φτηνότερα σέρβις (κάτι που είναι αρκετά σημαντικό). Η αλήθεια είναι οτι όπως ειπώθηκε και πιο πάνω, δε θα έιναι ιδιαίτερα γρήγορα. Αυτά. Εγώ θα πρότεινα το φορντ γιατί η ανάρτηση, πίστεψε με, είναι και γ@#ώ.
Byzantinos Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 καλημέρα φίλε, είμαι κάτοχος ενός Ford Focus 1.4. Το αυτοκίνητο είναι πάαρα πολύ καλό αλλά θα σε συμβούλευα μακριά από 1.4 σε αυτή την κατηγορία. Καλύτερα μια έκδοση με λιγότερο εξοπλισμό και περισσότερα κυβικά παρά το αντίστροφο. Θα το μετανιώσεις.
kostasSTi Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Για να πω κι εγώ τη γνώμη μου, θα πρότεινα mazda. Από κει και πέρα ο Byzantinos έχει απόλυτο δίκιο. Χίλιες φορές να "θυσιάσεις" ένα radio-cd mp3 και να προτιμήσεις το κάτι παραπάνω σε δύναμη. Αυτό θα σου φανεί όταν πια ξεκινήσεις να πας ένα ταξίδι. Τότε θα δεις οτι πραγματικά το χρειάζεσαι. Αυτό άλλωστε είναι και η ενεργητική ασφάλεια. Πολύ γκάζι, δυνατό φρένο, σταθερή ανάρτηση. Βέβαια για λόγους κόστους κατά πάσα πιθανότητα σε τέτοιες κατηγορίες τα φρένα και οι αναρτήσεις να είναι τα ίδια και στο 1.4 και στο 1.6 αλλά και μόνο που θα έχεις την έξτρα ροπή-ιπποδύναμη από τον μεγαλύτερο κινητήρα, είναι μεγάλη υπόθεση. Μάλλον αυτό που πρέπει να σκεφτείς πρώτα είναι ο κυβισμός του αυτοκινήτου και μετά το μοντέλο...
Gabriel Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Αν και δε συμπαθώ τα γιαπωνέζικα,μεταξύ των 2 θα επέλεγα το mazda. Ανώτερο μοτέρ,νεανικότερος σχεδιασμός.
SGP Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Δημοσ. 11 Απριλίου 2007 Η mazda συνεργάζεται με τη ford και τα αυτοκίνητα έχουν αν δεν κάνω λάθος κοινό πάτωμα. Πιστεύω η επιλογή πρέπει να γίνει με βάση κυρίως κριτήρια γούστου και μεταπωλητικής αξίας... Μάλλον στο ford θα πήγαινα, αλλά οι διαφορές δεν θεωρώ πως είναι τόσο συνταρακτηκές. Επίσης επειδή το ακούω συχνά, τα ford ευρώπης είναι γερμανικά, όχι αμερικάνικα... Το μόνο αμερικάνικο ford που πωλείται εδώ πρέπει να είναι το maverick. Είναι σαν να λέτε τα OPEL αμερικάνικα γιατί είναι της GM, εδώ σχεδιάζονται, εδώ κατασκευάζονται και εδώ πωλούνται. edit: Το εδώ μακάρι να ήταν Ελλάδα, αλλά εννοώ Γερμανία.
GI@RG@S Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 κοιταξτε παιδια κ εγω ανησυχω κ σκεφτομαι οτι στα 1,4 θα σερνεται αλλα μετα στα 1.6 ρε γαμωτο ανεβαινουμε αρκετα στα 16-17 χιλιαρικα ενω πριν ημασταν 15,5 περιπου ,αυτο θελω να δω ποσο θα σερνεται,αλλα τωρα με εχετε ανησυχησει πιο πολυ που καποιοι ειπαν να μην κανω αυτο το λαθος...δεν ξερω τι να κανω.Αλλα κ το αλλο που λετε να παρω χειροτερο εξοπλισμο δεν εχω βαλει κ τπτ το ιδιαιτερο ο κακομοιρης τα βασικα ειναι αν το κοιταξεις καλυτερα...Οντως μηχανικα πατανε στα ιδια οπως εχω μαθει...απλως ρε γμτ το φοκους με χαλαει πολυ στο κολο...+ οτι μεσα δεν μ'αρεσει,ενω το μαζντα κ μεσα μου αρεσει αρκετα...Παντως οι επιλογες ειναι αυτες οι δυο αναγκαστικα..
DhZou Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Ο θείος μου έχει συνεργείο της mazda και πειναει... Δεν χαλάνε τα ρημάδια!
Zderg Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Μην παρεις τετοιο αυτοκινητο στα 1400.. Καλυτερα πηγαινε σε κατι μικροτερο και με περισσοτερα κυβικα (ή και σε μικροτερο με τα ιδια κυβικα καθως ρο μικροτερο θα ειναι και πολυ ελαφρυτερο) ή στην ιδια κατηγορια αλλα στα 1600.... Τωρα σχετικα με τα δυο μοντελα που λες εγω θα διαλεγα το focus καθως μου αρεσει περισσοτερο... Αλλα πανω απ'ολα κανε test drive και αποφασισε......
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Moderators Δημοσ. 12 Απριλίου 2007 Αμα ηταν μεταξυ του προηγουμενου Focus και του mazda 3 θα διαλεγα το προηγουμενο focus , αμα ειναι ετσι οπως ειναι τωρα, mazda βεβαια! Το ξεφτυλισανε το Focus το μακρυνανε, το χαλασανε και εμπρος και -κυριως- πισω, και βαρυνανε... δεν μου αρεσει..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.