madsc Δημοσ. 1 Απριλίου 2007 Δημοσ. 1 Απριλίου 2007 Από όλα αυτά που διάβασα θέλω να σταθώ στο θέμα της εγγύησης/after sales. Πιστεύω ότι αυτός είναι κ ο βασικός (αν όχι ο μόνος) λόγος που ο χρήστης θέλει να ψωνίσει από Πλαίσιο. Όταν δω διαφορά 20-30-50Ε στο ίδιο laptop των 3k ξέρω ότι ψωνίζουν από επίσημη αντιπροσωπεία και παίζουν την διαφορά στο κέρδος τους. Όταν δω διαφορά στα 200-300Ε -ιδίως από μικρομάγαζο- ξέρω ότι κατά 99% είναι δικιάς τους (παρα)εισαγωγής κ θα μου τα μασήσουν αν/οταν επικαλεστώ την εγγύηση ή θα ταλαιπωρηθώ ή θα μείνω για αρκετά μεγάλο διάστημα χωρίς αυτό που πλήρωσα. Ανάλογα με τις προτεραιότητες σου λοιπόν, φτηνότερη τιμή vs καλύτερο after sales/εγγύηση επιλέγεις κ ψωνίζεις. Για το Πλαίσιο γνωρίζω ότι το 4% είναι το max που κάνουν σε πολύ καλούς πελάτες (x ποσό αγορών σε y χρονικό διάστημα), χωρίς να γνωρίζω αν το καλύπτεις εσύ αυτό με τις αγορές σου, καθώς δεν είναι μικρό το νούμερο. /sc
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.