Προς το περιεχόμενο

Αντικατάσταση Netmode ...


bill

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά σε όλους και καλή Πρωταπριλιά.

 

Διαβάστε κατάσταση...

 

Την περασμένη βδομάδα , ξαφνικά το τηλέφωνο νέκρωσε . Οποιος καλούσε έπερνε "Σφάλμα Σύνδεσης" (όπως εγώ απο το κινητό πχ) . Το netmode νεκρό . Δοκίμασα άλλη μπρίζα , τίποτα .

Δήλωσα βλάβη και την επομένη το τηλέφωνο επανήλθε . Το netmode όμως παραμένει νεκρό.Δηλαδή το M.P. δεν ανάβει και αναβοσβήνει το R.P. πράγμα που συμβαίνει οταν βγάζεις το netmode απο τη μπρίζα ή έχεις διακοπή ρεύματος (Αρα λέω εγώ τώρα , κάηκε το τροφοδοτικό του)

Παίρνω στο 121 και τους λέω για τη βλάβη . Μου λένε πάρτε στο help desk του ADSL (!) . Μα λέω το ADSL δουλεύει κανονικά και με τη βλάβη πάλι δούλευε... Τότε μου λένε πάρτε στο help desk του ISDN .Τους ρωτάω , αν δεν βγάλουμε άκρη εκεί , σας ξαναπαίρνω για αντικατάσταση ; Ναι μου λένε . Χρέωση ; Δεν υπάρχει μου λένε. Τελικά στο help desk του ISDN δεν το σήκωσε κανείς . (Εχω την εντύπωση οτι είναι Δευτ.-Παρ. μόνο)

 

Ξαναπαίρνω στο 121 και τους λέω οτι το netmode είναι νεκρό και μάλλον πρέπει να γίνει αντικατάσταση . Με ρωτάνε θέλετε μόνο το isdn ή θέλετε και Internet ; Δεν σας καλύπτει το adsl ? Οχι λέω γιατί τις προάλλες είχε βλάβη το adsl και δεν είχαμε πρόσβαση στο internet . Επιπλέον χρειάζεται το netmode γιατί μπαίνω απομακρυνσμένα στην αποθήκη.

Ωραία λένε , στον τεχνικό που θα έρθει θα του πείτε να γραφτείτε στην υπηρεσία service με 1,29? το μήνα για να γίνει αντικατάσταση ... !!!

Και την ρωτάω , αν διακόψουμε το isdn , δεν θα το πάρετε πίσω το netmode ? Δικό σας δεν είναι ; Γιατί να το πληρώσω ;

Και η απάντηση : Τί με ρωτάτε εμένα τώρα ; Που να ξέρω εγώ ; Θέλετε να μιλήσετε με τον προϊστάμενο ;

Ναι , λέω και εγώ ....

Μετά απο λιγη αναμονή ....

Ναι με ακούτε ; Δεν θα σας πει κάτι διαφορετικό ο προϊστάμενος απο ότι σας είπα. Ετσι έχει γίνει τώρα . Αν θέλετε το κάνετε ...

 

Και ρωτάω εγώ τώρα εσάς , να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ ?

Να φύγω με την πρώτη ευκαιρία απο τον ΟΤΕ ?

Να διακόψω το adsl που έχω σε αυτούς ?

Γιατί το βάλανε αυτό το τέλος ; Για να αγοράσουνε όλοι ISDN μόντεμ ή να στραφούνε στο ADSL ?

Και τέλος , μήπως μας δουλεύουν χοντρά και μας τα παίρνουν χοντρά τόσο καιρό ; Μήπως πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί για να χάσει το μονοπώλιο ;

 

http://www.oteshop.gr/page_content.asp?wid=466&hop=h

Δημοσ.

Συγνώμη γιατί δεν κατάλαβα τίποτα.Και εγώ έχω dsl και isdn.Αν καεί το netmod πως υποτίθεται θα δουλεύει το τηλέφωνο.Εμένα έχει καεί μια φορά το netmod (πριν βάλω adsl αλλά δεν καταλαβαίνω το λόγο να ισχύει κάτι διαφορετικό) και μου φέρανε ένα άλλο για αντικατάσταση ,εννοείται χωρίς να πληρώσω τίποτα αφού αυτά είναι ιδιοκτησία του οτε και όχι δικά μας.Σίγουρα δεν είναι αστείο λόγω της ημέρας?

Δημοσ.
Συγνώμη γιατί δεν κατάλαβα τίποτα.Και εγώ έχω dsl και isdn.Αν καεί το netmod πως υποτίθεται θα δουλεύει το τηλέφωνο.Εμένα έχει καεί μια φορά το netmod (πριν βάλω adsl αλλά δεν καταλαβαίνω το λόγο να ισχύει κάτι διαφορετικό) και μου φέρανε ένα άλλο για αντικατάσταση ,εννοείται χωρίς να πληρώσω τίποτα αφού αυτά είναι ιδιοκτησία του οτε και όχι δικά μας.Σίγουρα δεν είναι αστείο λόγω της ημέρας?

 

Σορυ για το μακροσκελές καταρχάς .

Αν βγάλεις το netmode απο τη μπρίζα , δουλεύει το τηλέφωνο με αναλογική τουλάχιστον συσκευή (οχι ISDN συσκευές νομίζω) . Αν σου καεί είναι το ίδιο πράγμα σα να το έβγαλες απο τη μπρίζα . Μόνο που δεν δουλεύει σαν μόντεμ.Δεν μπορείς να μπείς στο ιντερνετ με dialup ISDN 64 ή 128 .

 

Τώρα , αν το έχει πάνω απο 1 χρόνο και σου καεί , έχεις 2 επιλογές .

1. ή πληρώνεις 1,19? το μήνα (για 12μήνες) και σου δίνουν άλλο Netmode (για να έχεις και μόντεμ)

2. δεν πληρώνεις τίποτα και σου βάζουν ένα nt (αλλά δεν έχεις isdn modem.)

 

Αν το έχεις λιγότερο απο χρόνο σου κάνουν αντικατάσταση κανονικά επειδή είναι εντός εγγύησης ...

Κάνεις ή δεν κάνεις καταγγελία ;

 

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ ΑΣΤΕΙΟ...

http://www.oteshop.gr

Δημοσ.

an sou kaei to netmod den paizei tipota, to oti paizei an to vgaleis apo tin priza einai apla mia leitourgia se safe mode gia na exeis tilephono se diakopi reymatos. den paizoun ola ta xaraktiristika tou kai den paizoun ta dio kanalia.

 

apla partous tilephono kai pes tous oti den doulevei katholou kai den exeis tilephono, oxi oti den paizei san modem,

Δημοσ.

Συμφωνώ με τους προλαλίσαντες!

 

Κάλεσα το 121 και δήλωσα βλάβη, επειδή στις κλήσεις ακουγόταν θόρυβος (παράσιτα..)

 

Ευγενέστατος υπάλληλος μέσα σε μισή ώρα (!!!!) -> είδατε ο ανταγωνισμός;- με κάλεσε για να του δώσω διευκρινήσεις.

Την επόμενη με ξανακάλεσαν για να με ρωτήσουν αν αποκαταστάθηκε η βλάβη (ξαναέμεινα άφωνος...) και για να μην πλατιάζουμε, την επόμενη μέρα το πρωί ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ σπίτι μου και μου άλλαξε το NETMOD επειδή ήταν προβληματικό! Και πάει ο θόρυβος!

 

Είδες ο ΟΤΕ?? :)

Δημοσ.
an sou kaei to netmod den paizei tipota, to oti paizei an to vgaleis apo tin priza einai apla mia leitourgia se safe mode gia na exeis tilephono se diakopi reymatos. den paizoun ola ta xaraktiristika tou kai den paizoun ta dio kanalia.

 

apla partous tilephono kai pes tous oti den doulevei katholou kai den exeis tilephono, oxi oti den paizei san modem,

 

Ο υπολιστής δεν το βλέπει. Τα 2 κανάλια παίζουν κανονικά (παίρνω τηλέφωνο). Απλά δεν μπορώ να καλέσω με αυτό μεσω υπολογιστή .

Και αν τους πάρω και ερθούνε θα μου πούνε μετά πλήρωσε για να πάρεις netmode ή πάρε μόνο το NT1.

 

Είναι σωστό αυτό που κάνουνε ; Γιατί δεν το εφαρμόζουνε μόνο στους νέους πελάτες αφού τους ενημερώσουν πρώτα ;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...