Προς το περιεχόμενο

ATI R600 Ready to Ship


HellasVagabond

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
littlelouievegos το ATITool στο Show Artifacts τεστ σου είναι stable; Εμένα πάνω από τα 634 στον Core μου κολλάει το σύστημα (δεν είδα να μου πετάει μπλε οθόνη όμως). Αναρωτιέμαι αν είναι θέμα τροφοδοτικού καθώς το PC κολλάει με την θερμοκρασία στους 67c βαθμούς και είμαι σίγουρος ότι αντέχει περισσότερο. Έχω το Epsilon Fortron 700W τροφοδοτικό,λογικά δεν θα έπρεπε να είμαι κομπλέ;

 

Δεν μπορω να σε βοηθησω με το ATI tool.. Χρησιμοποιω το Rivatuner εγω ή στην χειροτερη το Coolbits αντι του Ntune.. Θεμα τροφοδοτικου αποκλειεται μιας και βλεπω 4x15A σε 4 lines με 50A combined..

Βασικα το ATI tool το χρησιμοποιουσα με τις ATI μονο και αυτο γιατι εδινε πιο strict timings στην μνημη και μπορουσα να εχω ελεγχο της τασης πυρηνα μνημων μεσω software..Αλλα το artifact tester ποτε δεν το εμπιστευτηκα ηταν ολο bugs, και εβγαζε πολλες λανθασμενες ενδειξεις ωρες ωρες και σε χαμηλα clocks..

Σκορ σε αυτα τα clocks στο 3dmock06 ειμαι γυρω στο 12850 με cpu@4GHz περιπου.. Αλλα οπως εχουμε πει πολλες φορες το 3dmock δεν αποτελει μετρο συγκρισης μονο e-pennis factor..

Στα games GTX stock και GTS O/Ced ειναι κοντα.. Και επειδη αναφερθηκε οι εξτρα 32SP ειναι σημαντικοι.. Απλα οχι τοσο σε DX9 API που δεν ειναι φτιαγμενο με γνωμονα την ενοποιημενη αρχιτεκτονικη... Μπορει το G80 να ειναι πιο efficient oυτως ή αλλως αλλα αν δεν βοηθαει και το API..Οι διαφορες στα games μεταξυ GTX και GTS ειναι πιο εμφανεις σε παιχνιδια απαιτητικα που απαιτουν πολλους πορους απο την GPU οπως το Oblivion ή σε bandwidth limited καταστασεις, οπως εκτενης χρηση φιλτρων και ειδικα εξομαλυνσης σε μεγαλα δειγματα..Εκει οι extra 32SP και η higher clocked και extra memory come handy στην πρωτη και στην δευτερη περιπτωση , και οπως ειπα κατα την προσωπικη μου αποψη θα ειναι και σε μελλοντικα παιχνιδια ειδικα σε d3d10 API..Ελπιζω μονο να μην κανουμε πολυ καιρο να δουμε τετοια.. :P

  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Lafas τι να κανουμε μερικοι λεμε τις αποψεις μας με δεδομενα και μερικοι τις λενε με βαση το πως τους ακουγεται στο αυτι.

Εγω μιλαω με δεδομενα οταν εχω ΙΔΙΟ συστημα με τον John2gr και βγαζω 12108 στο 3Dmark06 και εκεινος 12388 ( Εγω με τους 94/94 , εκεινος με τους 101.02 ) ενω εσυ μιλας με βαση οτι εδωσες καποια χρηματα παραπανω για την GTX και αρα η δευτερη ειναι πιο γρηγορη. Κανεις δεν ειπε πως δεν ειναι πιο γρηγορη η GTX απλα οταν η μια ερχεται κλοκαρισμενη στα 575-1900 και η αλλη 500-1600 λογικο ειναι να υπαρχουν διαφορες out of the box.

Οταν ομως μια GTS την φτανεις χαλαρα στα 610+-1900+ τοτε τι να σου κανουν οι pixel shaders ? θαυματα ?

Εν ολιγοις μην μπερδευεις οσους γνωριζουν και κανουν OC με εκεινους που απλα παιρνουν μια καρτα απο το ραφι και δεν την πειραζουν καθολου.

 

Ποιους 101.2???? Εσυ σε XP και αυτός σε Vista???? Τι λες???

Δημοσ.

1) Ακριβώς αυτό που είχα πει και πιο πριν... Την ίδια απάντηση έδωσα...

2) Έχω ακούσει ότι η κάρτα δεν υποστηρίζει καλά το DX10. Δεν ξέρω αν ισχύει, αλλά με το δεν υποστηρίζει καλά μου ακούγεται λίγο, ότι υποστηρίζει 8 κιλά DX10 έναντι 12κιλών DX10 που υποστηρίζει το R600...

 

Η G80 είχε τα ποναλάκια της με τους πρώτους D3D10 οδηγούς αλλά όσο πάει βελτιώνονται τα πράγματα. Τώρα πως μερικοί θέλουν να γνωρίζουν D3D10 επιδόσεις μια ακυκλοφόρητης κάρτας όταν δεν υπάρχει καν D3D10 εφαρμογή είναι απορίας άξιον. Αληθεύει ότι ένας δημιουργός του SimulatorX άφησε να εννοηθεί ότι οι geometry shaders στην R600 δείχνουν μεγαλύτερη αναλογική επάρκεια και δώθηκε η ευκαιρία να πλεχτεί μάλλον το χαριτομένο αυτό γαιτανάκι. Η δήλωση έγινε πριν πάρουν τα πάνω τους οι οδηγοί D3D10 της NV, οπότε σκέψου τι θα μπορούσε ακριβώς να συμβαίνει.

 

Γενικά για να τελειώνουμε... Υπάρχει πρόβλημα με 8800GTX και DX10? Θα μου πεις "που να το ξέρω... Δεν το έχω δει..." Απλά ρωτάω. Έτσι και αλλιώς νομίζω ότι η κάρτα δεν νομίζω ότι θα παίξει ποτέ με DX10, καθώς όπως και εσύ είπες αν κατάλαβα καλά ότι τότε θα είναι κάπως παλιά.

 

΄Οχι δεν υπάρχει. Κανείς μας μα απολύτως ΚΑΝΕΙΣ μας δεν περίμενε μήνες πριν την κυκλοφορία του να είναι unified shader core. Αυτή η λεπτομέρεια είναι η μεγαλύτερη έκπληξη εδώ και πολύ καιρό. Από κει και πέρα είναι καθαρά θέμα οδηγών και compiler όταν έχεις μια δεδομένη αρχιτεκτονική.

 

Και για να ξεκαθαρίσουμε και κάτι άλλο με το D3D10 θα έχουμε από ΟΛΕΣ τις πλευρές "geometry shaders that suck" και αυτό γιατί περιορίζονται από το ΑΡΙ. ΄Οποιος θέλει geometry shaders that DON'T suck παρακαλώ να περιμένει μετά το D3D10.1.

 

Πριν αρχίσει κανείς να τσιρίζει μα γιατί το ένα και γιατί το άλλο, όταν αποφασίζανε για να φτιάξουν το D3D10 οι περισσότεροι κατασκευαστές τσιρίζανε πως θα τα χωρέσουν όλα αυτά σε Hardware, οπότε και οι ανάλογες περικοπές. Μερικές θα ακολουθήσουν στο D3D10.1 & D3D10.2 και οι ουσιαστικές που θα έπρεπε να βρίσκονται από την αρχή στο D3D10 (όπως π.χ. higher order surfaces, procedural geometry etc) τις έχουν μεταδέσει για "D3D11" και "Vienna".

 

Τέλος όσον αφορά το R600 και τις συγκρίσεις... Το θεωρώ λίγο άτοπο... Φυσικά και θα είναι καλύτερο το R600 πιστεύω προς όλες τις απόψεις. Νεο αίμα είναι, αυτό μας έλειπε να ήταν σχεδόν ίδια σε επιδόσεις με την 8800GTX! Άργησε που άργησε να είναι "απλά λίγο καλύτερη?"

 

Αν ρωτήσεις έναν οπαδό της ΑΤΙ θα σου πει ότι το λίγο είναι πολύ. Ποιό είναι το μέτρο σύγκρισης ακριβώς; Αν εξαιρέσεις το υπερσπάνιο για την αρχή μοντέλο με 1GB μνήμης, η αμέσως επόμενη θα είναι τι τον κρέμασες τι τον παλούκωσες με την 8800 και εδώ το μόνο που έχει να κάνει η NV είναι να ρίξει αρκετά τις τιμές στις 8800GTX.

Δημοσ.

Lafa δεν ξερω σε τι λειτουργικο κανει τα τεστ ο john2gr αλλα αν νομιζεις πως τα vista τρωνε τοσο περισσοτερο απο τα XP στο 3dmark τι να πω.

Δες τα Benchmarks του Firing Squad που εβαλε ο Spartacos και σταματα να λες και να λες και να λες...

Δημοσ.

τι παιζει ρε παιδια με το pci-express 2?Για ποτε το κοβετε?Μην κανουμε τωρα αναβαθμιση και μας μαμησουν παλι

Δημοσ.
Η GTS με την GTX ειναι ιδια ακριβως καρτα με την διαφορα των pixel shaders και της εξτρα μνημης.

 

Για χάρη της εκάστοτε τριχοτόμησης κάντο shaders σκέτο, γιατί οι μονάδες φωτοσκιάσεων σε USC επεξεργάζονται pixel/vertex/geometry shaders.

 

Eπίσης δεν θα ισοπεδώσεις όλες τις μονάδες μιας GPU μιας και χωρίς TMUs θα είχες μια απλή CPU και χωρίς ROPs δεν θα έβλεπες τίποτα στην οθόνη σου. Στα επίπεδα της τριχοτόμησης θα ήταν το παραπάνω εύρος μνήμης και μνήμη μιας GTX.

 

Εκτός από συνθετικές εφαρμογές συγκρίνατε κανένα αληθινό παιχνίδι κατά προτίμηση με ΑΑ και σε μια ανάλυση της προκοπής. Γιατί η διαφορά μεταξύ μιας GTX και μιας GTS φτάνει από 30-50% ανάλογα την περίπτωση και όπου δεν περιορίζει ο επεξεργαστής, και αυτό το ποσοστό λίγο δύσκολα γεφυρώνεται across the board σε μια GTS με απλό υπερχρονισμό σε λογικά πάντα επίπεδα. Αν καταφέρει κανείς να την χρονίσει κατά 30-40% πάνω από default τότε πάω πάσο. To 3dfart06 στα 1280*1024 το περιγράφει καλά ένα πράγμα: CPU limited.

Δημοσ.

Αν κρινω απο την διαφορα μεταξυ AGP και PCIex που ειδαμε στα παιχνιδια δεν νομιζω πως το Pciex2 θα αξιζει για αμεση αναβαθμιση.

Οπως και να εχει δεν βλεπω κατι στο αμεσο μελλον. Εκτος αν οι εταιρειες το κρατανε μυστικο.

 

Ailure δεν νομιζω πως το Firing Squad εχει βαλει λανθασμενα Benchs.

Λογικο ομως σε μια 24αρα οθονη με 1900χ1200 οι διαφορα να μεγαλωνει.

Εγω ομως παντα μιλαω για maximum 1650χ1080 που μεχρι σε αυτες τις ιντσες εχει το 90% των χρηστων αν οχι παραπανω.

Δημοσ.

Ailure δεν νομιζω πως το Firing Squad εχει βαλει λανθασμενα Benchs.

Λογικο ομως σε μια 24αρα οθονη με 1900χ1200 οι διαφορα να μεγαλωνει.

Εγω ομως παντα μιλαω για maximum 1650χ1080 που μεχρι σε αυτες τις ιντσες εχει το 90% των χρηστων αν οχι παραπανω.

 

Γιατί έκανες στατιστική τι οθόνη έχει ο κάθε χρήστης G80;

 

Τέλος πάντων εγώ στο review του firingsquad συγκρίνω μια ΥΠΕΡΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ 8800GTX με μια YΠΕΡΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ 8800GTS και αντίστοιχα μια 8800GTX@default με μια 8800GTS@default. Tίποτα το λανθασμένο στις μετρήσεις τους, το θέμα είναι από κει και πέρα σε τι θέλει να μεταφράσει/ερμηνεύσει κανείς αυτές τις μετρήσεις.

 

Η GTS μπορεί να έχει γενικά καλύτερη υπερχρονισημότητα από μια GTX, αλλά μην ξεχνάτε ότι και οι δεύτερες υπερχρονίζονται. Τα χαμένα ROPs παρεπιπτόντως δεν χρειάζονται απαραίτητα υψηλές αναλύσεις να κάνουν διαφορά. Φτάνει οτιδήποτε πάνω από 4 δείγματα multisampling ;)

Δημοσ.
Lafa δεν ξερω σε τι λειτουργικο κανει τα τεστ ο john2gr αλλα αν νομιζεις πως τα vista τρωνε τοσο περισσοτερο απο τα XP στο 3dmark τι να πω.

Δες τα Benchmarks του Firing Squad που εβαλε ο Spartacos και σταματα να λες και να λες και να λες...

Μα καλά, τι μας λες τώρα? Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε!? Πάντα όταν παίρνουμε μια μέτρηση πρέπει η μέτρηση να είναι κάτω από τις ίδιες συνθήκες που είναι και η άλλη. Ο άλλος παλεύει με Vista και μου λες ότι είναι ίδιες??? Εμένα μου κάνει εντύπωση πως και δεν βγήκε πιο γρήγορη η GTS στα XP! Όλοι γνωρίζουμε ότι τα Vista τρώνε πολλούς πόρους. Αλλά πέρα από αυτό δεν είναι σωστή μέτρηση και συνεπώς σύγκριση σε διαφορετικά λειτουργικά.

 

Εγω ομως παντα μιλαω για maximum 1650χ1080 που μεχρι σε αυτες τις ιντσες εχει το 90% των χρηστων αν οχι παραπανω.

Πραγματικά πιστεύεις ότι οι περισσότεροι χρήστες έχουν πάνω από 19άρα? Το Insomnia έχει δημοσκόπηση, ρίξε μια ματιά.

 

Ε ενταξει αν ειναι καποιος να παιζει με ολα στο FULL δεν του φτανει ουτε 2 GTX σε SLI :P

Α…. Έτσι ε? Ε, όχι εγώ παίζω με όλα στο Full σε 1680x1050 με όλα τα φίλτρα στο max! Όχι ότι υπάρχει ιδιαίτερη διαφορά, αλλά έτσι για να φτάνω την κάρτα όσο μπορώ στο όριο.

 

 

Τέλος θα ήθελα να πω ειδικά σε σένα HellasVagabond, ότι δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου και ούτε σε ξέρω από χθες για να στην πω. Μερικές φορές όμως όταν κάποια πράγματα ισοπεδώνονται είναι λογικό να τα έχει παρμένα ο άλλος. Επίσης εδώ έχω καταλάβει ότι μερικοί όπως και εσύ το παίρνουν σαν διαγωνισμό. Δεν κάνουμε διαγωνισμό ρε παιδιά. Καλό είναι σαν συμβουλή (περισσότερο προς εσένα HellasVagabond) να ξέρεις πως ότι κάνεις στη ζωή σου το, κάνεις για την παρτάκλα σου και μετά για τους άλλους. Το PC που έχω μπορεί να είναι τώρα Dream, αλλά σε λίγο καιρό (σε λιγότερα από δύο χρόνια) θα είναι για κλοτσιές. Έχεις το PC σου πρώτα για σένα και μετά για να κάνεις «μόστρα» αν θες να το πω έτσι. Και αυτό πρώτα για να είσαι καλά με τον εαυτό σου και μετά για να μην αισθανθείς άσχημα όταν θα έρθει κάποιος με καλύτερο σύστημα από το δικό σου, με καλύτερη μηχανή από τη δικιά σου, με καλύτερο κινητό από το δικό σου, με καλύτερο αμάξι από το δικό σου, με πιο μπάνικη γκόμενα από τη δική σου.

Φιλικά!

Δημοσ.

1ον

 

Εγω ομως παντα μιλαω για maximum 1650χ1080 που μεχρι σε αυτες τις ιντσες εχει το 90% των χρηστων αν οχι παραπανω.

 

Απο ελληνικα πως πας ? Το μεχρι τι σημαινει ?

 

 

2ον

Παιζεις πχ το Test Drive σε 1650χ1080 με ολα FULL , HDR και με 16xAA , 16xAF ??? Προσεξε τι θα απαντησεις....

 

3ον

Εγω ποτε δεν παω κοντρα σε μηχανημα και δεν εχει να κανει με αυτο. Εχει να κανει με το τι ξερει ο καθενας , τι εμπειριες εχει ο καθενας και το που βασιζει τα οσα λεει ο καθενας. Εσυ απλα λες λες λες και στο τελος τπτ απο οσα λες δεν ισχυει. Τρανταχτο παραδειγμα το οτι η Viewsonic ειναι καλυτερη επειδη σου ακουγεται καλυτερα απο την Samsung.

Απλα καλα θα ηταν να ακους καποιους που γνωριζουν κατι περισσοτερο αντι να λες πραγματα τα οποια δεν στεκουν πουθενα απλα και μονο για να πεις κατι.

Δημοσ.
τι παιζει ρε παιδια με το pci-express 2?Για ποτε το κοβετε?Μην κανουμε τωρα αναβαθμιση και μας μαμησουν παλι

 

λενε οτι θα εχει backwαrd combatibility με pci-x 1

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...