Προς το περιεχόμενο

Καινούριο αυτοκίνητο μέχρι 15.000 ?....


Zderg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και στο air condition;; Μονος δεν τα καθοριζεις ολα αυτα;; Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι στον κλιματισμο απλα διαλεγεις μια θερμοκρασια...

Με τις ονομασιες που εχουν δωσει οι κολοελληνικες εισαγωγικες εταιρειες στο

air condition διαλεγεις εσυ την

-θερμοκρασια αερα -ζεστο/κρυο

-ταχυτητα αερα

-απο που θα βγαινει ο αερας

στον κλιματισμό διαλεγεις

-την θερμοκρασια -στα τελευταια μοντελα οπως σωστα επισημανε ο SGP υπαρχει αυτονομια οδηγου συνοδηγου. Και τα υπολοιπα γινονται μονα τους συμφωνα με τις πληροφοριες που παιρνει ο εγκεφαλος.

 

 

Επισης στον κλιματισμο μπορεις να διαλεξεις και ξεθαμπωμα παρμπριζ με ενα κουμπι. Καποια μοντελα ειναι εξοπλισμενα με την επιλογη οταν πατας να καθαρισεις το παρμπριζ κλεινει μονη της η ανακυκλωση για να μην εισπνεεις το αρωμα του καθαριστηκου!

Ανεξαρτητως air condition ή κλιματιστικου και στις 2 περιπτωσεις τα τελευταια μοντελα εχουν μεταβλητης λειτουργιας κομπρεσερ που σημαινει οτι αναλογως την χαμηλη πιεση στο κυκλωμα του aircondition κανονιζει τους κυκλους λειτουργιας του κομπρεσερ. (εξοικονομιση ενεργειας κινητηρα και καταναλωσης καυσιμου)

Στα ακομα πιο εξοπλισμενα μοντελα το κομπρεσερ ελεγχεται με ηλεκτροβανες απο τον εγκεφαλο του κινητηρα και πχ σε περιπτωση αυξησης της θερμοκρασιας του κινητηρα μειωνει/κοβει το κομπρεσερ.

ετσι εχουμε νεας γενιας κλιματιστικα που δεν παιρνουν πολλα kw απο τον κινητηρα , οπως μια εποχη που εβαζες το a/c και καταλαβαινες τον κινητηρα να κοβει αισθητα.

Γεια την καλυτερη λειτουργια να βαζουμε τον αερα να βγαινει στο παρμπριζ ωστε ο παγωμενος αερας να κατεβει ομαλα στους επιβατες και οχι να χτυπαει μες τη μουρη ή στο στηθος γιατι υπαρχει κινδυνος πνευμονιας

 

Σκοπος του κλιματιστικου ειναι να κατεβασει την θερμοκρασια και την σχετικη υγρασια ωστε να δημιουργησει ενα ευχαριστο περιβαλλον στο αυτοκινητο και να μην κολλαει πχ το τζιν στο σωμα μας.

 

Οταν κανει πολυ ζεστη για παραδειγμα 35° για να μπορεσει το κλιματιστικο να κατεβασει την θερμοκρασια 10-15 βαθμους θα πρεπει να μην εχουμε την maximum ταχυτητα γιατι ο αερας δεν προλαβαινει να παγωσει, και για να του κανουμε την ζωη του κομπρεσερ ευκολοτερη το εχουμε στην ανακυκλωση ωστε να παιρνει τον εσωτερικο αερα που ειναι ηδη χαμηλοτερης θερμοκρασιας. Σε τετοια περιπτωση ομως και αν ταξιδευουμε καθε μιση ωρα να κλεινουμε την ανακυκλωση ωστε να μπαινει καινουργιος αερας.

 

Συντηρηση :

Το κλιματιστικο του αυτοκινητου εχει την ιδια αρχη λειτουργιας με το ψυγειο του σπιτιου

Επειδη ομως το αυτοκινητο καταπονητε και πεφτει σε λακουβες κλπ εχουμε απωλεια φρεον

Αν δεν εχουμε διαρροη το συστημα χρειαζεται ενα γεμισμα πληρης

 

(αναλογα τον κατασκευαστη αλλα σε γενικες γραμμες ειναι ολα καπου εκει)

- Γεμισμα πληρης καθε 3-4 χρονια

- Αλλαγη φιλτρου καμπινας καθε χρονο

- αντιβακτηριδιακο για οσμες καθε χρονο

- Φιλτρο υγρασιας/σωματιδιων (μερικα αυτοκινητα εχουν μερικα οχι) καθε 4 χρονια

 

Η κληματαριά έχει την καλύτερη θερμοκρασία... Μην αγχώνεστε ρε για τέτοια πράγματα. Το χειροκίνητο και το αυτόματο, ξεμπερδεύει όλο αυτό που συζητάτε... :)

 

:mrgreen:εγω προτιμω την κληματαρια. Η μονη περιπτωση που το κλιματιστικο ειναι αναγκαίο ειναι σε μποτιλιαρισμα στην Αθηνα και σε περιοδο καυσωνα. Αν δεν εχεις λιωνεις σαν εμενταλ:mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 191
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Τελικά κατέληξα στο corsa.. Θα το παραγγείλω μεθαύριο.. Μόνο ένα μου μενει να σκεφτώ. Το ESP..

 

Ό πατερας μου θελει να το βαλουμε γιατι λεει οτι ειναι για την ασφαλεια μου κλπ..). Εγω λεω να μην το βαλουμε γιατι κοστιζει επιπλεον 600?.. Το αυτοκινητο θα παει ετσι κ αλλιως στις 16000 παρα κατι.. Με το ESP παει στις 16500 περιπου.. Μου φαινονται υπερβολικα πολλα για corsa (τα 16 ειναι απλα πολλα:mrgreen: :mrgreen: )..

 

Εσείς τί λετε; Χρειάζεται;; Αν εχει καποιος αυτοκινητο με ESP ας πει τις εντυπωσεις του και το ποσο χρησιμο είναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω προσωπικα δεν θα εδινα 600ε για ενα ESP. Δεν ειναι δα και τοσο τερας το corsa (κι εγω corsa εχω, αλλα το προηγουμενο μοντελο :-D ) ωστε να χρειαζεται το esp. Παρ'όλα αυτα πιστευω ειναι καθαρα προσωπικη αποψη αν θα το βαλεις ή οχι (κατα ποσο θα κρινεις απαραιτητη τη βοηθεια του ή οχι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

esp σε 1400αρι τι να το κανεις?

ουτε τεραστια ισχυ εχει ουτε πισωκινητο ειναι

το αμαξι σερνεται απο μονο του

αν εχεις τα παραπανω λεφτα παρε το 1600αρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει σχετική και ιδιαίτερα εκτεταμένη συζήτηση στο forum των 4τροχών. Ίσως θέλεις να την παρακολουθήσεις. Προσωπικά πιστεύω πως το esp,ανεξαρτήτως ιπποδύναμης και κυβικών, είναι η καλύτερη επένδυση που μπορείς να κανείς στο αυτοκίνητο σου. Θα σε προστατεύσει όχι γιατί η ιπποδύναμη του corsa χρειάζεται δε βγαίνει εύκολα ή στρωτά στο δρόμο, αλλά γιατί υποστροφή ή υπερστροφή μπορεί να παρουσιαστεί σε κάθε αυτοκίνητο. Λίγο εσύ να παρασυρθείς και να μπεις με λίγα (όχι πολλά) παραπάνω στην στροφή, ένα λίγο άτσαλο φρενάρισμα με στριμμένους τους τροχούς ή υγρά χυμένα στη μια πλευρά του οδοστρώματος και το esp ενδεχομένως να σε σώσει.

Πρόσεξε μόνο μην επαναπαυθείς, το esp μπορεί να σε βοηθήσει μέχρι ενός ορίου. Επεκτείνει τα όρια ασφαλείας του αυτοκινήτου σου, αλλά ούτε σε Σουμάχερ θα σε μεταμορφώσει ούτε τους νόμους της φυσικής θα καταργήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

esp σε 1400αρι τι να το κανεις?

ουτε τεραστια ισχυ εχει ουτε πισωκινητο ειναι

το αμαξι σερνεται απο μονο του

αν εχεις τα παραπανω λεφτα παρε το 1600αρι

 

Δηλαδή το ESP είναι απαραίτητο μόνο από 320 και πάνω.

 

H Daimler-Chrysler πάντως νομίζω θα διαφωνούσε για την προηγούμενη A-Class πχ.

 

Ακόμα και αυτοκίνητο με 0-100 στα 60 δευτερόλεπτα, αν μπει σε μια στροφή των 60 με 100, το ESP θα το βοηθήσει.

 

Γι' αυτό και από ότι λένε η Ε.Ε. θα το κάνει υποχρεωτικό κάποια στιγμή.

 

Δεν είναι τυχαίο νομίζω ότι σε αργά αυτοκίνητα το ESP δεν απενεργοποιήται ενώ αυτό συμβαίνει μόνο σε πραγματικά γρήγορα που ο οδηγός υποτίθεται ότι ξέρει 1-2 πραγματάκια παραπάνω, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να ανταποκριθεί στις εντολές του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο οσα ειπε ο ανθρωπος δεν ειναι κανας ραλλιστας που θα το παταει και θα μπαινει με 1000 στις στροφες

ενα απλο αμαξακι να κανει τη δουλεια του ζηταει

 

δε νομιζω οτι του ειναι τοσο απαραιτητο

τα παραπανω αλογα θα τον βοηθουσαν περισσοτερο να γλιτωσει και να κινειται πιο ανετα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα παραπάνω άλογα συμφωνώ απολύτως. Αλλά και εκεί καλό θα ήταν να έβαζε esp. Όπως και να 'χει, το esp είναι η τελευταία γραμμή άμυνας και μπορεί να κάνει τη διαφορά. Είναι νομίζω από τις καλύτερες επιλογές που μπορεί κανείς να κάνει κατά την αγορά αυτοκινήτου. Εκ των υστέρων δεν μπαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Esp -Electronic Stability Program- βοηθαει στην ασφαλεια στην στροφη(υπερστροφη/υποστροφη) και σε περιπτωση αμεσου κυνδινου

Δεν ειναι αξεσουαρ η εφέ αλλα θεμα ασφαλειας

 

Φυσικα η παρεμβαση του ESP δεν μπορει να ξεπερασει και τους νομους της

φυσης. (μην περιμενεις να φυγεις τελειως και να σε μαζεψει το ESP )

 

Το ESP χρησημοποιει το υπαρχον συστημα του ABS και προσθετει καποια

δικα του εξαρτηματα (αισθητηρας τιμονιου,αισθητηρας πλευρικης δυναμης,

αισθητηρας επιταχυνσης)

 

Υπαρχει ενα κουμπι απενεργοποιησης σε περιπτωση που εις γνωσης σου οι

τροχοι θα πατιναρουν (χιονι αμμοςκλπ ή όταν περναμε το αυτοκινητο στο φρενομετρο κλπ)

 

Ο πανεξυπνος εγκεφαλος του ESP υπολογιζει την πορεια που θελεις εσυ

να δωσεις στο αυτοκινητο απο τον αισθητηρα τιμονιου (μετραει την κλιση που δινεις

στο τιμονι και την ταχυτητα που το στριβεις) και το συγκρινει με

την πραγματικη πορεια του αυτοκινητου

που την καταλαβαινει απο τον αισθητηρα

πλευρικης δυναμης/επυταχυνσης/επιβραδυνσης.

Οταν καταλαβει οτι το αυτοκινητο παει για υποστροφη ή υπερστροφη

ο εγκεφαλος διορθωνει την πορεια του αυτοκινητου με το να φρεναρει σε

καποιον τροχο ή/και να κοψει τον κινητηρα

 

Υποστροφη : πχ σε αριστερη στροφη οταν οι μπροστινες ροδες πανε να

φυγουν προς τα εξω της στροφης -δεξια- το ESP φρεναρει τον

πισω αριστερο τροχο και κοβει και λιγο τον κινητηρα.

 

Υπερστροφη : πχ σε αριστερη στροφη οι πισω ρόδες πανε να φυγουν προς τα εξω

της στροφης -δεξια- Το ESP φρεναρει την μπροστινη δεξια ροδα

 

Οπως ειδες λεω οτι οταν οι ροδες πανε να φυγουν γιατι αν εχουν φυγει δεν σε μαζευει ESP αλλα η Interamerican :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ'αρχην να δηλώσω οτι δεν είμαι και γκαζοφονιας αν και συνηθως τρεχω παραπανω απ'οσο πρέπει.. Παντα ομως μεσα σε σχετικα λογικα πλαίσια.. Το 'κακό' είναι ότι δεν μ αρεσει να τρεχω με 200km/h σε μια ευθεια. Αυτο δεν με συγκινει.. Μ'αρεσει όμως να τρεχω στις στροφες αν και νομιζω (ετσι νομιζουμε ολοι μας μερι να τρακαρουμε) ότι ξερω τα όρια του αυτοκινητου μου.. Αν κ ειμαι 21 χρονων εχω καποια εμπειρια καθως οδηγω απο τα 15 μου.. Δεν εννοω οτι στα 15 εκανα 1-2 χιλιομετρα τον μηνα.. Οδηγουσα πιο συστηματικα..

 

Ξέρω οτι μετα απο αυτα μου ειπα ολοι θα μου συστησετε να βαλω ESP αλλα θελω να κανω μια ερωτηση.. Υπαρχει περιπτωση το ESP να μειωνει την 'οδηγικη εμπειρια';; Ξερει κανεις αν το ESP στο corsa μπορει να απενεργοποιηθει;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει περιπτωση το ESP να μειωνει την 'οδηγικη εμπειρια';; Ξερει κανεις αν το ESP στο corsa μπορει να απενεργοποιηθει;;

 

Οχι το ESP δεν μειωνει την οδικη εμπειρια, δεν γινεται ευκολα αντιληπτο

Το ESP αν διαβασες αυτα που εγραψα απενεργοποιείται , αλλα επενεργοποιειται μετα απο καποια ταχυτητα

 

Και αν θες στο συνεργειο ζητας να σου κλειδωσουν τον εγκεφαλο αλλα δεν το συνιστω

Το ESP ειναι μεγαλο αβανταζ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...