Προς το περιεχόμενο

Καινούριο αυτοκίνητο μέχρι 15.000 ?....


Zderg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η αλήθεια είναι πως αυτό με τα 20-30.000χλμ αλλαγή λαδιών δε στέκει. Κάθε 5000-7500 είναι καλό να γίνεται αλλαγή για μακροζωία στον κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 191
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Corsa θα επερνα.

Μ΄αρεσει εξωτερικα,εσωτερικα,γενικα ειναι πολυ ομορφο.

Οpel vectra εχω 10 χρονια και κανενα προβλημα δεν εχει βγαλει.

Αντε καλα ταξιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε παιδιά, φυσικά και δε στέκει! Αφού σε όλες τις εταιρίες, η μαμά εταιρία λέει οτι αν αλλάζεις σε τόσα πολλά χιλιόμετρα λάδια, κάθε 5000 πρέπει να τα ελέγχεις και να συμπληρώνεις!!! Θα συμπληρώνατε ποτέ λάδι στο κάρο σας? Εγώ πάλι ποτέ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα μολις πρόσεξα ότι στα 15700 περιπου που θελει το corsa δεν υπάρχει κλιματισμος :( :( :???: :???:

 

Και βλεπω οτι η εκδοση cosmo η οποία έχει κλιματισμο αλλά δεν εχει σπορ καθισματα και κοντο κιβωτιο, πάει στα 16260.. Πάρα πολλα.. Όλα αυτα παντα με μεταλλικο χρωμα + πινακιδες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Σήμερα πήγα για test drive στο 207.. Οι εντυπώσεις μου δεν ειναι κ πολυ καλές..

 

Το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι με διαφορά ο κινητήρας.. Το αυτοκίνητο δεν μπορει να επιταχυνει αξιοπρεπώς.. Το αυξημένο βάρος του φαίνεται στον δρόμο..

Δεύτερον, ότι βλέπεις όταν καθεσαι μπροστα απο την μέση κ κατω δεν είναι κ πολυ καλό.. Δλδ η κεντρικη κονσόλα με το ηχοσύστημα - κλιματισμό, το υλικό που υπάρχει για να καλύπτει τα διαφορα πράγματα όταν ρυθμίζεις το τιμόνι προς τα έξω, τα πεντάλ (απο άποψη αισθητικής), τα πλαστικά κάτω απο το τιμόνι.... Είδικα τα πεντάλ είναι ασχημα στο μάτι.. Τα εχω κ φωτογραφια.. Στον συμπλέκτη υπάρχει ένα ελατήριο που φαινεται καθαρά..

Τρίτον, τα φρένα.. Σίγουρα είναι καλά αλλά το ABS εβγαινε αρκετα ευκολα.. Βεβαια δεν εχω οδηγήσει ξανα αυτοκινητο με ABS (εκτος της σχολης οδηγησης που δεν το ετρεχα) και δεν μπορω να συγκρίνω, αλλα νομίζω ότι θα επρεπε να μην ενεργοποιείται τοσο νωρίς.. Να συμπληρώσω ότι ο δρόμος ήταν ψιλοβρεγμενος αν και σε στεγνο παλι νωρις μπηκε το ΑΒS..

Τέταρτον, η ορατοτητα προς τα πίσω.. Τα πίσω προσκέφαλα εμποδίζουν παρα πολύ.. Επισης δεν υπάρχουν πισω απο τα πισω παραθυρα φινιστρίνια και συνεπως δεν μπορεις να δεις ουτε πλαγια πίσω..

Πέμπτο κ τελευταίο, το κιβώτιο.. Είναι αρκετα μακρύ (έτσι μου φανηκε τουλάχιστον)..

 

Αυτα με τα αρνητικα.. Στα θετικα να πω ότι είναι η άνεση που προσφέρει.. Περασα με μεγαλη ταχυτητα πανω απο λακουβες κ φανηκε μια χαρα.. Επίσης εχει καλα κρατηματα και καλή κ πρακτικη οθόνη στο κεντρο μπροστα.. Τελος εχει τεραστιο ντουλαπακι συνοδηγου..

 

Ευτυχως στο test drive δεν ήταν μεσα κανένας αντιπρόσωπος της peugeot :-D :-D

Το ψιλοξεκωλιάσαμε το αμαξάκι με εναν φίλο μου.. Απλά υπήρχε περιορισμός στον χρόνο.. Τη τεταρτη παω να δω κ το corsa.. Πάντως στην peugeot μ είπαν ότι αν θέλω mp3 πρέπει είτε να το παραγγείλουν απο το εργοστασιο με mp3 αλλα θα αργήσει 3,5 μηνες είτε να το βαλουν αυτοι με 300? και δεν θα κρατησουν το συστημα που υπάρχει μεσα..!!

 

Sorry για το μεγάλο post, περιμένω τα σχόλια σας και μια ερώτηση.. Τί είναι η πλαφονιέρα;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σου το ειχα πει οτι το 1400αρι θα ειναι αργοκινητο καραβι

δεν αξιζει πιστευω

 

 

http://www.in.gr/auto/car/car.asp?lngCompany=88&lngModel=2360

το mazda 3 1.6 το εχεις δει?

ειναι αρκετα ομορφο και απο μπρος θυμιζει rx8

 

http://www.in.gr/auto/car/car.asp?lngCompany=88&lngModel=2361

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σου το ειχα πει οτι το 1400αρι θα ειναι αργοκινητο καραβι

 

Δεν νομιζω οτι φταίνε τα 1400cc αλλα τα πολλα κιλα στο συγκεκριμενο μοντελο (207).. Ελπιζω (και ειμαι σχεδον σιγουρος) οτι το corsa θα ειναι αρκετα πιο... σβέλτο.. Μετα απο το test drive μπηκα κατευθειαν στο προηγουμενο corsa στα 1200cc και ήταν ακριβως ίδιο σε επιδοσεις με το 207 το 1.4..

 

Και γω νομιζω οτι θα καταληξω στο corsa αλλα αυτο θα το δουμε την τεταρτη που θα το κανω test drive..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεις εδω http://www.in.gr/auto/car/compare.asp?strModels=2868,3113

το κορσα ειναι 3 δεκατα του δευτερολεπτου πιο σβελτο στα 0-100 και υστερει σε τελικη

 

οποτε κι αυτο στα ιδια περιπου ειναι

κατα τη γνωμη μου δωσε 3-4 κατοσταρικα ακομα και παρε 1600αρι να εισαι ανετος και να μη σπρωχνεις σε καμια ανηφορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δοκιμη εχει γινει απο οτι βλεπω με το απλο το Corsa. Η Sport εκδοση εχει κοντοτερο κιβωτιο ταχυτητων, ειναι χαμηλωμενο κατα 3 εκατοστα και εχει αλλη εξατμιση. Δεν ξερω μηπως εχει και αλλη χαρτογραφιση εγκεφαλου. Λογικα θα ειναι ακομα πιο σβελτο απο αυτο της δοκιμης. Για τελικη θα σας πω οταν το στρωσω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοει τις σχεσεις μεταδοσης. Στην οδηγηση δεν ειναι πολυ ανετο γιατι πρεπει συνεχεια να εισαι με το λεβιε στο χερι και να αλλαζεις ταχυτητες αλλα επιτρεπει στον κινητηρα να δουλευει πιο συχνα πανω στην ροπη του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο κοντό κιβώτιο ευνοεί μόνο τις επιταχύνσεις εν κινήσει.Στην επιτάχυνση από στάση δεν βοηθάει και τόσο γιατί απαιτεί περισσότερες αλλαγές.

 

Οι μόνες μηχανικές διαφορές της έκδοσης sport στο corsa είναι το ελαφρώς πιο κοντό κιβώτιο,λίγο πιο χαμηλωμένη ανάρτηση και η μεταβλητή υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης.Πιο πολύ θέμα marketing δηλαδή, παρά ουσιαστικές διαφορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...