DIMITRISG Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 υπαρχει κριση στις αυτοκινητοβιομηχανιες και για να σε κανουν να αγορασεις ,τα πλακωνουν σε gadgets τα οποια ως επι το πλείστων ειναι αχρηστα και προβληματικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsikas Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Το πιο κοντό κιβώτιο ευνοεί μόνο τις επιταχύνσεις εν κινήσει.Στην επιτάχυνση από στάση δεν βοηθάει και τόσο γιατί απαιτεί περισσότερες αλλαγές. Οι μόνες μηχανικές διαφορές της έκδοσης sport στο corsa είναι το ελαφρώς πιο κοντό κιβώτιο,λίγο πιο χαμηλωμένη ανάρτηση και η μεταβλητή υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης.Πιο πολύ θέμα marketing δηλαδή, παρά ουσιαστικές διαφορές. Ε οχι και δεν ειναι ουσιαστικη αλλαγη το κοντο κιβωτιο και το χαμηλωμενο αμαξωμα! Ουσιαστικες και ουσιαστικοτατες ειναι Εδω αλλοι πληρωνουν αδρα για να βρουν κοντα κιβωτια και ψαχνουν απο αλλα μοντελα να βρουν συμβατα και τ΄αλλαζουν, και αλλοι παλι αλλαζουν συγκεκριμενα γραναζια, (πχ κοντενουν την 5η) για να εχουν καλυτερο γκαζι. Το μακρυ κιβωτιο πνιγει τον κινητηρα, αφου αργει χαρακτηριστικα να ανεβασει στροφες και σκεφτειτε μόνο να κανετε προσπεραση και να ειστε σε ανηφορα, πόσο θα σας κανει τη ζωη δυσκολη. Το κοντο ειναι η ανασα του, αφου ανεβαζει ευκολοτερα. Και το χαμηλωμα μεχρι 3εκ. μονο καλο μπορει να κανει στα κρατηματα, αφου χαμηλωνει το κεντρο βαρους, με ευεργετικα αποτελεσματα λογω της μικροτερης μεταφορας μαζας στις αλλαγες κατευθυνσης, δηλαδη οταν στριβουμε. (πανω απο 3-5εκ χαμηλωμα μαλλον προβληματα εχουμε παρά ωφέλη, αφου καταστρεφεται η γεωμετρια της αναρτητησης και επι πλεον το αυτοκινητο βρισκει απο κατω για πλακα). Και το χαμηλωτερο ελατηριο συνοδευεται παντα απο σκληροτερο αμορτησερ, που εκτος απο το κρατημα στη στροφη, βελτιωνει κατευθειαν και την αποσταση φρεναρισματος (παλι λογω της μικροτερης μεταφορας μαζας). Μιλαμε δηλαδη για βασικες βελτιωσεις της ενεργητικης ασφαλειας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Οι μόνες μηχανικές διαφορές της έκδοσης sport στο corsa είναι το ελαφρώς πιο κοντό κιβώτιο,λίγο πιο χαμηλωμένη ανάρτηση και η μεταβλητή υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης.Πιο πολύ θέμα marketing δηλαδή, παρά ουσιαστικές διαφορές. Οι μηχανικές διαφορες της sport εκδοσης είναι το πιο κοντο κιβώτιο, η σπορ ρυθμιση αναρτησης (Ό,τι μπορει να σημαινει αυτό. Έτσι το αναφερουν στην opel.) , οι 16αρες ζαντες που σιγουρα βοηθανε στα κρατηματα και το χαμηλωμενο σασι (18mm μπροστα, 15mm πίσω).. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KenshinX13 Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Ε οχι και δεν ειναι ουσιαστικη αλλαγη το κοντο κιβωτιο και το χαμηλωμενο αμαξωμα! Ουσιαστικες και ουσιαστικοτατες ειναιΕδω αλλοι πληρωνουν αδρα για να βρουν κοντα κιβωτια και ψαχνουν απο αλλα μοντελα να βρουν συμβατα και τ΄αλλαζουν, και αλλοι παλι αλλαζουν συγκεκριμενα γραναζια, (πχ κοντενουν την 5η) για να εχουν καλυτερο γκαζι. Το μακρυ κιβωτιο πνιγει τον κινητηρα, αφου αργει χαρακτηριστικα να ανεβασει στροφες και σκεφτειτε μόνο να κανετε προσπεραση και να ειστε σε ανηφορα, πόσο θα σας κανει τη ζωη δυσκολη. Το κοντο ειναι η ανασα του, αφου ανεβαζει ευκολοτερα. Και το χαμηλωμα μεχρι 3εκ. μονο καλο μπορει να κανει στα κρατηματα, αφου χαμηλωνει το κεντρο βαρους, με ευεργετικα αποτελεσματα λογω της μικροτερης μεταφορας μαζας στις αλλαγες κατευθυνσης, δηλαδη οταν στριβουμε. (πανω απο 3-5εκ χαμηλωμα μαλλον προβληματα εχουμε παρά ωφέλη, αφου καταστρεφεται η γεωμετρια της αναρτητησης και επι πλεον το αυτοκινητο βρισκει απο κατω για πλακα). Και το χαμηλωτερο ελατηριο συνοδευεται παντα απο σκληροτερο αμορτησερ, που εκτος απο το κρατημα στη στροφη, βελτιωνει κατευθειαν και την αποσταση φρεναρισματος (παλι λογω της μικροτερης μεταφορας μαζας). Μιλαμε δηλαδη για βασικες βελτιωσεις της ενεργητικης ασφαλειας. Kατ'αρχάς η ανάρτηση του corsa δεν προσφέρει τόσα όσα φαντάζεται κάπoιος στο άκουσμα ''σπορ''.Μιλάμε για 10% περίπου πιο σφιχτή απ'το νορμαλ και περίπου 18-20mm χαμηλότερη.Πιο πολύ χάνεις σε άνεση παρά κερδίζεις σε κράτημα.Αυτό το λέω ως κάτοχος corsa c 1.4 sport(και καλά...).Λίγο πολύ τα ίδια ισχύουν και για το ''κοντό'' κιβώτιο.Το νορμάλ κιβώτιο δεν έχει τρομερή διαφορα.Αν ήταν έτσι,το sport θα είχε μικρότερη τελική.Σίγουρα κάτι θα βοηθήσει σε μια προσπέραση αλλά όχι τίποτα σοβαρό. Τα παραδείγματα που ανέφερες για μετατροπές κιβωτίων κλπ δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με την περίπτωση.Αυτές οι αλλαγές είναι με after market προιόντα και απευθύνονται σε ειδικές περιπτώσεις.Ξέρω άτομα με rallye που έχουν βάλει ''κλειστά'' κιβώτια,μόνο που στην εθνική δεν πάνε πάνω απο 170. Ουσιαστικές αλλαγές θα είχε αν του έδιναν 10 αλογάκια παραπάνω,πιο μελετημένη ανάρτηση και για μόστρα λίγο πιο άγριο ήχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Αν ήταν έτσι,το sport θα είχε μικρότερη τελική. Φαντάζομαι οτι το sport θα έχει μικροτερη τελική.. Θα μου πεις οτι δεν το αναφερει πουθενα ο κατασκευαστής.. Αν το παρουμε ετσι, τοτε δεν αναφερεται πουθενα και η καλυτερη επιταχυνση που θα εχει το κοντοτερο κιβωτιο σε σχεση με το πιο μακρύ.. Πιθανον τα στοιχεια που δινουν είναι η τελικη που αφορα το μακτυ κιβωτιο και η επιταχυνση που αφορα το κοντο :? :? .. Δλδ δεν μας λενε ψεματα αλλα την μιση αλήθεια.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsikas Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Τα παραδείγματα που ανέφερες για μετατροπές κιβωτίων κλπ δεν έχουν καμία μα καμία σχέση με την περίπτωση.Αυτές οι αλλαγές είναι με after market προιόντα και απευθύνονται σε ειδικές περιπτώσεις. Συγκεκριμενα να σου πω οτι ατομα που εχουν το προηγουμενο 1300ρι Yaris αλλαζαν το θεομακρο κιβωτιο τους με αυτο απο 1000ρι ή 1500ρι που ηταν πολυ κοντο (το πρωτο για να μπορει να τραβαει ο χιλιαρης και το δευτερο που ηταν ακομα καλυτερο απο απλα κοντο) και δεν μιλαμε φυσικα για after market αλλα εργοστασιακο. [οφφτοπικ] Καλα για τον αγριο ηχο που λες και το αν η μοστρα ειναι ουσιαστικο σε ενα αμαξι, γουστα ειναι αυτα και περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, αλλα εγω που κινουμαι συνεχεια εθνικη, αν αντι για εξατμιση ειχα μπουρι για να κανει και καλα αγριο ηχο, θα ειχα λαλησει και το μυαλο μου θα ειχε γινει ομελετα, αλλα ειπαμε περι ορεξεως... [/οφφτοπικ] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KenshinX13 Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Συγκεκριμενα να σου πω οτι ατομα που εχουν το προηγουμενο 1300ρι Yaris αλλαζαν το θεομακρο κιβωτιο τους με αυτο απο 1000ρι ή 1500ρι που ηταν πολυ κοντο (το πρωτο για να μπορει να τραβαει ο χιλιαρης και το δευτερο που ηταν ακομα καλυτερο απο απλα κοντο) και δεν μιλαμε φυσικα για after market αλλα εργοστασιακο. [οφφτοπικ] Καλα για τον αγριο ηχο που λες και το αν η μοστρα ειναι ουσιαστικο σε ενα αμαξι, γουστα ειναι αυτα και περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, αλλα εγω που κινουμαι συνεχεια εθνικη, αν αντι για εξατμιση ειχα μπουρι για να κανει και καλα αγριο ηχο, θα ειχα λαλησει και το μυαλο μου θα ειχε γινει ομελετα, αλλα ειπαμε περι ορεξεως... [/οφφτοπικ] Καλά όλα αυτά που λες όμως ,σου ξαναείπα, δεν έχουν σχέση με την περίπτωση του corsa.Μια χαρά είναι το κιβώτιο της απλής έκδοσης.Τι σχέση έχει το yaris που όντως είχε μακρυές σχέσεις και το 1.5 που είχε πραγματικά κοντό κιβώτιο? Σχετικά με τον θόρυβο τώρα, διάβασες πουθενά να λέω για μπουριά? Μίλησα για λίγο πιο άγριο ήχο και όχι να περνάς και να ξεκουφαίνεις τον κόσμο σε ακτίνα χιλιομέτρου...Και φυσικά δεν είναι κάτι ουσιαστικό(όπως ουσιαστικές δεν είναι και οι 16αρες ζάντες)αλλά θα ήταν ωραίο να είχε μια πιο σπορτίφ χροιά η sport έκδοση. @zderg: Προφανώς έχουν κοντύνει λίγο τις σχέσεις από 2η μέχρι 4η για να ευννοήσουν τις ρεμπρίζ.Την 5η λογικά δεν θα την έχουν πειράξει γι'αυτό και η τελική δεν αλλάζει.Το πιο κοντό κιβώτιο ΔΕΝ δίνει καλύτερο 0-100, βοηθάει μόνο στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Γενικά το corsa είναι μια καλή επιλογή.Εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένος απ'το προηγούμενο.Αν ξαναγόραζα όμως ,θα επαιρνά 207 το 1600. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DIMITRISG Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 κόντυνε τις σχεσεις, μεγάλωσε τις ζαντες ,στα ιδια ηρθε παλι δεν μπορεις να κοντυνεις επιλεκτικα τις ταχυτητες σε τετοια περιπτωση μολις βαλεις 5η θα "κρεμασει" κατευθειαν το κοντο κιβωτιο δινει επιταχυνση, και απο σταση και εν κινησει. Απο την αλλη ειναι κουραστικό στην οδηγηση, αβολο για ταξιδι, καταπονει τον κινητηρα. «Μακρύ» κιβώτιο : Πλεονεκτήματα : -Οικονομία -Άνετο / αθόρυβο -Τελική ταχύτητα Μειονεκτήματα : -Μειωμένη επιτάχυνση -Μειωμένη ροπή -Για να επιταχυνεις/προσπεραση πρεπει να κατεβαζεις ταχυτητα «Κοντό» κιβώτιο Πλεονεκτήματα : -Επιτάχυνση -Ροπή Μειονεκτήματα : -κατανάλωση -θορυβώδες -Τελική ταχύτητα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Προσωπική μου άποψη είναι οτί όπως δεν εχουν αλλάξει στα χαρτια την καταναλωση (στο κοντο κιβωτιο λογικα η καταναλωση είναι μεγαλυτερη) έτσι δεν εχουν αλλάξει και την επιταχυνση-τελικη.. Βέβαια δεν ξερω τον τροπο που καθοριζουν την καταναλωση και αν αυτη η διαδικασια προβλέπει μεταβαλομενη ταχυτητα και αλλαγες ταχυτητων.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KenshinX13 Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Αυτό που λες dimitrisg για τις ζάντες σαν να χεις δίκιο.Εχει να κάνει με το βήμα της μετάδοσης έτσι δεν είναι?Δεν είμαι σίγουρος , αλλά νομίζω οτι παίζει ρόλο η συνολική διάμετρος του τροχού(ζάντα+προφίλ ελαστικού) οπότε αν χρησιμοποιήσεις μεγαλύτερη ζάντα και πιο χαμηλοπρόφιλο ελαστικό ίσως και να μην έρχεται στα ίδια επίπεδα.Κάποιος Μηχ./Μηχανικός θα μπορούσε να μας διαφωτίσει στα σίγουρα. Οι πιο μακρυές σχέσεις ,πάντως,πετυχαίνουν καλύτερους χρόνους από στάση αφού χρειάζονται λιγότερες αλλαγές(εκτός κι αν το χέρι σου και το πόδι σου δουλεύουν σαν σειριακό ) τουλάχιστον μέχρι τα 100-120χλμ. Για το αν γίνεται ή όχι να κοντύνουν επιλεκτικά κάποιες σχέσεις πιστεύω πως είναι εφικτό.Πολλοί που ασχολούνται με κόντρες ''βάζουν χέρι'' στα κιβώτια τους. Ούτως ή άλλως η τελευταία σχέση πρέπει να είναι λίγο μακρύτερη για να ταξιδεύει πιο ήσυχα και οικονομικά το αυτοκίνητο.Μην ξεχνάς ότι οι αλλαγές αυτές δεν είναι μεγάλης έκτασης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Χώρις να είμαι μηχανικος και χωρις να εχω καποιες ιδιαιτερες γνώσεις, νομιζω πως η σχεση μιας ταχυτητας στο κιβωτιο (π.χ. 1:1,8 ) εχει να κανει με την αναλογια στροφων του κινητηρα και στροφων του αξονα κινησης ή κατι τέτοιο.. Αν είναι σωστα αυτά που λέω τότε η μεγαλύτερη ζαντα (και αρα μεγαλυτερη περιμετρος του ελαστικου λογικα) θα βοηθαει στο να γινονται περισσοτερα χιλιομετρα με τον ιδιο αριθμο στροφων του κινητηρα.. Μπορει βέβαια (και είναι το πιθανότερο :mrgreen: ) να λέω κ βλακείες... Ας απαντησει καποιος που ξερει αν η μεγαλυτερη ζαντα βοηθαει σε κατι και αν εχει μειονεκτηματα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DIMITRISG Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2007 Η μεγαλυτερη ζαντα βοηθαει στην τελικη ταχυτητα και στην ευσταθεια η μικρη ζαντα πολλαπλασιαζει την δυναμη του κινητηρα Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι δεν παει σε ενα "μακρυ" κιβωτιο να αλλαξουμε καποιο γραναζι απο "κοντο" κιβωτιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Πήγα σήμερα και για το corsa.. Ο αντιπρόσωπος είχε μπερδευεί και είχε το astra αντι για το corsa.. Τελικα δοκιμασα το corsa 1.2.. Θα παω αλλη μερα για το 1.4.. Αν και δεν καναμε καμια 'καλη' διαδρομη για να καταλαβω κ πολλα, είδα οτι σε γενικες γραμμες είναι καλο αμαξακι.. Αισθητικα μ'αρεσει περισσοτερο απο τα άλλα της κατηγοριας του (μεσα, εξω).. Υπάρχει όμως ενα προβλημα.. Αν θέλω (που θέλω) να βάλω κλιματισμό πρέπει να γίνει παραγγελία από το εργοστάσιο και να καθυστερήσει 3 μήνες.. Του λέω ότι το θελω τον ιούλιο και μου λεει οτι μεσα ιουλιου θα είναι έτοιμο.. Συγκεκριμενα είπε "μάιος, ιούνιος, ιούλιος. Δλδ 3 μηνες...".. Τέλος πάντων.. Το αφηνω αυτο προς το παρόν.. Το άλλο, που δεν νομιζω οτι το κανει μονο η opel, είναι ότι μου ζητουν 360? για πινακίδες κ τελη κυκλοφοριας.. Το έψαξε ο πατερας μου λίγο βρήκε ότι κοστίζουν 260?!! Δλδ 100? λιγότερο!! Και μετα μου λεει ο αντιπρόσωπος "θα σου κανουμε δώρο τον συναγερμό":evil: .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tieslin Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2007 Πήρα τον Αύγουστο που μας πέρασε το Ibiza facelift 1.4 sportrider. Η έκδοση αυτή έχει 4 αερόσακους, μπρος-πίσω δισκόφρενα(βασίκο θα έλεγα), 16" ζάντες, 101 άλογα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους-θερμενόμενους-επανακλεινόμενους καθρέπτες, προβολής ομίχλης, μπάκετ καθίσματα (οχι τπτ το ιδιαίτερο αλλά πολύ καλύτερα από απλά), αυτόματο κλιματισμό με οθόνη απλά βάζεις θερμοκρασία και δουλεύει η αλλιώς το γυρνάς στο χειροκίνητο αλλά κόβει λιγότερους ίππους από το a/c. Αυτά δεν πιστεύω να ξέχασα τπτ με τιμή κάτω απο 15000 με μεταλλικό χρώμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 12 Μαΐου 2007 Μέλος Share Δημοσ. 12 Μαΐου 2007 Τί διαφορά έχει ο κλιματισμός απο τον αυτόματο κλιματισμό;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.