john2gr Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 In case που έχεις μπερδευτεί Lafas,με Windows XP 32bit είμαι Πάντως επειδή αναφέρθηκε,το Test Drive Unlimited σε 1600x1200 + 4xFSAA + HDR + 16xAF μου τρέχει κομπλέ. Σπάνια πέφτει το framerate στα 45 και συνήθως κυμαίνεται στα 60
spookyboy13 Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Απλα καλα θα ηταν να ακους καποιους που γνωριζουν κατι περισσοτερο αντι να λες πραγματα τα οποια δεν στεκουν πουθενα απλα και μονο για να πεις κατι. Enas apo aytous sigoura den prepei kaneis na akousei eisai esy.
john2gr Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Κοίταξε στο section Nvidia Drivers του Insomnia ρε
john2gr Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Yeap,σιγά μην κάθομαι να περιμένω πότε θα θυμηθεί να βγάλει official drivers η Nvidia (αν και οι 158.19beta ανέβηκαν και στο site της Nvidia). Αν περίμενα τότε ούτε καν το GRAW2 δεν θα μπορούσα να παίξω με τα bugs των σκιών,άσε που το fog πρόβλημα των Source games διορθώθηκε στους νέους beta
Lafas1987 Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Δεν μου ακούγεται καλά πάντως bench με beta. Τέλος πάντων νομίζω ότι το θέμα έκλεισε για την διαφορά GTS GTX. Έτσι και αλλιώς λίγο από εδώ λίγο από εκεί κερδίζεις... Moυ αρέσει πολύ το avatar σου. SubZero Wins!!!!
HellasVagabond Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 john δες τους 165.01... Οσο για το test drive αλλο 1600χ1200 4xaa , 16xaf και αλλο 1650x1080 16xaa , 16xaf που ενοησε πως το παιζει
john2gr Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Δεν ξέρω γιατί αλλά οι 165.01 μου σέρνονται. Τους έβαλα 2 φορές (είπα μπας κι έγινε μ@λ@κία την πρώτη φορά αλλα τίποτα). Σε όλα τα παιχνίδια όπως Doom3,TDU,Stalker είχα χειρότερο performance και ξαναγύρισα στους 158.19. Ομολογώ ότι είμαι κομπλέ so far με αυτούς
HellasVagabond Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Εγω ειδα καπως καλυτερο το Test Drive με τους 158.19 αλλα τιποτα το φοβερο σε επιδοσεις.
Ailuros Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Δημοσ. 17 Απριλίου 2007 Ε ενταξει αν ειναι καποιος να παιζει με ολα στο FULL δεν του φτανει ουτε 2 GTX σε SLI ΄Οταν υπάρχει σχετικά περιορισμένη ανάλυση (που συνήθως περιορίζει και ο επεξεργαστής), υπάρχει τις περισσότερες φορές χώρος για περισσότερα από 4xAA. Πρώτον στις μεσαίες αναλύσεις τα περισσότερα δείγματα multisampling κάνουν εμφανέστερη διαφορά και δεύτερον αν το παιχνίδι είναι παραφορτομένο με alpha test υφές η διαφορά με transparency AA για αυτές είναι εμφανέστατη ακόμα και στις υψηλές αναλύσεις. Εντελώς άσχετο με το θέμα, αλλά με το συνηθισμένο κόστος που έχει το coverage sampling σε έναν σεβαστό αριθμό περιπτώσεων δεν συντρέχει λόγος να μην χρησιμοποιήσει κανείς 16x CSAA. Ούτε μνήμη πολύ τρώει ούτε εύρος. Φυσικά δεν είναι ισάξιο σε όλα τα σημεία με πραγματικό multisampling, αλλά από το απλό 4-απλό είναι σαφώς καλύτερο.
JOHNX2 Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 TEST DRIVE ULTIMATE 1280x1024 KAI OLA STO MAX ME 16QAA, 16AF, CPU sta 3600MHZ kai mnimi sta 945MHz 4-4-3-5 2T parousiazei kolimata ta opia einai spastika... antitheta 1280x1024 4AA kai ola ta ipolipa STO MAX to pezo mia xara!!! me tous neous 158.19 ForceWare
Ailuros Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 ΄Αλλο το 16x και άλλο το 16xQ. Εδώ για να δεις πάνω κάτω που κυμαίνεται η διαφορά κατανάλωσης μνήμης μεταξύ των 2 παραπάνω: http://users.otenet.gr/~ailuros/MCwithAA.pdf
HellasVagabond Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Και εγω βασικα μιλουσα για 1680χ1050 αναλυση...
Ailuros Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Και εγω βασικα μιλουσα για 1680χ1050 αναλυση... Η οποία βρίσκεται περίπου στη μέση όσων αφορά το pixel rate μεταξύ 1600*1200 & 1280*1024. 1.920.000<->1.764.000<->1.310.720 Ο περιορισμός του επεξεργαστή παίρνει την ουσιαστική κατιούσα από τα 1600*1200 και πάνω και φτάνει στο ναδίρ στα 2560*1600.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.