Constant1ne Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Αρκετά όμορφο. Μου άρεσε πολύ περισσότερο από τα video που είχα δει μέχρι τώρα. Δεν ξέρει αν θα με κρατούσε σε βάθος χρόνου απλά σκέφτομαι τελικά αν είναι τόσο ποιοτικό χωρίς συνδρομή, γιατί να παίζω κάποιο άλλο με συνδρομή.
bal89 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Ευχαριστω πολυ αλλά δεν θα πάρω ,το δοκίμασα για 2-3 ωριτσες σήμερα το πρωι πλήρη απογοήτευση.Για να μην πω χειρότερη λέξη και πάω για μπανάκι απο κανένα admin.Τραγικά έλεος ,και πείτε μου οτι θέλετε,πείτε με τρολ οτι γουσταρετε.απαραδεχτο για εμένα.δεν θα κάτσω να αναλύσω σε κανέναν.Τελικά λίγα τα καλά mmorpg παιχνίδια απο εποχής 1996 μέχρι και σήμερα και είναι 4 μετρημένα στα δάκτυλα. καλο θα ηταν να πεις ποιο πραγμα σε απογοητευσε τοσο πολυ , ειμαι πολυ περιεργος να μαθω
Rush13 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Aφου ειπε οτι δέν θα κάτσει να αναλύσει σε κανέναν
zeniath Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Κρίμα αλλιώς το περίμενα αλλιώς είναι... Το πιο αργό leveling progress EVER Υπερβολικά επαναλαμβανόμενα τα quest/καρδούλες τέλος πάντων, όλα είναι "Σκότωσε,Useαρε Items,Μάζεψε Items" απλά επειδή μπορείς να κάνεις ότι θες από αυτά δεν πάει να πει ότι δεν είναι βαρετό. Μου φαίνονται σαν όλα τα quest να είναι ίδια και έφτασα σε σημείο να μου λείψει ένας quest giver ρε αδερφέ. Αργό progress το οποίο αν βάλει κάποιος ότι φτάνει μέχρι 80 lvl και για να παω ένα engineer lvl 14 μου πήρε 8-10 ώρες δλδ έλεος. Αυτό με τα weapons που ανάλογα τι έχεις έχει και τα αντίστοιχα 5 skill στην αρχή μου φάνηκε ωραίο μέχρι που τα βαρέθηκα τα ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ spell από το level 1. Αν βάλει και κανείς μέσα ότι στην ουσία το level δεν έχει και τίποτα το τρομερό από κέρδος (εκτός από τα traits) Μόνο το pvp ήταν ωραίο αλλά και αυτό όταν έχεις 50 ζωάδια να βαράνε την πόρτα και εσύ σαν μαλάκας να κουβαλάς 4 supplies για να χτίσεις ΜΟΝΟΣ σου το ram για να το κάνεις και use μπας και πέσει πόρτα, εκνευρίζει. Τες πα, καλά έκανα και δεν ενέδωσα στον πειρασμό του pre-order. Ευχαριστώ δεν θα πάρω. For the record: 11LvL Ranger Sylvansomething (Elf) 8LvL Warrior Nord 14LvL Engineer Charr 8LvL Necromancer Human 7LvL Elementalist Azura 6LvL Mesmer Nord Να μην λέτε για το αν δοκίμασα το παιχνίδι η όχι, και κάθε φορά απάνταγα στην φόρμα που πετάει στα δεξιά για αξιολόγηση.
urgo Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Παιδες,αν παιζει κανενα κλειδακι,pm me please.Ευχαριστω.
viper2005 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 ωραιο παιχνιδακι με ψωμι αλλα στα μειον εχουμε: κακο control οχι τα καλυτερα γραφικα...
kounabi22 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Επειδη ειμαι fan του gw1 και του mesmer ,ειμαι ικανοποιημενος στο επιπεδο που το εχουν φτασει με μονο μειων το optimal performance διοτι θελει δουλεια ακομα,και σε lowest detail παλι εχει μικρη βελτιωση.
telarin Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Τέτοιο hype πάντως δεν νομίζω να ξαναδούμε σύντομα, βλέπεις οι συντελεστές του προτιμούν να "τρέχουν" από mmo site σε mmo site αντί να στρώσουν τον κώδικα που πάει σαν σαύρα σε σιέστα ακόμη και σε τετραπύρηνα, και να άξιζε τουλάχιστον πάει στα κομμάτια, με γραφικά πενταετίας θέλουν να την βγάλουμε. Πάντως έχει έτοιμα έξω απ'την πόρτα τα πελατάκια του 1, με αυτά θα μείνει και κάτι ψιλά που θα ψαρέψει από ξέμπαρκους. Τόσο original είναι. Δυναμικά events μας λέγανε, public q του warhammer χωρίς cap μας βγήκαν - το κοντερ μηδενίζει μεσα σε 10 λεπτά. Μέχρι και q givers με καρδούλα στην κεφάλα αντί θαυμαστικό έχει, που έλεγαν κάποτε ότι δεν χρειάζονται. Τι άλλο αβαντ γαρντ έχει, WvW, αυτό βέβαια το είδαμε προ χριστού στο daoc, αλλά nvm, ας το δεχτούμε σαν "νέο". Ξήλωσαν και την energy bar που υπήρχε τουλ μέχρι πριν κάποιους μήνες, μάλλον καποιοι ουγκ θα κλάφτηκαν για χαρντκορίλα. "Έστειλαν" τανκ και healer εις το όνομα του balance αν θυμάμαι καλά, αυτό όντως είναι original αλλά έτσι φτώχυνε γενικά το σκηνικό με όλους να βαράνε ανεξέλεγκτα όλα, zerg mode on πάει η φάση δλδ. Και κάτι trait κλπ τα έχουμε δει σε μύρια όσα Mmo και θα πάνε ασχολίαστα. Πέρα πάντως απ'το πόσο original (δεν) είναι, έχει θέμα με τα mechanics του και εκεί δεν παίζει πλάκα. Εκτός απ'το delay που κάκιστα έχουν και άλλα μμο της τελευταίας 6-7τιας, έκαναν την πατατιά να βάλουν queue στα abilities, ακόμη και σε αυτά που τα χρειάζεσαι ΤΩΡΑ, όπως πχ το selfheal. Και δεν μιλάμε για mild χαζοqueue του ενός ability σαν πχ του wow που το γλιτώνεις με μακρο, αλλά για full blown "ότι πατας θα το δεις σε replay" σύστημα, που σε συνδυασμό με το delay που υπάρχει και το ότι σχεδόν όλα τα abilities δεν είναι instant, σε βάζει σε σκηνικό που αν πχ έχεις πατήσει 3-4 και χρειαστείς το elite ¨η ακόμη χειρότερα το selfheal και είσαι στο 1ο, θα περιμένεις να τα δεις όλα και μετά θα σκάσει το σημαντικό. Σρυ αλλά αυτή είναι σχεδίαση για τον π3οντα τελείως, απορώ πως περιμένουν να λειτουργήσει σε competetitive mode κάτι τέτοιο. Είναι που είναι γενικώς το battle system του τα ζωα μου αργά , με το q το έριξαν στον γκρεμό τα κακόμοιρο. ¨Αλλο πάλι "αξιοθαύμαστο" είναι το ότι έχουν "δέσει" dmg σε πολλά (όλα?) τα cc. Επιπλέον το autoattack δεν το ελέγχεις εσύ, απαξ και το πατήσεις βαράει ασταμάτητα, εκτός αν γυρίσεις πλάτη τον char. Αρα περίτεχνες team based ενέργειες χρησιμοποιώντας cc τις ξεχνάς, ότι και να κάνεις ο άλλος θα συνεχίσει την βιόλα του, παλι στυλ fps. Επειτα, θυμάμαι πριν κάμποσο καιρό είχαν energy bar και μάλιστα καυχιόταν σε interviews για τις δυνατότητες που είχε, και βλέπω το άφησαν μόνο στον thief, σε μορφή combo points. Εδώ κολάει το "Ρε oριτζιναλίστες κοιτάξτε τριγύρω σας, τα παραδειγματα άφθονα και όχι μόνο επι χάρτου για το τι δουλευει και τι όχι. Αλλοι βάζουν δεύτερο resource bar για να εμπλουτίσουν το gameplay, η anet στην κοσμάρα της, ξηλώνει και το υπάρχουν. Φουλ γκάζια για σπαμ abilities δλδ, πρώτα ότι εμπεριέχει cc και μετά ότι ξέμεινε, και περιμέεενουμε (τα cooldowns). Σαν να παίζεις κάτι σαν fps δλδ, που μάλλον είναι ο σκοπός τους όπως φάνηκε και στo spvp που ασχολήθηκα χθες, μιας και το λεβελινγκ είναι βαρετό και βασανιστικά αργό για την εποχή μας (casual). Αλλο πάλι που παρατήρησα σχετικό με mechanics, είναι το ότι παρ'ολη την σαχλαμαρολογία περί competitive pvp, δεν έχει πραγματικό σύστημα ranking (elo) όπως κάθε mmo ή moba που έχει βλέψεις για e-sport. Farming honor κάνεις, το ρανκ πάει μόνο προς τα πάνω, χάσεις κερδίσεις. Πως θα ξεχωρίζουν ωρέ οι καλοί παίχτες από τους φαρματζήδες και τα botάκια, ιδέα δεν έχω και μάλλον ούτε η anet. Αλλά κατά τα άλλα το προορίζουν για esport τρομάρα τους. Τεσπα αυτά τα "ολίγα" για όσους άντεξαν μέχρι εδώ, αν και έχει πολύ πράμα για (ξε)θάψιμο ακόμη.Τώρα για το περι casual που είπε κάποιος, ποιό ακριβώς χαρντκοράδικο βγήκε τα τελευταία 6-7 χρόνια, πλην του DF που είναι special case και εν πάση περιπτώση δεν έβαλε φωτιά στα μπατζάκια της mmo κοινότητας? Τα έχουμε ξαναπεί, δεν είμαστε στο '99 (ή 2005 κατ'άλλους) για να ασχολούνται με το είδος μόνο ζηλωτές που τρέχανε καποτε στα νετκαφε γιατί η 33-56ρα μπούκωνε. "Είναι πολλά τα λεφτά άρη", και δεν βγαίνουν αν δεν μπει στο κόλπο και ο χαλαράουας που πάει στην δουλειά με την μοτοπολυθρόνα του και θέλει τις ανέσεις του παντού και πάντα, όπως και το 9χρονο που ξέρει μόνο από BF και CoD.
kounabi22 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Οκ δε γουσταρουμε τις hard core καταστασεις του Lineage 2 με τα -4% δε θελουμε καν να χανουμε experience αλλα τουλαχιστον να ηταν οπως το AION που εχανες Abyss points.Μπορουσαν κατι να βρουν πρωτοποριακο. Παρεπιπτοντως εμενα το παιχνιδι παει τελεια.Τερμα ολα και ακομα και σε WvW δε κολουσε ουτε λεπτο.Βεβαια εχω i7 ATI 7850 εαν βαλω το game και στο SSD εκει θα κανουμε παρτυ. Αυτο το κομαμτι στο aion με απωθησε στο να κανω pvp,αν ειναι να με gangarun και να χανω και abyss.... τουλαχιστον στο gw2 δεν χανεις τιποτα μονο να κερδισεις εχεις στο pvp. Τρεχει καλα στο μηχανημα σου διοτι ακομα το game ειναι cpu base και οχι toso gpu.
kamui Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Ευχαριστω πολυ αλλά δεν θα πάρω ,το δοκίμασα για 2-3 ωριτσες σήμερα το πρωι πλήρη απογοήτευση.Για να μην πω χειρότερη λέξη και πάω για μπανάκι απο κανένα admin.Τραγικά έλεος ,και πείτε μου οτι θέλετε,πείτε με τρολ οτι γουσταρετε.απαραδεχτο για εμένα.δεν θα κάτσω να αναλύσω σε κανέναν.Τελικά λίγα τα καλά mmorpg παιχνίδια απο εποχής 1996 μέχρι και σήμερα και είναι 4 μετρημένα στα δάκτυλα. Όχι γιατί να πούμε κάτι. Τα παιδιά της Blizzard πάντοτε θα μισούνε ότι καινούργιο βγει. Blizzaters will hate. Αλλά δεν θα παραδεχτούν ποτέ! ότι η Blizzard συνεχίζει το παιχνίδι της με το kung Fu Panda και ο κόσμος λέει πάλι ουυυαααουυυ. Κρίμα αλλιώς το περίμενα αλλιώς είναι... Το πιο αργό leveling progress EVER Υπερβολικά επαναλαμβανόμενα τα quest/καρδούλες τέλος πάντων, όλα είναι "Σκότωσε,Useαρε Items,Μάζεψε Items" απλά επειδή μπορείς να κάνεις ότι θες από αυτά δεν πάει να πει ότι δεν είναι βαρετό. Μου φαίνονται σαν όλα τα quest να είναι ίδια και έφτασα σε σημείο να μου λείψει ένας quest giver ρε αδερφέ. Αργό progress το οποίο αν βάλει κάποιος ότι φτάνει μέχρι 80 lvl και για να παω ένα engineer lvl 14 μου πήρε 8-10 ώρες δλδ έλεος. Μέχρι να βγεί το επόμενο expasion έχει χρόνο ακόμα θα προλάβουμε μια χαρά να ανεβούμε lvl. Καλύτερα να αργείς και καλύτερα να σε αναγκάζει να πας σε όλο το χάρτη για να πάρεις XP. Δεν μπορώ να βλέπω πάλι βοτάκια να σκοτώνουν όλη μέρα κατσαρίδες και να μαξάρουν. Έχει ιστορία το παιχνίδι και με το αργό lvling νομίζω αναγκάζεσαι να "γυρίσεις" και να ασχοληθείς με το κόσμο όσο το δυνατόν πιο πολύ. Είμαι βέβαια λάτρης του PVE και αρκετά του role-playing οπότε και έχω αυτήν την άποψη. Η hack n slashers φυσικά έχουν τη δική σου. Όσο για το "Σκότωσε,Useαρε Items,Μάζεψε Items" και να προσθέσω "το βοήθησε τους allies σου!!!". (παράδειγμα για όσους παίξατε Norn και το αστείο quest με τη κουνελοτροφή. Ούτε ΕΝΑΣ καταδέχεται να τρομάξει τα κουνέλια για να πας τη τροφή στον τυπά. Μαλίστα αν τα τρομάζεις κάνεις progress το quest επειδή ΒΟΗΘΗΣΕΣ. Αλλά όλοι τον εαυτούλι μας κοιτά με και το lvling μας στα περισσότερα MMO. Φυσικά δεν είναι το μοναδικό παράδειγμα αλλά το πιο απλό και αστείο) Τα παραπάνω που λές και μόνος σου είναι η απάντηση (ίσως όχι η καλύτερη δυνατή) του "σκότωσε 5,σκότωσε 10,σκότωσε 15...και φέρε πίσω μπούρδες". Κάνεις τόσα διαφορετικά πράματα και το σημαντικότερο δεν θέλει να ταξιδέψεις 800χλμ πίσω για να παραδώσεις το quest. Ντου στο action χωρίς σταματημό!
zeniath Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Είναι άλλο θέμα το πόσο καιρό θα σου πάρει το lvling και άλλο θέμα το ότι ακόμα και στα starting lvls πάει με ρυθμούς χελώνας. Δηλαδή αν θέλει ένας casual (άσε εμένα που το έλιωσα) 2 μέρες τουλάχιστον για να πάει lvl 10 ποιο το νόημα; Τόση ώρα που μου έφαγε να πάω lvl 14 ένιωθα σαν να ήμουν (σε αντίστοιχα ΜΜΟ) 25-30 και έψαχνα να βρω κανα dungeon και το μόνο που βρήκα ήταν για lvl 30. Και από πότε ένα παιχνίδι που σε αναγκάζει να κάνεις βόλτα όλο το map είναι καλό; Αν θες κάνε το αλλά όχι να σε αναγκάζει με το στανιό. Υποτίθεται ότι τα αρχικά lvl είναι για να δεις το παιχνίδι και τα παίρνεις εύκολα και γρήγορα και μετά αργεί και θέλει περισσότερο όσο προχωράς σε lvl. Και για να το πάμε και πιο κάτω, αντε παίζεις κλπ και μετά από ένα μήνα που ακόμα κανένας δεν θα έχει capάρει, θες να φτιάξεις νέο χαρακτήρα και τα starting areas είναι άδεια, πως θα κάνεις όλα αυτά τα events που θέλουν αναγκαστικά και άλλους 5-10 τυπάδες ακόμα να βοηθάει ο ένας τον άλλο; Πχ στα sylvanοκάτι (δεν θυμάμαι το όνομα) που έχει κάτι σαν world boss ένα τεράστιο καβούρι, αυτό μόνος σου δεν το βγάζεις, ή ένα άλλο waypoint λίγο πιο πέρα από το αρχικό, είναι contested από NPCs που το κάνουν ντου όλη την ώρα. Αν δεν έχει κόσμο (καμια 10αριά) αυτό μόνος σου δεν μπορείς να το κρατήσεις (tried and failed) και όχι μόνο αυτό και πολλά άλλα. Οπότε ναι, να μην έχει τόσο γρήγορο progress όσο το swtor αλλά να μην θέλεις ένα μήνα για να cappάρεις. Its just not fun. Όσο για τα karma gear στα Eternal Battlegrounds, τι fail είναι αυτό; Gear υποδεέστερο από lvl 10 pve; Έχασα κάτι η μου φαίνεται;
Rush13 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Τέτοιο hype πάντως δεν νομίζω να ξαναδούμε σύντομα, βλέπεις οι συντελεστές του προτιμούν να "τρέχουν" από mmo site σε mmo site αντί να στρώσουν τον κώδικα που πάει σαν σαύρα σε σιέστα ακόμη και σε τετραπύρηνα, και να άξιζε τουλάχιστον πάει στα κομμάτια, με γραφικά πενταετίας θέλουν να την βγάλουμε. Πάντως έχει έτοιμα έξω απ'την πόρτα τα πελατάκια του 1, με αυτά θα μείνει και κάτι ψιλά που θα ψαρέψει από ξέμπαρκους. Τόσο original είναι. Δυναμικά events μας λέγανε, public q του warhammer χωρίς cap μας βγήκαν - το κοντερ μηδενίζει μεσα σε 10 λεπτά. Μέχρι και q givers με καρδούλα στην κεφάλα αντί θαυμαστικό έχει, που έλεγαν κάποτε ότι δεν χρειάζονται. Τι άλλο αβαντ γαρντ έχει, WvW, αυτό βέβαια το είδαμε προ χριστού στο daoc, αλλά nvm, ας το δεχτούμε σαν "νέο". Ξήλωσαν και την energy bar που υπήρχε τουλ μέχρι πριν κάποιους μήνες, μάλλον καποιοι ουγκ θα κλάφτηκαν για χαρντκορίλα. "Έστειλαν" τανκ και healer εις το όνομα του balance αν θυμάμαι καλά, αυτό όντως είναι original αλλά έτσι φτώχυνε γενικά το σκηνικό με όλους να βαράνε ανεξέλεγκτα όλα, zerg mode on πάει η φάση δλδ. Και κάτι trait κλπ τα έχουμε δει σε μύρια όσα Mmo και θα πάνε ασχολίαστα. Πέρα πάντως απ'το πόσο original (δεν) είναι, έχει θέμα με τα mechanics του και εκεί δεν παίζει πλάκα. Εκτός απ'το delay που κάκιστα έχουν και άλλα μμο της τελευταίας 6-7τιας, έκαναν την πατατιά να βάλουν queue στα abilities, ακόμη και σε αυτά που τα χρειάζεσαι ΤΩΡΑ, όπως πχ το selfheal. Και δεν μιλάμε για mild χαζοqueue του ενός ability σαν πχ του wow που το γλιτώνεις με μακρο, αλλά για full blown "ότι πατας θα το δεις σε replay" σύστημα, που σε συνδυασμό με το delay που υπάρχει και το ότι σχεδόν όλα τα abilities δεν είναι instant, σε βάζει σε σκηνικό που αν πχ έχεις πατήσει 3-4 και χρειαστείς το elite ¨η ακόμη χειρότερα το selfheal και είσαι στο 1ο, θα περιμένεις να τα δεις όλα και μετά θα σκάσει το σημαντικό. Σρυ αλλά αυτή είναι σχεδίαση για τον π3οντα τελείως, απορώ πως περιμένουν να λειτουργήσει σε competetitive mode κάτι τέτοιο. Είναι που είναι γενικώς το battle system του τα ζωα μου αργά , με το q το έριξαν στον γκρεμό τα κακόμοιρο. ¨Αλλο πάλι "αξιοθαύμαστο" είναι το ότι έχουν "δέσει" dmg σε πολλά (όλα?) τα cc. Επιπλέον το autoattack δεν το ελέγχεις εσύ, απαξ και το πατήσεις βαράει ασταμάτητα, εκτός αν γυρίσεις πλάτη τον char. Αρα περίτεχνες team based ενέργειες χρησιμοποιώντας cc τις ξεχνάς, ότι και να κάνεις ο άλλος θα συνεχίσει την βιόλα του, παλι στυλ fps. Επειτα, θυμάμαι πριν κάμποσο καιρό είχαν energy bar και μάλιστα καυχιόταν σε interviews για τις δυνατότητες που είχε, και βλέπω το άφησαν μόνο στον thief, σε μορφή combo points. Εδώ κολάει το "Ρε oριτζιναλίστες κοιτάξτε τριγύρω σας, τα παραδειγματα άφθονα και όχι μόνο επι χάρτου για το τι δουλευει και τι όχι. Αλλοι βάζουν δεύτερο resource bar για να εμπλουτίσουν το gameplay, η anet στην κοσμάρα της, ξηλώνει και το υπάρχουν. Φουλ γκάζια για σπαμ abilities δλδ, πρώτα ότι εμπεριέχει cc και μετά ότι ξέμεινε, και περιμέεενουμε (τα cooldowns). Σαν να παίζεις κάτι σαν fps δλδ, που μάλλον είναι ο σκοπός τους όπως φάνηκε και στo spvp που ασχολήθηκα χθες, μιας και το λεβελινγκ είναι βαρετό και βασανιστικά αργό για την εποχή μας (casual). Αλλο πάλι που παρατήρησα σχετικό με mechanics, είναι το ότι παρ'ολη την σαχλαμαρολογία περί competitive pvp, δεν έχει πραγματικό σύστημα ranking (elo) όπως κάθε mmo ή moba που έχει βλέψεις για e-sport. Farming honor κάνεις, το ρανκ πάει μόνο προς τα πάνω, χάσεις κερδίσεις. Πως θα ξεχωρίζουν ωρέ οι καλοί παίχτες από τους φαρματζήδες και τα botάκια, ιδέα δεν έχω και μάλλον ούτε η anet. Αλλά κατά τα άλλα το προορίζουν για esport τρομάρα τους. Τεσπα αυτά τα "ολίγα" για όσους άντεξαν μέχρι εδώ, αν και έχει πολύ πράμα για (ξε)θάψιμο ακόμη.Τώρα για το περι casual που είπε κάποιος, ποιό ακριβώς χαρντκοράδικο βγήκε τα τελευταία 6-7 χρόνια, πλην του DF που είναι special case και εν πάση περιπτώση δεν έβαλε φωτιά στα μπατζάκια της mmo κοινότητας? Τα έχουμε ξαναπεί, δεν είμαστε στο '99 (ή 2005 κατ'άλλους) για να ασχολούνται με το είδος μόνο ζηλωτές που τρέχανε καποτε στα νετκαφε γιατί η 33-56ρα μπούκωνε. "Είναι πολλά τα λεφτά άρη", και δεν βγαίνουν αν δεν μπει στο κόλπο και ο χαλαράουας που πάει στην δουλειά με την μοτοπολυθρόνα του και θέλει τις ανέσεις του παντού και πάντα, όπως και το 9χρονο που ξέρει μόνο από BF και CoD. Σε χαλάνε τα mmo! κόψτα asap
A7X. Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Λοιπόν είναι η πρώτη φορά που μπήκα σε μπέτα, είμαι και εγώ ένα από τα φανμπόις του 1 που περίμενα 5.5 χρόνια για το παιχνίδι και η αλήθεια είναι ότι όσο έβλεπα τις αλλαγές από το 1 τόσο παραξενευόμουν. Πρέπει να παίξω πολύ περισσότερο και μάλιστα στο κανονικό Launch για να κρίνω πράματα (μην ξεχνάμε είναι ακόμη μπέτα) αλλά θα σχολιάσω μερικά πράγματα. Δεν ξέρω τί λέει ο Zeniath για το αργό Levevling. Εγώ με συνολικά 6 ώρες gameplay έφτασα έναν χαρακτήρα lvl 7 και έναν lvl 5 οπότε δεν ένοιωσα καθόλου ότι πήγαινε αργά. Εξάλλου είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι το παιχνίδι δεν θα ακολουθήσει την συνήθη τακτική στο leveling Με το γρήγορο lvling στην αρχή και το αργό στο τέλος. Αλλα θα είναι σταθερό σε όλα επίπεδα. Και το προτιμώ έτσι. Με τα dynamic levels απογοητευτικά και εγώ πολύ καθώς επαναλαμβανόντουσαν πολύ συχνά και δεν φαινόταν καμία συνέχεια στον κόσμο. (ίσως σε αυτό να έφταιγε και η συγκέντρωση τόσων πολλών παιχτών στα starting areas - έπαιζα ASURA) Αυτό που με χάλασε πολύ ήταν το σύστημα των skills του οποίο το θετικό δεν το είδα ακόμη, τουλάχιστον στον thief... Έχει χάσει τελείως την ευελιξία των skills του πρώτου, o χαρακτήρας είναι ξερός, και δεν υπάρχει συνέργεια ανάμεσα στα σκιλλς όπως στο 1. Πολύ αδιάφορο σύστημα. Τώρα για να μην λέμε μόνο αρνητικά, στο leveling ήμουν συνεχώς μπροστά από τις ανάγκες των quest γιατί πολύ απλά έπαιζα άνετα. Χανόμουν στον κόσμο του παιχνίδιου, έστω και με τα επαναλαμβανόμενα dynamic, τα οποία ήταν πάρα πολλά (καλό αυτό) και πεταγόντουσαν εκεί που δεν τα περίμενα. Πολύ ωραία διαδικασία και χαλαρωτική και τα quests μπορεί να μην ήταν τα τόσο καινοτόμα όσο φαντάστηκαν κάποιοι πριν, αλλά δεν τα βαριόμουν και δεν ένοιωσα "αντεφέρ" ποτέ. Όσον αφορά το PVP έπαιξα μόνο λίγο και αυτό spvp όποτε δεν θα το σχολιάσω ακόμη αλλά να τονίσω ότι και το GW1 είχε κατάταξη ΜΟΝΟ στο GVG (όπως εδώ στα teams στα tournaments φαντάζομαι) και ήταν το καλύτερο PVP παιχνίδι που έχω παίξει ποτέ. Και έχω παίξει αρκετά. Γενικά. όταν κάποια στιγμη πριν κάποια χρόνια άρχισα να βαριέμαι το GW δοκίμασα πολλά ΜΜΟ για αρκετούς μήνες το καθένα. WoW, Lotro, Conan, L2, WARHAMMER, και διάφορα άλλα. Αυτό που δεν με κράτησε τελικά σε κανένα από αυτά ήταν η αίσθηση της αγκαρίας στο παιχνίδι και ιδιαίτερα στο leveling. Κούραση και βαρεμάρα. Αυτά τα δύο δεν τα ένοιωσα καθόλου στο GW2 και μάλιστα ξεχάστηκα τελείως ότι ανέβαζα levels και απλά έπαιζα. Μόνο και μόνο γι αυτό θα το αγοράσω. ps προς zeniath: τα events Και τα bosses έχω την εντύπωση πως είναι scales ανάλογα με το πόσος κόσμος συμμετέχει
zeniath Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 ps προς zeniath: τα events Και τα bosses έχω την εντύπωση πως είναι scales ανάλογα με το πόσος κόσμος συμμετέχει Τα events ναι, τα boss νομίζω πως έχει ένα fixαρισμένο diff και από κει και πέρα ανεβαίνει και άλλο όσοι περισσότεροι παίχτες είναι
SlackulatoR Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2012 Τέτοιο hype πάντως δεν νομίζω να ξαναδούμε σύντομα, βλέπεις οι συντελεστές του προτιμούν να "τρέχουν" από mmo site σε mmo site αντί να στρώσουν τον κώδικα που πάει σαν σαύρα σε σιέστα ακόμη και σε τετραπύρηνα, και να άξιζε τουλάχιστον πάει στα κομμάτια, με γραφικά πενταετίας θέλουν να την βγάλουμε. Χωρίς να θέλω να προστατέψω το παιχνίδι, καταλαβαίνεις πως μία σοβαρή εταιρία που θέλει να βγάλει ένα σοβαρό προϊόν έχει διαφορετικό τμήμα marketing και programming/design σωστά; Όσο για το pvp ranking στα MMO's δεν μπορώ να τους καταλάβω τους σχεδιαστές, δεν μπορούν να βγάλουν ένα σύστημα, που π.χ στα battlegrounds όσο καλύτερα τα πας σαν παίχτης τόσο περισσότερους πόντους θα πάρεις; Π.χ σαν το Battlefield 3. Έτσι ήταν στο Warhammer Online αλλά εκείνο είχε άλλα προβλήματα που το κατέστρεψαν, παρ'όλες τις καινοτομίες του.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα