Προς το περιεχόμενο

Καινούριο αυτοκίνητο μέχρι 15.000 ?....


Zderg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

pleon to laccetti ferei tin ypografi tis sevrolet file . pisteyo paizei rolo

 

Και ενός γνωστού μου που είχε αγοράσει Daewoo, όταν το πήγε για service του αλλάξανε το σηματάκι και tada! έγινε Chevrolet. Ένιωθε λες και μπήκε σε άλλο αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 191
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Εχετε μπει σε swift ρε παιδια?

 

Ενας φιλος μου πηρε αυτο με τα 91 αλογα νομιζω,12.700 εκανε.

 

Ειναι απιστευτα στεναχωρο αυτοκινητο,και δεν ειναι καθολου ανετο.Η αναρτηση ειναι σκληρη,και στις υψηλες στροφες ακουγεται αρκετα.

 

Εγω ας πουμε που εχω το ibiza 1,4 (101) και το πηρα 13.000 το θεωρω αιωνες καλυτερη επιλογη ακομα και σαν value for money απο τον κουβα το swift.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε εγω εχω το Opel Corsa την Sport εκδοση και εβαλα και μια ηλιοροφουλα σε μαυρο χρωματακι 16αρα ζαντουλα και μου πηγε γυρω στα 16000 με το κλειδι στο χερι. Ειναι πολυ καλη λυση. Ειμαι πολυ ευχαριστημενος...

 

Ε όχι και 16000 για Corsa. Δε λεω ότι θα είσαι δυσαρεστημένος αλλά πολλά είναι για Corsa.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε όχι και 16000 για Corsa. Δε λεω ότι θα είσαι δυσαρεστημένος αλλά πολλά είναι για Corsa.

 

Γιατι ειναι πολλα? Σε τι υστερει σε σχεση με ενα της επομενη κλασσης περαν των χωρων...? Εγω προσωπικα και 23-24 θα εδινα, σε αυτη την κατηγορια... αρκει φυσικα να ανταποκρινεται στα λεφτα που δινω, και δεν νομιζω πως το Corsa δεν τα δικαιολογει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μικρό.... μέσα έξω.

Επίσης δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα που ανήκουν στην ίδια κατηγορία και ίδια. Για κάποια εγώ θα έδινα 16000, για το Corsa όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον παιδια κατ'αρχην ευχαριστω ολους σας για τις γνωμες σας..

 

Την επομενη εβδομαδα θα παω στις αντιπροσωπειες αλλα απο οτι ειδα στο ιντερνετ κατεληξα σε καποια μοντελα..

 

Οι δυο πιο βασικοι υποψηφιοι ειναι το 207 και το corsa..

Τα χρηματα είναι όπως έιπα 15 βαρια-βαρια 16 χιλιαδες κ το θελω αυστηρα 5θυρο..

Το lacetti αποκλειεται με την μια.. Το polo επισης.. Τελος τα βρισκω πολλα τα 16k για corsa αλλα και για οποιοδηποτε αυτης της κατηγοριας σ'αυτα τα κυβικα (1.4).. Απο οσα ειδα και απο αυτα πουθ ακουσα, ο λιγοτερο κουβας ειναι το 207.... Σκεφτηκα και το clio αλλα ανεβαινει λιγο η τιμη και δεν με τρελενει κιολας σαν αυτοκινητο..

 

Συνεχιστε να δινεται ιδεες αλλα τι θα προτεινατε μεταξυ των δύο : 207 ή Corsa (παντα 1.4 sport 5θυρες εκδοσεις)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζderg γιατι εχεις αποκλεισει το Toyota Yaris?

 

1300cc, ριχνει και στο 207 και στο corsa ειναι εξισου ευρυχωρο, εξισου ποιοτικο και χμ, χμ, πολυ μα πολυ πιο αξιοπιστο.

 

Η προτελευταια εκδοση Sol κοστιζει γυρω στα 15k αν δεν απατωμαι και με 16k παιρνεις το υπερπολυτελες Sol+.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μικρό.... μέσα έξω.

Επίσης δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα που ανήκουν στην ίδια κατηγορία και ίδια. Για κάποια εγώ θα έδινα 16000, για το Corsa όχι.

 

To αν ειναι μικρο και δεν σου φτανει ειναι αλλο καπελο και πασο... αλλα το οτι "εγω με 16κ βρισκω μεγαλυτερο αμαξι" εεε ειναι ελληνικο φαινομενο. Ο ελληνας και η κουρσα...

 

 

@ S2katana: Ειλικρινα δεν ξερω για ποιον λογο κανεις πρεπει να παρει το Yaris με τοσες αλλες επιλογες. Δεν λεω πως ειναι κακο, απλα υπαρχουν και καλυτερα αν ξεκολλησουμε απο το ονομα της Toyota.

 

Πρωτα απο ολα το 1.3 Yaris ειναι ΨΟΦΙΟ... οπως και τα 1,4 των υπολοιπων εταιριων. Με 16κ απο την αλλη, αντι να παρει κανεις το χρυσωμενο Yaris, μπορει να παρει το 207 1.6 με 120 αλογα και να εχει και καλο εξοπλισμο και ενα σοβαρο κινητηρα για να μην "παει" σε καμια προσπεραση ακλαυτος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως να κανω μια διεφκρινιση για το Corsa. Το αμαξι ειναι κλασεις ανωτερο απο τα προηγουμενα μοντελα και ειδικα η Sport εκδοση που εχω παρει εγω εχει ολο τον εξοπλισμο στανταρ(16'' ζαντες, μπακετ καθισματα, αεροσακους πλευρικους και κουρτινας κτλ)... Προσθεστε και την πανοραμικη ηλεκτρικη ηλιοροφη η οποια δεν ειναι τυπου εξωγκωμα αλλα ειναι ενα με τον ουρανο σε σημειο που να μην φενεται οτι εχει ηλιοροφη οταν ειναι κλειστη... Αν δεν θες ηλιοροφη αφαιρεσε αμεσως 1000 ευρω τουλαχιστον. Επισης δεν νομιζω οτι το εσωτερικο του ειναι μικροτερο σε σχεση με τα αλλα αυτοκινητα που αναφερουν τα παιδια παραπανω. Καλο ειναι να επισκευτεις ολες τις αντιπροσωπιες και αν ειναι δυνατον να τα κανεις τεστ drive.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To αν ειναι μικρο και δεν σου φτανει ειναι αλλο καπελο και πασο... αλλα το οτι "εγω με 16κ βρισκω μεγαλυτερο αμαξι" εεε ειναι ελληνικο φαινομενο. Ο ελληνας και η κουρσα...

 

Είναι αντικειμενικά μικρό φίλε και άσε τα ελληνικά φαινόμενα. Στο κάτω κάτω καλύτερα ο Έλληνας και η κούρσα παρά ο Έλληνας και η ξύστρα.

16κ δεν είναι και ακριβώς λίγα, με 16κ μπορείς να περάσεις και σε μεγαλύτερη κατηγορία και μάλιστα με τα ίδια extra.

 

Kαι κάτι ακόμα, όταν λέμε 16κ εννοούμε μετρητρά ή σε 10000 "άτοκες" δόσεις, γιατί αν τα πληρώσεις μετρητά είναι 2κ λιγώτερα συνήθως. Εγώ μιλάω για μετρητά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...