Προς το περιεχόμενο

Guild Wars 2


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παντως ουτε εγω εχω αποφασισει ακομα τι χαρακτηρα να παιξω , νομιζω πως οτι και να κανω θα λεω γιατι δεν εκανα κατι αλλο. Εντωμεταξυ το γεγονος οτι ολοι οι χαρακτηρες του παιχνιδιου θα εχουν HEAL , δεν σας ξινιζει καπως??? Νομιζω οτι ετσι χανετε η εννοια του Role-playing game.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παντως ουτε εγω εχω αποφασισει ακομα τι χαρακτηρα να παιξω , νομιζω πως οτι και να κανω θα λεω γιατι δεν εκανα κατι αλλο. Εντωμεταξυ το γεγονος οτι ολοι οι χαρακτηρες του παιχνιδιου θα εχουν HEAL , δεν σας ξινιζει καπως??? Νομιζω οτι ετσι χανετε η εννοια του Role-playing game.

 

που είναι το κουμπί του pre-order!!!!!!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και πώς ξέρουμε ότι ΔΕΝ θα υπάρχει; Το μόνο open world pvp που έχουμε δει ως τώρα σ'αυτό είναι ΕΝΑΣ και μόνον χάρτης. Ο οποίος ήταν conquest, σαν open arena. Είχαν μιλήσει σε συνέντευξη ότι οι μάχες των 2 εβδομάδων θα είναι με primary & secondary goals, θα έχουν κάστρα για κατάκτηση κλπ. Δεν μίλησαν για τα rewards των κατακτητών. Διορθώστε με αν κάνω λάθος... Όμως πιστεύω ότι είναι βήματα προς την κατεύθυνση αυτού που περιγράφεις (chris). Έστω κι αν δεν το φτάνει (ακόμα?). Αλοίμονο εξάλλου αν τα δώσουν ΟΛΑ με το launch ...

 

 

Πρόσεξε όμως ποια είναι η διαφορά. Στα mmo με open world pvp αυτο το κάστρο που περιγράφεις ειναι δικό σου, είναι το σπίτι σου, όπως έχεις δικο σου gear για παράδειγμα που το πήρες με το σπαθί σου έτσι έχεις και αυτό. Στα mmo με battlegrounds αυτο το καστρο δεν ειναι δικό σου, είναι εικονικό, μολις βγεις απο το battleground και μπεις στον κανονικό κόσμο του παιχνιδιού θα το χάσεις.

Τα battlegrounds είναι στην ουσία μια εικονική μινιατούρα του πραγματικού open wolrd pvp. Anyways...

 

Εγω λέω να φτιάξω human warrior. Υπάρχει κανένα βιντεακι καλό να δούμε? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσεξε όμως ποια είναι η διαφορά. Στα mmo με open world pvp αυτο το κάστρο που περιγράφεις ειναι δικό σου, είναι το σπίτι σου, όπως έχεις δικο σου gear για παράδειγμα που το πήρες με το σπαθί σου έτσι έχεις και αυτό. Στα mmo με battlegrounds αυτο το καστρο δεν ειναι δικό σου, είναι εικονικό, μολις βγεις απο το battleground και μπεις στον κανονικό κόσμο του παιχνιδιού θα το χάσεις.

Τα battlegrounds είναι στην ουσία μια εικονική μινιατούρα του πραγματικού open wolrd pvp. Anyways...

 

Εγω λέω να φτιάξω human warrior. Υπάρχει κανένα βιντεακι καλό να δούμε? :P

 

Χμμμ..... έχεις δίκιο, αυτό (η διάρκεια της 'ιδιοκτησίας') μου διέφυγε. Απ' την άλλη σκέφτομαι: παίρνω το κάστρο μετά από επικές μάχες, χτίζω σπίτια, εγκαθίστανται NPCs, επενδύω χρόνο και χρήμα... κι έρχεται μετά από 2-3 δεν ξέρω πόσο εβδομάδες το αντίπαλο guild και μου το παιρνει και τα κατακαίει όλα??? wtf??? Εκτός κι αν δεν λειτουργεί έτσι;

 

Ranger ftw !!!:wub: (Sylvari ofc)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως ουτε εγω εχω αποφασισει ακομα τι χαρακτηρα να παιξω , νομιζω πως οτι και να κανω θα λεω γιατι δεν εκανα κατι αλλο. Εντωμεταξυ το γεγονος οτι ολοι οι χαρακτηρες του παιχνιδιου θα εχουν HEAL , δεν σας ξινιζει καπως??? Νομιζω οτι ετσι χανετε η εννοια του Role-playing game.

 

ειναι πολυ καλο αυτο που κανανε διοτι ετσι πλεον δεν κανεις μια ωρα να ψαχνεις για healer η να πεφτεις σε περιπτωση healer και να τρως ψωφους.

Αν τρως ψωφους στο guild wars 2 θα κατηγορεις τον ευατο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμμ..... έχεις δίκιο, αυτό (η διάρκεια της 'ιδιοκτησίας') μου διέφυγε. Απ' την άλλη σκέφτομαι: παίρνω το κάστρο μετά από επικές μάχες, χτίζω σπίτια, εγκαθίστανται NPCs, επενδύω χρόνο και χρήμα... κι έρχεται μετά από 2-3 δεν ξέρω πόσο εβδομάδες το αντίπαλο guild και μου το παιρνει και τα κατακαίει όλα??? wtf??? Εκτός κι αν δεν λειτουργεί έτσι;

 

Ranger ftw !!!:wub: (Sylvari ofc)

 

Εκει είναι ολο το ζουμί. Άντε και το clan σου χτίζει μια πόλη, το θέμα είναι μετά μπορεί να την κρατήσει? Εκεί παίζουν πολλά ρόλο, από το πόσο skilled είναι τα μέλη της clan σου στο να μπορούν να αμυνθούν, τους σύμμαχους που έχεις που μπορούν να βοηθήσουν, κτλ.

 

Υπάρχουν βέβαια και μηχανισμοί που αποτρέπουν για παράδειγμα κάποιον να μπει τα ξημερώματα και κατακτήσει την πόλη σου όταν εσύ κοιμάσαι.

Επίσης στο Darkfall για παράδειγμα, αν έχεις ένα μικρο guild και δεν μπορείς να συντηρήσεις μια ολόκληρη πόλη τότε μπορείς να κατακτήσεις ένα χωριό που είναι πιο μικρο.

 

Σε τέτοιου είδους παιχνίδια παίζουν τεράστιο ρόλο οι σχέσεις μεταξύ παιχτών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκει είναι ολο το ζουμί. Άντε και το clan σου χτίζει μια πόλη, το θέμα είναι μετά μπορεί να την κρατήσει? Εκεί παίζουν πολλά ρόλο, από το πόσο skilled είναι τα μέλη της clan σου στο να μπορούν να αμυνθούν, τους σύμμαχους που έχεις που μπορούν να βοηθήσουν, κτλ.

 

Υπάρχουν βέβαια και μηχανισμοί που αποτρέπουν για παράδειγμα κάποιον να μπει τα ξημερώματα και κατακτήσει την πόλη σου όταν εσύ κοιμάσαι.

Επίσης στο Darkfall για παράδειγμα, αν έχεις ένα μικρο guild και δεν μπορείς να συντηρήσεις μια ολόκληρη πόλη τότε μπορείς να κατακτήσεις ένα χωριό που είναι πιο μικρο.

 

Σε τέτοιου είδους παιχνίδια παίζουν τεράστιο ρόλο οι σχέσεις μεταξύ παιχτών...

 

Μ ' αρέσει, μ'αρέσει μ'αρέσει!!!

Μακάρι να το βάλουν στο GW, δεν αποκλείω τίποτα!

Όπως σου είπα, πιστεύω ότι υπάρχει η δυνατότητα...

(το θέμα θα είναι οικονομικό πιστεύω... δες παραπάνω σχόλιο μου)

 

@bal: έχεις ένα δίκιο, όσον αφορά την ονοματολογία (ΜΜΟRPG). Φυσικά, το ότι όλοι μπορούν να χιλάρουν δεν τους κάνει και χίλερ. Ούτε και αναιρεί το γεγονός ότι , ανάλογα με τα skill που διάλεξες τη δεδομένη στιγμή και το build του πάρτι σου, παίζεις ΠΑΝΤΑ έναν ρόλο (role) μέσα σ'αυτό... Τι κι αν ο ρόλος αυτός αλλάζει από το ένα run στο επόμενο; Δε με χαλάει, δε με χαλάει καθόλου!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ δεν θέλω να βάλουν τέτοια πράγματα στο παίχνιδι :P Είναι ότι πρέπει τώρα, αυτός είναι ο χαρακτήρας του scripted και balanced παιχνίδι. Μόνο το skill του παίχτη όχι τα αντικείμενα όχι η δύναμη του Pug! Ήδη είχα κάπως χαλαστεί όταν είχα προτοακούσει τις αλλαγές που θα κάναν από το 1 αλλα βλέποντας υλοποιήσεις ψήνομαι! Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του 1ου ήταν ο instanced έξω κόσμος και τα πόσα θετικά είχε αυτό σε όλα τα επίπεδα.

 

Θα δώ λογικα τισ πρώτες δυο μέρες θα καώ με αρκετούς από τους χαρακτήρες πριν αποφασίσω! λέω να ξεκινήσω με thief πάντως για το γούρι.

 

(καταλάθος μπήκε το λινκ από το site!!) Αυτό ήθελα να βάλω!

 

http://www.youtube.com/watch?v=VMTs74eWBJ4

 

Επεξ/σία από A7X.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες το παιχνδι θα γ@μαει.Θα δυσκολευτω πολυ να αποφασισω τι θα ρολαρω.Ειδα τον necro σε ενα βιντεο δυο δυο τους εριχνε :mrgreen: Απο θεμα balance ομως τους εχω απολυτη εμπιστοσυνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως και ο elementalist εκοβε πολυ στα πρωτα PVP video που βγαλανε.

Πραγματικα ισως το μοναδικο MMORPG που εχω δει και θελω να παιξω ολα τα class.

 

Btw , κατι που ειναι πολυ balanced , δεν κατανταει γρηγορα βαρετο ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως ουτε εγω εχω αποφασισει ακομα τι χαρακτηρα να παιξω , νομιζω πως οτι και να κανω θα λεω γιατι δεν εκανα κατι αλλο. Εντωμεταξυ το γεγονος οτι ολοι οι χαρακτηρες του παιχνιδιου θα εχουν HEAL , δεν σας ξινιζει καπως??? Νομιζω οτι ετσι χανετε η εννοια του Role-playing game.

 

Το role playing δεν εχει να κανει με το αν ολοι οι χαρακτηρες εχουν self-heal. Αλλα ειναι αυτα που καθοριζουν το role playing. Εγω παλι σε multi παιχνιδια εχω βαρεθει απιστευτα το "στεγνο" χαρακτηρισμο του healer, tank, DPS. Οταν ενα παιχνιδι ειναι τοσο μεγαλο και με τοσο content με το στανιο καποιοι παικτες θα τρωνε τον πουλο.

 

Το WoW ας πουμε εχει καταστροφικο συστημα πανω σε αυτο. Τα μοναδικα class που ειχαν απειρη πλακα οπου και να τα επαιζες ηταν ο mage και ο druid. Ολοι οι αλλοι χαρακτηρες (ειδικα priest ηταν για πολυ κλαμα) ειχαν συγκεκριμενους τομεις που μπορουσαν να σπασουν την πλακα τους. Γιατι λοιπον να τη σπας σε τοσα ατομα ειδικα απο τη στιγμη που εχεις μεσα τοσα διαφορετικα skill? Δωσε σε ολους οτι σου κατεβει και οτι σου κανει "κλικ" και δωσε σε ολους ενα self heal να κανουν το γουστο τους.

 

Για εμενα αυτο το γεγονος παντως ειναι φοβερο. Βημα στη σωστη κατευθυνση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν τρως ψωφους στο guild wars 2 θα κατηγορεις τον ευατο σου.

 

Διόρθωση: αν τρως ψόφους στο GW2 θα κατηγορείς ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΤΥ και όχι μόνο τον healer :-D

Κανένα επάγγελμα δεν μπορεί να χιλάρει ικανοποιητικά τον εαυτό του σε γκρουπ μάχες. Όλα είναι θέμα συνεργασίας πια .

 

@ikaruga24: κι εγώ συμφωνώ με αυτό που παν να κάνουν. Γιατί να πρέπει να ρολλάρω δύο χαρακτήρες ώστε να μπορώ να ικανοποιώ και την τρέλα μου να τανκάρω και την ανάγκη μου να δοξαστώ heal-άροντας; :P

Όμως υπάρχει ένα κρίσιμο σημείο που θα καθορίσει το αν θα πετύχει αυτό που παν να κάνουν ή θα αποτύχει οικτρά: να οδηγήσει σε χαρακτήρες που είναι jack-of-all-trades-master-of-none. Ελληνιστί: η χρυσή μετριότητα. Ποτέ δεν θα είσαι ο σουπερ μάγος που θα κόβει 50κ ζημιά ή ο healer που δεν ψοφάει με τίποτα αλλά θέλει 5 λεπτά για να ρίξει ένα mob. Το ξέρουν αυτό και προσπαθούν να το μετριάσουν/ισοζυγίσουν με την συνεργασία των κλάσεων. Μ'αρέσει η σκέψη και η πρόθεση. Μόνο το hands-on θα δείξει... και ο χρόνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως ενα class που περιμενα πολυ και ειναι και η μεγαλη μου αγαπη, ειναι ο thief, ο οποιος ομως με εχει ξενερωσει αρκετα.

Απο τα βιντεο που βλεπω , πολυ χαμηλο DPS , για ενα κλασσ που σε ολα τα ΜΜΟRPG κοβει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι που ποτέ δεν έχω παίξει ανάλογη κλάση, βλέποντας τα βιντεάκια ψήνομαι άσχημαααααα με τον thief ^_^

 

To pre-order που είναι είπαμε???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως ενα class που περιμενα πολυ και ειναι και η μεγαλη μου αγαπη, ειναι ο thief, ο οποιος ομως με εχει ξενερωσει αρκετα.

Απο τα βιντεο που βλεπω , πολυ χαμηλο DPS , για ενα κλασσ που σε ολα τα ΜΜΟRPG κοβει..

 

Σε κανενα παιχνιδι ο thief δεν κοβει. Με καποια skills ισως εχει καποιο spike damage αλλα μεχρι εκει. Ο rogue και ο assasin απο την αλλη ναι, αυτοι ειναι που κοβουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...