Vatos_locos Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 καλά ρε συ Prof_Chaos δεν θα σκοτωθούμε και μεταξυμας για το πλαίσιο και στην τελική δεν πρόκειται να βγάλουμε άκρη και 2 μεριές θα έχουν δίκιο πολίτες και πελάτες και σερβισαδες όλοι άνθρωποι είναι και αν θέλουμε να μας φέρονται σωστά πρέπει να κάνουμε το ίδιο και να μην ζητάμε να μας σέβονται αν δεν σεβόμαστε οι ίδιοι αλλα αν εγώ φέρομαι σωστά απαιτώ το ίδιο και από τον κάθε διευθυντή πολίτη σερβισα σκουπιδιάρη και πάει λέγοντας και μην μου πείτε και μένα καμια βλακεία του τύπου δεν έχεις δουλέψει και δεν ξέρεις για τι κύριε μου Prof_Chaos εγώ τρέχω στις οικοδομές από τα 15 και και στο σχόλιο μου μαζί γιατί δεν είναι όλα εύκολα δεν πάει να πει όμως επειδή είμαι πιτσιρικάς θα πάω στο πλαίσιο και κάθε πλαίσιο και θα μου φέρονται λες και είμαι από άλλο πλανήτη αυτα και Prof_Chaos δεν σοθ την λέω απλά ας μην τσακωθούμε μεταξύ μας για το πλαίσιο τώρα
Prof_Chaos Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 δεν θέλω να τσακωθούμε για κανένα κολοπλαίσιο που όλοι ξέρουν την πολιτική των μεγαλοκαρχαριών της αγοράς..συγνώμη που γίνομαι λίγο καυστικός. Απλά πρέπει να σεβόμαστε την εργασία του αλλου που τον ξεζουμίζουν σε κάθε "πλαίσιο" και να μην του βγάζουμε τα αποθυμένα μας για την ενδεχομένος κακή πολιτική του μαγαζίου.Εκει που πρέπει να χτυπάμε ειναι τα μεγάλα κεφάλια..
Vatos_locos Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 τώρα που το θέτεις σωστά είμαι απόλυτα σύμφωνος μαζί σου αλλα πόσες πιθανότητες έχουμε να πάω εγώ σαν καταναλωτής και να αρχίσω να ουρλιαζω στον διευθυντή κάθε εταιρίας ; τo αποτέλεσμα ξέρεις πιο θα είναι
reflexes.d Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Χωρίς να θέλω να σε θίξω όταν παραλαμβάνεις κάτι πίσω γρατζουνισμένο το αναφέρεις εκέινη τη στιγμή και όχι μετά από 6 μήνες. Επίσης από τη στιγμή που έχεις την απόδειξη σου με τα Windows ένα cd δεν κάνει κόπο σε κανέναν να σου δώσει καθώς και το κόστος είναι περίπου στο 1 ευρώ.Και καλό θα ήταν όταν γράφεις μία τέτοια διαμαρτυρία να είσαι ειλικρινής και να αναφέρεις ακριβώς τι έχει γίνει και προηγηθεί. Σε ένα forum είναι πολύ εύκολο να κατονομάζουμε όποιον θέλουμε και να θίγουμε εταιρίες και άτομα γράφοντας τα γεγονότα φυσικά όπως μας συμφέρουν και εκμεταλλευόμενοι την ανωνυμία μας μερικές φορές και πολλά άλλα.Ελπίζω να αρχίσουμε να αναφέρουμε τα παράπονα και τις περιπτώσεις που συναντάμε, όπως πραγματικά έχουν γίνει και όχι όπως το φανταζόμαστε εμείς διότι μπορεί αρκετές φορές να εκνευριζόμαστε όλοι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουμε πάντα δίκιο...
prigipa_m Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Εξυπνάδες!!!Μάθε να διαβάζεις πρώτα.. Ανέφερα τι προηγήθηκε..
Wireman Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Όλο αυτό το thread έγινε για ένα ευρώ που κάνει στο cd τελικά;
alexgn Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 φιλε Prof_Chaos νομιζω οτι μαλλον εχει παρεξηγησει το ολο υφος του topic και το πας αλλου το θεμα...δεν εχει καποιος σκοπο να θιξει τα εργασιακα δικαιωματα κανενος και ποσο μαλλον να κοροιδεψει εργαζομενους...εκτος αν δουλευεις στο πλαισιο και δεν μας το λες...το ολο θεμα που συζηταμε εδω αρκετα νηφαλια πιστευω ειναι η επαγγελματικη επαρκεια των υπαλληλων του πλαισιου τοσο σε τεχνικο τομεα οσο και σε θεμα εξυπηρετησης...δεν ειπαμε οτι οοοολοι ειναι για διωξιμο απλα ο καθενας παραθετει τις εμπειρειες του θετικες η αρνητικες και ετσι βγαινουν τα οποια συμπερασματα. Οσο το οτι με ψεγεις για αν εχω δουλεψει ποτε και τα λοιπα , σε πληροφορω δεν θα ελεγα τιποτε αν δεν ειχα κανει και εγω χρονια την δουλεια αυτη και αν δεν μου ειχε συμβει και εμενα αντιστοιχο συμβαν , μονο που οποτε εγω αντιμετωπιζα καποιο τεχνικο θεμα που δεν ηξερα ...φροντιζα να μαθω και δεν αραδιαζα οτι μπαρουφα μου ερχονταν στο μυαλο μου για να μην εκτεθω στον πελατη... αυτα..
prigipa_m Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Το θέμα είναι ότι δεν δίνουν άλλο γνήσιο!!!Δίνουν αντιγραμένο...
reflexes.d Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Διάβασα πολύ καλά τι έγραψες, αλλά μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι εννοώ.Και δεν σου δίνουν αντιγραφή αλλά γνήσιο, δεν είσαι υποχρεωμένος να αποδεχθείς αντεγραμμένο cd, αλλά να απαιτήσεις αυθεντικό από τη στιγμή που έχεις την απόδειξη σου
Vatos_locos Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 Δημοσ. 5 Απριλίου 2007 ρε παιδιά είπαμε δεν είναι θέμα για το cd πατάτα του παιδιού που δεν πήγε να το πάρει πίσω εδω το θέμα πείρε άλλη τροπή και μιλάμε για το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο πως συμπεριφέρεται στους πελάτες του κρατήστε ένα επίπεδο μια φορα ακόμα ένα τηρέα για κάποια A κατάστημα ας μην τo σκοτώσουμε και αυτό με βλακείες
prigipa_m Δημοσ. 6 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 6 Απριλίου 2007 Διάβασα πολύ καλά τι έγραψες, αλλά μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι εννοώ.Και δεν σου δίνουν αντιγραφή αλλά γνήσιο, δεν είσαι υποχρεωμένος να αποδεχθείς αντεγραμμένο cd, αλλά να απαιτήσεις αυθεντικό από τη στιγμή που έχεις την απόδειξη σου Το θέμα είναι ότι δεν το δίνουν αυθεντικό και ας υπάρχει η απόδειξη!!!Πρέπει να συννενοηθούν με την Microsoft της Αμερικής..(Σύμφωνα με αυτά που μου είπε η Hellas Microsoft)
reflexes.d Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Από ότι καταλαβαίνω τότε έχεις Windows που υποστηρίζονται από την Μicrosoft. Πάντως εάν κάνεις ένα τηλεφωνάκι στον υπεύθυνο και ζητήσεις ευγενικά να σου δώσουν ένα δικό τους αυθεντικό cd Windows, ξέρεις αυτά που έχουν το λογότυπο τους επάνω για να σε εξυπηρετήσουν δεν νομίζω ότι δεν θα το κάνουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.