ilianna Δημοσ. 29 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2007 Ρε παιδια εχει κανεις ελληνικες παρτιτουρες για πιανο που μπορει να μου δωσει η ξερει καμια σελιδα για να βρω;
galil Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Στο dc++ στα ελληνικά hubs?Γιατί έψαξα και είχε πολύ λίγες.Αν ξέρεις κάποιο συγκεκριμένο hub πες το αν μπορείς.
Gary Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 στον aggelo εχει αλλα απο λίγους χρήστες για αυτο χριεαζεται λιγη υπομονη
ilianna Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Ελληνικά ψάχνω,δεν έχω καμιά προτίμηση,(Χατζηγιάννη έχω 3-4,αλλά ό,τι έχετε ευπρόσδεκτο).Οτιδήποτε ελληνικό παιδιά δε με πειράζει.Έχεις καμία;
savvvas Δημοσ. 25 Απριλίου 2007 Δημοσ. 25 Απριλίου 2007 Ενδιαφέρομαι και εγώ για παρτιτούρες! Που μπορώ να βρω τελικά???
Efara Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2007 Παιδιά βοήθηστε και μένα που είμαι εντελώς άσχετη!! Θέλω κι εγώ ελληνικές παρτιτούρες αλλά δεν έχω ιδέα τι είναι το dc++..
music4u Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2007 Παιδιά έχω αρκετές παρτιτούρες για πιανο-αρμόνιο, όποιος θέλει καμία ανταλλαγή ας με ενημερώσει.Οι περισσότερες είναι αρχεία finale αλλα αυτό δεν είναι πρόβλημα με ενα demo finale κανετε δουλειά!
Efara Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2007 Hi! Ψάχνω κάποιες παρτιτούρες για πιάνο!! Αν κάποιος έχει κάποια από αυτές και μπορεί να μου την στείλει ή ξέρει που να τις βρω ας μου στείλει πμ.. οι παρτιτούρες είναι οι εξής: Karma Police - Radiohead Perfect Day - Lou Reed While my guitar gently weeps - The Beatles Ευχαριστώ ούτως ή άλλως παιδια!!