pusher Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 ean mia kolitiki tenia ksekolisi apo mia xartini siskeuasia afini panta ipolimata...akomi kai an perasti apo pano (san deuteri) fenete ksekathara i othoni den itan vitrinas dioti otan tin parigila to magazi mou ipe oti epidi einai kainourgio montelo den exoun apothema kai palamvanoun se 2 meres to sigkekrimeno montelo... akomi kai an itan bitrinas (pou den itan) les to magazi na mou tin estelne spasmeni se 2 meries? toso pia??? apo auta pou sou leo ti simperenis? Εγώ προσωπικά συμπεραίνω ότι η LG δεν έχει ανάγκη να πουλάει σπασμένες οθόνες. Εκτός κι αν το σύνολο της παραγωγής της αποτελούνταν από τέτοιες. Πόσα κομμάτια θα καταστρέφονται κατά την παραγωγή και τη συσκευασία σε μια αυτοματοποιημένη διαδικασία; Αν όχι κανένα, σίγουρα ελάχιστα. Ε, δε νομίζω η LG να μη μπορεί να να αναλάβει το κόστος αυτών το κομματιών. Εξάλλου κατά την παραγωγή TFT ένα μεγάλο ποσοστό οθονών παράγεται με καμμένα pixels και αποσύρεται. (Γι' αυτό και η τιμή των TFT είναι μεγαλύτερη από τις CRT). Αυτό δεν είναι οικονομική ζημιά; Αν ήθελαν να κερδίσουν θα πούλαγαν αυτές τις οθόνες και όχι τις 2-3 γρατζουνισμένες που βγάζουν το χρόνο!
de173 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Επειδή έχω δουλέψει σε τέτοιο κατάστημα και ξέρω από κολλητικές για αυτό επιμένω σε αυτό. Σίγουρα κάπου έγινε το λάθος, έπεσε η οθόνη κάτω (από κανέναν μεταφορέα), δεν δόθηκε η πρέπουσα σημασία και τώρα έχεις μία σπασμένη οθόνη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να κατηγορήσεις την LG χωρίς καλά καλά να τους έχεις πάρει τηλέφωνο! Διότι αν στην αλλάξουν, μετά εμείς θα σε κράζουμε
JOHNX2 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 ti les re palikari... tha me krazis? den to katalava kal... gia kanto liania auto!!!
de173 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Εννοώ ότι όλοι μας από μέσα θα λέμε "μα καλά, κατηγορούσε μία εταιρία χωρίς καν να έχει επικοινωνήσει μαζί τους;;;;;;" και οτιδήποτε άλλο σκεφτεί ο καθένας. Μην το παίρνεις προσωπικά. Δεν χρειάζεται να νευριάζεις με το παραμικρό. Για όλα υπάρχει λύση
JOHNX2 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 to oti tha alaxti i othoni to thoro dedomeno. diladi ti alo prepi na eixe i othoni gia na mou tin alazan? na ixe erthi i misi... den eimai tipos pou simvivazete alla oute kai pou ipoxori... to thema einai oti mou tin edose me to pou ida tin othoni se tetia katastasi kai mou ekopse oli tin xara. gia ela stin thesi mou...!
de173 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Έχεις δίκιο. Και επειδή έχω αλλά και έχουμε έρθει οι πιο πολλοί εδώ μέσα, για αυτό προσπαθούμε να σε χαλαρώσουμε
JOHNX2 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 telos pantos... i sinexia tin deutera pou tha miliso mazi tous.
pusher Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Ψυχραιμία! Δεν υπάρχει λόγος να ανεβαίνουν οι τόνοι... JOHNX2 επικοινώνησε με το κατάστημα που σου την πούλησε και ανάφερέ τους τα προβλήματα που έχει. Ίσως και να ξεμπερδέψεις εύκολα. Μπορεί να στην αλλάξουν με τη μια. Και που 'σαι... πες μας τι έγινε!
ringboy Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Φερτε μου ολοκαινουργια LG ανταλλαγη με την δικη μου samsung με ενα καμμενο πιξελ. Δεν την αλλαζω. Τι να την κανω την LG βρε παιδια? Εικονα ειναι αυτη που έχει?
JOHNX2 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 file ringboy oti dinis pernis... 7 othones exo alaksi mono me tis LG (gia deuteri fora) exoume ta sourta-ferta me aniprosopies kai alages.
de173 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Αν και λίγο offtopic, ringboy μιας και που το ανέφερες, ένας ξάδερφος έχει (κατά τύχη) μία LG και μία Samsung δίπλα δίπλα. Η ποιότητα και η φωτεινότητα της LG δεν συγκρίνεται (αντικειμενικά πάντα γιατί οι οθόνες είναι δίπλα δίπλα.) Αν τις πετύχω πάλι μαζί, θα σου τραβήξω photo. JOHNX2 μήπως πρέπει να αλλάξεις μαγαζι;
JOHNX2 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 kai i dio othones LG (oi arxikes pou agorastikan) agorastikan apo diaforetika katastimata (e-shop kai grammi computer) opote den xriazete na alazo katasthmata, marka prepi na alakso gia na agorazo
HighT3ch Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Προσωπικα με την LG ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Και απο θεμα support και απο θεμα οθονων value for money (κανουν την δουλεια τους και με το παραπανω χωρις να πληρωσεις μια περιουσια). Περαν αυτου δεν νομιζω πολλες εταιρειες περαν της LG να ερχονται στο χωρο σου με αλλη οθονη προς αντικατασταση της ελλατωματικης χωρις να ρωτανε πολλα και αν "λαχει" να το επαναλαβουν χ φορες. Ενταξει εαν σε καποιο καταστημα η απο την αποθηκη του εισαγωγεα καποιος υπαλληλος που την μετεφερε του επεσε εκανε την παπια και μετα εφτασε σε σενα, δεν σημαινει οτι η LG φταιει και οτι ειναι αθλια η εταιρεια και τα προιοντα ελλατωματικα. Πιστεψε με περισσοτερες ακριβες και πολυ επωνυμες οθονες εχω δει με προβληματα on arrival παρα της LG. Μια σημειωση για το θεμα των κιβωτιων και ταινιων. Πολλες φορες τα κιβωτια ανοιγονται στην αντιπροσωπεια (και αυτο ισχυει για τα περισσοτερα προϊοντα) για να βαλουν οδηγιες χρηστη και manuals στα Ελληνικα λογω του οτι δεν γινεται αυτο απο τον κατασκευαστη. Μετα τα κιβωτια ξανασφραγιζονται αλλοτε με ταινια με το logo του εισαγωγεα και αλλοτε με διαφανη ταινια. Εν ολιγης, προφανως η "παραβιαση" αυτη ειναι εμφανης αλλα δεν προκειται για "πειραγμενο" η χρησιμοποιημενο προϊον. Τελος καλο ειναι οταν αγοραζετε ενα οποιοδηποτε προϊον να το αγοραζετε απο επωνυμο (καταστημα) retailer ωστε να μπορειτε υστερα να βρειτε ακρη χωρις πολλες απειλες, παρακαλια και εντασεις. Ο σωστος retailer φροντιζει για την φημη του και αποφευγει τετοιες καταστασεις εξυπηρετωντας το συντομοτερο δυνατο τον πελατη.
JOHNX2 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 milisa tora me to magazi pou tin pira kai mou ipe oti den isxii to idio oson afora tin egiisi 0 pixels sto thema tis antikatastasis.. apo tin stigmi pou einai kai spasmeni ta pragmata alazoun.. mou ipe oti prepi na gini mia ali diadikasia kai tha milisi to magazi tin deutera me tin antiprosopia kai tha me enimerosi.. ante na doume.
rufous Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Ρε φίλε JOHNX2 μη τρελαίνεσαι! Έχεις θυμώσει κι έχεις χάσει την ψυχραιμία σου! Συμφέρει την LG με την άψογη εγγύηση να σου το κάνει αυτό; Αφού με το που σου τη φέρει σε αυτή την κατάσταση, θα πάρεις τηλ. να την αλλάξεις. Αυτό θα ήταν ανοησία της... Και είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ εταιρία. Κοίτα και τη δική μου εμπειρία που ήταν αποστομωτική... http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=151125&highlight=%E1%F0%DF%F3%F4%E5%F5%F4%E7+%E5%E3%E3%FD%E7%F3%E7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.