Προς το περιεχόμενο

Guild Wars 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν γίνεται να μην πετύχει το GW2, έχει τεράστιο fan base.

Ο μόνη πιθανή αιτία αποτυχίας θα ήταν αν το ξεφτιλίσουν με την console έκδοση που ετοιμάζονται να βγάλουν. Αν η pc έκδοση δηλαδή είναι console port τότε άστα να πάνε...

 

Εγώ πάντως περιμένω και το Tera που πραγματικά έχει next gen σύστημα μάχης και γραφικά και επισης το Darkfall 2, που κατα την γνώμη μου σε αυτό το στυλ mmorpg θα έπρεπε να στοχεύουν ολες οι εταιρίες. Έλεος πια με τα theme park mmos που σε πηγαίνουν από το χεράκι, δέκα και βάλε χρόνια τα τρώμε στην μαπα.

 

Το τεραστιο fan base απο μονο του δεν λεει τιποτα

το SWTOR σιγουρα ειχε πιο μεγαλο fan base(αμφιβαλλω αν το εχει ακομα..)

 

Οπως εχω ξαναπει,το combat system που εχει το Tera δεν εμφανιστηκε πρωτα εκει

Απλα εχουμε συνηθισει στο tab lock και μας φαινεται πολυ καινουριο,μονο που δεν ειναι

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το τεραστιο fan base απο μονο του δεν λεει τιποτα

το SWTOR σιγουρα ειχε πιο μεγαλο fan base(αμφιβαλλω αν το εχει ακομα..)

 

To SWTOR απευθύνετε σε συγκεκριμένο κοινό. Κυρίως σε αυτούς που είναι πωρωμένοι με τις ταινίες και γενικά σε αυτούς που τους αρέσουν τα scifi themed mmo. Το hype που δημιούργησε αυτό το κοινό τράβηξε και πάρα πολλούς αλλους. Όμως μόλις αυτοί οι άλλοι είδανε τι πατάτα είναι, την έκαναν με ελαφρά. Τώρα πλέον το παιχνίδι πλησιάζει στον πραγματικό αριθμό του fan base του.

Εμένα για παράδειγμα που δεν μου αρέσει αυτό το στυλ, ούτε καν ασχολήθηκα, δεν έχω δει ούτε screenshot που λέει ο λόγος.

Αντίθετα το GW2 απευθύνετε σε πιο ευρύ κοινό και βλέπεις ότι όλοι τους κάνουν σαν τρελοί για το παιχνίδι χωρίς καν να το έχουν δει.

 

 

Οπως εχω ξαναπει,το combat system που εχει το Tera δεν εμφανιστηκε πρωτα εκει

Απλα εχουμε συνηθισει στο tab lock και μας φαινεται πολυ καινουριο,μονο που δεν ειναι

 

Σε MMORPG τέτοιας εμβέλειας το Tera είναι το πρώτο που έχει action combat. Δεν είναι άποψη, είναι γεγονός. Μην μου πεις για Vindictus, dragon age κτλ. δεν υπάρχουν ούτε στον χάρτη αυτά. Το ποιο σωστό θα ήταν να πούμε οτι το Darkfall το έκανε πρώτο, αλλά τι να πει και αυτό το κακόμοιρο με 1000 συνδρομητές όλους κι όλους...

Δημοσ.

Ουτε εγω το αγγιξα το SWTOR γιατι ηξερα τι πατατα θα βγει,γενικα δεν ειμαι των sci fi mmos

Αναγνωριζω ομως οτι εχουν ενα χ αριθμο απο fans,κι εκει πονταρε η Bioware κυριως

Βασικα πιο πολυ το παιζουν για το ολο Star Wars theme,παρα για το ιδιο το παιχνιδι,αυτοι που το παιζουν

 

Το GW2 μονο και μονο που ειναι B2P και οχι P2P,ειναι απο μονο του μια αλλη κατηγορια και θα τραβηξει σιγουρα παραπανω κοσμο,οχι ομως επειδη θα ειναι αναγκαστικα καλυτερο MMO

Γιατι στην τελικη θα εχεις κατι να παιζεις,που θα το εχεις αγορασει μια φορα και ξερεις οτι θα ειναι οκ το παιχνιδι

 

To TERΑ,τουλαχιστον απ'οσο ακουω,δεν παει καλα ουτε καν στην Κορεα οποτε μην εχετε και τεραστιες ελπιδες

Δεν εννοουσα κανενα απο αυτα που ανεφερες αλλα δεν εχει σημασια

Δημοσ.

Καλά εκεί στην Κορεα ούτε το wow δεν έπιασε. Tώρα όλοι τους είναι πωρωμένοι με το AION οπότε καταλαβαίνεις... μάλλον καλό είναι που δεν έπιασε το Τερα... :P

Δημοσ.

Ενώ το ΑΙΟΝ είναι η απόλυτη παιχνιδάρα και πέσαν με τα μούτρα!

Δώσε τους grind και πάρε τους την ψυχή είναι!

Το αγαπημένο τους quest, με το οποίο μπορεί και να ερχόταν σε οργασμό, είναι να σκοτώσουν 10 χιλιάδες mobs!

 

Το ότι δεν υπάρχει αξιόλογο MMORPG στην αγορά είναι δεδομένο, εκτός από το EvE OnLine (ότι και να λέτε), το οποίο όμως άδικα θα το ξεκινήσει κάποιος τώρα! Όχι ότι δεν μπορεί, απλά θέλεις πολύ real χρόνο!

 

Το GW2 απευθύνεται πρώτα απ' όλα στο κοινό του και μετά σε όλους τους άλλους. Αν ήθελαν να οικονομήσουν τ' άντερά τους, θα βάζανε και συνδρομή και άιντε τα γιουρος στο PayPal. Απεναντίας το κάνανε σαν το 1. Το αγοράζεις και τέλος. Όσοι παίζουν το 1, θα είναι οι πρώτοι που θα το αγοράσουν. Και έπειτα ποντάρουν στο μάρκετινγκ της λογικής "και όποιον άλλον πάρουμε μαζί μας με την αγορά του παιχνιδιού".

 

Δεν είδα κανέναν fan του πρώτου να διαμαρτύρεται, γιατί ξέρει τι θα περιμένει, ξέρει τι θα παίξει, ξέρει τι έπαιζε τόσο καιρό και περιμένει απλά το sequel. Ναι, έχω συνηθίσει στα 8 skills, έχω συνηθίσει στα απλά γραφικά και στην όλη νοοτροπία του παιχνιδιού. Τώρα, αν όλοι οι υπόλοιποι περιμένουν το GW2 να είναι ο σωτήρας των MMORPG, εγώ προσωπικά σας εγγυόμαι ότι τζάμπα το περιμένετε, γιατί πολύ απλά δεν θα είναι!!! Γιατί αν αυτού του είδους η νοοτροπία ήταν αυτό που περιμένανε οι online friends όλο αυτόν τον καιρό, θα είχαν κάνει την MMORPG επανάστασή τους από το πρώτο παιχνίδι κιόλας.

 

Τι νομίζετε; Ότι έχει ΤΙΣ τρελές διαφορές με το GW1;

Ότι είναι ένα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ παιχνίδι;

Το μόνο που αλλάζει είναι το storyline, το gameplay (σιγά τ' αυγά, απλά θα χοροπηδάει κιόλας) και λίγο τα γραφικά! Αυτό. Τέλος!

Οφείλω -δε- να σας ενημερώσω ότι η ΙΔΙΑ η ArenaNet είπε (στις αρχές, πολύ αρχές ακόμη) ότι υπήρχε το ενδεχόμενο να ΜΗΝ βγει GW2, αλλά να βγουν expansions στο 1, με είσοδο νέων races κτλ, όπως γίνεται στο 2. Τελικά, ανακάλεσαν γιατί ήξεραν ότι ο κόσμος που έπαιζε WoW, Lineage 2 και όλα τα υπόλοιπα έχουν μπουχτίσει και πόνταραν στον ΤΡΕΛΟ πανικό που θα γινόταν, όπως και γίνεται!

 

Ξεκινήστε από τώρα το facepalm, γιατί μόλις βγει το GW2 θα απογοητευτείτε. Καλώς ή κακώς δεν είναι η καινοτομία που περιμένατε. Είναι το GW 1 καλογυαλισμένο και πιο καλό στο μάρκετινγκ. Όσοι πιστοί θα το παίξουν και δε μπορώ να καταλάβω που είναι το κακό εδώ, γιατί κάποιοι πιο πριν κάτι λέγανε για εμάς που μας αρέσει και που βρίσκουμε δικαιολογίες. Το γουστάρουμε και θα το αγοράσουμε. Τέλος.

 

Από το πρώτο παιχνίδι φάνηκε ότι η σειρά GuildWars ήταν κάτι το διαφορετικό, πέρα από το grindnig, πέρα από το gear, πέρα από τις συνδρομές, πέρα από το "καίω την ζωή μου στα instances". Τώρα, αν το μάρκετινγκ του δεύτερου καταφέρει να προσελκύσει gamers, οι οποίοι να καταλάβουν τις διαφορές, αυτό θα είναι επιτυχία. Αλλά μην κάθεστε και μας λέτε ότι το GW2 είναι κάτι νέο!!! Αν είναι ποτέ δυνατόν! Το ότι γίνεται η αλλαγή σε openworld, ενώ στο πρώτο ήταν closedworld, σιγά την διαφορά πια!

 

Προσωπικά εύχομαι να μη σας αρέσει, όχι για οποιοδήποτε άλλο λόγο, αλλά γιατί θα μπαστακωθούν όλα τα ζωύφια του WoW και του AION, μη μας κάνουν και το παιχνίδι @@#$@$ όπως αυτά που παίζαν πριν!!!

'

Αυτά!

Δημοσ.

The overflow shard is Guild Wars 2's version of a queuing system. When a map or a world you want to log into is at capacity limit, the game will ask you if you want to play on an overflow server - so you can actually play while you are in a queue. Once space opens on your world, the game will ask you if you want to join your friends on your world. You keep all the progress you made while you were playing on the overflow server.

Source: wiki.guildwars2.com

 

Απλά θεϊκό. Και εκεί που λες ότι τα έχουν σκεφτεί όλα στα ΜΜΟ μέχρι σήμερα... Εντυπωσιάστηκα να πω την αλήθεια. Τέρμα η επιστροφή απο δουλειά με 1 ώρα que. Θα μπορείς να solaρεις, questaρεις για καμμια ώρα μέχρι να τελειώσει το que!

Δημοσ.

@Theostaltos: είναι ΠΟΛΥ γενικό και μάλλον άστοχο να πεις ότι το 2 θα μοιάζει με το 1. Ναι, υπάρχουν μηχανισμοί που διατηρήθηκαν. Ναι, η βασική φιλοσοφία του 'η διασκέδαση ΔΕΝ είναι το grind αλλά η συμμετοχή σε quests/missions/events/whatever' διατηρήθηκε. Ίσως και κανα-δυο άλλα, π.χ. στο ΡνΡ. Τα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ πράγματα όμως είναι διαφορετικά ή και καινούργια! Πρόσεξε: όχι καινούργια για τα ΜΜΟ σαν είδος, αλλά συγκριτικά με το 1ο παιχνίδι.

 

@ALL: σχετικά με προηγούμενη συζήτηση για το τι εστί progression, είναι εμφανής η σύγχισή του με το Grind. Διαβάστε ένα πολύ καλό άρθρο του Feral Engineer για το τι εστί Grind. Έχετε στο μυαλό σας ότι: Κορεάτικο μοντέλο=Grind, Αμερικάνικο μοντέλο=content updates.

e.g. Aion vs. Rift

 

@ALL: είναι γεγονός ότι τα δύο κατεξοχήν προβλήματα που εντόπισαν όλοι στα βίντεο, κατά βάση, της press beta είναι δύο:

 

α) lag στο WvWvW (και μόνον). Ενώ έχει ειπωθεί -και το βρίσκω απόλυτα λογικό- ότι τα μηχανήματα βάρυναν και κόλλαγαν λόγω των 'fraps' που έτρεχαν πίσω από το παιχνίδι, αυτό δεν αποτελεί άλοθι για την ποιότητα της μηχανής γραφικών. Το γνωρίζουν και είναι ένα από τα σημεία που θα βελτιώσουν τώρα. Μάλιστα, το game engine optimization είναι από τα στάδια του development που κλείνουν τελευταία. Άλλη μία δικαιολογία που ακούστηκε ήταν ότι οι σέρβερ δεν άντεχαν το 'φορτίο' και όσο περισσότεροι ήταν οι παίκτες τόσο πιο μεγάλο το lag. Το ξέρουν κι αυτό, γι'αυτό ένας από τους στόχους (ο βασικότερος για 'μένα) της επόμενης beta φάσης είναι το stress tess των servers.

 

β) Τα frames που εμφανώς λείπουν από το animation - μερικοί μάλιστα είπαν ότι σε κάποιες περιστάσεις λείπει ΕΝΤΕΛΩΣ το animation, όπως όταν στέκεται ο χαρακτήρας δίπλα σε ένα trebuchet και το χρησιμοποιεί: το όπλο αυτο-λειτουργεί, χωρίς καμμία ενέργεια από τον παίκτη! Δεν το έχω δει με τα μάτια μου, αλλά το άκουσα και το μεταφέρω. Σίγουρα δείχνει ότι το παιχνίδι χρειάζεται ακόμα δουλειά και γι'αυτό άλλωστε μιλάνε ακόμα για polishing. Όσον αφορά στο πρώτο σκέλος πάντως υπάρχει μία εξήγηση που, δεν ξέρω για ποιο λόγο, δεν προσφέρθηκε από κανέναν: είχαν 'διαφημίσει' σε ένα blog τους έναν ΝΕΟ μηχανισμό υλοποίησης των skill animations* που εισάγουν στο παιχνίδι. Ο μηχανισμός αυτός, εν ολίγοις, χρησιμοποιεί κάποια key frames στο animation για να ελέγξει δύο άλλες λειτουργίες: τα interrupts και τα chain skills. Ο στόχος είναι η επίτευξη ομαλής κίνησης και, κυρίως, μετάβασης μεταξύ των animation sequences δύο διαδοχικών skills. Λένε ότι εξάλειψαν το 'αφύσικο' σταμάτημα που υπάρχει σε ΟΛΑ τα ΜΜΟ μεταξύ της εκτέλεσης μιας αλυσίδας από skills - και είναι ένα από τα πράγματα που περιμένω πώς και πώς να δω! Υποθέτω ότι, είτε λόγω μη-ολοκλήρωσης όλων των animation του παιχνιδιού, είτε λόγω μη-ολοκλήρωσης όλων των key frames, αναγκάστηκαν να περιορίσουν τον αριθμό των συνολικών frames στα animations. Εικασία.

[*-πηγαίνετε στην παράγραφο "Combat Timing and Fine Tuning"]

Δημοσ.

Περα απο την πλακα, φοβαμαι μηπως μπαινουμε στην εποχη που θα περιμενουμε παιχνιδια οπως το Diablo3.

Παιχνιδι με single player και καποιου ειδους online. Εκτος απο το Diablo, περιμενω και Dark Souls 3 που λογικα θα βγει και σε PC.

Αν "πεθανουν" τα καθαρα MMO θα στεναχωρηθω ομως.

 

Επισης μια υποψια-εφιαλτη που εχω ειναι το Titan.

Μου εχει κολλησει στο μυαλο οτι θα ειναι ενα multiplatform sci-fi με fps χαρακτηρα και κοινους servers, για να μπορεσουν να ακολουθησουν και οι κονσολες.

Και το χειροτερο για εμενα, ειναι οτι θα εχει τεραστια επιτυχια.

Αυτο πιστευω θα ειναι και το τελος των παραδοσιακων MMO κατα την γνωμη μου.

 

για το titan, έχουν γίνει f&f fgt σε alpha και οι διαρροές μιλάνε για κλώνο wow σε άλλο setting, εδώ που τα λέμε δεν αγγίζεις καν την κότα με τα χρυσά αυγά, απλά μαζεύεις κάθε μήνα την παραγωγή, ετοιμάζοντας παράλληλα τον κλώνο της..

 

@theostaltos: όσοι δεν έπαιξαν το 1 λογικό είναι να νομίζουν ότι ανακαλύπτουν τον τροχό, απ'την άλλη η anet έχει "οικειοποιηθεί" μπόλικα στοιχεία από άλλα mmo, που δεν υπήρχαν στο 1. Εδώ καλά καλά το 1 δεν είχε ούτε καν persistent world, instanced ήταν εκτός πόλης, λες και παίζαμε single player, max lvl 80 πλεον, de (βλέπε pq - rifts), τα διπλάσια skills (10+5 απ'το 2ο weapon set αντί για 8) κ.α. Οπως είπες κρατά την πελατεία απ'το 1 και δοκιμάζει να τραβήξει κόσμο απ'την υπόλοιπη αγορά με δανεικά απ'τα άλλα mmo. To αν θα πετύχει το "πάντρεμα" μένει να το δούμε, πάντως το παλευει και γι'αυτό αξίζει να την έχει μια ευκαιρία από μας, γιατί ρισκάρει και το αποτέλεσμα μπορεί να μην αρέσει ούτε στους loyal της ούτε στους απέναντι.

 

Ισως Archeage

Ισως TSW(The Secret World)Αν και απο το λιγο που επαιξα στην beta δεν μου αρεσε και πολυ

Wildstar(NCSoft Game-Καρτουνιστικο αρκετα)

Blade and Soul(Παλι NCSoft..)

 

Αυτα μου ερχονται προχειρα προχειρα

 

 

με πρόλαβες..

 

να προσθέσω τα tera, και το c9 αν αποφασίσουν κάποια στιγμή να το φέρουν ευρώπη.

Δημοσ.

Εγω δεν μιλησα για το Titan,ακομα δεν ξερουμε τιποτα και ουτε θα ξερουμε συντομα οποτε δεν εχει νοημα να το συζηταμε

Για το tera τα εχουμε πει

Οσο για το c9,αυτο ερχεται στην Ευρωπη,για αυτο και 1 μηνα τωρα εχουν VIP beta που ληγει σημερα

Το κοιταξα,αν το tera εχει grind,το c9 εχει megagrind...

To PvP του ομως ειναι πολυ ωραιο οφειλω να το παραδεχτω

Δημοσ.

@Telarin: μία μικρή διόρθωση όσον αφορά στα skills: είναι πολύ περισσότερα απ' όσο υπολόγισες! Συγκεκριμένα:

 

- Warrior : 17

- Guardian: 21

- Engineer : 30

- Ranger : 20

- Thief : 21+

- Elementalist : 25

- Necromancer : 20

- Mesmer : 19

 

και δεν έχω συμπεριλάβει: cross-platform combos, environmental weapons, aquatic, downed & drowned, chain skills !!! B)

Δημοσ.

@Telarin: μία μικρή διόρθωση όσον αφορά στα skills: είναι πολύ περισσότερα απ' όσο υπολόγισες! Συγκεκριμένα:

 

- Warrior : 17

- Guardian: 21

- Engineer : 30

- Ranger : 20

- Thief : 21+

- Elementalist : 25

- Necromancer : 20

- Mesmer : 19

 

και δεν έχω συμπεριλάβει: cross-platform combos, environmental weapons, aquatic, downed & drowned, chain skills !!! B)

 

Πως γινεται ο Warrior να εχει τα λιγοτερα skills?

Δεν υποτιθεται οτι εχει προσβαση στα περισσοτερα οπλα?

Δημοσ.

Εγω δεν μιλησα για το Titan,ακομα δεν ξερουμε τιποτα και ουτε θα ξερουμε συντομα οποτε δεν εχει νοημα να το συζηταμε

Για το tera τα εχουμε πει

Οσο για το c9,αυτο ερχεται στην Ευρωπη,για αυτο και 1 μηνα τωρα εχουν VIP beta που ληγει σημερα

Το κοιταξα,αν το tera εχει grind,το c9 εχει megagrind...

To PvP του ομως ειναι πολυ ωραιο οφειλω να το παραδεχτω

 

μόνο που έκανα quote το ποστ του mementomori, ο οποίος αναφέρθηκε στο titan, όχι το δικό σου..

 

και γω συχαίνομαι το farming, αλλά τι να κάνεις όταν τα μόνα theme park χωρίς τρελό farming είναι τα 2 της anet? εγώ θα σταθώ στο combat system που τουλ στο τερα που παίζω είναι πέρα και μακριά απ'τ'άλλα, θα το βάλω στη ζυγαριά και θα δω στην οπεν μπετα αν αξίζει να τα σκασω για το πακέτο, αν όχι όπως είπα np, πάμε παρακάτω..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...