Προς το περιεχόμενο

Guild Wars 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά, δουλέψατε καθόλου με τα trait (talent tree); Τα weapon skills γίνονται τελείως διαφορετικά ανάλογα με το build που έχεις στήσει. ;)

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

10 Weapon skills + 5 Ultility = 15 skills , ασε που πολλα class εχουν επιπροσθετα spells πχ ele

Δεν ειναι λιγα και πρεπει να παιξεις πιανο σε πολλες περιπτωσεις εκτος αν εχεις mouse που μπορεις να κανεις bind 10 κουμπια πανω...

 

Συμφωνω οτι θελουν δουλεια τα traits , απο το κανουν περισσοτερο synergy μεταξυ τους μεχρι τα random tooltips . Γενικα πολλα θελουν αρκετη βελτιωση ακομα μεχρι το release , εγω παντως περιμενω ακομα μια beta η εστω ενα μικρο stress test . Οχι λογω μονο ανυπομονησιας αλλα και για να δουμε αυτες τις αλλαγες πριν το τελικο release του παιχνιδιου

 

Οσο για το θεμα με το grping , ειναι τελειως λανθασμενο αυτο που λεει οTwisted_Wicked

Μονο και μονο το γεγονος οτι τα quest κανουν scale με το lvl σου και παιρνεις exp απο quests οποιουδηποτε lvl τοτε αυτοματα καταλαβαινουμε οτι δεν ισχυει αυτο

 

αντε να ξαναμανά πω ότι τα 10 weapon skills δεν αλλάζουν όμως, με το που αλλάζεις το weapon set σου πετα cooldown, το game δεν θέλει να αλλάζεις κατά βούληση skills. Δεν έχεις καμία δυνατότητα επίλογης, έχεις 5 skills ανά weapon set, μόλις επιλέξεις το 2ο σετ, σου πετά cd. Και επειδή δεν μπορείς να αλλάξεις τα skills γιατί πανε πακέτο με τα weapons, και κάθε class έρχεται με συγκεκριμένα weapons, καταλήγουμε στο ότι ΔΕΝ μας δίνει πρακτικά καθόλου χώρο να "αναπνεύσουμε" στα επιθετικά skills . Μας λέει "αυτά είναι μάγκες, τα διαλέξαμε εμείς για εσάς και αν δεν σας κάνουν, καντε reroll ή πουλόπουλο" Τα δε traits είναι καρμπον τα κλασικά talent trees του wow, με τα διάφορα +5% physical dmg, +3% spellpower κτλ, μόνο που το wow τα εγκαταλείπει στο νέο expansion, τόση επιτυχία είχαν .

 

Το περί πιάνου είναι τραβηγμένο απ'τα μαλιά και όχι μόνο, εκτός αν είναι το πρώτο σου mmo. Oταν το σύνηθες στο χώρο είναι σε μαξ lvl να έχει κάποιος char 50+ skills ταυτόχρονα, χωρίς να μιλήσουμε για macros κλπ, νομίζω τα μόλις 5 που πατάς για weapon skills, 1 για αλλαγή weapon που αλλάζει ταυτόχρονα την skill bar, και άλλα 5 απλά για utility, σύνολο 11, είναι αστείο νούμερο για mmo, θυμίζει μάλλον hack and slash ή καλύτερα moba, ενδεικτικό που την πάει την δουλειά η anet.

 

Είπες και κάτι για ele, ότι επειδή έχει 4 σχολές μαγείας, έχει πολλές επιλογες.Tα διαθέσιμα skills ανα πάσα στιγμή είναι πάλι 5+5, ο ele δεν μπορεί να αλλάξει weapon στην μάχη, και επιπλέον μόλις αλλάξεις "σχολή", σου βάζει cd σε όλες τις "σχολές" μαγείας. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στον engineer. Λογικό, μιας και αλλιώς θα ήταν άδικο για τα άλλα professions.

 

O twisted έχει δίκιο, το scaling δεν φαίνεται να δουλευει καλά, θεωρητικά θα πρεπε να παίρνει τον ίδιο χρόνο να κάνεις 1 q είτε με άλλους είτε μόνος αλλά απ'ότι είδα και γω δεν πάει έτσι, ανεβαίνεις πιο γρήγορα αν είναι και άλλοι τριγύρω να κάνουν τα ίδια q, ίσως όμως να είναι εσκεμμένο, θα δείξει.

 

Παιδιά, δουλέψατε καθόλου με τα trait (talent tree); Τα weapon skills γίνονται τελείως διαφορετικά ανάλογα με το build που έχεις στήσει. ;)

 

τα του ελε που τσέκαρα, δεν κάνουν και τπτ παραπάνω απ'το να μπαφάρουν, είτε κάποιο stat πχ crit rate, είτε φορτώνουν κάποιο dot, είτε μειώνουν το cd ενός utility. Τα συνηθισμένα δλδ αδιάφορα buffs των talent trees των κλασικών mmo. Τα talent trees έχουν το μειονέκτημα ότι συνήθως υπάρχει 1 ιδανικό build και αυτό διαλέγουν όλοι. Θα προτιμούσα να είχε το νέο σύστημα του wow, με 3 σε κάθε tier overpowered talents που κάνουν 3-4 πράγματα το καθένα, σύστημα που, τουλαχιστον σε κάποια tiers, σε βάζει σε δίλημμα (ή και τρίλημμα).

Επεξ/σία από dungeon master
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ποιο MMO ειχες 50 skills ρε αδερφε και χρησιμοποιουσες πανω απο 15 το πολυ για καθε build σε καθε μαχη?Μας δουλευεις?

Ναι μπορει να εχεις 50 skills και τα 30 να ειναι αχρηστα λογω build η λογω χρησιμοτητας του skill

 

To cd στο swap δεν θυμαμαι ποσο ειναι αλλα δεν ειναι τρομερα μεγαλο , μπορεις να παιξεις πολυ με τους συνδυασμους των traits και με το weapon swap κ ετσι να την παλεψεις καπως στο οτι δεν υπαρχει και η τρομερη ποικιλια σε skills

 

Οπως ειπα , σε πολλα παιχνιδια χρησιμοποιεις ολα τα skills που εχεις , στο GW2 θα τα πατησεις ΟΛΑ , ναι κι αυτα τα λιγα που εχει θα τα πατησεις . Το βρηκα το λιγοτερο αβολο να πρεπει να παταω skills απο το 1 ως το 0 και να εχω και τα F keys τουλαχιστον ως mesmer

Δεν ξερω αν υπαρχει επιλογη για macro στο παιχνιδι , ελπιζω πως οχι παντως

 

Το cd στον ele μεταξυ των attunements ειναι λιγοτερο απο αυτο του weapon swap , εκτος απο το προηγουμενο απο το οποιο εκανες switch , που αρα σημαινει αυτοματα και περισσοτερα skills , αλλο το οτι τα περισσοτερα θα ειναι αχρηστα λογω build

 

Uhm γιατι να θελει 1 quest το ιδιο χρονο ειτε με grp ειτε οχι?Μιλαμε για τα heart quests?Ετσι ειπε οτι η Αnet θα δουλευει?

Αν ειναι ετσι παω πασο γιατι κι εγω ειδα οτι με grp παει πιο αργα το progress στο quest , αν και θεωρω πως θα επρεπε να πηγαινει αναλογα το quest και οχι τα ατομα

Επεξ/σία από Atallos1
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ποιο MMO ειχες 50 skills ρε αδερφε και χρησιμοποιουσες πανω απο 15 το πολυ για καθε build σε καθε μαχη?Μας δουλευεις?

Ναι μπορει να εχεις 50 skills και τα 30 να ειναι αχρηστα λογω build η λογω χρησιμοτητας του skill

 

ναι καλά, πήγαινε παίξε αρένα στο wow με 15 skills από τα διαθέσιμα στο spec σου μόνο και έλα να μας πεις πως τα πήγες να γελάσουμε. Σχεδόν όλα τα χρησιμοποιούμε, άλλα 1 φορά πχ buffs που κρατάνε κάμποσα λεπτα, άλλα συχνότερα πχ σύντομα buffs γιατι γίνονται dispel απ΄τον αντίπαλο healer, τα combat skills συνέχεια, τα cc συνέχεια γιατί και αυτά γίνονται συχνά dispel κλπ. Συν τα γενικά macros και τα focus macro που στην αρενα είναι απαραίτητα, αν κλικάρεις σε πήραν αμπάριζα οι οχτροί.

 

To cd στο swap δεν θυμαμαι ποσο ειναι αλλα δεν ειναι τρομερα μεγαλο , μπορεις να παιξεις πολυ με τους συνδυασμους των traits και με το weapon swap κ ετσι να την παλεψεις καπως στο οτι δεν υπαρχει και η τρομερη ποικιλια σε skills

 

είναι 15 sec, Το θέμα είναι ότι με τόσα λίγα skills και χωρίς resource, παλι περιμένεις και αν χρειάζεσαι τώρα κάποιο πχ cc που είναι σε 3η bar ατύχησες. Για μένα αυτό είναι κακή σχεδίαση όπως και να το βαφτίσεις, γιατί ουσιαστικά σου φορτώνει 2 cds, to 1 του skill και άλλο 1 του weapon-element-kit που ανήκει. Για τα traits είπα παραπάνω, το να έχεις +5% crit rate δεν πρόκειται να αλλάξει το στυλ παιχνιδιού σου.

 

Οπως ειπα , σε πολλα παιχνιδια χρησιμοποιεις ολα τα skills που εχεις , στο GW2 θα τα πατησεις ΟΛΑ , ναι κι αυτα τα λιγα που εχει θα τ απατησεις . Το βρηκα το λιγοτερο αβολο να πρεπει να παταω skills απο το 1 ως το 0 και να εχω και τα F keys τουλαχιστον ως mesmer

Δεν ξερω αν υπαρχει επιλογη για macro στο παιχνιδι , ελπιζω πως οχι παντως

 

εσυ πιο πάνω έλεγες ότι πατας μόνο 15 το πολυ σε κάθε build και ας έχει 50, αποφάσισε επιτέλους τι κάνεις, τα πατάς όλα ή όχι :-D . Τεσπα όπως είπα ήδη, το gw2 δεν έχει resource και επειδή ουσιαστικά έχει διπλά cd, 1 του skill που πατάς και 2ο της bar, σε αναγκάζει να σπαμάρεις ότι έχει διαθέσιμο, ή αλλιώς να περιμένεις. Και επειδή τα 1-5 ακόμη και τα cc έχουν damage component (άλλη πατέντα αυτή, να θέλεις να κάνεις cc και με το ζόρι να γίνεται και dmg μαζί) σε αναγκάζει να πατάς αντι να περιμένεις, Είπαμε casual όσο δεν παίρνει.

 

Το cd στον ele μεταξυ των attunements ειναι λιγοτερο απο αυτο του weapon swap , εκτος απο το προηγουμενο απο το οποιο εκανες switch , που αρα σημαινει αυτοματα και περισσοτερα skills , αλλο το οτι τα περισσοτερα θα ειναι αχρηστα λογω build

 

είναι 12 sec για όλα αλλά όπως είπες τα περισσότερα θα είναι άχρηστα άρα πάλι στο ίδιο σημείο είμαστε.

 

Uhm γιατι να θελει 1 quest το ιδιο χρονο ειτε με grp ειτε οχι?Μιλαμε για τα hear quests?Ετσι ειπε οτι η Αnet θα δουλευει?

Αν ειναι ετσι παω πασο γιατι κι εγω ειδα οτι με grp παει πιο αργα το progress στο quest , αν και θεωρω πως θα επρεπε να πηγαινει αναλογα το quest και οχι τα ατομα

 

μαλον έχει θέμα γενικά το σύστημα, θα δείξει στην πορεία..

Επεξ/σία από dungeon master
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικα αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι η Anet θελει να βαλει τους gamers του gw2 σε καλουπια και μικρα μαλιστα ,

να σε βγαζει ισοπαλια με ολους , αλλα να το "διασκεδαζεις".

Αλλα ναι σου λενε "Αυτος που ειναι skilled θα ξεχωρισει" .. και ποιος θα ειναι ο πιο skilled στο PvP ? Αυτος που θα παιζει πιο γρηγορα πιανο!

 

'δεν χρειαζεται να σκεφτεσαι , εχει σκεφτει η Anet για σενα'

Επεξ/σία από bal89
Δημοσ.

Γενικα αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι η Anet θελει να βαλει τους gamers του gw2 σε καλουπια και μικρα μαλιστα ,

να σε βγαζει ισοπαλια με ολους , αλλα να το "διασκεδαζεις".

Αλλα ναι σου λενε "Αυτος που ειναι skilled θα ξεχωρισει" .. και ποιος θα ειναι ο πιο skilled στο PvP ? Αυτος που θα παιζει πιο γρηγορα πιανο!

 

'δεν χρειαζεται να σκεφτεσαι , εχει σκεφτει η Anet για σενα'

 

Το "ωραίο" είναι ότι σε Interviews μιλάνε όλο για επιλογές αλλά στην μπετα φάνηκε καθαρά ότι σε βάζει σε ράγες. Μόνο συγκεκριμένα skills, μονο τύπου domination χάρτες, μόνο 5V5 το επίσημο pvp format, γενικά το pvp του θυμίζει ποντίκια σε λαβύρινθο που ακολουθούν το τυρί. Και χωρίς open pvp, δεν έχεις και πολλές επιλογές (το wvwvw έχει τόσο lag που καταντά τραγικό)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα 10 skills είναι ελάχιστα και για to pvp, αυτό το κατάλαβαν κάποια στιγμή μόλις άρχισε το κράξιμο από παλιούς παίκτες του 1 και γι'αυτό κότσαραν απ΄το πουθενά τα traits, τα οποία θέλουν τρελή δουλειά ακόμη, σύμφωνα με τους ίδιους. Και αυτά πάλι ημίμετρο είναι, όταν βλέπεις πχ στο wow, παιχνίδι 8ετιας , να ξηλώνουν τα talent trees μετά από άπειρες προσπάθειες να τα στρώσουν, κάτι δεν πάει καθόλου καλά με το concept. Στο 1 είχες ταυτόχρονα 8 skills διαθέσιμα μεν, αλλά τα διάλεγες από pool εκατοντάδων. Στο 2 τα weapon skills είναι κλειδωμένα στα όπλα, που με την σειρά τους πάνε πακέτο με το class. Αρα ευελιξία μηδεν. Μόνο τα utility σου επιτρέπει να αλλάξεις αλλά και πάλι καμία σχέση με την ανεξαρτησία που σου επέτρεπε το gw1. Γιατί είναι τόσο σημαντικό? Γιατί ο σοβαρότερος ίσως λόγος που το 1 είχε αξιοπρεπές pvp balance, ήταν γιατί όποιο uber build και να εμφανιζόταν στο προσκήνιο, κάποια τσακάλια έβρισκαν counter build. Στο 2 θα είναι όλα τα class στο έλεος του τι θα θεωρεί balanced η a-net, μιας και δεν υπάρχει πλέον καμία επιλογή στα weapon skills, δλδ καληνύχτα μαργαρίτα.

 

Συμφωνώ όσον αφορά το σύστημα του GW1 και την ευελιξία που προσέφερε σε σχέση με αυτό του 2. Ειδικά παίζοντας με τον thief απογοητεύτικα πόσο περιοριστικά ήταν τα skills του ακόμη και σε σχέση με τον assasin του 1 που ήταν το πιο μονοκόμματο class.

 

Παίζοντας όμως λίγο με τον Ele και τον warrior άρχισα να το συμπαθώ και διατηρώ τις όποιες επιφυλάξεις μέχρι να το λιώσω λίγο.

 

Όσον αφορά το leveling, εγώ το έκανα πολύ άνετα και χαλαρά και είμαι από τους τύπους που μισούς το grinding

 

επίσης το SPVP εκτός τούρναμεντς δεν θα έχει μόνο 5vs5

Επεξ/σία από A7X.
Δημοσ.

Εν το μεταξυ ο Dungeon Master γραφει στο WoW thread.

 

"Όλο το πσκ δεν είχα dc στο gw2 ούτε για δείγμα, και από lag μόνο σε wvwvw όπου όμως γινόταν τρελό πανηγύρι από 3 servers με εκατοντάδες παίκτες. Στο spvp στα tournament που γινόταν πάλι ο κακός χαμός από λαό, έτρεχε νεράκι, λες και το game βγήκε πριν χρόνια, γενικά αν δεν ήξερα θα ορκιζόμουν ότι παίζω retail έκδοση σε retail server, τόσο smooth ήταν η όλη εμπειρία του τελευταίου beta event."

...

...

....

Αι σιχτιρ με το καθε τρολλ που δεν εχει τι να κανει καλοκαιριατικα.

 

Γαματε ριχνει τα επιπεδα γρινιας.

Δημοσ.

εγω αγορασα απο g2play.net 47euro Πριν κανα μηνα κ κατι τωρα βλεπω πως εχει 52 οπως καταλαβαινεις προκειται για Cdkey κ οχι για κουτι...επισης εχε στο νου σου πως αν ειναι η πρωτη σου αγορα απο αυτους θα σου ζητηθει φωτο της ταυτοτητας σου, κατα τα αλλα ειναι γρηγοροι κ ασφαλεις..εχω παρει πολλα παιχνιδια απο αυτους

Δημοσ.

Η ταπεινη μου γνωμη οσο αφορα τα περιορισμενα weapon skils ειναι οτι σε επομενα expansion θα βγαλουνε και αλλα skills για καθε οπλο οποτε θα γινει σαν τα utility skills δηλαδη θα διαλεγεις οπλο και μετα θα σου βγαζει επιλογη τι skills θες να εχεις για το συγκεκριμενο οπλο.

 

Οπως και στο gw1 σε καθε expanision βγαινανε ενα σωρο skills(οποτε τωρα στο gw1 καθε prof εχει ενα καρο skills) ετσι και στο gw2 θα κανουν το ιδιο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://dreamkillers.enjin.com/

 

σημερα ανανεωθηκε η σελιδα μας στο τελικο της σταδιο και προσθεθηκε σερβερ mumble, οποιος ενδιαφερεται να μπει στη guild μας ας κανει application και μολις το δουμε θα απαντησουμε

 

ευχαριστουμε πολυ

Επεξ/σία από polil91

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...