At0m0 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Ξέρω ότι η μηχανή γραφικών είναι καινούργια, με physics κλπ αλλά πιστεύω ότι θα τρέχει ακόμα και σε μηχάνημα 2ετίας. Δε νομίζω να έχει κανείς ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΟ παλιό μηχάνημα!!! Εχμ, η υπογραφή σου λέει "Intel Core2 Quad Q6600" == Launched Q1 2007 ήδη έχεις παλιώτερο από ... "Δε νομίζω να έχει κανείς ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΟ παλιό μηχάνημα!!!" Ακόμα και εγώ πιο φρέσκο μηχάνημα έχω -> Intel Core 2 Duo E8400 == Q1 2008 Ή μήπως είναι ώρα να αλλάξεις υπογραφή;
the_valliant Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2011 Είσαι πολύ... άτομο τελικά! Μπορεί να έγινε 'launched' ο επεξεργαστής μου το Q1 2007 αλλά στο ελλάντα έφτασε καλοκαίρι 2007 Υπογραφή δεν αλλάζω που να σκάσουν οι οχτροί μου! Εξάλλου η καρδιά του μηχανήματός μου χτυπάει αλλού... Η CPU είναι απλά... ο εγκέφαλος! Που δεν δείχνει και σημάδια κόπωσης εξάλλου. btw ειρωνευόμουν όταν μιλούσα για παλιά μηχανήματα (κι έτσι αυτοσαρκάστηκα!) αφού η παλαιότητα μετράει μόνο αν δεν μπορείς να παίξεις το παιχνίδι που θέλεις έτσι όπως θέλεις να το παίζεις... Φυσικά αν χρειαστώ αναβάθμιση για το GW2 θα την κάνω, αβλεπί. Αλλά δεν πιστεύω ότι θα χρειαστεί
bal89 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Ευτυχώς που έβγαλαν τον Guardian και έτσι εγώ είμαι καλυμένος με το παιχνίδι.. Ξέρουμε για το πότε βγαίνει το παιχνίδι παιδία; "οταν ειναι ετοιμο"
DeViAnT_Puppet Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Πάντως στη παρακάτω συνέντευξη ο Colin Johanson γύρο στο 5:35 λέει ότι θα παν για κλειστή beta πριν το τέλος του χρόνου και μετά βλέποντας και κάνοντας. http://www.youtube.com/watch?v=ibLCi7yXbyc Προσωπικά δεν το βλέπω να βγαίνει πριν την άνοιξη του 2012. Μάλλον του χρόνου τέτοια εποχή το κόβω.
the_valliant Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2011 "Του χρόνου τέτοια εποχή"??? Όσο (απ-)αισιόδοξος κι αν είμαι, το αποκλείω να πάει τόσο μακρυά. Οι λόγοι είναι αρκετοί - και ο πιο βασικός λέγεται 'ανταγωνισμός'. Η άνοιξη του 2012 αναμένεται 'καυτή' στον τομέα των ΜΜΟ και το GW2 είναι βασικός 'παίκτης' , δεν πιστεύω ότι θα μείνει έξω από το χορό. Βαρόμετρο πάντως είναι το πότε θα ανακοινώσουν την τελευταία κλάση. Πιστεύω ότι θα συμπέσει με το ξεκίνημα της closed beta. Αν είμαστε τυχεροί, μπορεί και με το ξεκίνημα της open beta... Θα δούμε. Υ.Γ. Βλέποντας το βίντεο όμως, βγάζω το συμπέρασμα ότι το παιχνίδι είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό έτοιμο. Δεν ξέρω αν πρέπει να περιμένουμε ανακοίνωση για closed beta μιας και (α) ήδη υπάρχει end-game content σε playable μορφή ("sylvari & asura... level 60" λέει στο βίντεο, και (β) ήδη το διαθέτουν σε παίκτες για 'δοκιμή'. Μπορεί να μην έχουν μπει όλα τα στοιχεία (τοποθεσίες, skills, κλπ) μέσα στο παιχνίδι αλλά για να 'δείχνουν' όλα αυτά από τώρα... Δεν ξέρω, η διαίσθησή μου λέει ότι είμαστε κοντά, πολύ κοντά!
Dosas Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Όσοι περιμένετε να παίξετε το νέο wow θα απογοητευτείτε οικτρά. Το guild wars 1 και το 2 είναι προσανατολισμένα σε competitive-ladder GvG και faction pvp όπου τα οργανωμένα guilds/clans θα ρημάζουν για πλάκα τους casual oriented παίχτες τύπου arena/battlegrounds στο wow. Όπως ακριβώς και με το 1, το team play είναι ο αποφασιστικός παράγοντας στις νίκες και το interaction μεταξύ συνδυασμών κλάσεων/skills, και όχι η gear που κάνεις grind σε άλλα games τύπου aion/wow κλπ. Επίσης το game δεν έχει raids και σε πολλά σημεία, όπως και ο προκάτοχος του, μοιάζει με fps shooter τύπου bad company παρά με το standard mmo. Στο πρώτο μέρος μπορούσες μέσω in-game shop να αγοράσεις ΄τερματισμένους΄χαρακτήρες με όλα τα skills, including τα rare, και να ξεκινήσεις αμέσως το pvp, αλλά αν δεν είχες καλό outfit, θα αντέχες 3 δευτερόλεπτα maximum ενάντια στους οργανωμένους. Γι'αυτό πολλοί mmo'ers συνηθισμένοι στο solo grinding του wow για gear έφυγαν από το game άρων άρων. Αυτά.
DeViAnT_Puppet Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Ναι βασικά ήμουν λίγο υπερβολικός με το «του χρόνου τέτοια εποχή». Το είπα δεδομένου ότι εάν δεν προλάβουν την άνοιξη, μπορεί να μην το βγάλουν ούτε μέσα στο καλοκαίρι, γιατί δεν είναι εμπορικά κατάλληλη εποχή. Συμφωνώ the_valliant όλα θα εξαρτηθούν από την beta. Απο τα βίντεο φαίνεται ότι το παιχνίδι είναι σε καλό στάδιο αλλά αν δεν το πιάσεις δεν μπορείς να ξέρεις. Μπορεί όντως η Anet να κάνει την έκπληξη και να τεστάρει στο παιχνίδι σε κλειστό κύκλο και όταν παράδειγμα ανοίξουν την beta το παιχνίδι να είναι έτοιμο ουσιαστικά και να το κρατήσουν λιγότερο απο μήνα σε ΟΒ για server stretching, σε αντίθεση με πολλά MMO που κρατάν beta 6 μήνες +
the_valliant Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Όσοι περιμένετε να παίξετε το νέο wow θα απογοητευτείτε οικτρά. Το guild wars 1 και το 2 είναι προσανατολισμένα σε competitive-ladder GvG και faction pvp όπου τα οργανωμένα guilds/clans θα ρημάζουν για πλάκα τους casual oriented παίχτες τύπου arena/battlegrounds στο wow. (...) Στο πρώτο μέρος μπορούσες μέσω in-game shop να αγοράσεις ΄τερματισμένους΄χαρακτήρες με όλα τα skills, including τα rare, και να ξεκινήσεις αμέσως το pvp, αλλά αν δεν είχες καλό outfit, θα αντέχες 3 δευτερόλεπτα maximum ενάντια στους οργανωμένους. Γι'αυτό πολλοί mmo'ers συνηθισμένοι στο solo grinding του wow για gear έφυγαν από το game άρων άρων. Αυτά. Εκτός του ότι ο συνδυασμός skill/κλάσεων είναι αυτό που κάνει τη διαφορά, στα υπόλοιπα μάλλον αστόχησες - ή δεν θυμάσαι καλά. Ουδέποτε αγόραζες χαρακτήρα: τον δημιουργούσες από την αρχή, τερματισμένο level (20), με top gear. Δεν υπάρχουν rare, δεν υπάρχει ΡνΡ armor/weapons. ΟΛΑ είναι θέμα ικανοτήτων (skill) και συνεργασίας. Και, ναι, όσοι περιμένουν να παίξουν το νέο woe (pun intended)/aion θα απογοητευτούν οικτρά... Ναι βασικά ήμουν λίγο υπερβολικός με το «του χρόνου τέτοια εποχή». Το είπα δεδομένου ότι εάν δεν προλάβουν την άνοιξη, μπορεί να μην το βγάλουν ούτε μέσα στο καλοκαίρι, γιατί δεν είναι εμπορικά κατάλληλη εποχή. Συμφωνώ the_valliant όλα θα εξαρτηθούν από την beta. Απο τα βίντεο φαίνεται ότι το παιχνίδι είναι σε καλό στάδιο αλλά αν δεν το πιάσεις δεν μπορείς να ξέρεις. Μπορεί όντως η Anet να κάνει την έκπληξη και να τεστάρει στο παιχνίδι σε κλειστό κύκλο και όταν παράδειγμα ανοίξουν την beta το παιχνίδι να είναι έτοιμο ουσιαστικά και να το κρατήσουν λιγότερο απο μήνα σε ΟΒ για server stretching, σε αντίθεση με πολλά MMO που κρατάν beta 6 μήνες + Πιστεύω ότι CΒ έχουν ήδη αρχίσει, απλά δεν το ανακοινώνουν για να μη προκαλέσουν high-hopes. Φυσικά δεν υπάρχει νόμος που λέει "release date=CB start + X διάστημα" οπότε δεν θα είχαν πρόβλημα και να το ανακοίνωναν. Επίσης δεν υπάρχει κανόνας για το πόσο διαρκεί το ΟΒ ή και το CB. Οι σέρβερ τους είναι στημένοι και έχουν ήδη κάνει stress-test αν το θες, έστω έχουν ενδείξεις, αφού προϋπάρχει μία κατάσταση και μία δεδομένη fan-base. Συμφωνώ μαζί σου ότι το καλοκαίρι δεν είναι κατάλληλη εποχή, γι' αυτό το λόγο -αλλά και για να προλάβουν τον ανταγωνισμό, καθώς την άνοιξη αναμένονται αρκετά ποιοτικά ΜΜΟ- πιστεύω (ή ελπίζω αν το θες) ότι θα το βγάλουν μέχρι το πάσχα το αργότερο.
Dosas Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Ναι δεν αγόραζες ακριβώς τον χαρακτήρα, αγόραζες τα kits που εξόπλιζαν/ξεκλείδωναν κάποιον με όλα τα skills.
gchris7 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Όσοι περιμένετε να παίξετε το νέο wow θα απογοητευτείτε οικτρά. Το guild wars 1 και το 2 είναι προσανατολισμένα σε competitive-ladder GvG και faction pvp όπου τα οργανωμένα guilds/clans θα ρημάζουν για πλάκα τους casual oriented παίχτες τύπου arena/battlegrounds στο wow. Όπως ακριβώς και με το 1, το team play είναι ο αποφασιστικός παράγοντας στις νίκες και το interaction μεταξύ συνδυασμών κλάσεων/skills, και όχι η gear που κάνεις grind σε άλλα games τύπου aion/wow κλπ. Αυτά τα έκανε το vanilla WoW από το 2006 με το join as group στα battlegrounds. Σχεδόν πάντα τα battlegrounds κατέληγαν σε οργανωμένο premade vs premade, χρειάζονταν τακτική και συνεργασία και φυσικά ventrillo, teamtalk κτλ. Επίσης δεν μπορώ να ακούω ότι το οργανωμένο pvp στο wow (οι αρένες δηλαδή) έχει να κάνει μόνο με το gear και το grind τι στιγμή που και η κουτσή Μαρια πλέον μπορεί να αποκτήσει εύκολα το καλύτερο pvp gear. Οι 3v3 και 5v5 αρένες σε υψηλό ranking είναι κυρίως θέμα skill και συνεργασίας.
Dosas Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Μπά δεν νομίζω, στο wow έχει πολύ μεγάλη διαδικασία και grinding να ξεκινήσεις μία κλάση, να γίνεις top level, να μαζέψεις την gear που χρειάζεται, να βάλεις enchants, κλπ, κλπ, θέλεις χρόνο γι'αυτό. Γι'αυτόν τον λόγο βλέπεις και τους flavor of the month συνδυασμούς να επικρατούν για αρκετό διάστημα μέχρι να τους αλλάξει η blizzard με κάποιο patch, και να μην έχουν εύκολα counters. Στο guild wars 1, ο καθένας μπορεί να έχει access σε όλες τις κλάσεις/συνδυασμούς/skills ανά πάσα στιγμή, και έβλεπες τα guilds να αλλάζουν rosters διαφορετικών combo κλάσεων αστραπιαία σε match μετά από ήττα δημιουργώντας νέες δυναμικές και counters στους αντιπάλους τους. Στο wow χρειάζεσαι το πλεονέκτημα της gear,ανεξαρτήτως της απόψης σου που μπορεί να σου έρχεται έυκολα γιατί grindαρεις πολύ. Στο GW όλος ο χρόνος αφιερώνεται στο να μάθεις όλες τις κλάσεις/skills και να παίζεις με το guild σου, παρακάμπτωντας τα timesinks των mmo τύπου wow.
gchris7 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Μπά δεν νομίζω, στο wow έχει πολύ μεγάλη διαδικασία και grinding να ξεκινήσεις μία κλάση, να γίνεις top level, να μαζέψεις την gear που χρειάζεται, να βάλεις enchants, κλπ, κλπ, θέλεις χρόνο γι'αυτό. Γι'αυτόν τον λόγο βλέπεις και τους flavor of the month συνδυασμούς να επικρατούν για αρκετό διάστημα μέχρι να τους αλλάξει η blizzard με κάποιο patch, και να μην έχουν εύκολα counters. Στο guild wars 1, ο καθένας μπορεί να έχει access σε όλες τις κλάσεις/συνδυασμούς/skills ανά πάσα στιγμή, και έβλεπες τα guilds να αλλάζουν rosters διαφορετικών combo κλάσεων αστραπιαία σε match μετά από ήττα δημιουργώντας νέες δυναμικές και counters στους αντιπάλους τους. Στο wow χρειάζεσαι το πλεονέκτημα της gear,ανεξαρτήτως της απόψης σου που μπορεί να σου έρχεται έυκολα γιατί grindαρεις πολύ. Στο GW όλος ο χρόνος αφιερώνεται στο να μάθεις όλες τις κλάσεις/skills και να παίζεις με το guild σου, παρακάμπτωντας τα timesinks των mmo τύπου wow. Αυτό εσύ μπορεί να το βλέπεις σαν θετικό αλλά εγώ δεν το βλέπω έτσι. Το ότι σου δίνουν free gear , skills κτλ ναι μεν οδηγεί σε balanced μάχες αλλά κατά την γνώμη μου χάνεται εντελώς το βασικό στοιχείο του RPG που είναι το progression. Εξάλλου αυτό που περιγράφεις υπάρχει στο wow με τον Arena Tournament server. Instant 80 και free gear-skills.
the_valliant Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Ναι δεν αγόραζες ακριβώς τον χαρακτήρα, αγόραζες τα kits που εξόπλιζαν/ξεκλείδωναν κάποιον με όλα τα skills. Δεν είμαι σίγουρος για ποιο πράγμα μιλάς... Έχεις κάποιο λινκ για τα κιτ αυτά που λες; Στο 1ο παιχνίδι, όταν (ακόμα και σήμερα) πας να δημιουργήσεις νέο χαρακτήρα σε ρωτάει: ΡνΕ ή ΡνΡ χαρακτήρα; Αυτή είναι η πρώτη-πρώτη ερώτηση. Αν απαντήσεις ΡνΡ, διαλέγεις κλάση (επάγγελμα) και όνομα και ξεκινάς το παιχνίδι με ΟΛΑ τα skill ξεκλειδωμένα (ακόμα και τα elite), σε lvl 20. Με λίγο ψάξιμο βρήκα τα εξής, ίσως σ'αυτά αναφέρεσαι: α) Prophecies Skill Unlock Pack : ξεκλειδώνει όλα τα skill (214) του πρώτου Campaign (Prophecies) β) Core Skill Unlock Pack : ξεκλειδώνει όλα τα skill (241) ΟΛΩΝ των 'επεισοδίων' (prophecies + expansions) γ) Guild Wars® PvP Access Kit: ξεκλειδώνει 20 Elite Skills, 20 Normal Skills, 20 PvP items δ) PvP Item Unlock Pack : ξεκλειδώνει "319 item upgrade components (Runes, Insignias, Inscriptions, and more) for use in PvP" Από αυτά, τα 2 πρώτα είναι για το ΡνΕ ώστε να ξεκινάς με όλα τα skill διαθέσιμα αντί να τα ξεκλειδώνεις σιγά-σιγά (αφού διαφορετικά μπορεί και να μην τα ξεκλειδώσεις όλα ποτέ, αφού κανονικά δεν έχεις πρόσβαση σε skills που βγήκαν σε κάποιο από τα expansions κι εσύ δεν το έχεις). Το τρίτο κάνει αυτό που λέει: είναι μόνο για ΡνΡ ("Does not include the Guild Wars® roleplaying content") και είναι για κάποιον που δεν έχει αγοράσει το παιχνίδι αλλά θέλει παρόλαυτα να μπορεί να παίξει το ΡνΡ κομμάτι. Το τέταρτο τώρα... μάλλον σ'αυτό αναφέρεσαι. Κανονικά, στο ΡνΡ έχεις πρόσβαση σε όσα enchantments ξεκλειδώνεις παίζοντας ΡνΕ. Για κάποιον που δεν θέλει να λιώσει -αν το θέλεις- στο ΡνΕ προκειμένου να έχει πρόσβαση σε αυτά, δίνουν τη δυνατότητα αγοράς τους με αυτό το κιτ. Παραθέτω από το επίσημο wiki: "In addition to using roleplaying (PvE) characters, players can also create a PvP-only character, which have unlimited access to options that have been unlocked on that account: runes, weapon modifications, skills, and insignias. Options can be unlocked by finding them in PvE, by spending Balthazar faction, or by spending real money. ". Όσο κι αν κάτι τέτοιο το βρήσκω άδικο για έναν casual PvE παίκτη, κανείς δεν σου απαγορεύει αν θες να είσαι competitive να αγοράσεις κι εσύ το ίδιο κιτ. Οπότε καταλήγουμε στο ίδιο: όλοι έχουν την δυνατότητα να βρίσκονται επί ίσοις όροις σε θέμα διαθέσιμων skills και gear (incl. enchantments) κι έτσι το αποτέλεσμα να κρίνεται και πάλι, τελικά και οριστικά, στην ικανότητα του παίκτη και της ομάδας του. @gchris: το progression των RPG που αναφέρεις είναι καθαρά και αμιγώς ΡνΕ. Το ΡνΕ δεν έχει να κάνει με progression, το καταλαβαίνεις πιστεύω.
gchris7 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2011 @gchris: [/i]το progression των RPG που αναφέρεις είναι καθαρά και αμιγώς ΡνΕ. Το ΡνΕ δεν έχει να κάνει με progression, το καταλαβαίνεις πιστεύω. Διαφωνώ. Αν δεν υπάρχει progression στο PVP ενός MMORPG τότε πλέον δεν μιλάμε για rpg αλλά για κάτι άλλο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα