Προς το περιεχόμενο

Guild Wars 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Χωρις να θελω να χαλασω την ολη αναμονη δεν βλεπω καποιον λογο για τον ολο ενθουσιασμο

Εχει κατι παραπανω απο τα αλλα?

Tab targetting system βλεπω,γραφικα σαν ολα τα αλλα που κυκλοφορουν,classes που κανουν λιγο απ'ολα

Εκτος απο το οτι θα ειναι free δεν εχει κατι που θα σου κανει το κλικ,κατα την γνωμη μου παντα

 

Αν κανω καπου λαθος,feel free to englighten me οσοι το παρακολουθειτε πιο στενα

Δημοσ.

Χωρις να θελω να χαλασω την ολη αναμονη δεν βλεπω καποιον λογο για τον ολο ενθουσιασμο

Εχει κατι παραπανω απο τα αλλα?

Tab targetting system βλεπω,γραφικα σαν ολα τα αλλα που κυκλοφορουν,classes που κανουν λιγο απ'ολα

Εκτος απο το οτι θα ειναι free δεν εχει κατι που θα σου κανει το κλικ,κατα την γνωμη μου παντα

 

Αν κανω καπου λαθος,feel free to englighten me οσοι το παρακολουθειτε πιο στενα

 

Δεν έχω χρόνο να τα γράψω αναλυτικά αλλά σου στέλνω δύο λινκ από τα μπετά που όλοι αυτό που ξεχωρίζουν είναι πόσο διαφορετικό ΜΜΟ είναι. Τσέκαρε τα λινκ των παιδιών απο πάνω από το φόρουμ τους που έχει πολλά περισσότερα.

 

http://www.destructoid.com/guild-wars-2-isn-t-like-any-mmo-you-ve-played-before-222175.phtml

http://kotaku.com/5886430/ten-things-i-learned-from-the-guild-wars-2-beta-weekend

Δημοσ.

Φυσικά και έχει και είναι και ο μοναδικός λόγος που ,περιμένουμε όλοι μας το game με ανυπομονησία και είναι το απίστευτα ισοροπημένο pvp του. Το guild wars νομίζω είναι το μόνο game που το pvp του βασίζετε αποκλειστικά στον στρατηγικό σχεδιασμό της ομάδας και όχι στο πόσο τούμπανο είναι ο άλλος.

Ιδίως αυτά τα gvg ήταν ανεπανάλιπτα με το παγκόσμιο ladder και με κάθε αγών να σε ανεβάζει σε κατάταξη. Ακόμα θυμάμαι πόσο μεγάλο ενθουσιασμό είχαμε τότε με τους pog όταν κατεβήκαμε από την 1000αδα και μπήκαμε στις πρώτες 300 θέσεις. Αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το καταλάβεις και πόσο αγωνία έχει ο καθέ αγώνας για να κερδίσεις.

Δημοσ.

Χωρις να θελω να χαλασω την ολη αναμονη δεν βλεπω καποιον λογο για τον ολο ενθουσιασμο

Εχει κατι παραπανω απο τα αλλα?

Tab targetting system βλεπω,γραφικα σαν ολα τα αλλα που κυκλοφορουν,classes που κανουν λιγο απ'ολα

Εκτος απο το οτι θα ειναι free δεν εχει κατι που θα σου κανει το κλικ,κατα την γνωμη μου παντα

 

Αν κανω καπου λαθος,feel free to englighten me οσοι το παρακολουθειτε πιο στενα

 

Αυτο που κραταω εγω ειναι το εξης.

Μπορεις να κανεις level up μονο με pvp μεσα σε ενα τεραστιο χωρο που θα εχει παιχτες απο 3 servers.

Μεχρι τωρα πολλα mmo εχουν υποσχεθει το leveling μεσω pvp αλλα στην καλυτερη περιπτωση το εκανες μεσα σε ενα battleground που καποια στιγμη το σιχαινοσουν.

 

Αν ισχυουν αυτα που λενε, ο πρωτος μου χαρακτηρας θα μπει lvl 1 μεσα στα Mists και δεν θα βγει μεχρι να παει 80.

 

Επιπλεον στις αρενες του για το competitive pvp θα ειναι ολοι αυτοματα max lvl απο την πρωτη στιγμη και θα εχουν προσβαση στον ιδιο εξοπλισμο.

Αναγκαστικα λοιπον θα υπερισχυσει το skill, και οχι το ποσες ωρες θα εχεις καει στο PvE ή στο afk pvp. Θυμασαι στο Rift για παραδειγμα τυπακια που καθονταν afk μεσα στο battleground

για να μαζεψουν το pvp gear τους. Απαραδεκτο συστημα κατ'εμε.

 

 

Με αλλα λογια αυτο το παιχνιδι ειναι η χαρα του gamer που γουσταρει pvp, και απ'οτι φαινεται απο τα video, το pve του ειναι σε αναλογα επιπεδα.

Αν δεν αποτυχουν τα public event που εχει, οπως εγινε με το Warhammer, θα μιλαμε για ενα πολυ επιτυχημενο τιτλο.

Σε ολα αυτα, βαλε και το γεγονος οτι δεν εχει συνδρομη.

 

Edit επειδη το ξεχασα.

 

Αυτο που λες για το tab targeting εχεις ενα δικιο οτι δεν πρωτοπορει ΑΛΛΑ:

Τα περισσοτερα skills κασταρονται ενω κουνιεσαι και εχεις και Dodge.

Πραγμα το οποιο σημαινει οτι σε αντιθεση με αλλα mmo, δεν θα μπορεις να αραζεις ακινητος και να σπαμαρεις 1,2,3.

Θα τρεχεις πανικοβλητος και ο αντιπαλος θα κανει dodge τα skill σου, οποτε οπως καταλαβαινεις θα ειναι μια προκληση στο pvp αυτο.

Μπορει να μην ειναι τοσο επαναστικο σε αυτο τον τομεα, αλλα σιγουρα πηγε ενα βημα παραπερα.

Δημοσ.

@chek2fire Εφοσον δεν εχει βγει ακομα και η beta,αν δεν κανω λαθος,ειναι μεταξυ συγγενων και λοιπης οικογενειας που ξερουμε οτι το pvp του ειναι ισοροπημενο?

Απο το 1 δεν νομιζω οτι μπορεις να κρινεις γιατι ειναι ενα εντελως διαφορετικο παιχνιδι,τουλαχιστον ετσι ακουω

 

@MementoMori

 

Επειδη ακριβως πολλα MMOs εχουν υποσχεθει διαφορα κρατα μικρο καλαθι,δυσκολο το βλεπω ενα system με leveling αποκλειστικα με pvp,μακαρι βεβαια να δουλεψει

 

Εφοσον λοιπον θα ειναι ολοι max lvl με ιδιο gear και ιδια τα παντα,ποιος ο λογος να κανω pvp?

Κερδιζεις κατι?Καποια καινουρια skills?Εστω Gear?Title?Achievement?Anything?

Η ειναι απλα ενα ladder που μονο μετραει ποιος ειναι πρωτος κτλ?

 

Οσον αφορα το tab target system τωρα

Αφου εχεις τον target locked,πως γινεται να κανεις dodge ενα spell?

Ειναι καποιο καινουριο system που δεν ξερω?

Οτι κασταρονται τα skills ενω κινεισαι δεν ειναι κατι καινουριο

Δημοσ.

Χωρις να θελω να χαλασω την ολη αναμονη δεν βλεπω καποιον λογο για τον ολο ενθουσιασμο

Εχει κατι παραπανω απο τα αλλα?

Tab targetting system βλεπω,γραφικα σαν ολα τα αλλα που κυκλοφορουν,classes που κανουν λιγο απ'ολα

Εκτος απο το οτι θα ειναι free δεν εχει κατι που θα σου κανει το κλικ,κατα την γνωμη μου παντα

 

Αν κανω καπου λαθος,feel free to englighten me οσοι το παρακολουθειτε πιο στενα

 

Σαν γήσιο τέκνο των theme park mmo δεν μπορεί να απομακρυνθεί απ'την φόρμουλα και πολύ. Κάποιες αλλαγές πάντως τις έχει, πχ δεν υπάρχει healer, ο καθένας τανκάρει για λίγο δουλεύοντας dodge και κάποια "αμυντικά" skills, έχει sidekick σύστημα για να βοηθά να παίζεις με τον φίλο σου που είναι σε άλλο lvl, προμοτάρει το group play αλλάζοντας τη δυσκολία των mobs, κάποια skills δουλεύουν συμπληρωματικά με αυτά άλλων class και κάμποσα ακόμη. Δλδ απ'οτι φαίνεται προσπαθούν να κρατήσουν όλα τα βασικά των πετυχημένων theme park mmo και να τα ντύσουν με στοιχεία από sandbox. Οσο να'ναι ξεχωρίζει κάπως από την μετριότητα και τις εύκολες λύσεις των άλλων, και αυτό για πολλούς είναι αρκετό.

 

Τώρα αν περίμενες (όπως και εγώ) να δεις την ΑΑΑ έκδοση του darkfall, δυστυχώς καμία σχέση. Τα νούμερα μεγάλωσαν, η αγορά είναι πλέον οι casual, χώρος για (πρωτοκλασάτο) πραγματικό mmo rpg που δεν σε πιάνει απ'το χεράκι να δεις τ'αξιοθέατα και μετά το κεφάλι μέσα δεν υπάρχει, τουλ όχι στα μυαλά των μανατζαραίων των μεγάλων εταιρειών. Μακάρι να κάνω λάθος και να ετοιμάζει κάποιος cohonάτος developer τέτοιο τίτλο, αλλά δεν φαίνεται στον ορίζοντα κάτι τέτοιο..

 

ps1 το σύστημα με τά τουρνουά, το αυτόματο max lvl pvp και το κοινό pvp gear υπήρχε και στο gw1.

ps2 το dynamic event υπήρχε στο warhammer σαν public quest, και είδαμε πόσο πετυχημένο ήταν..

ps3 γενικα για το pvp πριν ξεκινήσει open beta δεν λέω τπτ, είδαμε και στα pvpδικα (aoc, war) τι balance πέτυχαν..

Δημοσ.

Επειδη ακριβως πολλα MMOs εχουν υποσχεθει διαφορα κρατα μικρο καλαθι,δυσκολο το βλεπω ενα system με leveling αποκλειστικα με pvp,μακαρι βεβαια να δουλεψει

 

Εφοσον λοιπον θα ειναι ολοι max lvl με ιδιο gear και ιδια τα παντα,ποιος ο λογος να κανω pvp?

Κερδιζεις κατι?Καποια καινουρια skills?Εστω Gear?Title?Achievement?Anything?

Η ειναι απλα ενα ladder που μονο μετραει ποιος ειναι πρωτος κτλ?

 

Οσον αφορα το tab target system τωρα

Αφου εχεις τον target locked,πως γινεται να κανεις dodge ενα spell?

Ειναι καποιο καινουριο system που δεν ξερω?

Οτι κασταρονται τα skills ενω κινεισαι δεν ειναι κατι καινουριο

 

Κραταω μικρο καλαθι. Ειπα οτι αν ειναι οπως το παρουσιαζουν στα χαρτια θα ειναι καλο.

Απο το pvp λογικα κερδιζεις, λεπτομερειες δεν ξερω.

Και τα items δεν ειναι ακριβως τα ιδια νομιζω. Μπορεις να εχεις διαφορετικα απο τον αλλον, αλλα πολυ πιο balanced πραγματα.

Αν εχει καποιος πηγη για τα rewards του pvp θα ηθελα να τα δω και εγω. Ισως καποιος που επαιξε το GW1 να μας διαφωτισει περισσοτερο. Εκει τι rewards ειχε?

Επισης, πολυ σημαντικο για εμενα, μια clan μπορει να εχει δικο της καστρο στα Mists το οποιο θα πρεπει να προστατευει.

Προαγεται δηλαδη το "Clan pride" αν μπορουμε να το πουμε ετσι, οπως στο L2.

 

Για το tab ενα παραδειγμα ειναι τα aoe skills. Αν προσεχεις τα αποφευγεις. Φανταζομαι οτι θα αποφευγεις και διαφορα single target skills.

Σιγουρα δεν μπορεις να τα αποφυγεις ολα, αλλα και παλι ειναι μια προοδος.

 

Να σου πω την αληθεια, προσωπικα προτιμω αυτο το συστημα, παρα αυτο του Darkfall.

Αν ηθελα να παιξω FPSmmo θα επαιζα Tribes πχ.

Τουλαχιστον δεν ειναι οπως στο L2 που επαιρνες target και αρχιζες το πιανο απο F1 μεχρι F10, ή ακομα χειροτερα να σπαμαρεις μονο το F1.

 

ps3 γενικα για το pvp πριν ξεκινήσει open beta δεν λέω τπτ, είδαμε και στα pvpδικα (aoc, war) τι balance πέτυχαν..

 

Εχω την ελπιδα οτι δεν θα εχει τα προβληματα με το balance που ειχε το Warhammer.

Ο λογος ειναι οτι εδω θα εχουμε 3 πλευρες και οχι 2, που θα αλλαζουν καθε 2 εβδομαδες.

3 servers δηλαδη που θα παλευουν στα Mists ο καθενας για την παρτη του.

Σε περιπτωση που ο ενας αποκτησει μεγαλη δυναμη, οι αλλοι 2 θα στραφουν εστω και για λιγο, εναντιον του.

 

Γενικοτερα καλυτερα να το συγκρινουμε με το DAoC (που δυστυχως δεν επαιξα αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα) παρα με τους πιο προσφατους τιτλους, σε οτι αφορα το open world pvp.

Δημοσ.

@chek2fire Εφοσον δεν εχει βγει ακομα και η beta,αν δεν κανω λαθος,ειναι μεταξυ συγγενων και λοιπης οικογενειας που ξερουμε οτι το pvp του ειναι ισοροπημενο?

Απο το 1 δεν νομιζω οτι μπορεις να κρινεις γιατι ειναι ενα εντελως διαφορετικο παιχνιδι,τουλαχιστον ετσι ακουω

 

@MementoMori

 

Επειδη ακριβως πολλα MMOs εχουν υποσχεθει διαφορα κρατα μικρο καλαθι,δυσκολο το βλεπω ενα system με leveling αποκλειστικα με pvp,μακαρι βεβαια να δουλεψει

 

Εφοσον λοιπον θα ειναι ολοι max lvl με ιδιο gear και ιδια τα παντα,ποιος ο λογος να κανω pvp?

Κερδιζεις κατι?Καποια καινουρια skills?Εστω Gear?Title?Achievement?Anything?

Η ειναι απλα ενα ladder που μονο μετραει ποιος ειναι πρωτος κτλ?

 

Οσον αφορα το tab target system τωρα

Αφου εχεις τον target locked,πως γινεται να κανεις dodge ενα spell?

Ειναι καποιο καινουριο system που δεν ξερω?

Οτι κασταρονται τα skills ενω κινεισαι δεν ειναι κατι καινουριο

 

ούτε το gw1 ήταν σούπερ balanced, βλέπε warrior και monk. Βέβαια συγκριτικά με άλλα ήταν αλλού..

 

Θα κερδίζεις titles και achieves, και στο επίσημο τουρνουά θα υπάρχουν και έπαθλα, εφόσον το προορίζουν σύμφωνα με δηλωσή τους για e-sport. Iδανική λύση και για πολλούς που δεν έχουν τον χρόνο να φαρμάρουν gear κλείνοντας 12ωρα μπροστά σε μια οθόνη. Και φυσικά θα βοηθήσει και στο balance.

 

Στα video δείχνει να βοηθά με melee skills που έχουν "κώνο επίδρασης" ας πούμε πχ 45 μοίρες μπροστά, τα spells πάντως δείχνουν να σε ακολουθούν.

Δημοσ.

Σε ποιο site δεν μπορείς να μπεις τώρα;

Στης NCSoft ή στους DragonSeason (DS) ? ^_^<br>

 

EDIT: Μέσα σε μερικές μόλις ώρες από την άρση του 'εμπάργκου', χτες στις 18:00 ώρα Ελλάδος, οι πληροφορίες που κατέκλυσαν το internet ήταν απίστευτες σε όγκο και πλήθος! Τα άρθρα ήταν μόλις πάνω από 10 καθώς όλος ο κόσμος ήθελε να κρίνει ιδίοις όμασιν. Έτσι, τα διάφορα εκλεκτά site που συμμετείχαν στη beta φρόντισαν να μας αποζημιώσουν:

 

ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΒΙΝΤΕΟ, σε διάφορες γλώσσες, έκαναν ήδη την εμφάνισή τους!!!

 

Από τη δημιουργία χαρακτήρα με τις αμέτρητες επιλογές (όλες οι φυλές ήταν διαθέσιμες εκτός από Asura & Sylvari) μέχρι τις ρυθμίσεις γραφικών και τις επιλογές των μενού... Όλα τα skills, όλων των professions -ναι, ακόμα και της πολυαγαπημένης Mesmer!- και όλες οι starting areas (training & personal story), με περιήγηση στα homelands των φυλών...

 

Όλα ήταν μέσα, όλα έπαιζαν. Level cap είχε οριστεί το 30, ώστε να έχουν τη δυνατότητα οι testers να δοκιμάσουν και το πρώτο dungeon του παιχνιδιού, το Ascalonian Catacombs.

 

Διαβάστε και δείτε τα όλα, εδώ.

 

Εεε της ncsoft..δεν θυμάμαι κωδικό εκεί..

Δημοσ.

Ta melee skills λογικο ειναι να μπορεις να τα αποφευγεις,οπως και τα gtaoe-pbaoe spells

Τα υπολοιπα ομως δεν γινεται,εφοσον ειναι tab target game

 

Σχετικα με το pvp

Φανταζομαι οτι και εδω δεν θα κερδιζεις κατι ουσιαστικο,περα απο αυτα που ξερουμε ηδη

 

@MementoMori Το DaoC ηταν αλλη φαση γιατι ηταν RvR,εκτος απο τα sieges στα καστρα και ολα αυτα,τα rewards ηταν ουστιαστικα,σου εδινε καινουρια skills αποκλειστικα για το pvp

Μπορεις ακομα να παιξεις σε private servers που εχουν κοσμο,pm για more info

 

Edit και κατι που τωρα θυμηθηκα,πειτε μου οτι η NCSoft ειναι απλα publisher και δεν εχει βαλει το χερι της στο development...

Δημοσ.

Μονο και μονο που δεν θα απαιτει ατελειωτο grind για να μπορεις να εισαι ανταγωνιστικος αρκει για παρα πολυ κοσμο ωστε να το προτιμησουν ελεω χρονου.

Δημοσ.

Ta melee skills λογικο ειναι να μπορεις να τα αποφευγεις,οπως και τα gtaoe-pbaoe spells

Τα υπολοιπα ομως δεν γινεται,εφοσον ειναι tab target game

 

Σχετικα με το pvp

Φανταζομαι οτι και εδω δεν θα κερδιζεις κατι ουσιαστικο,περα απο αυτα που ξερουμε ηδη

 

@MementoMori Το DaoC ηταν αλλη φαση γιατι ηταν RvR,εκτος απο τα sieges στα καστρα και ολα αυτα,τα rewards ηταν ουστιαστικα,σου εδινε καινουρια skills αποκλειστικα για το pvp

Μπορεις ακομα να παιξεις σε private servers που εχουν κοσμο,pm για more info

 

Edit και κατι που τωρα θυμηθηκα,πειτε μου οτι η NCSoft ειναι απλα publisher και δεν εχει βαλει το χερι της στο development...

 

απ'οτι λένε επισημα είναι μόνο publisher, arenanet o developer

Δημοσ.

Για όσους δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με το GW2 μέχρι σήμερα, παραθέτω μια ενδιαφέρουσα σύνοψη των χαρακτηριστικών που το κάνουν διαφορετικό παιχνίδι από τα υπόλοιπα: http://www.guildwars2guru.com/forum/guild-wars-2-mass-info-t25557.html

 

Όσον αφορά στο tab targeting και γενικότερα το combat system του GW2, για το οποίο υπάρχουν παρερμηνείες, δείτε το τμήμα "Active Combat, Dodging, and Blocking" στο πιο πάνω link.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...