Προς το περιεχόμενο

Guild Wars 2


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Balance θέλει

 

Εφτιαξα thief και έπαιξα λιγο spvp για να μάθω τα skills του και να τα αντιμετωπίσω...

 

Ελεεινό...

 

Haste-shadowstep-dancing dagger - cloack and dagger - spam heartseeker και ειναι dead κατα 99% ο άλλος...

 

no skill required

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Λάθος κάνεις. Τα build του thief για damage είναι είτε κανονικό με power/crits είτε conditions. Αν παίξεις το κανονικό, χάνεις σε speed/survivability, αν παίξεις condition dmg είναι δύσκολο γιατί τα death blossom δεν σκάνε πάντα στον αντίπαλο ειδικά αν ξέρει να κάνει dodge και να τρέχει.

 

Γενικά στο sPvP που βλέπω, όσους σκοτώνω εύκολα είναι επειδή δεν ξέρουν να παίζουν την class τους. Π.χ έριξα elementalist 2 hit, ενώ με έριξε άλλος elementalist μετά από πόση ώρα fight, επειδή είχε σωστό build και ήξερε τι έκανε. Γι αυτό έλεγα πως είναι και νωρίς που κλαίγονται κάποιοι στα forums για balance κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να βάλουν duels για να τεσταρεις τέτοια πράγματα πιο εύκολα. Από την άλλη βέβαια αν βάλλουν duels θα αρχίσει η γρίνια για unbalanced 1v1 και τέτοια.

ναι απλα πχ αν πονανε καποια δαχτυλα δεν κοβεις ολοκληρο το χερι ,κοιτας να τα γιατρεψεις. Ας βαλουν duels για να κανουμε 1v1 και ετσι να δουνε ποια κλαςς χρειαζονται μπαλανσ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάθος κάνεις. Τα build του thief για damage είναι είτε κανονικό με power/crits είτε conditions. Αν παίξεις το κανονικό, χάνεις σε speed/survivability, αν παίξεις condition dmg είναι δύσκολο γιατί τα death blossom δεν σκάνε πάντα στον αντίπαλο ειδικά αν ξέρει να κάνει dodge και να τρέχει.

 

Γενικά στο sPvP που βλέπω, όσους σκοτώνω εύκολα είναι επειδή δεν ξέρουν να παίζουν την class τους. Π.χ έριξα elementalist 2 hit, ενώ με έριξε άλλος elementalist μετά από πόση ώρα fight, επειδή είχε σωστό build και ήξερε τι έκανε. Γι αυτό έλεγα πως είναι και νωρίς που κλαίγονται κάποιοι στα forums για balance κτλ.

 

Nαι ουσιαστικά μου λές να έριξα έναν 2 hit αλλα με έφαγε και ένας άλλος που είχε support spec και παλευαμε μια ωρα για να με ρίξει...

 

Δέν κάνω whine , σου λέω το class σου χρειαζετε balance , κάνει υπερβολικό damage και έχει σχετικά καλο survivability

 

Eκτός και άν πρεπει να πάνε όλα τα class full support defense για να μην τους κάνουν δυο hit οι thieves...

 

Για τα χαρτιά έχω σκάσει ... 6 χιλιάρικα cloak and dagger ... 5 μιση χιλιάρικα heartseeker 6 μιση χιλιάρικα backstab... και 3 κάτι wild strike ...βάλε σούμα...και σε πόσα δευτερόλεπτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nαι ουσιαστικά μου λές να έριξα έναν 2 hit αλλα με έφαγε και ένας άλλος που είχε support spec και παλευαμε μια ωρα για να με ρίξει...

 

Δέν κάνω whine , σου λέω το class σου χρειαζετε balance , κάνει υπερβολικό damage και έχει σχετικά καλο survivability

 

Eκτός και άν πρεπει να πάνε όλα τα class full support defense για να μην τους κάνουν δυο hit οι thieves...

 

Για τα χαρτιά έχω σκάσει ... 6 χιλιάρικα cloak and dagger ... 5 μιση χιλιάρικα heartseeker 6 μιση χιλιάρικα backstab... και 3 κάτι wild strike ...βάλε σούμα...και σε πόσα δευτερόλεπτα

 

Ναι και εγώ έριξα 8500 backstab στον elementalist που σου είπα, με backstab build. Όμως δεν είναι εκεί το θέμα.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πολλά άτομα δεν βλέπουν πως ο thief είναι 1vs1 class(το οποίο υπάρχει ελάχιστα). Σε WvW είναι άχρηστος σε σύγκριση με τις άλλες class όπως και αδύναμος σε pve. Αν φάει και nerf επειδή είναι καλός στο sPvP(υποκειμενικό γιατί αν ξέρει ο άλλος να παίζει δεν είναι) το class θα διαλυθεί.

 

Balance θα ήθελε αν μπορούσες να φας 2 άτομα μαζί, που ειδικά αν ξέρουν να παίζουν δεν νομίζω να γίνεται. Και ξαναλέω το backstab π.χ που έφαγε o ele ήταν επειδή δεν έκανε τίποτα και καθόταν και κοιτούσε, ενώ ο άλλος μόλις τον πλησίαζα έκανε dodge. Οπότε πες μου αν φάει nerf αυτόν τον elementalist που δεν μπορούσα να τον πλησιάσω πως θα τον νικήσω; Θα αρχίσω να λέω nerf elementalists μετά;

 

Τέλος πάντων, το παιχνίδι δικό τους είναι, αν θέλουν να το διαλύσουν όπως κάνανε άλλες εταιρίες θα το δούμε στην πορεία. Πολλές το έκαναν και για να κρατάνε τα subs, μιας που όταν έκαναν nerf μία class πολλοί παίκτες έκαναν reroll.

 

Και ένα post από game designer για το balance:

https://forum-en.gui...ng-Guild-Wars-2

Επεξ/σία από SlackulatoR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Χθες πήγα για πρώτη (βασικά 2η, αλλά την πρώτη σκάλωσε το παιχνίδι στην πρώτη μάχη) φορά σε WvWvW.

Θυμήθηκα εποχές Warhammer Online γιατί οι πολιορκίες είναι αρκετά παρόμοιες, όπως και το χάος που επικρατεί. :P

 

Επίσης Zerg vs Zerg και κάποια στιγμή αποχωρίσαμε από το χάος με ένα μικρό party και πήγαμε να χτυπάμε μέσα στην λίμνη (που ερχόταν πού και πού κανένας τυχαίος να μας κάνει ambush μόνος του ενάντια σε 5, call target και ντου. :P) και γενικά το karma μου ανέβηκε πολύ, πήρα και 3-4 levels (60 τώρα).

 

Πλάκα είχε, αν και όχι όταν το Zerg σε σταμπάρει και τότε βλέπεις πόσο γρήγορα γίνεσαι χαλκομανία αν το Snow Leopard με το stealth του είναι σε CD. :P

 

Protip: Never take supplies from the keeps (γιατί δεν μπορούν να κάνουν upgrade οι workers), only from supply camps.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι και εγώ έριξα 8500 backstab στον elementalist που σου είπα, με backstab build. Όμως δεν είναι εκεί το θέμα.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πολλά άτομα δεν βλέπουν πως ο thief είναι 1vs1 class(το οποίο υπάρχει ελάχιστα). Σε WvW είναι άχρηστος σε σύγκριση με τις άλλες class όπως και αδύναμος σε pve. Αν φάει και nerf επειδή είναι καλός στο sPvP(υποκειμενικό γιατί αν ξέρει ο άλλος να παίζει δεν είναι) το class θα διαλυθεί.

 

Balance θα ήθελε αν μπορούσες να φας 2 άτομα μαζί, που ειδικά αν ξέρουν να παίζουν δεν νομίζω να γίνεται. Και ξαναλέω το backstab π.χ που έφαγε o ele ήταν επειδή δεν έκανε τίποτα και καθόταν και κοιτούσε, ενώ ο άλλος μόλις τον πλησίαζα έκανε dodge. Οπότε πες μου αν φάει nerf αυτόν τον elementalist που δεν μπορούσα να τον πλησιάσω πως θα τον νικήσω; Θα αρχίσω να λέω nerf elementalists μετά;

 

Τέλος πάντων, το παιχνίδι δικό τους είναι, αν θέλουν να το διαλύσουν όπως κάνανε άλλες εταιρίες θα το δούμε στην πορεία. Πολλές το έκαναν και για να κρατάνε τα subs, μιας που όταν έκαναν nerf μία class πολλοί παίκτες έκαναν reroll.

 

Και ένα post από game designer για το balance:

https://forum-en.gui...ng-Guild-Wars-2

 

Έριξες με το basic attack σου 8 χιλιάρικα, ξέρεις ποσο κάνει critical το συγκεκριμένο του ele? 1000 critical dmg!!!

Εγώ για να βγάλω 8 χιλιάρικα πρεπει να χρησιμοποιήσω 4-5 skills σε διαφορετικά attuments τα οποια θέλουν σημάδι και συγρχρονισμό γιατι αμα δεν τα κάνεις σωστά κάνουν miss και έχουν 15sec ++++++++ cooldown

 

και σάν dual dagger έχω το ιδιο ή και χειρότερο survivability με σένα.

 

Να πάω support τοτε? υποτίθετε οτι δέν σε αναγκάζει το game να παίζεις ένα συγκεκριμένο build αλλα έχει ποικιλία...

 

ναι έκανε dodge το backstab και έφαγε μετά 8χιλιάρικα cloack and dagger...ουαου..

 

Ισια ισια το nerf καλό θα σας κάνει μπας και μάθει κανένας να παιζει γιατι μέχρι πριν λίγες μέρες οι μισοι spamάρανε το 22222222222

 

Εγώ δηλαδή που κάνεις 5 φορές παραπάνω dmg απο εμένα σε λιγότερο χρόνο τι πρέπει να κάνω reroll?

Δέν νομίζω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έριξες με το basic attack σου 8 χιλιάρικα, ξέρεις ποσο κάνει critical το συγκεκριμένο του ele? 1000 critical dmg!!!

Εγώ για να βγάλω 8 χιλιάρικα πρεπει να χρησιμοποιήσω 4-5 skills σε διαφορετικά attuments τα οποια θέλουν σημάδι και συγρχρονισμό γιατι αμα δεν τα κάνεις σωστά κάνουν miss και έχουν 15sec ++++++++ cooldown

 

και σάν dual dagger έχω το ιδιο ή και χειρότερο survivability με σένα.

 

Να πάω support τοτε? υποτίθετε οτι δέν σε αναγκάζει το game να παίζεις ένα συγκεκριμένο build αλλα έχει ποικιλία...

 

ναι έκανε dodge το backstab και έφαγε μετά 8χιλιάρικα cloack and dagger...ουαου..

 

Ισια ισια το nerf καλό θα σας κάνει μπας και μάθει κανένας να παιζει γιατι μέχρι πριν λίγες μέρες οι μισοι spamάρανε το 22222222222

 

Εγώ δηλαδή που κάνεις 5 φορές παραπάνω dmg απο εμένα σε λιγότερο χρόνο τι πρέπει να κάνω reroll?

Δέν νομίζω...

 

Προφανώς δεν μπορείς να πιάσεις το νόημα αυτού που γράφω, το οποίο είναι πως σε κάποιες καταστάσεις η μία class είναι λογικό να είναι καλύτερη από την άλλη, το οποίο ξαναλέω είναι υποκειμενικό καθώς δεν ισχύει πάντα o Thief να νικάει τον Elementalist.

 

Αλλά ας το αφήσουμε εδώ, σήμερα έβαλαν patch και δυσκόλεψαν υπερβολικά την δυσκολία του CoF(πάνε τα fast runs) και γίνεται χαμός.

Καλά repairs εύχομαι...

 

 

gw083.jpg

 

gw085c.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Οι αλλαγές που έγιναν λοιπόν (οι γραμμένες τουλάχιστον :P) :

 

https://forum-en.guildwars2.com/forum/info/news/Update-Notes-September-17th-2012

 

 

 

 

 

 

 

General

 

■Asuran players will now aim toward their targets when using a rifle.

■Fixed various broken events and skill challenges.

■Fixed various locations that allowed players to move outside the map.

■Fixed various locations on maps where players could become stuck.

■Discovery crafting may now use items directly from a player’s bank.

■Fixed bugs in the Exploration achievement so players can now receive 100% map completion.

■Added a system to limit the experience and gold that players can receive from speed-farming dungeons.

Story

 

■Fixed bugs in “A Different Dream,” “A Fragile Peace,” “Dredging Up the Past,” "Forging the Pact,” “Pastkeeper,” “Ships of the Line,” “Stealing Secrets,” “The Priory Assailed,” and “The Source of Orr.”

■Reduced the overall difficulty in “Dead of Winter.”

World-versus-World

 

■Retaliation: This boon no longer reflects damage received from siege weapons.

■The Experimental Rifle is no longer usable in World-versus-World.

Professions

 

Warrior

 

■Smoldering Arrow: This skill’s casting time has been reduced.

Mesmer

 

■The Prestige: This skill now requires full recharge if it’s interrupted at any time.

Thief

 

■Descent of Shadows: This trait’s effect can now only trigger once every 8 seconds.

Engineer

 

■Rocket Boots: This skill is no longer usable underwater. This is a temporary change until we can figure out why players can launch themselves into the sky using this skill.

■Detonate Mine Field: This skill is no longer a blast finisher.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ ότι ο Thief ίσως να μην θέλει nerf, ή να θέλει λίιγο. Είναι η κατεξοχής class που θα κερδίζει τις πιο πολλές φορές στο 1 vs 1 (ειδικά απέναντι σε χαρακτήρες όπως ο Light ELE) αλλά χάνει με παραπάνω.

 

Εγώ παίζω warrior με shield στο off hand και έχω τον ele έυκολα στο 1 vs 1 όπως και ο thief Και ας μην έχω το damage του, απλά έχω stun και knockdown και άλλα skill.

 

Φυσικά πάντα έχει σχέση και το build και το Skill του παίχτη. Μου την έχει πέσει Thief την ώρα που ήμουν μόνος πάνω στη βάση χωρίς να τον δω και κατάφερα και τον έριξα. Αργότερα άλλος thief με πέτυχε πιο προετοιμασμένο αλλά με έριξε.

 

Εγώ ακόμη είμαι έτσι και έτσι για το sPvP και νομίζω ότι χάνει σε σύγκριση με το GvG του 1. Δεν υπάρχει τόσο teamwork και γι αυτό επικρατούν τόσο οι thieves, γτ πετυχαίνουν ξέμπαρκους elementalists εδώ και εκεί ενώ έπρεπε να είναι με team...

 

στο GvG δεν υπήρχε περίπτωση για 1vs1

 

 

PS... Discovery crafting may now use items directly from a player’s bank. ... ακούγετε τόσο καλό όσο νομίζω;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

PS... Discovery crafting may now use items directly from a player’s bank. ... ακούγετε τόσο καλό όσο νομίζω;;;

 

επιτέλους ήρθε η ώρα για crafting

 

@Rush13 μην βγάζεις χωλή για τους thieves

η μαλακία έχει γίνει με μας

εμάς πρέπει να μας ανεβασουν

είναι κοινό μυστικό στα PvPs όπου βρεθει

ξέμπαρκος elem είναι νεκρός σε 3-5 sec

 

προσωπικά έκανα reroll σε warrior μόλις το

συνειδητοποίησα δυστυχώς ήμουν 31 lvl

μόλις μας ανεβάσουν όμως τον ξαναπιάνω στεγνά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To διευκρίνησα οτι δέν μιλάω για tournaments. Τα συγκεκριμένα class σε tournaments με τέτοια build είναι αστεία

 

Δέν κατάλαβες τι εννοώ τόση ώρα και γ'αυτο μου λές για ανόμοια πράγματα..

 

Λέω οτι το glass canon build του thief βγάζει ελεινά περισσότερο damage απο των υπόλοιπων class πλήν του warrior που ειναι ελεινά ευκολο να αποφυγεις το burst του.

 

Το game σε όλους τους χαρακτήρες βγάζει 3 ειδών βασικά build με παραλαγές. Offensive- Defensive - Support

 

To offensive ειναι τα λεγόμενα glass canon που σκάνε τρελό damage αλλα ειναι χαρτιά (gs warrior, dagger thief κτλπ)

 

Βalance εννοώ οτι άμα βάλεις όλα τα class με glass canon build κανονικά θα έπρεπε να σκάνε πάνω κάτω το ίδιο damage και να έχουν το ιδιο survivability, κάτι που δέν συμβαίνει αυτη την στίγμη αλλα υπάρχουν χαοτικές διαφορές.

 

επιτέλους ήρθε η ώρα για crafting

 

@Rush13 μην βγάζεις χωλή για τους thieves

η μαλακία έχει γίνει με μας

εμάς πρέπει να μας ανεβασουν

είναι κοινό μυστικό στα PvPs όπου βρεθει

ξέμπαρκος elem είναι νεκρός σε 3-5 sec

 

προσωπικά έκανα reroll σε warrior μόλις το

συνειδητοποίησα δυστυχώς ήμουν 31 lvl

μόλις μας ανεβάσουν όμως τον ξαναπιάνω στεγνά

 

Δέν κάνω whine φίλε απλά λέω αυτά που είδα .. ο elementalist ειναι μακράν το πιο ενδιαφέρον class και δέν τον αλλάζω.

Δυστυχώ στα 150 περίπου μάτς που έχω παιξει στο spvp έχω δει elementalists μετρημένους στα δάχτυλα, το class αρχίζει να εξαφανίζετε όλοι κάνουν reroll

 

απλά σαν dd παράδειγμα ειναι αστείο οτι εγώ πρέπει να έχω σωστό positioning, timing , σωστή εναλλαγή elements και σωστή χρήση των skills για να βγάλω το damage που ο άλλος βγάζει με ένα απλό hit του base attack του....

 

Δοκίμασε support build ειναι το μονο αξιολογο για elementalist (αλλα ειναι πολύ βαρετο δυστυχώς)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βalance εννοώ οτι άμα βάλεις όλα τα class με glass canon build κανονικά θα έπρεπε να σκάνε πάνω κάτω το ίδιο damage και να έχουν το ιδιο survivability, κάτι που δέν συμβαίνει αυτη την στίγμη αλλα υπάρχουν χαοτικές διαφορές.

 

Δεν συμφωνώ ότι αυτό είναι το σωστό Balance. Πρέπει να υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στις class ακόμη και όταν αυτές παίζουν τον ίδιο "ρόλο" αλλιώς δεν έχουν νόημα... γι αυτό πχ εσείς μπορείς να παίξεις support και heal εγώ με τον war δεν μπορώ. Ο thief κάνει burst δυνατό αλλά είναι εύθραυστος, ο warrior λιγότερο dmg αλλά αντέχει και ξύλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...