Tilion Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Ele, warrior και guardian αυτή τη στιγμή είναι αρκετά πιο πάνω από όλα τα υπόλοιπα professions. Οι developer μας διαβεβαίωσαν ότι μέχρι το release θα υπάρχει σημαντικό balance.
Hype Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 @A7X: παρότι δεν είμαι ο καταλληλότερος να απαντήσω σε θέματα ΡνΡ (είμαι ταγμένος ΡνΕ-ερ) από το ελάχιστο που δοκίμασα το sPvP αυτό το Σ/Κ ένα πράγμα συμπέρανα: αν δεν είσαι σε κάποιο chat πρόγραμμα να συνεννοείσαι με την ομάδα σου, αν δεν έχεις στρατηγική (ποιο point να πάρουμε και πότε, ποιο boss να ρίξουμε και πότε) και αν δεν έχεις δίπλα σου κάποιον που να σε συμπληρώνει σε αυτό που πας να κάνεις (είτε είναι capture είτε defend) απλά σε ποδοπατάνε οι αντίπαλοι και φεύγουν χωρίς να λυθούν καν τα κορδόνια τους. Σε παραπέμπω στον Hype που σαφώς ήξερε και καταλάβαινε καλύτερα τι γινόταν Ευχαριστώ για την παραπομπή. Ουσιαστικά ο "Meriah" είναι το handle μου στο Guild Wars 1 Ρε συ Meriah ήθελα να ρωτήσω επειδή δεν έχω μπει μπέτα ακόμη, το PVP του το structured, έχει αυτή την ανάγη για τακτική και ομαδικότητα που έβγαζε το 1; Λίγο η έλλειψη της αγίας τριάδας και των ξεκάθαρων ρόλων, λίγο τα βίντεο που έχω δεί με τον καθένα να τρέχει μόνος του δεξια και αριστερα (που δεν το έκανες αυτό στο PVP του ένα ούτε για πλάκα αμα δεν ήθελες να χάσεις σίγουρα) με έχουν κάνει σκεπτηκό. Πρώτον, ποιο είναι το handle σου στο GW1? Για να ρωτάς εμένα συγκεκριμένα θα ξέρεις ότι στο Guild Wars 1 είχα ασχοληθεί αρκετά με το PvP. Επίσης θα πω ότι δεν είμαι πλέον "Attached" στον τρόπο που χειρίζεται το πρώτο Guild Wars το PvP, επομένως μπορώ να σου προσφέρω μια αντικειμενική άποψη, σε αντίθεση με τον κόσμο που περιμένει ότι το Guild Wars 2 είναι μια συνέχεια του πρώτου, τουλάχιστον σε θέμα PvP. Τα παιχνίδια δεν έχουν καμία σχέση. Για να απαντήσω όμως στην ερώτησή σου, το GW2 δίνει πολλές ευκαιρίες και δυνατότητες για ομαδικότητα. Όποιος λέει το αντίθετο (ότι δηλαδή το παιχνίδι δεν προσφέρεται για τακτική, στρατηγική και team skills) μάλλον βλέπει το παιχνίδι από λανθασμένη οπτική γωνία. Και επεκτείνομαι: GUILD WARS 2 structured PVP: Skill required: Αντίθετα από το guild wars 1, το sequel έχει σχεδιαστεί ώστε τα "εμπόδια εισόδου" στο οργανωμένο PvP να είναι μικρά. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και εμείς οι αρχάριοι που έχουμε ουσιαστικά παίξει maximum 4 ημέρες συνολικά τους τελευταίους 2 μήνες μπορέσαμε να μπούμε στο PvP και να παίξουμε, ενώ ταυτόχρονα καταλαβαίναμε σε γενικές γραμμές τι συμβαίνει. Το format είναι ΑΠΛΟ (simple stupid, really), με αποτέλεσμα να μπορεί να παίξει ο καθένας χωρίς πολλά-πολλά. Αυτή είναι η κατάσταση που επικρατεί στα beta events και στα videos που έχουμε δει όλοι μας (με ελάχιστες εξαιρέσεις). Οι περισσότεροι παίκτες είναι σε τόσο χαμηλό επίπεδο που δύσκολα θα διακρύνει κανείς στρατηγική - μόνο τακτικές σε επίπεδο ατόμου(Skill rotations, survivability, capturing/defending points/moving around the map quickly) ή συντονισμού επίθεσης (για παράδειγμα μια ομάδα που επικοινωνεί ώστε να συγχρωνίσει ένα kill σε παίκτη ή σε strategic NPC - Svanir/Chieftain) ή σχηματισμού/συστήματος/formation (3-1-1, 2-2-1,5-0, 4-1 κτλ). Όμως ακόμα και στο προηγούμενο τεστ υπήρχαν βαθύτερες στρατηγικές. Δυστυχώς δεν έχει νόημα να αναφέρομαι σε συγκεκριμένα πράγματα, μιας και σε αυτό το στάδιο όλα είναι υποκειμενικά, ευμετάβλητα (βλ. beta testing) και επίσης αμφιβάλλω ότι είναι πράγματα που θα δώσει σημασία κάποιος που δεν γνωρίζει το παιχνίδι. Μπορώ όμως να πω ότι θα υπάρχουν ανώτερες στρατηγικές, τακτικές και τεχνάσματα. Επίσης το παιχνίδι απαιτεί τουλάχιστον τον ίδιο βαθμό επικοινωνίας που απαιτεί και το guild wars 1. Ίσως και περισσότερο. Το pvp σε ανώτερο επίπεδο του Guild Wars 2 περιλαμβάνει τις προϋποθέσεις για πολύπλοκο παιχνίδι. Απλά οι λιγότεροι μυημένοι δεν θα μπορέσουν να δουν παρά τα επιφανειακά πράγματα (όπως και στο Guild Wars 1, αλλά σε μικρότερο βαθμό). Τέλος, τονίζω πάλι ότι δεν είναι ίδια τα παιχνίδια. Δεν μπορώ να συγκρίνω διαφορετικά πράγματα χωρίς να έχουμε κοινή βάση. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι το Guild Wars 1, με την φιλοσοφία που έχει σαν design, ήταν (πλέον έχει ξεπέσει κάπως) περισσότερο πολύπλοκο από ότι μπορεί να γίνει το Guild Wars 2. Τουλάχιστον με το συγκεκριμένο game mode. Αυτό όμως δεν είναι κακό - και το μπάσκετ απλό παιχνίδι είναι. Αλλά βλέπετε ότι μπορεί να γίνει ενδιαφέρον και πολύπλοκο, σε άλλη όμως βάση. Και αυτό με φέρνει σε κάτι άλλο που ήθελα να πω... Η σημαντική διαφοροποίηση του παιχνιδιού, κατά τη γνώμη μου, είναι η έμφαση που δίνει στην ατομική απόδοση των παικτών. Μπορώ πολύ εύκολα να συγκρίνω το guild wars 2 με το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο ή οποιοδήποτε άλλο ομαδικό άθλημα. Αυτό είναι καλό για μερικούς, κακό για άλλους... Προσωπικά, μου αρέσει! Δυστυχώς το παιχνίδι το έπαιξα πρώτη φορά αυτό το ΣΚ και δεν έφτασα σε lvl για να δοκιμάσω τo dungeon αλλά ούτε και για να εκφέρω άποψη για το endgame.Αλλά από ότι έχω δει και έχω καταλάβει target group του game δεν είναι οι hardcore pve gamers, αλλά ίσως οι hardcore pvp gamers.Ξέρω πως πολλά semihardcore, hardcore ή και σοβαρά softcore pvp guilds περιμένουν το guild wars 2 και συζητιέται αρκετά.Το θέμα είναι να ακούσουν τον κόσμο στο θέμα του pvp και να διορθώσουν ότι πρόβλημα ώστε να μην υπάρχει με την κυκλοφορία και είμαι σίγουρος ότι το παιχνίδι δεν θα πατώσει. Ερωτήσεις που ήθελα να κάνω και εγώ χωρίς να έχω παίξει το 1, αλλά το warhammer που είχε αρκετό οργανωμένο pvp.+ ότι δεν έχω καταλάβει τα rewards του pvp. P.S. βλέποντας λίγο τα skill και την έλλειψη μανα κτλ νομίζω τα premade groups στο WvWvW θα χουν τρελό πλεονέκτημα αφού μπορούν να υπάρξουν στρατηγικές έτσι ώστε μικρά group να τρώνε αρκετά μεγαλύτερα.Ξέρει κανείς ποια chars έχουν μεγάλο burst aoe dmg?Ο necro πάντως έχει αρκετό cc. Ευχαριστώ για την απάντηση. Απ'ότι βλέπω από τις απόψεις του κόσμου, η ANet δεν έχει κάνει αρκετά καλό προμοτάρισμα σε αυτόν τον τομέα. Αν δεν κάνω λάθος, σκοπός τους εξαρχής ήταν να καλύψουν τους πάντες - από τους soft μέχρι τους hard core PvE-ers και PvP-ers. Το ανάλογο του Siege στο Guild Wars 2 πράγματι θα είναι τα dungeons, και μένει να δούμε αν και κατά πόσο θα είναι α)δύσκολα και ελιτιστικά, β)γεμάτα καλά, μοναδικά rewards γ) προσφέρουν bragging rights και άλλα κίνητρα στους παίκτες να αφιερώσουν πολύ χρόνο εκεί. Επίσης για endgame κάνει και το WvWvW, το οποίο ούτε κατά διάνοια δεν είναι καθαρά PvP-oriented. Μέχρι και dungeon του έβαλαν. Το αν θα κρατήσει τον πολύ κόσμο εξαρτάται από το πόσο ανταγωνιστικό θα είναι, αλλά και από τον τρόπο που θα είναι ισορροπημένο (balanced) και πως θα μεταχειρίζεται τα μικρά και μεγάλα teams. Από την μικρή εμπειρία μου στο WvWvW (έπαιξα κυρίως structured PvP) συμφωνώ ότι η οργάνωση δίνει πλεονέκτημα - γενική αλήθεια. Όμως είδα και πολλά zergs (πολύ μεγάλες ομάδες σε αριθμό ατόμων) να διαλύωνται κατά κράτος από μικρότερες ομάδες. Ελάτε στο επόμενο τεστ να τα δοκιμάσουμε όλα Δεν νομίζω να υπάρχει profession με μεγαλύτερο aoe burst damage από του elementalist. Συμφωνώ εν μέρει. Ο ele έχει AoE skills, όπως και όλα τα υπόλοιπα professions. Το μόνο "καλυτερο" ή αλλιώς, "damage-ερό" skill είναι το meteor shower του staff και ένα earth skill από το earth magic dagger offhand. Ο elementalist ΟΝΤΩΣ είναι το professions που βασίζεται πολύ σε area-targeted skills. Έχει μεγάλο burst damage, αλλά δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ σίγουρο ότι θα χτυπίσει. Υπάρχει το dodge, οι αντίπαλοι βλέπουν την επικίνδυνη περιοχή και μπορούν να φύγουν μακριά. Επίσης, όλα τα AoE έχουν καθυστέρηση 1-2 δευτερολέπτων πριν αρχίσει να πέφτει το damage. Μπορείς να τη γλυτώσεις ακόμα και περπατώντας! Και για άλλη μια φορά δεν νομίζω να παίρνουν ele σε κανένα pvp... και μιλάω φυσικά για το gw2 εκτός αν έχουν αλλάξει τελείως τα δεδομένα. Να πω την αλήθεια pvp δεν έχω δει καθόλου και λέω να το δω στο επόμενο beta. Για λίγο μπήκα την πρώτη φορά αλλά μου την έσπασε το σπασμοδικό τότε animation και φυσικά το lag. Το gw2 πάντως δεν το τρέχω σε ubuntu. Πάντα κρατάω ένα μικρό χώρο στον σκληρό για τα winblows ώστε να τρέχω τα games. Γεια σου Vakhos! Χαίρομαι που πραγματικά δεν χανόμαστε! Μην πικραίνεσαι, ο elementalist θα παιξει αρκετά. Έχει πολλά θετικά σημεία και χαρακτηριστικό game play, ενώ καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των "ρόλων" ή "θέσεων" που μπορεί να υποστηρίξει το Conquest structured PvP Mode. Στο WvWvW δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι το πιο συχνό profession! Αν σου αρέσει, θα φας καλάααααααα!
ggQQbb Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 στεγνό Human Ranger γιατί πολύ απλά είναι ο αγαπημένος της NCsoft σε όλα της τα παιχνίδια
Tilion Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 στεγνό Human Ranger γιατί πολύ απλά είναι ο αγαπημένος της NCsoft σε όλα της τα παιχνίδια Αυτό δεν ισχύει στο Guild Wars 2 για διάφορους λόγους: Το παιχνίδι δεν είναι της NCSoft. Ο Ranger είναι ακόμα πολύυυυυ χαμηλά σε σχέση με τα υπόλοιπα professions. Τα Race δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω, πέρα από την εμφάνιση του toon και το Personal Story.
kom Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 ο melee ranger έρχεται δεύτερος σε max dmg απ'οτι παρατήρησα μετά τον warrior και imo είναι πολύ καλύτερος από τον ranged - κατάφερα να βγάλω 6Κ dmg με greatsword και ενώ είχα κολήσει με necro λέω δεν φτιάχνω και έναν warrior - έφτιαξα build με greatsword και max dmg με crit 10K+ έπαθα πλάκα 2 charge με stun και σε λιγότερο από 5 sec κατέβαζα τους πάντες σε sPVP δεν υπερβάλω...αν κατάφερναν να φύγουν είχαν μείνει με 1500-2000 hp και με το επόμενο charge ψόφαγαν τέλος είδα πολλούς warrior με rifle - απορώ την παλέυουν ; γιατί χαραμίζουν τον ρόλο του warrior ; αν θέλουν bow και rifle ας φτιάξουν τα άλλα δύο classes έλεος....
Gilmaru Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 (επεξεργασμένο) Συμφωνώ εν μέρει. Ο ele έχει AoE skills, όπως και όλα τα υπόλοιπα professions. Το μόνο "καλυτερο" ή αλλιώς, "damage-ερό" skill είναι το meteor shower του staff και ένα earth skill από το earth magic dagger offhand. Ο elementalist ΟΝΤΩΣ είναι το professions που βασίζεται πολύ σε area-targeted skills. Έχει μεγάλο burst damage, αλλά δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ σίγουρο ότι θα χτυπίσει. Υπάρχει το dodge, οι αντίπαλοι βλέπουν την επικίνδυνη περιοχή και μπορούν να φύγουν μακριά. Επίσης, όλα τα AoE έχουν καθυστέρηση 1-2 δευτερολέπτων πριν αρχίσει να πέφτει το damage. Μπορείς να τη γλυτώσεις ακόμα και περπατώντας! Ισχύει αυτά που λες ότι μπορείς να αποφύγεις πολλά από αυτά, αλλά δεν είναι "όπως και όλα τα υπόλοιπα professions". Ναι σίγουρα όλοι έχουν aoe, αλλά δεν μιλάμε για 1-2 skill στην περίπτωση του elmentalist. Xρησιμοποιώντας και τα skill στην δεξιά μπάρα και αλλάζοντας attunements, μπορεί να σου κάνει κάμποσα συνεχόμενα και μερικές φορές, αν τα κάνει με την σωστή σειρά, ταυτόχρονα. Π.χ. ας πούμε ότι έχεις staff και βρίσκεσαι στο air. Πατάς το glyph of storms (δεν χρειάζεται chanelling) που δημιουργεί ένα storm ανάλογα με το attunement στο οποίο βρίσκεσαι (π.χ. στο fire μοιάζει με το meteor shower), μετά κάνεις το static field και μετά αλλάζεις σε fire και κάνεις το meteor shower. Και επίσης σημαντικά είναι όλα τα μικρά και εύκολα που χτυπάνε πολούς εχθρούς που είναι κοντά, chain lightning, flame burst, ice spike, lava font και όλα αυτά ΜΟΝΟ με το staff. Αν πάμε σε scepter + dagger έχουμε και λέμε: phoenix, dragons tooth, flame touch, shatterstone, ride the lighnting, earthquake, chunning earth... όλα aoe damage! Ε όχι και όπως όλα τα professions! Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2012 από Gilmaru
digital curse Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Mε Wine έτσι ? καλό αυτό οποτε και εγώ με lucid δέν νομίζω να έχω πρόβλημα. Μόνο μην χάνει πολύ σε επιδόσεις Σε επιδόσεις ήταν το ίδιο στο μηχάνημα μου σε max γραφικά. Δεν είδα καμία διαφορά εκτός από μερικές δευτερεύοντες λειτουργίες όπως αυτή που ανέφερα.
Tilion Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 τέλος είδα πολλούς warrior με rifle - απορώ την παλέυουν ; γιατί χαραμίζουν τον ρόλο του warrior ; αν θέλουν bow και rifle ας φτιάξουν τα άλλα δύο classes έλεος.... Εγώ το έκρινα απαραίτητο το Longbow στον Warrior μιας και μέχρι να μου έρθει το heal έκανα ένα dodge roll και παράλληλα συνέχιζα να κάνω damage από μακριά. Και πραγματικά OMG! Τρελό damage το Longbow. Αν έριχνες το adrenaline skill και στην ίδια περιοχή το 3 skill του, έκαναν combo με απίστευτο aoe damage!
A7X. Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Πρώτον, ποιο είναι το handle σου στο GW1? Για να ρωτάς εμένα συγκεκριμένα θα ξέρεις ότι στο Guild Wars 1 είχα ασχοληθεί αρκετά με το PvP. ¨Ασε ρε νουμπά που έπαιζες PVP εγώ σε θυμάμαι μόνο να παίζεις ένα καμμένο παιχνίδι ρόλων με δύο καμένους, τον Voodoo και τον Hattori στο forum των GREE O Hattori είμαι! Περιμένω πως και πως να ανακοινωθεί η ημερομηνία που ξεκινάει το παιχνίδι να πάρω PC
Hype Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 ¨Ασε ρε νουμπά που έπαιζες PVP εγώ σε θυμάμαι μόνο να παίζεις ένα καμμένο παιχνίδι ρόλων με δύο καμένους, τον Voodoo και τον Hattori στο forum των GREE O Hattori είμαι! Περιμένω πως και πως να ανακοινωθεί η ημερομηνία που ξεκινάει το παιχνίδι να πάρω PC Και 2 χρόνια μετά έπαιζα παιχνίδια ρόλων σε rank 10 Πλάκα πλάκα, να το καθιερώσουμε :-p Χαίρομαι που πραγματικά αυτό που λέγαμε "see you in Guild Wars 2" πλέον ισχύει!
A7X. Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Και 2 χρόνια μετά έπαιζα παιχνίδια ρόλων σε rank 10 Πλάκα πλάκα, να το καθιερώσουμε :-p Χαίρομαι που πραγματικά αυτό που λέγαμε "see you in Guild Wars 2" πλέον ισχύει! Ελπίζω να μην μου λείψει η οργάνωση και ο συγχρονισμός του 1. Είτε έπαιζα ως sin caller (3-2-1-Spike και πόρωση) είτε σε Pressure builds. Ακόμη θυμάμαι κάτι επικά splits που κάναμε και γυρνούσαμε χαμένα παιχνίδια. BTW τί έγινε με το guild-wars2.gr ?
Hype Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Ισχύει αυτά που λες ότι μπορείς να αποφύγεις πολλά από αυτά, αλλά δεν είναι "όπως και όλα τα υπόλοιπα professions". Ναι σίγουρα όλοι έχουν aoe, αλλά δεν μιλάμε για 1-2 skill στην περίπτωση του elmentalist. Xρησιμοποιώντας και τα skill στην δεξιά μπάρα και αλλάζοντας attunements, μπορεί να σου κάνει κάμποσα συνεχόμενα και μερικές φορές, αν τα κάνει με την σωστή σειρά, ταυτόχρονα. Π.χ. ας πούμε ότι έχεις staff και βρίσκεσαι στο air. Πατάς το glyph of storms (δεν χρειάζεται chanelling) που δημιουργεί ένα storm ανάλογα με το attunement στο οποίο βρίσκεσαι (π.χ. στο fire μοιάζει με το meteor shower), μετά κάνεις το lightning surge και μετά αλλάζεις σε fire και κάνεις το meteor shower. Και επίσης σημαντικά είναι όλα τα μικρά και εύκολα που χτυπάνε πολούς εχθρούς που είναι κοντά, chain lightning, flame burst, ice spike, lava font και όλα αυτά ΜΟΝΟ με το staff. Αν πάμε σε scepter + dagger έχουμε και λέμε: phoenix, dragons tooth, flame touch, shatterstone, ride the lighnting, earthquake, chunning earth... όλα aoe damage! Ε όχι και όπως όλα τα professions! Ωραία, και τώρα ας δούμε ολόκληρη την πρόταση: " Ο ele έχει AoE skills, όπως και όλα τα υπόλοιπα professions. " Εχεις δίκιο ότι τα aoe skills είναι σημαντικό χαρακτηριστικό του elementalist. Όμως όλα τα professions έχουν επιλογές AoE. Just that. Η θέση μου ίσως να μην ήταν ξεκάθαρη: Ο Elementalist έχει πολλά AoE skills (υπερτερεί σχετικά με άλλα professions). Τα περισσότερα είναι εύκολο να τα αποφύγεις (μειωνεκτεί λίγο σε σχέση με άλλα professions, που έχουν περισσότερο έλεγχο στα skill-set τους). Η πλειοψηφία των AoE του elementalist δεν κάνει υπερβολικά μεγάλη ζημιά (ακόμα και με μαξαρισμένο power, τα καλύτερα nukes δεν έριξαν περισσότερο από 50% του health αντιπαλου caster στο sPvP). Συμπεραίνω ότι είναι σχετικά ισορροπημένα τα πράγματα. Ακόμα και αν κάνω λάθος, να περιμένετε ότι η εταιρεία θα κάνει κι άλλες αλλαγές, ώστε το πλεονέκτημα του elementalist να μην είναι φανερό. Φιλοσοφία του guild wars 2 = όλοι μπορούν να τα κάνουν όλα. Φυσικά ακόμα και από gameplay videos όπου μπορούμε να δούμε ολόκληρα zergs στο WvWvW να κάθονται μέσα στα AoE ενός και μόνο elementalist, καταλαβαίνει κανείς ότι αν ο αντίπαλος είναι controlled (δεν μπορεί να φύγει από το ΑοΕ), o elementalist θα τον στείλει στα θυμαράκια. Επομένως, elementalist + crowd control + coordination = win. @A7X. Η ιστοσελίδα είναι κατεβασμένη, αλλά είχαν ειδοποιήσει ότι θα κάνουν αλλαγές και ότι θα έπεφτε. Φαντάζομαι θα ανεβεί ξανά σύντομα.
Gilmaru Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2012 Eίναι όντως σχετικά ισορροπημένα τα πράγματα. Το γεγονός ότι μπορείς να αποφύγεις τα περισσότερα skill του και το γεγονός ότι είναι κάπως squishy κρατάει κάποια ισορροπία. Στα aoe έχει την πρωτιά με διαφορά πάντως, έχοντας ως αντισταθμιστικό παράγοντα βέβαια το γεγονός ότι υστερεί κάπως οταν θέλει να κάνει ζημιά σε ένα συγκεκριμένο στόχο. Το να ρίχνει, ακόμη και κάτω από ιδανικές συνθήκες, στο 60% έστω την ζωή του αντιπάλου με ένα μόνο aoe nuke και έχοντας πληθώρα άλλων στην διάθεσή του, είναι απόδειξη αυτού.
xristosrr Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Αυτο που είδα στο WvWvW είναι ότι άμα στο world σου είναι οι αντίστοιχοι Team Legacy είσαι βασιλίας, αλλιώς τον μπουλο. Παίζει ρόλο η οργάνωση και δεν είναι 1 zerg (καλό αυτό). Επίσης άμα παρεί την κάτω βόλτα το world σου δύσκολα το γυρνάς, μπαίνει κάποιος βλέπει ότι έχετε 3-4 Keeps όλα και όλα και την κάνει asap. Πρέπει να βάλουν NPC στα αρχικά Keeps που να πέφτουν πολυ πολύ δύσκολα για να εξασφαλίσουν ότι όλα τα worlds θα έχουν πάντα ένα κομμάτι του χάρτι. Για τα proffs μόνο οι engineer έχουν πραγματικά πρόβλημα αυτή την στιγμή. Οι υπόλοιποι είναι ΟΚ. Και κάτι ακόμα. Game με glitches στο line of sight και στην κίνηση e-sport den γίνεται. Τεσπα BETA είναι ακόμα δώστε κανα feedback στους dev μπας και φτιάξουν τπτ.
chek2fire Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2012 Meriah η με το "κοσμικό" σου όνομα Δημήτρης καλώς ήρθες στην παρέα μας εδώ στο insomnia . Οπώς είπα και πριν το pvp του παιχνιδιού δεν το έχω δει καθόλου μόνο ελάχιστα σε μια αρένα που έπαιξα. Θα έχει GvG όπως στο gw1 γιατί ήταν ένα από τα δομικά στοιχεία του παιχνιδιού και το ποιο ενδιαφέρων. Για το WvW που ακούω κάπως μου θυμίζει το pvp του warhammer online. Aν γίνετε ο ίδιος χαμός τότε τα οργανωμένα team με κυρίως aoe χαρακτήρες θα έχουν το πάνω χέρι. Στο warhammer με τον Τάκη είχαμε ζήσει φοβερές καταστάσεις. εκεί τα οργανωμένα team που κατέβαιναν στα open pvp ενάντίον σε ορδές αντιπάλων χτίζανε το team του γύρω από τους aoe χαρακτήρες και συγκεκριμένα γύρω από τους ele. To κέντρο τους ήταν οι Ele αυτούς προστάτευαν και αυτοί κάναν όλο το παιχνίδι. Πάρε και ένα δείγμα από τις τότε περιπέτειες μας... http://www.youtube.com/watch?v=yJCkHPFXuf0 στο video είχαμε καταφέρει ένα οργανωμένο team να σκοτώσουμε πάνω από 100 άτομα με τα respawn στον ίδιο χώρο όλοι τους zerg, H στρατιγική ήταν ο healer που ήταν και leader να καθοδηγεί την ομάδα( είναι αυτός που τράβηξε και το video) εμείς δίπλα του με aoe σαν wizard να σπαμάρουμε dmg και περιφερειακά ο warrior να κόβουν τις επιθέσεις στους αντίπαλους και να μας κάνουν guard. Θέλω να μου πεις πόση σχέση έχει αυτό το πράγμα με το WvW του gw2. Δες και αυτό εδώ πάλι από warhammer http://www.youtube.com/watch?v=1YeKSfP-GWo και εδώ οργανωμένο team μας μπορέσαμε και κρατήσαμε τον χώρο υπερασπίζοντας ορδές από enemies μόνο και μόνο με τους wizard να σπαμάρουν κοντά στην πόρτα που ήταν και η μοναδική είσοδος aoe και οι warrior να κρατάνε το πέρασμα για να μην περάσουν (Στο video βλέπεις και τον Τακη σαν Orison) Αν μπορέσουν και χωρέσουν τέτοια στοιχεία και στο gw2 τότε θα μιλάμε για έναν κορυφαίο τίτλο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα