S2Katana Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2007 Ρε συ περα απο τη Fiat, δεν ειμαστε off topic, αφου μιλαμε για το Colt(το απλο) που ειναι ενα αμαξι πολης των 15k.Ειχα μπει και εγω μεσα και οντως ηταν οριακο.Αλλα θεωρω πως εχει αλλες αρετες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Λοιπόν.. Σήμερα πήγα στις αντιπροσωπείες των peugeot και opel και... μπερδευτηκα ακόμη περισσότερο!!:roll: :???: :???: Μου αρέσουν κ τα δύο.. Πιο δυναμικο εξωτερικα το corsa, πιο ομορφος ο πίνακας οργάνων του 207. "Πιο μεγάλης" κατηγοριας η κεντρική κονσόλα του corsa, πανέμορφες "λεπτομέρειες" στην κονσόλα του 207 (αυτά τα ασημένια εννοώ). Κλπ κλπ.... Εχουν πανω-κατω ιδια χρονια εγγυηση, ιδια τιμη (με ολα αυτα που θελω+μεταλλικο χρωμα+πινακιδες=16000), μεγαλυτερη διαθεσιμοτητα το 207, καποια εκπτωση σε αγορα τις μετρητοις θα γινει και απο τους δυο (στο 207 μου ειπαν για περιπου 500? αν εμαι κατοχος peugeot, στο corsa μονο για εξτρα "δωρεαν" εξοπλισμο το βλεπω) κ εχουν ιδιους περιπου χώρους.. Τι να διαλέξω και τι να προσέξω κατα την αγορά;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 http://www.in.gr/auto/car/compare.asp?strModels=2868,3113 για τα 2 αυτα λες ετσι? αν και τα δυο ειναι αργοκινητα καραβια φαινεται λιγο πιο γρηγορο ευρυχωρο και οικονομικο το corsa εγω θα εδινα αλλα 400ε να παρω το 1600αρι το 207 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
S2Katana Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Εγω θα επαιρνα το γαλλακι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poscaman Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 εγω πηρα το Γερμανακι για την εξωτερικη του εμφανιση....(συγκρινοντας τα δυο παραπανω) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators paredwse Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Super Moderators Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Λοιπόν..Σήμερα πήγα στις αντιπροσωπείες των peugeot και opel και... μπερδευτηκα ακόμη περισσότερο!!:roll: :???: :???: Μου αρέσουν κ τα δύο.. Πιο δυναμικο εξωτερικα το corsa, πιο ομορφος ο πίνακας οργάνων του 207. "Πιο μεγάλης" κατηγοριας η κεντρική κονσόλα του corsa, πανέμορφες "λεπτομέρειες" στην κονσόλα του 207 (αυτά τα ασημένια εννοώ). Κλπ κλπ.... Εχουν πανω-κατω ιδια χρονια εγγυηση, ιδια τιμη (με ολα αυτα που θελω+μεταλλικο χρωμα+πινακιδες=16000), μεγαλυτερη διαθεσιμοτητα το 207, καποια εκπτωση σε αγορα τις μετρητοις θα γινει και απο τους δυο (στο 207 μου ειπαν για περιπου 500? αν εμαι κατοχος peugeot, στο corsa μονο για εξτρα "δωρεαν" εξοπλισμο το βλεπω) κ εχουν ιδιους περιπου χώρους.. Τι να διαλέξω και τι να προσέξω κατα την αγορά;; Είμαι κάτοχος του προηγούμενου Peugeot (του 206) και η κοπέλα μου έχει εδώ και δύο μήνες το Opel Corsa 1400 (το Sport νομίζω). Μπορώ να πω ότι έχω άποψη και για τους δύο κόσμους (περίπου - δεν έχω οδηγήσει το 207 και έχω 1600άρι 206, όχι 1400άρι). Είμαι υπερευτυχισμένος από το Peugeot μου. Δεν έχει βγάλει καμία βλάβη στα 3,5 χρόνια που το έχω. Κι έχω κάνει γύρω στα 80.000 χλμ, όχι αηδίες (πήγα 2-3 φορές μέχρι Μάνη, Ιωάννινα και Ζαγοροχώρια, μέχρι και Έβρο). Δεν με έχει προδώσει ακόμα. Από την άλλη, οδήγησα το Corsa της δικιάς μου. Πρώτες εντυπώσεις: Καλό, στιβαρό, αθόρυβο, βαρύ, χωρίς τρελές επιταχύνσεις αλλά σου δίνει την εντύπωση αξιόπιστου αυτοκινήτου. Αν ξανάπαιρνα τώρα; Μάλλον Peugeot. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2007 Paredwse, αφού όλοι ξέρουν πως τα γαλλικά και τα ιταλικά συνέχεια χαλάνε, εσύ γιατί λες το αντίθετο; :wink: Το δικό μου γαλλάκι το κράτησα 9 χρόνια και οι βλάβες που έβγαλε ήταν ήσσονος σημασίας και λίγες (περίπου μία ανά διετία). Και όμως από τη στιγμή που το πήρα μέχρι και τη στιγμή που το πούλησα οι περισσότεροι με ζάλιζαν με το γνωστό: τα γαλλικά χαλάνε. Μακάρι και το καινούργιο να μου βγει το ίδιο αξιόπιστο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 19 Απριλίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2007 Ενα renault που εχουμε στην οικογενεια μετα τα 8 χρονια εβγαλε αρκετα προβληματα παντως.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas3650 Δημοσ. 21 Απριλίου 2007 Share Δημοσ. 21 Απριλίου 2007 Grande Punto με 6500 χλμ = κανένα πρόβλημα. Το ότι "είναι πιο αργό από τη σκιά του" το θεωρώ λίγο υπερβολικό...εξάλλου και Ferrari Enzo να έχεις άμα σε χτυπάει ο ήλιος από πίσω η σκιά του μπροστά θα είναι Με 15Κ και λίιγο παραπάνω πέρνεις το sporting και βάζεις και γυάλινη πανοραμική οροφή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitris__ Δημοσ. 21 Απριλίου 2007 Share Δημοσ. 21 Απριλίου 2007 Το θέμα φίλε αγοραστή είναι ΕΣΥ να τη βρίσκεις με το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις, να νιώθεις όμορφα που το κυκλοφορείς. Τα υπόλοιπα περί πλαισίων, αναρτήσεων χώρων είναι περιττά, αν εσύ νιώθεις ΟΚ. Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι πολύ υψηλών προδιαγραφών και είναι απίθανο να πέσεις σε "μαπα". Όσο για τα προβλήματα που βγάζουν τα σημερινά αυτοκίνητα είναι περισσότερο θέμα κακού συνεργείου παρά όλοι οι υπόλοιποι λόγοι μαζί. Γι' αυτό πρόσεξε ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΣ ΓΙΑ SERVICE! Σε διαβεβαιώ ότι απαράδεκτα προβλήματα παρουσιάζονται με την ίδια συχνότητα και στα φτηνά και στα ακριβά αμάξια. Συνιστώ test drive πριν την τελική σου επιλογή. Έτσι μόνο θα μάθεις αν "ταιριάζετε". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Λοιπον, την τεταρτη κατα πασα πιθανοτητα θα παω για 2 test drives.. Δεν εχω παρομοια εμπειρια.. Φανταζομαι οτι το τεστ θα ειναι συντομο (κανα τεταρτακι) και οτι δεν θα σε πηγαινουν σε δρομους που ξερεις.. Σε κανα ισωμα θα σε αφηνουν (λεω εγω).. Τί πρεπει να προσεξω στο αυτοκινητο;; Ξερω, ακουγεται αφελης ερωτηση, αλλα τί μπορεις να καταλαβεις σε μια ευθεια σε 10 λεπτα..!! Να δω απλα την επιταχυνση;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Μπορείς να δεις να φρένα, στα οποία το corsάκι θα νικήσει πιστεύω, την επιτάχυνση, το τιμόνι, το κιβώτιο.. πολλά μπορείς να δεις. Την ανάρτηση στο καινούριο corsa την κάνανε πιο μαλακή από το παλιό; (στο οποίο ήταν αρκετά σκληρή...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 23 Απριλίου 2007 Μπορείς να δεις να φρένα, στα οποία το corsάκι θα νικήσει πιστεύω, την επιτάχυνση, το τιμόνι, το κιβώτιο.. πολλά μπορείς να δεις. Σε ενα συγκριτικο απο καποιο περιοδικο έλεγε οτι το ABS στο corsa μπαινει πιο νωρις απ'οσο θα επρεπε.. Την ανάρτηση στο καινούριο corsa την κάνανε πιο μαλακή από το παλιό; (στο οποίο ήταν αρκετά σκληρή...) Στην sport εκδοση για την οποια ενδιαφερομαι δεν νομιζω να ειναι και αρκετα μαλακη αν και δεν εχω μπει σε παλιο corsa.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 24 Απριλίου 2007 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2007 Μπορείς να δοκιμάσεις το καταπληκτικό συγκριτικό τέστ που έχει στο site του το autotriti. Με λίγα λόγια λένε πως το corsa έχει λίγο καλύτερη επιτάχυνση, είναι οικονομικότερο στα καύσιμα, έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Έχουν και τα δύο 5 αστέρια, για το 207 λέει πως ανάρτηση, καθίσματα και ηχομόνωση είναι πολύ καλά, αλλά πάσχει λίγο από χώρους. Επίσης για το 207: "Καλή είναι η αίσθηση στο δρόμο θα θέλαμε όμως καλύτερα φρένα" Τέλος κάτι που πρέπει να λάβεις υπόψην σου: το corsa έχει εγγύηση 6 χρόνια για μηχανικά μέρη, ενώ το 207 έχει 2 χρόνια, και service και αλλαγή λαδιών στο corsa κάνεις κάθε 30.000 ενώ στο 207 κάθε 20.000 Εγώ το corsάκι θα έπαιρνα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsikas Δημοσ. 24 Απριλίου 2007 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2007 αλλαγή λαδιών στο corsa κάνεις κάθε 30.000 ενώ στο 207 κάθε 20.000 Παιδια προσοχη μεγαλη με τα λαδια. ΜΗΝ παραμυθιαζεστε με τα μαρκετιστικα κολπα που μιλανε για τοσο μεγαλα διαστηματα για αλλαγη λαδιων. Εαν θελετε να εχει μακροζωία ο κινητηρας σας καλο θα ειναι να κανετε τις αλλαγες καθε 7.500 και παντα να βαζετε φουλ συνθετικα και αφηστε τι λενε οι εταιριες. Αν τα εχετε για πανω απο 10.000 ή ενα χρονο, να ξερετε οτι στην μηχανη το λαδι εχει καει, εχει οξειδωθει και πολυ απλα δεν λιπαινει και δεν προστατευει τη μηχανη. Και τα χιλιομετρα δεν ειναι παιδια ολα ιδια. Το να κανει ας πουμε 10.000 στην πολη, απο αποψη καταπονησης κινητηρα ειναι σαν να κανει 30.000 στην εθνικη. Εντος πολης οι χαμηλες ταχυτητες και το συνεχες σταματα-ξεκινα και τα μαρσαρισματα στο μποτιλιαρισμα ειναι πολλαπλασια επιβαρυντικα απο την συνεχη κινηση με 4500 στροφες στην εθνικη. Επιπλεον να πηγαινετε στην αντιπροσωπεια για την αλλαγη με δικα σας επωνυμα λαδια, αφου οι αντιπροσωπειες αγοραζουν λαδια με βαση το χαμηλο κοστος και οχι την αριστη ποιοτητα. Να ξερετε οτι οταν μια εταιρια λεει αλλαγη καθε 30.000 τοτε αυτη εχει υπολογησει οτι ο κινητηρας της με την τοσο πρακτικα απαραδεκτη χρηση, λειτουργωντας με καμενα και οξειδωμενα λαδια (που πλεον δεν ειναι λαδια αλλα σκετη πισσα) μπορει να αντεξει μεχρι την ληξη της εγγυησης. Δηλαδη σου λεει 6 χρονια εγγυηση και καπου εκει αρχιζει να βαραει μπιελα και αναρωτιεστε μα γιατι αφου το φροντιζα. Ναι αλλα το φροντιζατε οπως ηθελε ο μαρκετιστας ωστε να σπασει στην ωρα που ηθελε και να σας οδηγησει στην αγορα νεου αυτοκινητου! Και βγαινει μετα ο αλλος και λεει ααα τα παλια αυτοκινητα ηταν πιο γερα και τριχες κατσαρες, ενω σημερα και καλυτερα λιπαντικα εχουμε και επιπλεον οι CNC εργαλιομηχανες, που δεν υπηρχαν παλια, παραγουν μηχανες με πολυ καλυτερη ακριβεια, ανοχες και λιγοτερη τραχυτητα στο τελικο προϊον. Και σπανε τελικα οι κινητηρες διοτι ενω τεχνολογικα ολα φωναζουν ΠΡΟΟΔΟΣ και ΕΞΕΛΙΞΗ, την ιδια ωρα το μαρκετινγκ εχει εξελιχθει περισσοτερο και ο καταναλωτης πεφτει περισσοτερο και μαζικοτερα στα φυκια για μεταξωτες κορδελες που διαφημιζουν. Η κατασταση αυτη μου θυμιζει κατα πολυ τα δεκαδες κατευθυνομενα lemmings για οσους θυμαστε αυτο το παλιο παιγνιδακι που πηγαιναν τυφλα οπου τα οδηγουσατε, χωρις να ξερουν και να νοιαζονται αν εσεις με τον τροπο σας τα σωζατε ή τα καταστρεφατε. Για να αντεξουν τα μοτερ σας για πολυ πανω απο 100.000-150.000-200.000χλμ και πολυ πανω απο δεκαετια ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΘΕ 7.500 με ΕΠΩΝΥΜΟ ΛΑΔΙ και οχι ψαρολαδο της αντιπροσωπιας! Και στο δικο μου το αμαξι η μαμα εταιρεια ελεγε αλλαγη καθε 15.000 και ο αρχιμηχανικος στο συνεργειο της αντιπροσωπειας μου ελεγε οτι αν θελω να δουλευει το μοτερ απροβληματιστα, να τ' αλλαζω καθε 7.500 και ας τραγουδανε οι διαφημισταδες ο,τι θελουν. Και ας μην ξεχναμε ρε παιδια οτι ζουμε στην Ελλαδα με ζεστες και καυσωνες και το μοτερ θερμαινεται περισσοτερο και οχι στην βορεια Ευρωπη οπου εχουν κρυο. Και το λεω αυτο διοτι το λαδι εκτος της λιπανσης βοηθαει και στην ψυξη του κινητηρα. Αν εσεις στο μοτερ σας δεν εχετε πλεον λαδι αλλα καμενη πισσα, δεν αντιμετωπιζετε και με τον πιο επιτυχημενο τροπο τις θερμοκρασιες. Δεν ειναι κριμα να δινετε καθε εξαετια-επταετια 15.000-20.000? για νεο αυτοκινητο επειδη τσιγκουνευτηκατε ή σας επεισαν να μην αλλαζετε τακτικα τα λαδια? Που στο κατω-κατω 4lt επωνυμου συνθετικου λαδιου στοιχιζουν το πολυ 40-50?. Ή να το πουμε αλλιως αντι να κανετε στα 180.000χλμ 180.000/30.000 = 6 αλλαγες επί 50? η αλλαγη λαδιου = 300?, να κανετε 180.000/7.500=24 αλλαγες επί 50? η αλλαγη λαδιου = 1200?. Δηλαδη 18 παραπανω αλλαγες επί 50? η αλλαγη λαδιου 18*500=900?. Άρα για 900? το πολυ-πολυ, που ομως δεν δινετε αμεσως, αλλα σε ενα μεγαλο βαθος ετων, γλιτωνετε 15.000-20.000 ζεστα ευρωπουλακια απο την δικια σας τσεπη για νεο αμαξι. Αμαρτια δεν ειναι ρε παιδια? Το σκεφτεστε ακομα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.